All members of the sad fuckers clubtmquote:
Jij hebt iemand, dan hoor je er niet bij in deze scquote:
Uhmm... de SC is relaties. Lezen net zo moeilijk als spellen?quote:Op zondag 5 april 2015 15:25 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt iemand, dan hoor je er niet bij in deze sc
Ik sluit me bij je aan barb
quote:Op zondag 5 april 2015 15:25 schreef yats het volgende:
[..]
*zoekt dekking*quote:Op zondag 5 april 2015 15:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhmm... de SC is relaties. Lezen net zo moeilijk als spellen?
Ow dan ga ik maarquote:Op zondag 5 april 2015 15:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhmm... de SC is relaties. Lezen net zo moeilijk als spellen?
Vandaag extra van genieten danquote:Op zondag 5 april 2015 15:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoi!
Ik realiseer me juist net weer hoe chill het is om vrijgezel te zijn. Lekker mijn eigen plan trekken, niet hoeven overleggen over wat ik in het weekend ga doen, geen verplicht familiebezoek met Pasen en geen gedoe aan mijn hoofd.
Al zal ik morgen wel weer bang zijn om forever alone te zijn ofzo.
Uhm neequote:Op zondag 5 april 2015 15:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een wonderlijke relatie met alle vrouwen, is ook een vorm van een relatie
Bel me morgen dan maarquote:Op zondag 5 april 2015 15:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoi!
Ik realiseer me juist net weer hoe chill het is om vrijgezel te zijn. Lekker mijn eigen plan trekken, niet hoeven overleggen over wat ik in het weekend ga doen, geen verplicht familiebezoek met Pasen en geen gedoe aan mijn hoofd.
Het zijn altijd de mensen die relaties gehad hebben die het lekker vinden om vrijgezel te zijnquote:Op zondag 5 april 2015 15:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoi!
Soms is het wel lekker even alleen te zijn en geen gezeur om je heen te hebben. Ik lig nu lekker op een strandje. But i know what you mean my friend.quote:
Het zijn altijd de mensen die te kieskeurig zijn die zeiken dat ze nooit een mooie relatie hebben gehad.quote:Op zondag 5 april 2015 15:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zijn altijd de mensen die relaties gehad hebben die het lekker vinden om vrijgezel te zijn![]()
En binnen een paar weken komen ze opeens weer iemand tegen
Definieer 'een paar weken'?quote:Op zondag 5 april 2015 15:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zijn altijd de mensen die relaties gehad hebben die het lekker vinden om vrijgezel te zijn![]()
Fax, doe eens niet zo zwelgen in selfpity.quote:Op zondag 5 april 2015 15:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2015 15:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
I have soooo much to give. Ik spaar het op.
Jij moet wat meer rijmen en rapbattles gaan doenquote:Op zondag 5 april 2015 15:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het zijn altijd de mensen die te kieskeurig zijn die zeiken dat ze nooit een mooie relatie hebben gehad.
Ik heb relaties gehad. Soms is het heerlijk om vrijgezel te zijn. Niet altijd.quote:Op zondag 5 april 2015 15:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker lamballen op je luie dag.quote:Op zondag 5 april 2015 15:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik voel me wel een beetje een ketter dat ik niet buiten in de zon zit. Maar heb niet zoveel te zoeken buiten en geen zin om in mijn eentje ergens heen te gaan.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 5 april 2015 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb relaties gehad. Soms is het heerlijk om vrijgezel te zijn. Niet altijd.
Dat dusquote:Op zondag 5 april 2015 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben het met je eensquote:Op zondag 5 april 2015 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True. En vandaag even niet.quote:Op zondag 5 april 2015 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Syriequote:Op zondag 5 april 2015 15:39 schreef Murdera het volgende:
Wat is een mooie plaats om in mei naar toe te gaan oo vakantie. Ik heb warmte nodig
Maar jij bent dan ook een jonge blom, ik ben al getrouwd geweest en allesquote:Op zondag 5 april 2015 15:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dit inderdaad.(al moet in mijn geval relatie in enkelvoud, maargoeoed)
Doe het voor mij, want ik kan nietquote:Op zondag 5 april 2015 15:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik gister ook al gedaan.
Kom langs, cocktails drinken.quote:Op zondag 5 april 2015 15:39 schreef Murdera het volgende:
Wat is een mooie plaats om in mei naar toe te gaan oo vakantie. Ik heb warmte nodig
Ik heb halverwege maart al de 20 graden gehaald in Lissabon. Dus Portugal, zou ik zeggen.quote:Op zondag 5 april 2015 15:39 schreef Murdera het volgende:
Ik heb geen ambitie om rapper te worden. Ben ik te suburban white boy voor.quote:Op zondag 5 april 2015 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij moet wat meer rijmen en rapbattles gaan doen
gers pardoel kan het ook hoorquote:Op zondag 5 april 2015 15:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb geen ambitie om rapper te worden. Ben ik te suburban white boy voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Getrouwd geweest staat niet gelijk al geen jonge blom meer zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een jonge blom, ik ben al getrouwd geweest en alles
[..]
Doe het voor mij, want ik kan niet
Ben ik laatst geweestquote:Op zondag 5 april 2015 15:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb halverwege maart al de 20 graden gehaald in Lissabon. Dus Portugal, zou ik zeggen.
over Malta Ben ik in conclaaf met deernequote:
Klopt, ik voel me soms nog een klein kindquote:Op zondag 5 april 2015 15:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Getrouwd geweest staat niet gelijk al geen jonge blom meer zijn.Ik voel me soms al wel best oud hoor, haha. Downside van in een studentenhuis wonen.
Will do! *pakt nog een paar druiven*
Best leuk hier, kan ik je vertellen.quote:Op zondag 5 april 2015 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
over Malta Ben ik in conclaaf met deerne
Zonder auto, is er veel te zien en doen voor een week?
Heerlijk toch?quote:Op zondag 5 april 2015 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt, ik voel me soms nog een klein kind
Druifjes
Oh sorry, ik wist niet dat je dan geen trek in liefde kunt hebben als je niet samen bent.quote:Op zondag 5 april 2015 15:25 schreef yats het volgende:
[..]
Oke.quote:
Ongemakkelijk?quote:Op zondag 5 april 2015 15:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
10/10 zou heen gaan om me vet ongemakkelijk te voelen
Vet veel lekkere chicks in bikini, kom ik aanzettenquote:
halverwege filmpje 2 verkochtquote:
Niks mis met mooie dames in bikiniquote:Op zondag 5 april 2015 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vet veel lekkere chicks in bikini, kom ik aanzetten
I know how to sell this shit.quote:
Neem mij eens niet serieusquote:Op zondag 5 april 2015 15:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat je dan geen trek in liefde kunt hebben als je niet samen bent.
quote:
quote:
Goede binnenkomer ditquote:
You heard correctly.quote:
Vooral niet doen wat ik doe. Succes gegarandeerd.quote:Op zondag 5 april 2015 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
faxie ik wil gaan fobo hosselen, tips?
Heel veel de Faxie smiley posten.quote:Op zondag 5 april 2015 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral niet doen wat ik doe. Succes gegarandeerd.
Dude...quote:Op zondag 5 april 2015 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom doe jij dan vanaf nu niet het omgekeerde dan hoe je nu doet?quote:Op zondag 5 april 2015 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een prangende vraag. Waarom doe jij nog wat jij doet?quote:Op zondag 5 april 2015 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar dan wat je toch ook precies wat je wel en niet moet doen voor het omgekeerde resultaat?quote:
Omdat ikquote:Op zondag 5 april 2015 16:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom doe jij dan vanaf nu niet het omgekeerde dan hoe je nu doet?
Omdat ik nu doe wat ik vroeger niet deed en het geen verschil maakt.quote:Op zondag 5 april 2015 16:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een prangende vraag. Waarom doe jij nog wat jij doet?
Niet zo huilballen jullie.quote:Op zondag 5 april 2015 16:38 schreef Inolvidable het volgende:
Alsof Fax dat nog niet geprobeerd heeft.
En Yats, en ik.
de regelmatige "vrouwenquote:Op zondag 5 april 2015 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat ik nu doe wat ik vroeger niet deed en het geen verschil maakt.
Dat hoeven ze ook niet. Vrouwenquote:Op zondag 5 april 2015 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de regelmatige "vrouwen" -posts gaan in ieder geval NIET helpen
quote:Op zondag 5 april 2015 16:38 schreef Inolvidable het volgende:
Alsof Fax dat nog niet geprobeerd heeft.
En Yats, en ik.
Ik heb er al een gezegde van gemaakt. Als ik een blauwtje loop zeg ik tegen mijn vrienden dat ik een faxie gelopen hebquote:Op zondag 5 april 2015 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Huehuehuequote:Op zondag 5 april 2015 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb er al een gezegde van gemaakt. Als ik een blauwtje loop zeg ik tegen mijn vrienden dat ik een faxie gelopen heb
Alsof je alleen kunt daten op Fok.quote:Op zondag 5 april 2015 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
No redemption for you, the Gods have forgotten your existence.quote:Op zondag 5 april 2015 16:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat hoeven ze ook niet. Vrouwenposts zullen ook niet helpen. Geen enkele post gaat helpen.
True story, broquote:
DM die ene scorpie dudequote:Op zondag 5 april 2015 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |