quote:Op zondag 5 april 2015 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker op de rolschaatsen naar mn ouders gegaan. Heerlijk. Wat een weer
I'm in my prime.quote:Op zondag 5 april 2015 16:51 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat niet bij mannen 26 en bij vrouwen rond hun 23e?
Overheen gelezen, shoot mequote:Op zondag 5 april 2015 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"en daar ben ik er een van hoor"
Wat heb je hier aan niet gelezen?
Ik ben nu in m'n prime hoor.quote:Op zondag 5 april 2015 16:51 schreef yats het volgende:
[..]
True, maar ik heb de vlag al gestreken wat dat betreft. Dat geeft toch ergens rust.quote:Op zondag 5 april 2015 16:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar elke dag hetzelfde posten lijkt me ook niet goed voor je eigen moraal, kijk maar naar jezelf als voorbeeld.
Toen was je nog te jong voor mequote:Op zondag 5 april 2015 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
I'm in my prime.
Qua libido was dat eerder rond mijn 14e. Lekker nutteloos.
Vrouwen vanaf 15-35 ongeveer.quote:Op zondag 5 april 2015 16:51 schreef yats het volgende:
[..]
Nice.quote:Op zondag 5 april 2015 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker op de rolschaatsen naar mn ouders gegaan. Heerlijk. Wat een weer
quote:Op zondag 5 april 2015 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pls. Gewoon sparen voor een roze keuken.
Bwehehe, er was toen wel een 20 jarige die me wilde vingeren in het zwembad.quote:Op zondag 5 april 2015 16:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Toen was je nog te jong voor meIk was toen 22
Niet aan going dutch doen.quote:Op zondag 5 april 2015 16:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mannen doen niet andersetentjes, drankjes, leuke dagjes uit
Op deze leeftijd ook nog wel eigenlijk.quote:Op zondag 5 april 2015 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bwehehe, er was toen wel een 20 jarige die me wilde vingeren in het zwembad.
Op die leeftijd is het verschil wel freaky ja.
Ja ik maak mensen boos ofzoquote:Op zondag 5 april 2015 16:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is weer erg gezellig zie ik al
I'm turned on right nowquote:Op zondag 5 april 2015 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bwehehe, er was toen wel een 20 jarige die me wilde vingeren in het zwembad.
Op die leeftijd is het verschil wel freaky ja.
Dan doe je iets niet goed Artjequote:Op zondag 5 april 2015 16:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Crap...je hebt gelijk. Al is t nooit een zekerheid dat dat er van komt he? Maar wat had ik daaraan gehad als ik haar niet aantrekkelijk vond?quote:Op zondag 5 april 2015 16:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja? Ik dacht dat je wel een ONS kon hebben met een van die vrouwen waaraan je werd gekoppeld?
Mijn punt.
De pil en condoom?quote:Op zondag 5 april 2015 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet aan going dutch doen.![]()
Gvd werkt niet in zo'n zin.
Vind ik niet.quote:Op zondag 5 april 2015 16:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Op deze leeftijd ook nog wel eigenlijk.
Ogen dicht en gaan?quote:Op zondag 5 april 2015 16:55 schreef yats het volgende:
[..]
Crap...je hebt gelijk. Al is t nooit een zekerheid dat dat er van komt he? Maar wat had ik daaraan gehad als ik haar niet aantrekkelijk vond?
Maken we allemaal wel eens. Boeiendquote:Op zondag 5 april 2015 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik maak mensen boos ofzo
Ik ook, ik ben gewoon een laatbloeierquote:Op zondag 5 april 2015 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
I'm in my prime.
Qua libido was dat eerder rond mijn 14e. Lekker nutteloos.
Nee. Ik heb eigenlijk altijd wel vrouwen gedate of meer die geëmancipeerd genoeg waren dat ze mij ook verrasten met leuke dingenquote:
Nee, anders zou je het niet doen lijkt me.quote:
Oh ik las Dutch en ging daarvan uitquote:Op zondag 5 april 2015 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is double dutch. Ik doelde op dit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Going_Dutch
Had je kunnen pochen dat je niet meer droog stond natuurlijk!quote:Op zondag 5 april 2015 16:55 schreef yats het volgende:
[..]
Crap...je hebt gelijk. Al is t nooit een zekerheid dat dat er van komt he? Maar wat had ik daaraan gehad als ik haar niet aantrekkelijk vond?
Dat doe ik ook zonder seks. Ik doe iets verkeerd geloof ikquote:Op zondag 5 april 2015 16:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt. Je kan het ook afkeuren en het alleen bij zoenen houden natuurlijk.quote:Op zondag 5 april 2015 16:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, anders zou je het niet doen lijkt me.
Maar jij geeft geen neuk om de reactiesquote:Op zondag 5 april 2015 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maken we allemaal wel eens. Boeiend
Jij wel?quote:Op zondag 5 april 2015 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij geeft geen neuk om de reacties
Schijnbaar.quote:Op zondag 5 april 2015 16:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zonder seks. Ik doe iets verkeerd geloof ik
koud!quote:Op zondag 5 april 2015 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt. Je kan het ook afkeuren en het alleen bij zoenen houden natuurlijk.
Ja, kan ook maar dat vind ik niet zo netjes.quote:Op zondag 5 april 2015 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt. Je kan het ook afkeuren en het alleen bij zoenen houden natuurlijk.
Zo zit ik niet in elkaar yv. Plus, het is veel leuker met iemand waar wederzijdse aantrekkingskracht mee is en waarbij je elkaar echt leuk vind.quote:
Now I'm jealous.quote:Op zondag 5 april 2015 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb kruidenboter stokbrood, so I've got that going for me
quote:Op zondag 5 april 2015 17:01 schreef yats het volgende:
[..]
Zo zit ik niet in elkaar yv. Plus, het is veel leuker met iemand waar wederzijdse aantrekkingskracht mee is en waarbij je elkaar echt leuk vind.
Gewoon soto maken jij. Ik heb gisteren echt heerlijk indisch gegetenquote:
Zou iedereen moeten doenquote:Op zondag 5 april 2015 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij geeft geen neuk om de reacties
En het toch doen. Apart.quote:Op zondag 5 april 2015 17:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, kan ook maar dat vind ik niet zo netjes.
Je weet dat het ook beide kan? Eerst het ene tot je het andere vindt.quote:Op zondag 5 april 2015 17:01 schreef yats het volgende:
[..]
Zo zit ik niet in elkaar yv. Plus, het is veel leuker met iemand waar wederzijdse aantrekkingskracht mee is en waarbij je elkaar echt leuk vind.
En dan? Nee, dat is niets voor mijquote:Op zondag 5 april 2015 16:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had je kunnen pochen dat je niet meer droog stond natuurlijk!
Nee ik heb aardbeiquote:
Je doelt op mij? Seriously?quote:
True, maar mijn bewustzijn en onderbewustzijn communiceren niet lekkerquote:
De eerstvolgende keer dat ik het weer ga maken is als Straw komt eten.quote:Op zondag 5 april 2015 17:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon soto maken jij. Ik heb gisteren echt heerlijk indisch gegeten
Nu die persoon nog vinden he? Spelt en hooibergquote:
Je bent wel beter dan een kruidenboterstokbrood, dat is wel awesomequote:
Ik heb hooikoortsquote:Op zondag 5 april 2015 17:04 schreef yats het volgende:
[..]
Nu die persoon nog vinden he? Spelt en hooiberg
Leeftijdsverschil van 12 jaar toch? En gezoend toch? En achteraf toch het leeftijdsverschil te groot vinden toch?quote:
Eerst water, de rest komt laterquote:Op zondag 5 april 2015 17:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil van 12 jaar toch? En gezoend toch? En achteraf toch het leeftijdsverschil te groot vinden toch?
Straw wordt maar verwend hoor ik weerquote:Op zondag 5 april 2015 17:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
De eerstvolgende keer dat ik het weer ga maken is als Straw komt eten.
Ik ookquote:
Is ook prima hoor.quote:
Het moet geen doel zijn. Het moet iets zijn dat je tegenkomt onderweg. Eerst maar weer een job, dan je eigen plek en tussendoor ergens komt ze langs, zonder dat je het doorhebt. Hoop ikquote:Op zondag 5 april 2015 17:04 schreef yats het volgende:
[..]
Soto!quote:Op zondag 5 april 2015 17:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Straw wordt maar verwend hoor ik weer
Mooi gezegd.quote:Op zondag 5 april 2015 17:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het moet geen doel zijn. Het moet iets zijn dat je tegenkomt onderweg. Eerst maar weer een job, dan je eigen plek en tussendoor ergens komt ze langs, zonder dat je het doorhebt. Hoop ik
Ik heb mijn speldje al gevonden hoorquote:Op zondag 5 april 2015 17:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja misschien liggen er ook nog wel ergens anders spelden. Komt vast goed
Wat ben ik toch een slet, man man man.quote:Op zondag 5 april 2015 17:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil van 12 jaar toch? En gezoend toch? En achteraf toch het leeftijdsverschil te groot vinden toch?
Waarom zou je spelt door het hooi gooien. Kan je beter een brood van bakken.quote:Op zondag 5 april 2015 17:04 schreef yats het volgende:
[..]
Werk check. Eigen stek check. Nou?quote:Op zondag 5 april 2015 17:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het moet geen doel zijn. Het moet iets zijn dat je tegenkomt onderweg. Eerst maar weer een job, dan je eigen plek en tussendoor ergens komt ze langs, zonder dat je het doorhebt. Hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |