Altijd. Jij bent altijd de uitzondering die de regel bevestigd. Altijd.quote:
Nou is online niet enorm representatief, maar iemand kan toch aan zichzelf gewerkt hebben.quote:Op zondag 5 april 2015 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, ik ken je niet echt, maar voor zover ik je op de foks spreek lijk je me heel sociaal enzo, dus het past niet in mijn beeld van je
I know there isn't, bellezza.quote:
Monty Pythonquote:
quote:
Viespeukquote:Op zondag 5 april 2015 17:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was op mijn 16e ontmaagd
Nou hij zegt dat hij dat beeld ook had van mij, dus dat ik ook geen 18-jarige kansloze maagd kon zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 17:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bedankt voor die info. Wat heeft dat met sociaal te maken?
Want daar word je geil van als je dat weet?quote:Op zondag 5 april 2015 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
rival wie heb je geneukt. We willen de data. BMI, cupsize, aantal tepels. De hele rambam
quote:Op zondag 5 april 2015 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Altijd. Jij bent altijd de uitzondering die de regel bevestigdt. Altijd.
Klopt, maar okay.quote:Op zondag 5 april 2015 17:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou is online niet enorm representatief, maar iemand kan toch aan zichzelf gewerkt hebben.Ik was 5 jaar terug heel anders dan ik nu ben.
Ik mocht gelukkig uitslapenquote:Op zondag 5 april 2015 17:21 schreef yats het volgende:
[..]
Al bijgekomen van 'het werk' gisternacht?
Ik 10 jaar terug ookquote:Op zondag 5 april 2015 17:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou is online niet enorm representatief, maar iemand kan toch aan zichzelf gewerkt hebben.Ik was 5 jaar terug heel anders dan ik nu ben.
Mijquote:Op zondag 5 april 2015 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
rival wie heb je geneukt. We willen de data. BMI, cupsize, aantal tepels. De hele rambam
Hey, ieder zijn ding jaquote:Op zondag 5 april 2015 17:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Want daar word je geil van als je dat weet?
Extreem kieskeurig, je kent mequote:
Altijd. Eenzaam met je katten. Tot je dood bent en ze je opvreten.quote:
Nee, dat is dus mijn punt. Heb je mij ooit horen janken in r&p vanwege gebrek aan mannelijke aandacht? Ik legde de schuld altijd bij mezelf.quote:
Wil ik ookquote:
Ik lul maar wat, was los Santos weer onveilig aan het makenquote:Op zondag 5 april 2015 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
I lost the looney guide. I'm lostquote:Op zondag 5 april 2015 17:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zeg dat het leeftijdsverschil niet ineens kleiner wordt als je ouder wordt.
Blijkbaar snap jij niet wat ik zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |