Ja, maar als het een afknapper is he, lijkt me wel kutquote:Op zondag 5 april 2015 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan moet ik me door allemaal penisfoto's heenworstelen.Weet niet of ik daar zin in heb.
Wat maakt het uit? Veranderen doe je je pik toch niet.
quote:
Haar kun je zelf bijhouden, de rest heb je weinig invloed op.quote:Op zondag 5 april 2015 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh. Vinden veel vrouwen dat mooi? En een beetje strakke ballen en weinig/geen haar.Het totaalplaatje dus eigenlijk.
Checkquote:Op zondag 5 april 2015 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh. Vinden veel vrouwen dat mooi? En een beetje strakke ballen en weinig/geen haar.Het totaalplaatje dus eigenlijk.
Geen behoefte om over piemels te praten? Nee, inderdaad niet.quote:
Ik wacht maar even tot er weer serieuze gesprekken komenquote:
Klopt, daarom scherenquote:Op zondag 5 april 2015 19:11 schreef yats het volgende:
Haar kun je zelf bijhouden, de rest heb je weinig invloed op.
Ik dacht meer aan Dwayne "The Rock-Hard" Johnsonquote:
Dat maakt ook niets uit. Mijne is goed zoals hij is gelukkig.quote:Op zondag 5 april 2015 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan moet ik me door allemaal penisfoto's heenworstelen.Weet niet of ik daar zin in heb.
Wat maakt het uit? Veranderen doe je je pik toch niet.
Laat maar, ik heb aan mijne genoegquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben een te grote pussy om dat te durvenquote:Op zondag 5 april 2015 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, daarom scheren
Brazillian wax voor de eckte eckte.
Mwah, denk dat een penis zelden een afknapper is. Tenzij rare bulten of heel erg klein of zo.quote:Op zondag 5 april 2015 19:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar als het een afknapper is he, lijkt me wel kut
De voorhuid.quote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef artelligence het volgende:
[..]![]()
Wat bedoel je eigenlijk met niet te lang? De eikel of de voorhuid?
Au...Liever scheren. Zoveel moeite is dat ook niet gelukkig.quote:Op zondag 5 april 2015 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, daarom scheren
Brazillian wax voor de eckte eckte.
Ik heb een micropenis. Zo is dat er ook weer uit. Volgend onderwerp. Waar wil je het over hebben barb?quote:
Bent of hebt?quote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een te grote pussy om dat te durven.
Ik ook hoor.quote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een te grote pussy om dat te durven.
Arme art...Gelukkig compenseert hij op andere vlakkenquote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah, denk dat een penis zelden een afknapper is. Tenzij rare bulten of heel erg klein of zo.
Ik ben tevreden, en dat is genoegquote:Op zondag 5 april 2015 19:15 schreef artelligence het volgende:
Ik vind mijn penis niet mooi. Maar kan erger denk ik
Ja, dat welquote:Op zondag 5 april 2015 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Lijkt me wel super fijn als het eenmaal klaar is.
Gisteren na het kiten deed ik omkleden en had ik 2 cm piemel en 6 cm voorhuidquote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De voorhuid.Maar dat is vooral voor de man zelf onprettig heb ik me laten vertellen.
Ben er nog niet over uit waar ik dan wel in uitblink. Maar kennelijk doe ik iets goed.quote:Op zondag 5 april 2015 19:15 schreef yats het volgende:
[..]
Arme art...Gelukkig compenseert hij op andere vlakken
Goed visweerquote:Op zondag 5 april 2015 19:15 schreef artelligence het volgende:
Ik vind mijn penis niet mooi. Maar kan erger denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |