Je weet dat het ook beide kan? Eerst het ene tot je het andere vindt.quote:Op zondag 5 april 2015 17:01 schreef yats het volgende:
[..]
Zo zit ik niet in elkaar yv. Plus, het is veel leuker met iemand waar wederzijdse aantrekkingskracht mee is en waarbij je elkaar echt leuk vind.
En dan? Nee, dat is niets voor mijquote:Op zondag 5 april 2015 16:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had je kunnen pochen dat je niet meer droog stond natuurlijk!
Nee ik heb aardbeiquote:
Je doelt op mij? Seriously?quote:
True, maar mijn bewustzijn en onderbewustzijn communiceren niet lekkerquote:
De eerstvolgende keer dat ik het weer ga maken is als Straw komt eten.quote:Op zondag 5 april 2015 17:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon soto maken jij. Ik heb gisteren echt heerlijk indisch gegeten
Nu die persoon nog vinden he? Spelt en hooibergquote:
Je bent wel beter dan een kruidenboterstokbrood, dat is wel awesomequote:
Ik heb hooikoortsquote:Op zondag 5 april 2015 17:04 schreef yats het volgende:
[..]
Nu die persoon nog vinden he? Spelt en hooiberg
Leeftijdsverschil van 12 jaar toch? En gezoend toch? En achteraf toch het leeftijdsverschil te groot vinden toch?quote:
Eerst water, de rest komt laterquote:Op zondag 5 april 2015 17:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil van 12 jaar toch? En gezoend toch? En achteraf toch het leeftijdsverschil te groot vinden toch?
Straw wordt maar verwend hoor ik weerquote:Op zondag 5 april 2015 17:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
De eerstvolgende keer dat ik het weer ga maken is als Straw komt eten.
Ik ookquote:
Is ook prima hoor.quote:
Het moet geen doel zijn. Het moet iets zijn dat je tegenkomt onderweg. Eerst maar weer een job, dan je eigen plek en tussendoor ergens komt ze langs, zonder dat je het doorhebt. Hoop ikquote:Op zondag 5 april 2015 17:04 schreef yats het volgende:
[..]
Soto!quote:Op zondag 5 april 2015 17:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Straw wordt maar verwend hoor ik weer
Mooi gezegd.quote:Op zondag 5 april 2015 17:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het moet geen doel zijn. Het moet iets zijn dat je tegenkomt onderweg. Eerst maar weer een job, dan je eigen plek en tussendoor ergens komt ze langs, zonder dat je het doorhebt. Hoop ik
Ik heb mijn speldje al gevonden hoorquote:Op zondag 5 april 2015 17:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja misschien liggen er ook nog wel ergens anders spelden. Komt vast goed
Wat ben ik toch een slet, man man man.quote:Op zondag 5 april 2015 17:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil van 12 jaar toch? En gezoend toch? En achteraf toch het leeftijdsverschil te groot vinden toch?
Waarom zou je spelt door het hooi gooien. Kan je beter een brood van bakken.quote:Op zondag 5 april 2015 17:04 schreef yats het volgende:
[..]
Werk check. Eigen stek check. Nou?quote:Op zondag 5 april 2015 17:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het moet geen doel zijn. Het moet iets zijn dat je tegenkomt onderweg. Eerst maar weer een job, dan je eigen plek en tussendoor ergens komt ze langs, zonder dat je het doorhebt. Hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |