You heard correctly.quote:
Vooral niet doen wat ik doe. Succes gegarandeerd.quote:Op zondag 5 april 2015 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
faxie ik wil gaan fobo hosselen, tips?
Heel veel de Faxie smiley posten.quote:Op zondag 5 april 2015 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral niet doen wat ik doe. Succes gegarandeerd.
Dude...quote:Op zondag 5 april 2015 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom doe jij dan vanaf nu niet het omgekeerde dan hoe je nu doet?quote:Op zondag 5 april 2015 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een prangende vraag. Waarom doe jij nog wat jij doet?quote:Op zondag 5 april 2015 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar dan wat je toch ook precies wat je wel en niet moet doen voor het omgekeerde resultaat?quote:
Omdat ikquote:Op zondag 5 april 2015 16:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom doe jij dan vanaf nu niet het omgekeerde dan hoe je nu doet?
Omdat ik nu doe wat ik vroeger niet deed en het geen verschil maakt.quote:Op zondag 5 april 2015 16:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een prangende vraag. Waarom doe jij nog wat jij doet?
Niet zo huilballen jullie.quote:Op zondag 5 april 2015 16:38 schreef Inolvidable het volgende:
Alsof Fax dat nog niet geprobeerd heeft.
En Yats, en ik.
de regelmatige "vrouwenquote:Op zondag 5 april 2015 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat ik nu doe wat ik vroeger niet deed en het geen verschil maakt.
Dat hoeven ze ook niet. Vrouwenquote:Op zondag 5 april 2015 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de regelmatige "vrouwen" -posts gaan in ieder geval NIET helpen
quote:Op zondag 5 april 2015 16:38 schreef Inolvidable het volgende:
Alsof Fax dat nog niet geprobeerd heeft.
En Yats, en ik.
Ik heb er al een gezegde van gemaakt. Als ik een blauwtje loop zeg ik tegen mijn vrienden dat ik een faxie gelopen hebquote:Op zondag 5 april 2015 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Huehuehuequote:Op zondag 5 april 2015 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb er al een gezegde van gemaakt. Als ik een blauwtje loop zeg ik tegen mijn vrienden dat ik een faxie gelopen heb
Alsof je alleen kunt daten op Fok.quote:Op zondag 5 april 2015 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
No redemption for you, the Gods have forgotten your existence.quote:Op zondag 5 april 2015 16:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat hoeven ze ook niet. Vrouwenposts zullen ook niet helpen. Geen enkele post gaat helpen.
True story, broquote:
DM die ene scorpie dudequote:Op zondag 5 april 2015 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |