Het is ook geen letterlijke spelt in een hooiberg he yv? Je had me ook gewoon kunnen smsen ipv het hooi in te duikenquote:
You need Jesus in your lifequote:Op zondag 5 april 2015 17:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een slet, man man man.![]()
Shame on me.
Is voor mij alweer even geleden dus verwen mezelf ookquote:Op zondag 5 april 2015 17:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Straw wordt maar verwend hoor ik weer
Wat vind je hypocriet?quote:Op zondag 5 april 2015 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geeft niet dat je hypocriet bent hoor.
Damn, ik had het niet eens gezienquote:Op zondag 5 april 2015 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je spelt door het hooi gooien. Kan je beter een brood van bakken.
Dat mag altijd natuurlijk.quote:Op zondag 5 april 2015 17:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is voor mij alweer even geleden dus verwen mezelf ook
Eh waar zeg ik dat?quote:Op zondag 5 april 2015 17:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Shame on me.
Oh, haiquote:Op zondag 5 april 2015 17:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Shame on me.
Die is gekruisigd.quote:
Nergens, dat zeg ik.quote:
Daar doe ik het voor.quote:Op zondag 5 april 2015 17:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent wel beter dan een kruidenboterstokbrood, dat is wel awesome
Niet waar. Ik zei het ook als 18 jarige kansloze maagd.quote:Op zondag 5 april 2015 17:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd de mensen die onderweg iemand tegenkomen die zoiets zeggen
Ik dacht alquote:Op zondag 5 april 2015 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is ook prima hoor.Maar word een beetje moe van dat het bij vrouwen altijd semi-vrijwillig zou zijn en bij mannen niet. Alsof vrouwen hun eisen even moeten bijstellen als ze lang droog staan, maar andersom niet. In beide gevallen lijkt seks me niet geweldig, dus suggereer het dan ook niet bij het andere geslacht. Daarmee doel ik trouwens niet op jou.
Jij bent toch altijd de uitzondering, Fax.quote:Op zondag 5 april 2015 17:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd de mensen die onderweg iemand tegenkomen die zoiets zeggen
Jij slettebakje.quote:
geloof ik niks van. Het kansloze gedeelte in ieder gevalquote:Op zondag 5 april 2015 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet waar. Ik zei het ook als 18 jarige kansloze maagd.
Geen zin om het uit te spellen, maar volgens mij zat er tussen jou en Faxie een groter leeftijdsverschil.quote:
Dat vind ik dan weer typerend. Waarom zou ik niet kansloos kunnen zijn? Ik was nogal een laatbloeier hoor.quote:Op zondag 5 april 2015 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
geloof ik niks van. Het kansloze gedeelte in ieder geval
Ja, dan snap ik je punt nog niet want dat is helemaal niet de reden dat het niets is.quote:Op zondag 5 april 2015 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen zin om het uit te spellen, maar volgens mij zat er tussen jou en Faxie een groter leeftijdsverschil.
Je bent zo kieskeurig hequote:Op zondag 5 april 2015 17:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht al
Wellicht kan ik seks krijgen als ik mijn grenzen aan de kant gooi en gewoon overal op in ga. Wellicht ook niet. Ik heb het nooit geprobeerd en ga dat ook niet doen. Word je daar immers gelukkig van? Ik betwijfel het. Natuurlijk mis je seks na een tijd, maar zoals ik zei, liever vaker dan 1x en met iemand waar de klik mee is. Al sluit het natuurlijk niet uit dat het soms een keer gebeurd omdat beiden gewoon geil zijn en beide op dat moment hetzelfde willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |