Zoals iedereen hier.quote:Op zondag 5 april 2015 16:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Alsof je alleen kunt daten op Fok.
Het is juist de bedoeling dat je daar buiten date en dan kan hij hier toch z'n frustratie uiten. Prima toch.
Zo leuk hoe andere het altijd beter weten.
quote:
Ik zal een kaarsje voor je branden.quote:Op zondag 5 april 2015 16:42 schreef Inolvidable het volgende:
Ach, over een maand vieren we alweer één jaar Ino celibaatleef.
Gewoon niet daten? Of heb je een goede tip?quote:
Okay, maar niet meer zeuren hequote:Op zondag 5 april 2015 16:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat hoeven ze ook niet. Vrouwenposts zullen ook niet helpen. Geen enkele post gaat helpen.
Ik doe probeer dat buitenquote:
Mijn jubileum duurt ook niet lang meerquote:Op zondag 5 april 2015 16:42 schreef Inolvidable het volgende:
Hoe postte je vroeger dan?quote:Op zondag 5 april 2015 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat ik nu doe wat ik vroeger niet deed en het geen verschil maakt.
Waarom niet? Laat hem lekker.quote:Op zondag 5 april 2015 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Okay, maar niet meer zeuren he
Jawelquote:Op zondag 5 april 2015 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Okay, maar niet meer zeuren he
Zeg ik dat? Het is alleen irritant en als het toch niet helpt, pleur dan lekker op met je gezeik als je al opgegeven hebtquote:Op zondag 5 april 2015 16:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Alsof je alleen kunt daten op Fok.
Het is juist de bedoeling dat je daar buiten date en dan kan hij hier toch z'n frustratie uiten. Prima toch.
Zo leuk hoe andere het altijd beter weten.
Dat varieert, maar sowieso niet veel.quote:Op zondag 5 april 2015 16:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe postte je vroeger dan?
Maar srs, hoeveel nieuwe vrouwen ontmoet je daadwerkelijk op een maandelijkse basis?
Vraag mij dan niet om tipsquote:Op zondag 5 april 2015 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Het is alleen irritant en als het toch niet helpt, pleur dan lekker op met je gezeik als je al opgegeven hebt
Maar ik ga er van uit dat dat gedeeltelijk vrijwillig is?quote:Op zondag 5 april 2015 16:42 schreef Inolvidable het volgende:
Ligt daar dan niet het probleem?quote:
Het is een forum, stel je niet zo aan. Als hij hier wil komen zeiken dan komt hij hier lekker zeiken. Hij gaat echt niet stoppen omdat jij dat irritant vindt. Ik vind wel meer dingen en mensen irritant. Dat is de leef.quote:Op zondag 5 april 2015 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Het is alleen irritant en als het toch niet helpt, pleur dan lekker op met je gezeik als je al opgegeven hebt
Als mensen te veel zeiken moeten ze soms horen dat ze hun bek moeten houden en daar ben ik er een van hoorquote:
Het is altijd gedeeltelijk vrijwillig. Iedereen kan wel seks krijgen als die wil.quote:Op zondag 5 april 2015 16:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik ga er van uit dat dat gedeeltelijk vrijwillig is?
Tja als ze overal aanwezig zijn met hun vriendjes...quote:Op zondag 5 april 2015 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ligt daar dan niet het probleem?
Dat het via datingsites niet van de grond komt vind ik ook al raar (tinder daargelaten), maar dat het irl niet lukt is niet vreemd als je nauwelijks nieuwe vrouwen ontmoet.
Faxie mag zeiken hier hoorquote:Op zondag 5 april 2015 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vriendjes?quote:Op zondag 5 april 2015 16:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als ze overal aanwezig zijn met hun vriendjes...
Oh?quote:Op zondag 5 april 2015 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is altijd gedeeltelijk vrijwillig. Iedereen kan wel seks krijgen als die wil.
Laten we vooral niet meer zeggen wanneer iemand irritant doet en lekker langs elkaar heen gaan posten.quote:Op zondag 5 april 2015 16:46 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is een forum, stel je niet zo aan. Als hij hier wil komen zeiken dan komt hij hier lekker zeiken. Hij gaat echt niet stoppen omdat jij dat irritant vindt. Ik vind wel meer dingen en mensen irritant. Dat is de leef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |