All members of the sad fuckers clubtmquote:
Jij hebt iemand, dan hoor je er niet bij in deze scquote:
Uhmm... de SC is relaties. Lezen net zo moeilijk als spellen?quote:Op zondag 5 april 2015 15:25 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt iemand, dan hoor je er niet bij in deze sc
Ik sluit me bij je aan barb
quote:Op zondag 5 april 2015 15:25 schreef yats het volgende:
[..]
*zoekt dekking*quote:Op zondag 5 april 2015 15:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhmm... de SC is relaties. Lezen net zo moeilijk als spellen?
Ow dan ga ik maarquote:Op zondag 5 april 2015 15:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhmm... de SC is relaties. Lezen net zo moeilijk als spellen?
Vandaag extra van genieten danquote:Op zondag 5 april 2015 15:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoi!
Ik realiseer me juist net weer hoe chill het is om vrijgezel te zijn. Lekker mijn eigen plan trekken, niet hoeven overleggen over wat ik in het weekend ga doen, geen verplicht familiebezoek met Pasen en geen gedoe aan mijn hoofd.
Al zal ik morgen wel weer bang zijn om forever alone te zijn ofzo.
Uhm neequote:Op zondag 5 april 2015 15:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een wonderlijke relatie met alle vrouwen, is ook een vorm van een relatie
Bel me morgen dan maarquote:Op zondag 5 april 2015 15:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoi!
Ik realiseer me juist net weer hoe chill het is om vrijgezel te zijn. Lekker mijn eigen plan trekken, niet hoeven overleggen over wat ik in het weekend ga doen, geen verplicht familiebezoek met Pasen en geen gedoe aan mijn hoofd.
Het zijn altijd de mensen die relaties gehad hebben die het lekker vinden om vrijgezel te zijnquote:Op zondag 5 april 2015 15:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoi!
Soms is het wel lekker even alleen te zijn en geen gezeur om je heen te hebben. Ik lig nu lekker op een strandje. But i know what you mean my friend.quote:
Het zijn altijd de mensen die te kieskeurig zijn die zeiken dat ze nooit een mooie relatie hebben gehad.quote:Op zondag 5 april 2015 15:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zijn altijd de mensen die relaties gehad hebben die het lekker vinden om vrijgezel te zijn![]()
En binnen een paar weken komen ze opeens weer iemand tegen
Definieer 'een paar weken'?quote:Op zondag 5 april 2015 15:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zijn altijd de mensen die relaties gehad hebben die het lekker vinden om vrijgezel te zijn![]()
Fax, doe eens niet zo zwelgen in selfpity.quote:Op zondag 5 april 2015 15:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2015 15:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
I have soooo much to give. Ik spaar het op.
Jij moet wat meer rijmen en rapbattles gaan doenquote:Op zondag 5 april 2015 15:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het zijn altijd de mensen die te kieskeurig zijn die zeiken dat ze nooit een mooie relatie hebben gehad.
Ik heb relaties gehad. Soms is het heerlijk om vrijgezel te zijn. Niet altijd.quote:Op zondag 5 april 2015 15:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker lamballen op je luie dag.quote:Op zondag 5 april 2015 15:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik voel me wel een beetje een ketter dat ik niet buiten in de zon zit. Maar heb niet zoveel te zoeken buiten en geen zin om in mijn eentje ergens heen te gaan.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 5 april 2015 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb relaties gehad. Soms is het heerlijk om vrijgezel te zijn. Niet altijd.
Dat dusquote:Op zondag 5 april 2015 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben het met je eensquote:Op zondag 5 april 2015 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True. En vandaag even niet.quote:Op zondag 5 april 2015 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Syriequote:Op zondag 5 april 2015 15:39 schreef Murdera het volgende:
Wat is een mooie plaats om in mei naar toe te gaan oo vakantie. Ik heb warmte nodig
Maar jij bent dan ook een jonge blom, ik ben al getrouwd geweest en allesquote:Op zondag 5 april 2015 15:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dit inderdaad.(al moet in mijn geval relatie in enkelvoud, maargoeoed)
Doe het voor mij, want ik kan nietquote:Op zondag 5 april 2015 15:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik gister ook al gedaan.
Kom langs, cocktails drinken.quote:Op zondag 5 april 2015 15:39 schreef Murdera het volgende:
Wat is een mooie plaats om in mei naar toe te gaan oo vakantie. Ik heb warmte nodig
Ik heb halverwege maart al de 20 graden gehaald in Lissabon. Dus Portugal, zou ik zeggen.quote:Op zondag 5 april 2015 15:39 schreef Murdera het volgende:
Ik heb geen ambitie om rapper te worden. Ben ik te suburban white boy voor.quote:Op zondag 5 april 2015 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij moet wat meer rijmen en rapbattles gaan doen
gers pardoel kan het ook hoorquote:Op zondag 5 april 2015 15:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb geen ambitie om rapper te worden. Ben ik te suburban white boy voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Getrouwd geweest staat niet gelijk al geen jonge blom meer zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een jonge blom, ik ben al getrouwd geweest en alles
[..]
Doe het voor mij, want ik kan niet
Ben ik laatst geweestquote:Op zondag 5 april 2015 15:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb halverwege maart al de 20 graden gehaald in Lissabon. Dus Portugal, zou ik zeggen.
over Malta Ben ik in conclaaf met deernequote:
Klopt, ik voel me soms nog een klein kindquote:Op zondag 5 april 2015 15:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Getrouwd geweest staat niet gelijk al geen jonge blom meer zijn.Ik voel me soms al wel best oud hoor, haha. Downside van in een studentenhuis wonen.
Will do! *pakt nog een paar druiven*
Best leuk hier, kan ik je vertellen.quote:Op zondag 5 april 2015 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
over Malta Ben ik in conclaaf met deerne
Zonder auto, is er veel te zien en doen voor een week?
Heerlijk toch?quote:Op zondag 5 april 2015 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt, ik voel me soms nog een klein kind
Druifjes
Oh sorry, ik wist niet dat je dan geen trek in liefde kunt hebben als je niet samen bent.quote:Op zondag 5 april 2015 15:25 schreef yats het volgende:
[..]
Oke.quote:
Ongemakkelijk?quote:Op zondag 5 april 2015 15:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
10/10 zou heen gaan om me vet ongemakkelijk te voelen
Vet veel lekkere chicks in bikini, kom ik aanzettenquote:
halverwege filmpje 2 verkochtquote:
Niks mis met mooie dames in bikiniquote:Op zondag 5 april 2015 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vet veel lekkere chicks in bikini, kom ik aanzetten
I know how to sell this shit.quote:
Neem mij eens niet serieusquote:Op zondag 5 april 2015 15:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat je dan geen trek in liefde kunt hebben als je niet samen bent.
quote:
quote:
Goede binnenkomer ditquote:
You heard correctly.quote:
Vooral niet doen wat ik doe. Succes gegarandeerd.quote:Op zondag 5 april 2015 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
faxie ik wil gaan fobo hosselen, tips?
Heel veel de Faxie smiley posten.quote:Op zondag 5 april 2015 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral niet doen wat ik doe. Succes gegarandeerd.
Dude...quote:Op zondag 5 april 2015 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom doe jij dan vanaf nu niet het omgekeerde dan hoe je nu doet?quote:Op zondag 5 april 2015 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een prangende vraag. Waarom doe jij nog wat jij doet?quote:Op zondag 5 april 2015 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar dan wat je toch ook precies wat je wel en niet moet doen voor het omgekeerde resultaat?quote:
Omdat ikquote:Op zondag 5 april 2015 16:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom doe jij dan vanaf nu niet het omgekeerde dan hoe je nu doet?
Omdat ik nu doe wat ik vroeger niet deed en het geen verschil maakt.quote:Op zondag 5 april 2015 16:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een prangende vraag. Waarom doe jij nog wat jij doet?
Niet zo huilballen jullie.quote:Op zondag 5 april 2015 16:38 schreef Inolvidable het volgende:
Alsof Fax dat nog niet geprobeerd heeft.
En Yats, en ik.
de regelmatige "vrouwenquote:Op zondag 5 april 2015 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat ik nu doe wat ik vroeger niet deed en het geen verschil maakt.
Dat hoeven ze ook niet. Vrouwenquote:Op zondag 5 april 2015 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de regelmatige "vrouwen" -posts gaan in ieder geval NIET helpen
quote:Op zondag 5 april 2015 16:38 schreef Inolvidable het volgende:
Alsof Fax dat nog niet geprobeerd heeft.
En Yats, en ik.
Ik heb er al een gezegde van gemaakt. Als ik een blauwtje loop zeg ik tegen mijn vrienden dat ik een faxie gelopen hebquote:Op zondag 5 april 2015 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Huehuehuequote:Op zondag 5 april 2015 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb er al een gezegde van gemaakt. Als ik een blauwtje loop zeg ik tegen mijn vrienden dat ik een faxie gelopen heb
Alsof je alleen kunt daten op Fok.quote:Op zondag 5 april 2015 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
No redemption for you, the Gods have forgotten your existence.quote:Op zondag 5 april 2015 16:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat hoeven ze ook niet. Vrouwenposts zullen ook niet helpen. Geen enkele post gaat helpen.
True story, broquote:
DM die ene scorpie dudequote:Op zondag 5 april 2015 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zoals iedereen hier.quote:Op zondag 5 april 2015 16:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Alsof je alleen kunt daten op Fok.
Het is juist de bedoeling dat je daar buiten date en dan kan hij hier toch z'n frustratie uiten. Prima toch.
Zo leuk hoe andere het altijd beter weten.
quote:
Ik zal een kaarsje voor je branden.quote:Op zondag 5 april 2015 16:42 schreef Inolvidable het volgende:
Ach, over een maand vieren we alweer één jaar Ino celibaatleef.
Gewoon niet daten? Of heb je een goede tip?quote:
Okay, maar niet meer zeuren hequote:Op zondag 5 april 2015 16:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat hoeven ze ook niet. Vrouwenposts zullen ook niet helpen. Geen enkele post gaat helpen.
Ik doe probeer dat buitenquote:
Mijn jubileum duurt ook niet lang meerquote:Op zondag 5 april 2015 16:42 schreef Inolvidable het volgende:
Hoe postte je vroeger dan?quote:Op zondag 5 april 2015 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat ik nu doe wat ik vroeger niet deed en het geen verschil maakt.
Waarom niet? Laat hem lekker.quote:Op zondag 5 april 2015 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Okay, maar niet meer zeuren he
Jawelquote:Op zondag 5 april 2015 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Okay, maar niet meer zeuren he
Zeg ik dat? Het is alleen irritant en als het toch niet helpt, pleur dan lekker op met je gezeik als je al opgegeven hebtquote:Op zondag 5 april 2015 16:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Alsof je alleen kunt daten op Fok.
Het is juist de bedoeling dat je daar buiten date en dan kan hij hier toch z'n frustratie uiten. Prima toch.
Zo leuk hoe andere het altijd beter weten.
Dat varieert, maar sowieso niet veel.quote:Op zondag 5 april 2015 16:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe postte je vroeger dan?
Maar srs, hoeveel nieuwe vrouwen ontmoet je daadwerkelijk op een maandelijkse basis?
Vraag mij dan niet om tipsquote:Op zondag 5 april 2015 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Het is alleen irritant en als het toch niet helpt, pleur dan lekker op met je gezeik als je al opgegeven hebt
Maar ik ga er van uit dat dat gedeeltelijk vrijwillig is?quote:Op zondag 5 april 2015 16:42 schreef Inolvidable het volgende:
Ligt daar dan niet het probleem?quote:
Het is een forum, stel je niet zo aan. Als hij hier wil komen zeiken dan komt hij hier lekker zeiken. Hij gaat echt niet stoppen omdat jij dat irritant vindt. Ik vind wel meer dingen en mensen irritant. Dat is de leef.quote:Op zondag 5 april 2015 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Het is alleen irritant en als het toch niet helpt, pleur dan lekker op met je gezeik als je al opgegeven hebt
Als mensen te veel zeiken moeten ze soms horen dat ze hun bek moeten houden en daar ben ik er een van hoorquote:
Het is altijd gedeeltelijk vrijwillig. Iedereen kan wel seks krijgen als die wil.quote:Op zondag 5 april 2015 16:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik ga er van uit dat dat gedeeltelijk vrijwillig is?
Tja als ze overal aanwezig zijn met hun vriendjes...quote:Op zondag 5 april 2015 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ligt daar dan niet het probleem?
Dat het via datingsites niet van de grond komt vind ik ook al raar (tinder daargelaten), maar dat het irl niet lukt is niet vreemd als je nauwelijks nieuwe vrouwen ontmoet.
Faxie mag zeiken hier hoorquote:Op zondag 5 april 2015 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vriendjes?quote:Op zondag 5 april 2015 16:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als ze overal aanwezig zijn met hun vriendjes...
Oh?quote:Op zondag 5 april 2015 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is altijd gedeeltelijk vrijwillig. Iedereen kan wel seks krijgen als die wil.
Laten we vooral niet meer zeggen wanneer iemand irritant doet en lekker langs elkaar heen gaan posten.quote:Op zondag 5 april 2015 16:46 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is een forum, stel je niet zo aan. Als hij hier wil komen zeiken dan komt hij hier lekker zeiken. Hij gaat echt niet stoppen omdat jij dat irritant vindt. Ik vind wel meer dingen en mensen irritant. Dat is de leef.
Ik kan me herinneren dat jij behoorlijk wat aan het jammeren was toen je net in het topic kwam.quote:Op zondag 5 april 2015 16:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als mensen te veel zeiken moeten ze soms horen dat ze hun bek moeten houden en daar ben ik er een van hoor
Lijkt me wel lastig als 18jarige. Maar je bent een vrouw, jouw 'prime' beleef je pas echt vanaf een jaar of 26.quote:Op zondag 5 april 2015 16:42 schreef Inolvidable het volgende:
Sowieso, fok is toch juist de uitlaatklep voor dat soort dingen?quote:Op zondag 5 april 2015 16:46 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is een forum, stel je niet zo aan. Als hij hier wil komen zeiken dan komt hij hier lekker zeiken. Hij gaat echt niet stoppen omdat jij dat irritant vindt. Ik vind wel meer dingen en mensen irritant. Dat is de leef.
Daar begin ik niet aan, ik heb een goede standaard. Vooral wbt vrouwenquote:Op zondag 5 april 2015 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je je standaard maar ver genoeg laat zakken.
Dat is een leugenquote:Op zondag 5 april 2015 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is altijd gedeeltelijk vrijwillig. Iedereen kan wel seks krijgen als die wil.
Wie is er 18?quote:Op zondag 5 april 2015 16:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig als 18jarige. Maar je bent een vrouw, jouw 'prime' beleef je pas echt vanaf een jaar of 26.
Ja maar elke dag hetzelfde posten lijkt me ook niet goed voor je eigen moraal, kijk maar naar jezelf als voorbeeld.quote:Op zondag 5 april 2015 16:49 schreef yats het volgende:
[..]
Sowieso, fok is toch juist de uitlaatklep voor dat soort dingen?
Moet je vooral zo houden.quote:Op zondag 5 april 2015 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan, ik heb een goede standaard. Vooral wbt vrouwen
Vrijgezelle lopen er nooit rondquote:Op zondag 5 april 2015 16:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet ook niet achter de bezette aan Fax!
Eh, whut? Dat is een misvatting.quote:Op zondag 5 april 2015 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat dacht ikquote:
"en daar ben ik er een van hoor"quote:Op zondag 5 april 2015 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat jij behoorlijk wat aan het jammeren was toen je net in het topic kwam.
Leuk detail, je was nog geen 20, had al een vriendin gehad, geen maagd meer oid, en binne een half jaar had je een relatie.
Dus als er iemand niet moet zeiken ben jij het
Oh ja? Ik dacht dat je wel een ONS kon hebben met een van die vrouwen waaraan je werd gekoppeld?quote:
Krijgen, niet kopen he.quote:Op zondag 5 april 2015 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pls. Gewoon sparen voor een roze keuken.
Misschien als je door spaart voor een witte keuken krijg je ook een leukere 'vriendin'quote:Op zondag 5 april 2015 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat niet bij mannen 26 en bij vrouwen rond hun 23e?quote:Op zondag 5 april 2015 16:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig als 18jarige. Maar je bent een vrouw, jouw 'prime' beleef je pas echt vanaf een jaar of 26.
quote:Op zondag 5 april 2015 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker op de rolschaatsen naar mn ouders gegaan. Heerlijk. Wat een weer
Over een maand 20 hoor.quote:
Dit gaat de stomme kooi van R&P worden he?quote:Op zondag 5 april 2015 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2015 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
I'm in my prime.quote:Op zondag 5 april 2015 16:51 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat niet bij mannen 26 en bij vrouwen rond hun 23e?
Overheen gelezen, shoot mequote:Op zondag 5 april 2015 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"en daar ben ik er een van hoor"
Wat heb je hier aan niet gelezen?
Ik ben nu in m'n prime hoor.quote:Op zondag 5 april 2015 16:51 schreef yats het volgende:
[..]
True, maar ik heb de vlag al gestreken wat dat betreft. Dat geeft toch ergens rust.quote:Op zondag 5 april 2015 16:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar elke dag hetzelfde posten lijkt me ook niet goed voor je eigen moraal, kijk maar naar jezelf als voorbeeld.
Toen was je nog te jong voor mequote:Op zondag 5 april 2015 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
I'm in my prime.
Qua libido was dat eerder rond mijn 14e. Lekker nutteloos.
Vrouwen vanaf 15-35 ongeveer.quote:Op zondag 5 april 2015 16:51 schreef yats het volgende:
[..]
Nice.quote:Op zondag 5 april 2015 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bwehehe, er was toen wel een 20 jarige die me wilde vingeren in het zwembad.quote:Op zondag 5 april 2015 16:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Toen was je nog te jong voor meIk was toen 22
Niet aan going dutch doen.quote:Op zondag 5 april 2015 16:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mannen doen niet andersetentjes, drankjes, leuke dagjes uit
Op deze leeftijd ook nog wel eigenlijk.quote:Op zondag 5 april 2015 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bwehehe, er was toen wel een 20 jarige die me wilde vingeren in het zwembad.
Op die leeftijd is het verschil wel freaky ja.
Ja ik maak mensen boos ofzoquote:Op zondag 5 april 2015 16:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is weer erg gezellig zie ik al
I'm turned on right nowquote:Op zondag 5 april 2015 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bwehehe, er was toen wel een 20 jarige die me wilde vingeren in het zwembad.
Op die leeftijd is het verschil wel freaky ja.
Dan doe je iets niet goed Artjequote:Op zondag 5 april 2015 16:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Crap...je hebt gelijk. Al is t nooit een zekerheid dat dat er van komt he? Maar wat had ik daaraan gehad als ik haar niet aantrekkelijk vond?quote:Op zondag 5 april 2015 16:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja? Ik dacht dat je wel een ONS kon hebben met een van die vrouwen waaraan je werd gekoppeld?
Mijn punt.
De pil en condoom?quote:Op zondag 5 april 2015 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet aan going dutch doen.![]()
Gvd werkt niet in zo'n zin.
Vind ik niet.quote:Op zondag 5 april 2015 16:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Op deze leeftijd ook nog wel eigenlijk.
Ogen dicht en gaan?quote:Op zondag 5 april 2015 16:55 schreef yats het volgende:
[..]
Crap...je hebt gelijk. Al is t nooit een zekerheid dat dat er van komt he? Maar wat had ik daaraan gehad als ik haar niet aantrekkelijk vond?
Maken we allemaal wel eens. Boeiendquote:Op zondag 5 april 2015 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik maak mensen boos ofzo
Ik ook, ik ben gewoon een laatbloeierquote:Op zondag 5 april 2015 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
I'm in my prime.
Qua libido was dat eerder rond mijn 14e. Lekker nutteloos.
Nee. Ik heb eigenlijk altijd wel vrouwen gedate of meer die geëmancipeerd genoeg waren dat ze mij ook verrasten met leuke dingenquote:
Nee, anders zou je het niet doen lijkt me.quote:
Oh ik las Dutch en ging daarvan uitquote:Op zondag 5 april 2015 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is double dutch. Ik doelde op dit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Going_Dutch
Had je kunnen pochen dat je niet meer droog stond natuurlijk!quote:Op zondag 5 april 2015 16:55 schreef yats het volgende:
[..]
Crap...je hebt gelijk. Al is t nooit een zekerheid dat dat er van komt he? Maar wat had ik daaraan gehad als ik haar niet aantrekkelijk vond?
Dat doe ik ook zonder seks. Ik doe iets verkeerd geloof ikquote:Op zondag 5 april 2015 16:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt. Je kan het ook afkeuren en het alleen bij zoenen houden natuurlijk.quote:Op zondag 5 april 2015 16:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, anders zou je het niet doen lijkt me.
Maar jij geeft geen neuk om de reactiesquote:Op zondag 5 april 2015 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maken we allemaal wel eens. Boeiend
Jij wel?quote:Op zondag 5 april 2015 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij geeft geen neuk om de reacties
Schijnbaar.quote:Op zondag 5 april 2015 16:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zonder seks. Ik doe iets verkeerd geloof ik
koud!quote:Op zondag 5 april 2015 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt. Je kan het ook afkeuren en het alleen bij zoenen houden natuurlijk.
Ja, kan ook maar dat vind ik niet zo netjes.quote:Op zondag 5 april 2015 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt. Je kan het ook afkeuren en het alleen bij zoenen houden natuurlijk.
Zo zit ik niet in elkaar yv. Plus, het is veel leuker met iemand waar wederzijdse aantrekkingskracht mee is en waarbij je elkaar echt leuk vind.quote:
Now I'm jealous.quote:Op zondag 5 april 2015 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb kruidenboter stokbrood, so I've got that going for me
quote:Op zondag 5 april 2015 17:01 schreef yats het volgende:
[..]
Zo zit ik niet in elkaar yv. Plus, het is veel leuker met iemand waar wederzijdse aantrekkingskracht mee is en waarbij je elkaar echt leuk vind.
Gewoon soto maken jij. Ik heb gisteren echt heerlijk indisch gegetenquote:
Zou iedereen moeten doenquote:Op zondag 5 april 2015 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij geeft geen neuk om de reacties
En het toch doen. Apart.quote:Op zondag 5 april 2015 17:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, kan ook maar dat vind ik niet zo netjes.
Je weet dat het ook beide kan? Eerst het ene tot je het andere vindt.quote:Op zondag 5 april 2015 17:01 schreef yats het volgende:
[..]
Zo zit ik niet in elkaar yv. Plus, het is veel leuker met iemand waar wederzijdse aantrekkingskracht mee is en waarbij je elkaar echt leuk vind.
En dan? Nee, dat is niets voor mijquote:Op zondag 5 april 2015 16:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had je kunnen pochen dat je niet meer droog stond natuurlijk!
Nee ik heb aardbeiquote:
Je doelt op mij? Seriously?quote:
True, maar mijn bewustzijn en onderbewustzijn communiceren niet lekkerquote:
De eerstvolgende keer dat ik het weer ga maken is als Straw komt eten.quote:Op zondag 5 april 2015 17:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon soto maken jij. Ik heb gisteren echt heerlijk indisch gegeten
Nu die persoon nog vinden he? Spelt en hooibergquote:
Je bent wel beter dan een kruidenboterstokbrood, dat is wel awesomequote:
Ik heb hooikoortsquote:Op zondag 5 april 2015 17:04 schreef yats het volgende:
[..]
Nu die persoon nog vinden he? Spelt en hooiberg
Leeftijdsverschil van 12 jaar toch? En gezoend toch? En achteraf toch het leeftijdsverschil te groot vinden toch?quote:
Eerst water, de rest komt laterquote:Op zondag 5 april 2015 17:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil van 12 jaar toch? En gezoend toch? En achteraf toch het leeftijdsverschil te groot vinden toch?
Straw wordt maar verwend hoor ik weerquote:Op zondag 5 april 2015 17:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
De eerstvolgende keer dat ik het weer ga maken is als Straw komt eten.
Ik ookquote:
Is ook prima hoor.quote:
Het moet geen doel zijn. Het moet iets zijn dat je tegenkomt onderweg. Eerst maar weer een job, dan je eigen plek en tussendoor ergens komt ze langs, zonder dat je het doorhebt. Hoop ikquote:Op zondag 5 april 2015 17:04 schreef yats het volgende:
[..]
Soto!quote:Op zondag 5 april 2015 17:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Straw wordt maar verwend hoor ik weer
Mooi gezegd.quote:Op zondag 5 april 2015 17:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het moet geen doel zijn. Het moet iets zijn dat je tegenkomt onderweg. Eerst maar weer een job, dan je eigen plek en tussendoor ergens komt ze langs, zonder dat je het doorhebt. Hoop ik
Ik heb mijn speldje al gevonden hoorquote:Op zondag 5 april 2015 17:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja misschien liggen er ook nog wel ergens anders spelden. Komt vast goed
Wat ben ik toch een slet, man man man.quote:Op zondag 5 april 2015 17:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil van 12 jaar toch? En gezoend toch? En achteraf toch het leeftijdsverschil te groot vinden toch?
Waarom zou je spelt door het hooi gooien. Kan je beter een brood van bakken.quote:Op zondag 5 april 2015 17:04 schreef yats het volgende:
[..]
Werk check. Eigen stek check. Nou?quote:Op zondag 5 april 2015 17:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het moet geen doel zijn. Het moet iets zijn dat je tegenkomt onderweg. Eerst maar weer een job, dan je eigen plek en tussendoor ergens komt ze langs, zonder dat je het doorhebt. Hoop ik
Het is ook geen letterlijke spelt in een hooiberg he yv? Je had me ook gewoon kunnen smsen ipv het hooi in te duikenquote:
You need Jesus in your lifequote:Op zondag 5 april 2015 17:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een slet, man man man.![]()
Shame on me.
Is voor mij alweer even geleden dus verwen mezelf ookquote:Op zondag 5 april 2015 17:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Straw wordt maar verwend hoor ik weer
Wat vind je hypocriet?quote:Op zondag 5 april 2015 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geeft niet dat je hypocriet bent hoor.
Damn, ik had het niet eens gezienquote:Op zondag 5 april 2015 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je spelt door het hooi gooien. Kan je beter een brood van bakken.
Dat mag altijd natuurlijk.quote:Op zondag 5 april 2015 17:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is voor mij alweer even geleden dus verwen mezelf ook
Eh waar zeg ik dat?quote:Op zondag 5 april 2015 17:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Shame on me.
Oh, haiquote:Op zondag 5 april 2015 17:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Shame on me.
Die is gekruisigd.quote:
Nergens, dat zeg ik.quote:
Daar doe ik het voor.quote:Op zondag 5 april 2015 17:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent wel beter dan een kruidenboterstokbrood, dat is wel awesome
Niet waar. Ik zei het ook als 18 jarige kansloze maagd.quote:Op zondag 5 april 2015 17:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd de mensen die onderweg iemand tegenkomen die zoiets zeggen
Ik dacht alquote:Op zondag 5 april 2015 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is ook prima hoor.Maar word een beetje moe van dat het bij vrouwen altijd semi-vrijwillig zou zijn en bij mannen niet. Alsof vrouwen hun eisen even moeten bijstellen als ze lang droog staan, maar andersom niet. In beide gevallen lijkt seks me niet geweldig, dus suggereer het dan ook niet bij het andere geslacht. Daarmee doel ik trouwens niet op jou.
Jij bent toch altijd de uitzondering, Fax.quote:Op zondag 5 april 2015 17:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd de mensen die onderweg iemand tegenkomen die zoiets zeggen
Jij slettebakje.quote:
geloof ik niks van. Het kansloze gedeelte in ieder gevalquote:Op zondag 5 april 2015 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet waar. Ik zei het ook als 18 jarige kansloze maagd.
Geen zin om het uit te spellen, maar volgens mij zat er tussen jou en Faxie een groter leeftijdsverschil.quote:
Dat vind ik dan weer typerend. Waarom zou ik niet kansloos kunnen zijn? Ik was nogal een laatbloeier hoor.quote:Op zondag 5 april 2015 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
geloof ik niks van. Het kansloze gedeelte in ieder geval
Ja, dan snap ik je punt nog niet want dat is helemaal niet de reden dat het niets is.quote:Op zondag 5 april 2015 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen zin om het uit te spellen, maar volgens mij zat er tussen jou en Faxie een groter leeftijdsverschil.
Je bent zo kieskeurig hequote:Op zondag 5 april 2015 17:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht al
Wellicht kan ik seks krijgen als ik mijn grenzen aan de kant gooi en gewoon overal op in ga. Wellicht ook niet. Ik heb het nooit geprobeerd en ga dat ook niet doen. Word je daar immers gelukkig van? Ik betwijfel het. Natuurlijk mis je seks na een tijd, maar zoals ik zei, liever vaker dan 1x en met iemand waar de klik mee is. Al sluit het natuurlijk niet uit dat het soms een keer gebeurd omdat beiden gewoon geil zijn en beide op dat moment hetzelfde willen
Dat maakt het nog triester dat je het leeftijdsverschil tussen mij en art als freaky bestempelt.quote:Op zondag 5 april 2015 17:16 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik je punt nog niet want dat is helemaal niet de reden dat het niets is.
Vrouwen kunnen niet kansloos zijn natuurlijk. En lelijke eendjes kunnen absoluut geen mooie zwaan worden. Snap dat dan.quote:Op zondag 5 april 2015 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer typerend. Waarom zou ik niet kansloos kunnen zijn? Ik was nogal een laatbloeier hoor.
Nou, ik ken je niet echt, maar voor zover ik je op de foks spreek lijk je me heel sociaal enzo, dus het past niet in mijn beeld van jequote:Op zondag 5 april 2015 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer typerend. Waarom zou ik niet kansloos kunnen zijn? Ik was nogal een laatbloeier hoor.
quote:
Dus weet je hoe ze vroeger wasquote:Op zondag 5 april 2015 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, ik ken je niet echt, maar voor zover ik je op de foks spreek lijk je me heel sociaal enzo, dus het past niet in mijn beeld van je
Overigens, het is natuurlijk wel zo dat het voor een vrouw makkelijker is gewoon casual seks te krijgen als ze dat wil. Weinig mannen zullen immers nee zeggen als ze zo'n voorstel krijgen, terwijl je andersom als man of heel knap, of wat smoother moet zijn wil het 'makkelijk' zijn. Dat betekent niet dat je als vrouw niet ongewenst zonder kunt zitten omdat je gewoon een bepaalde grens hebt waar je het bed mee wil delen. Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar. Wat heeft het voor nut daarover te ?klagen?quote:Op zondag 5 april 2015 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is ook prima hoor.Maar word een beetje moe van dat het bij vrouwen altijd semi-vrijwillig zou zijn en bij mannen niet. Alsof vrouwen hun eisen even moeten bijstellen als ze lang droog staan, maar andersom niet. In beide gevallen lijkt seks me niet geweldig, dus suggereer het dan ook niet bij het andere geslacht. Daarmee doel ik trouwens niet op jou.
I hope so. De toekomst zal t leren.quote:Op zondag 5 april 2015 17:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2015 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
Hier werd ik vannacht nog in getagt
[ afbeelding ]
Ik zeg dat het leeftijdsverschil niet ineens kleiner wordt als je ouder wordt.quote:Op zondag 5 april 2015 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat maakt het nog triester dat je het leeftijdsverschil tussen mij en art als freaky bestempelt.
Snap je zelf wel wat je zegt af en toe?
Nou nou poe poequote:Op zondag 5 april 2015 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet waar. Ik zei het ook als 18 jarige kansloze maagd.
Autocorrect op de telefoon. Speld dus...quote:Op zondag 5 april 2015 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je spelt door het hooi gooien. Kan je beter een brood van bakken.
Ik was niet van plan om 16 jarigen te daten hoor.quote:
Zo lijk jij mij ook.....quote:Op zondag 5 april 2015 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, ik ken je niet echt, maar voor zover ik je op de foks spreek lijk je me heel sociaal enzo, dus het past niet in mijn beeld van je
Lul niet manquote:Op zondag 5 april 2015 17:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht al
Wellicht kan ik seks krijgen als ik mijn grenzen aan de kant gooi en gewoon overal op in ga. Wellicht ook niet. Ik heb het nooit geprobeerd en ga dat ook niet doen. Word je daar immers gelukkig van? Ik betwijfel het. Natuurlijk mis je seks na een tijd, maar zoals ik zei, liever vaker dan 1x en met iemand waar de klik mee is. Al sluit het natuurlijk niet uit dat het soms een keer gebeurd omdat beiden gewoon geil zijn en beide op dat moment hetzelfde willen
Then, there's no problem.quote:Op zondag 5 april 2015 17:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om 16 jarigen te daten hoor.
Echt altijd hequote:Op zondag 5 april 2015 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd de uitzondering, Fax.
Ik was op mijn 16e ontmaagdquote:
Al bijgekomen van 'het werk' gisternacht?quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 17:16 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik je punt nog niet want dat is helemaal niet de reden dat het niets is.
Bedankt voor die info. Wat heeft dat met sociaal te maken?quote:Op zondag 5 april 2015 17:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was op mijn 16e ontmaagd
Blijf dit vooral denkenquote:Op zondag 5 april 2015 17:18 schreef yats het volgende:
[..]
Overigens, het is natuurlijk wel zo dat het voor een vrouw makkelijker is gewoon casual seks te krijgen als ze dat wil. Weinig mannen zullen immers nee zeggen als ze zo'n voorstel krijgen, terwijl je andersom als man of heel knap, of wat smoother moet zijn wil het 'makkelijk' zijn. Dat betekent niet dat je als vrouw niet ongewenst zonder kunt zitten omdat je gewoon een bepaalde grens hebt waar je het bed mee wil delen. Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar. Wat heeft het voor nut daarover te ?klagen?
Altijd. Jij bent altijd de uitzondering die de regel bevestigd. Altijd.quote:
Nou is online niet enorm representatief, maar iemand kan toch aan zichzelf gewerkt hebben.quote:Op zondag 5 april 2015 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I know there isn't, bellezza.quote:
Monty Pythonquote:
quote:
Viespeukquote:Op zondag 5 april 2015 17:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was op mijn 16e ontmaagd
Nou hij zegt dat hij dat beeld ook had van mij, dus dat ik ook geen 18-jarige kansloze maagd kon zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 17:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bedankt voor die info. Wat heeft dat met sociaal te maken?
Want daar word je geil van als je dat weet?quote:Op zondag 5 april 2015 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
rival wie heb je geneukt. We willen de data. BMI, cupsize, aantal tepels. De hele rambam
quote:Op zondag 5 april 2015 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Altijd. Jij bent altijd de uitzondering die de regel bevestigdt. Altijd.
Klopt, maar okay.quote:Op zondag 5 april 2015 17:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou is online niet enorm representatief, maar iemand kan toch aan zichzelf gewerkt hebben.Ik was 5 jaar terug heel anders dan ik nu ben.
Ik mocht gelukkig uitslapenquote:Op zondag 5 april 2015 17:21 schreef yats het volgende:
[..]
Al bijgekomen van 'het werk' gisternacht?
Ik 10 jaar terug ookquote:Op zondag 5 april 2015 17:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou is online niet enorm representatief, maar iemand kan toch aan zichzelf gewerkt hebben.Ik was 5 jaar terug heel anders dan ik nu ben.
Mijquote:Op zondag 5 april 2015 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
rival wie heb je geneukt. We willen de data. BMI, cupsize, aantal tepels. De hele rambam
Hey, ieder zijn ding jaquote:Op zondag 5 april 2015 17:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Want daar word je geil van als je dat weet?
Extreem kieskeurig, je kent mequote:
Altijd. Eenzaam met je katten. Tot je dood bent en ze je opvreten.quote:
Nee, dat is dus mijn punt. Heb je mij ooit horen janken in r&p vanwege gebrek aan mannelijke aandacht? Ik legde de schuld altijd bij mezelf.quote:
Wil ik ookquote:
Ik lul maar wat, was los Santos weer onveilig aan het makenquote:Op zondag 5 april 2015 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
I lost the looney guide. I'm lostquote:Op zondag 5 april 2015 17:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zeg dat het leeftijdsverschil niet ineens kleiner wordt als je ouder wordt.
Blijkbaar snap jij niet wat ik zeg.
Jou niet neequote:Op zondag 5 april 2015 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat is dus mijn punt. Heb je mij ooit horen janken in r&p vanwege gebrek aan mannelijke aandacht? Ik legde de schuld altijd bij mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |