Vrouwen zijn een beetje zoals werkgevers die iemand van 18 willen die gratis werkt en 20 jaar ervaring heeftquote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En wanhoop in de mix is ook niet prettig.
Vast nietquote:Op zondag 5 april 2015 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het aan de vrouwen die hij ontmoet ligt.
quote:Op zondag 5 april 2015 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja. Maar als het bij 1 persoon al jaren misgaat, aan wie ligt het dan he.
Ik houd van jou.quote:Op zondag 5 april 2015 17:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het vooral stom dat jij in het echt helemaal niet zo'n jankbal bent als hier op het forum. Ik vind het een lastig concept dat ik je op het forum ontzettend irritant vind terwijl ik je in Utrecht best prima gezelschap vond.
En in het echt is hij ook helemaal niet wanhopig dus hij stoot geen vrouwen af door zogenaamd wanhopig te zijn. Fax is gewoon een raar geval ofzo.quote:Op zondag 5 april 2015 17:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het vooral stom dat jij in het echt helemaal niet zo'n jankbal bent als hier op het forum. Ik vind het een lastig concept dat ik je op het forum ontzettend irritant vind terwijl ik je in Utrecht best prima gezelschap vond.
Daarom vallen ze zo vaak op de sukkels die zich tof voordoenquote:Op zondag 5 april 2015 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar er een maskertje van koelheid er overheen doen, vrouwen pikken daar doorheen
Wel meer dan best prima zelfs. Dat maakt het ook zo raarquote:Op zondag 5 april 2015 17:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2015 17:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel gewoon tofquote:Op zondag 5 april 2015 17:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom vallen ze zo vaak op de sukkels die zich tof voordoen
Maar deze bitcherij is toch wel omdat jij beide date/gedate hebt?quote:Op zondag 5 april 2015 17:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben sowieso te oud, dus dat feest gast sowieso niet door. Had al triootje in gedachten
You don't have to explain anything to mequote:Op zondag 5 april 2015 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja. Maar als het bij 1 persoon al jaren misgaat, aan wie ligt het dan he.
Oh wow. Heb ik nu ook al met Art gedate? Ik kan het zelf niet eens meer bijhouden.quote:Op zondag 5 april 2015 17:41 schreef rival het volgende:
[..]
Maar deze bitcherij is toch wel omdat jij beide date/gedate hebt?
Dat zou het popcorn gehalte wel nog extra omhoog halen jaquote:Op zondag 5 april 2015 17:41 schreef rival het volgende:
[..]
Maar deze bitcherij is toch wel omdat jij beide date/gedate hebt?
Hiquote:Op zondag 5 april 2015 17:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom vallen ze zo vaak op de sukkels die zich tof voordoen
quote:Op zondag 5 april 2015 17:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel meer dan best prima zelfs. Dat maakt het ook zo raar
Raar is de beste term ervoor denk ik idd.quote:Op zondag 5 april 2015 17:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En in het echt is hij ook helemaal niet wanhopig dus hij stoot geen vrouwen af door zogenaamd wanhopig te zijn. Fax is gewoon een raar geval ofzo.
Even pakken, jij ook wat?quote:Op zondag 5 april 2015 17:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zou het popcorn gehalte wel nog extra omhoog halen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |