quote:Op zondag 5 april 2015 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker op de rolschaatsen naar mn ouders gegaan. Heerlijk. Wat een weer
I'm in my prime.quote:Op zondag 5 april 2015 16:51 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat niet bij mannen 26 en bij vrouwen rond hun 23e?
Overheen gelezen, shoot mequote:Op zondag 5 april 2015 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"en daar ben ik er een van hoor"
Wat heb je hier aan niet gelezen?
Ik ben nu in m'n prime hoor.quote:Op zondag 5 april 2015 16:51 schreef yats het volgende:
[..]
True, maar ik heb de vlag al gestreken wat dat betreft. Dat geeft toch ergens rust.quote:Op zondag 5 april 2015 16:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar elke dag hetzelfde posten lijkt me ook niet goed voor je eigen moraal, kijk maar naar jezelf als voorbeeld.
Toen was je nog te jong voor mequote:Op zondag 5 april 2015 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
I'm in my prime.
Qua libido was dat eerder rond mijn 14e. Lekker nutteloos.
Vrouwen vanaf 15-35 ongeveer.quote:Op zondag 5 april 2015 16:51 schreef yats het volgende:
[..]
Nice.quote:Op zondag 5 april 2015 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker op de rolschaatsen naar mn ouders gegaan. Heerlijk. Wat een weer
quote:Op zondag 5 april 2015 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pls. Gewoon sparen voor een roze keuken.
Bwehehe, er was toen wel een 20 jarige die me wilde vingeren in het zwembad.quote:Op zondag 5 april 2015 16:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Toen was je nog te jong voor meIk was toen 22
Niet aan going dutch doen.quote:Op zondag 5 april 2015 16:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mannen doen niet andersetentjes, drankjes, leuke dagjes uit
Op deze leeftijd ook nog wel eigenlijk.quote:Op zondag 5 april 2015 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bwehehe, er was toen wel een 20 jarige die me wilde vingeren in het zwembad.
Op die leeftijd is het verschil wel freaky ja.
Ja ik maak mensen boos ofzoquote:Op zondag 5 april 2015 16:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is weer erg gezellig zie ik al
I'm turned on right nowquote:Op zondag 5 april 2015 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bwehehe, er was toen wel een 20 jarige die me wilde vingeren in het zwembad.
Op die leeftijd is het verschil wel freaky ja.
Dan doe je iets niet goed Artjequote:Op zondag 5 april 2015 16:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mannen doen niet andersetentjes, drankjes, leuke dagjes uit
Crap...je hebt gelijk. Al is t nooit een zekerheid dat dat er van komt he? Maar wat had ik daaraan gehad als ik haar niet aantrekkelijk vond?quote:Op zondag 5 april 2015 16:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja? Ik dacht dat je wel een ONS kon hebben met een van die vrouwen waaraan je werd gekoppeld?
Mijn punt.
De pil en condoom?quote:Op zondag 5 april 2015 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet aan going dutch doen.![]()
Gvd werkt niet in zo'n zin.
Vind ik niet.quote:Op zondag 5 april 2015 16:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Op deze leeftijd ook nog wel eigenlijk.
Ogen dicht en gaan?quote:Op zondag 5 april 2015 16:55 schreef yats het volgende:
[..]
Crap...je hebt gelijk. Al is t nooit een zekerheid dat dat er van komt he? Maar wat had ik daaraan gehad als ik haar niet aantrekkelijk vond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |