Maken we allemaal wel eens. Boeiendquote:Op zondag 5 april 2015 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik maak mensen boos ofzo
Ik ook, ik ben gewoon een laatbloeierquote:Op zondag 5 april 2015 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
I'm in my prime.
Qua libido was dat eerder rond mijn 14e. Lekker nutteloos.
Nee. Ik heb eigenlijk altijd wel vrouwen gedate of meer die geėmancipeerd genoeg waren dat ze mij ook verrasten met leuke dingenquote:
Nee, anders zou je het niet doen lijkt me.quote:
Oh ik las Dutch en ging daarvan uitquote:Op zondag 5 april 2015 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is double dutch. Ik doelde op dit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Going_Dutch
Had je kunnen pochen dat je niet meer droog stond natuurlijk!quote:Op zondag 5 april 2015 16:55 schreef yats het volgende:
[..]
Crap...je hebt gelijk. Al is t nooit een zekerheid dat dat er van komt he? Maar wat had ik daaraan gehad als ik haar niet aantrekkelijk vond?
Dat doe ik ook zonder seks. Ik doe iets verkeerd geloof ikquote:Op zondag 5 april 2015 16:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mannen doen niet andersetentjes, drankjes, leuke dagjes uit
Klopt. Je kan het ook afkeuren en het alleen bij zoenen houden natuurlijk.quote:Op zondag 5 april 2015 16:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, anders zou je het niet doen lijkt me.
Maar jij geeft geen neuk om de reactiesquote:Op zondag 5 april 2015 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maken we allemaal wel eens. Boeiend
Jij wel?quote:Op zondag 5 april 2015 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij geeft geen neuk om de reacties
Schijnbaar.quote:Op zondag 5 april 2015 16:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zonder seks. Ik doe iets verkeerd geloof ik
koud!quote:Op zondag 5 april 2015 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt. Je kan het ook afkeuren en het alleen bij zoenen houden natuurlijk.
Ja, kan ook maar dat vind ik niet zo netjes.quote:Op zondag 5 april 2015 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt. Je kan het ook afkeuren en het alleen bij zoenen houden natuurlijk.
Zo zit ik niet in elkaar yv. Plus, het is veel leuker met iemand waar wederzijdse aantrekkingskracht mee is en waarbij je elkaar echt leuk vind.quote:
Now I'm jealous.quote:Op zondag 5 april 2015 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb kruidenboter stokbrood, so I've got that going for me
quote:Op zondag 5 april 2015 17:01 schreef yats het volgende:
[..]
Zo zit ik niet in elkaar yv. Plus, het is veel leuker met iemand waar wederzijdse aantrekkingskracht mee is en waarbij je elkaar echt leuk vind.
Gewoon soto maken jij. Ik heb gisteren echt heerlijk indisch gegetenquote:
Zou iedereen moeten doenquote:Op zondag 5 april 2015 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij geeft geen neuk om de reacties
En het toch doen. Apart.quote:Op zondag 5 april 2015 17:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, kan ook maar dat vind ik niet zo netjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |