All members of the sad fuckers clubtmquote:
Jij hebt iemand, dan hoor je er niet bij in deze scquote:
Uhmm... de SC is relaties. Lezen net zo moeilijk als spellen?quote:Op zondag 5 april 2015 15:25 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt iemand, dan hoor je er niet bij in deze sc
Ik sluit me bij je aan barb
quote:Op zondag 5 april 2015 15:25 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt iemand, dan hoor je er niet bij in deze sc
Ik sluit me bij je aan barb
*zoekt dekking*quote:Op zondag 5 april 2015 15:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhmm... de SC is relaties. Lezen net zo moeilijk als spellen?
Ow dan ga ik maarquote:Op zondag 5 april 2015 15:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhmm... de SC is relaties. Lezen net zo moeilijk als spellen?
Vandaag extra van genieten danquote:Op zondag 5 april 2015 15:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoi!
Ik realiseer me juist net weer hoe chill het is om vrijgezel te zijn. Lekker mijn eigen plan trekken, niet hoeven overleggen over wat ik in het weekend ga doen, geen verplicht familiebezoek met Pasen en geen gedoe aan mijn hoofd.
Al zal ik morgen wel weer bang zijn om forever alone te zijn ofzo.
Uhm neequote:Op zondag 5 april 2015 15:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een wonderlijke relatie met alle vrouwen, is ook een vorm van een relatie
Bel me morgen dan maarquote:Op zondag 5 april 2015 15:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoi!
Ik realiseer me juist net weer hoe chill het is om vrijgezel te zijn. Lekker mijn eigen plan trekken, niet hoeven overleggen over wat ik in het weekend ga doen, geen verplicht familiebezoek met Pasen en geen gedoe aan mijn hoofd.
Het zijn altijd de mensen die relaties gehad hebben die het lekker vinden om vrijgezel te zijnquote:Op zondag 5 april 2015 15:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoi!
Soms is het wel lekker even alleen te zijn en geen gezeur om je heen te hebben. Ik lig nu lekker op een strandje. But i know what you mean my friend.quote:
Het zijn altijd de mensen die te kieskeurig zijn die zeiken dat ze nooit een mooie relatie hebben gehad.quote:Op zondag 5 april 2015 15:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zijn altijd de mensen die relaties gehad hebben die het lekker vinden om vrijgezel te zijn![]()
En binnen een paar weken komen ze opeens weer iemand tegen
Definieer 'een paar weken'?quote:Op zondag 5 april 2015 15:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zijn altijd de mensen die relaties gehad hebben die het lekker vinden om vrijgezel te zijn![]()
En binnen een paar weken komen ze opeens weer iemand tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |