Echt, he.quote:Op zondag 5 april 2015 18:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Piemels zijn ook best lelijke dingen vind ik.
Tja, als ik bloot en seks wil zien kan ik dat net zo goed ergens anders vinden.quote:
Ja, geef daar eens antwoord opquote:Op zondag 5 april 2015 18:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu is de vraag of ik de uitdaging aan ga of niet.
Ff een appje naar je harem en scoren maar.quote:Op zondag 5 april 2015 18:56 schreef Barbusse het volgende:
Tja, als ik bloot en seks wil zien kan ik dat net zo goed ergens anders vinden.
In goede kwaliteit ook nogquote:Op zondag 5 april 2015 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tja, als ik bloot en seks wil zien kan ik dat net zo goed ergens anders vinden.
Fixedquote:Op zondag 5 april 2015 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tja, als ik bloot en seks wil zien kan ik dat net zo goed beter ergens anders vinden.
Er zitten wel mooie exemplaren bij vind ik.quote:Op zondag 5 april 2015 18:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat je ermee kan vind ik wel vermakelijk, maar het ding op zichzelf, mwah...
Sommige piemels zijn wel lekker, maar dat komt niet door hoe ze eruit zien eigenlijkquote:Op zondag 5 april 2015 18:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat je ermee kan vind ik wel vermakelijk, maar het ding op zichzelf, mwah...
Ja? Ik heb wel minder lelijke exemplaren gezien, maar mooie nog niet.quote:Op zondag 5 april 2015 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zitten wel mooie exemplaren bij vind ik.Vroeger vond ik ze maar vreemd.
Ik heb geen haremquote:Op zondag 5 april 2015 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff een appje naar je harem en scoren maar.
Dit, eigenlijkquote:Op zondag 5 april 2015 18:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja? Ik heb wel minder lelijke exemplaren gezien, maar mooie nog niet.
Het liefst live hoorquote:
Das eigenlijk wel beter jaquote:
Exact.quote:Op zondag 5 april 2015 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit, eigenlijk. Maar dat doet er niet toe, wat ermee gedaan kan worden
.
Jij hebt geenquote:Op zondag 5 april 2015 18:59 schreef AirwiN het volgende:
Mooi moment om ff de vaatwasser in te ruimen. Als het toch over piemels gaat...
Misschien dat je de penis van de man waar je verliefd op bent mooi vindt.quote:Op zondag 5 april 2015 18:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja? Ik heb wel minder lelijke exemplaren gezien, maar mooie nog niet.
Haha ja, maar maakt niet uit. Ik zit verstopt in m'n woning.quote:Op zondag 5 april 2015 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh lekker.Dus nu stink je naar knoflook hehe.
Mhmm, heeft bij mijn ex iig niet zo gewerkt. Wel veeeel minder lelijk dan menig ander, dus een beetje gelijk heb je wel denk ik.quote:Op zondag 5 april 2015 18:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien dat je de penis van de man waar je verliefd op bent mooi vindt.
Dit jaquote:Op zondag 5 april 2015 19:00 schreef rival het volgende:
[..]
Duitse biefstuk is toch iets van tartaar oid?!?
Zijn ze ook, en niet bijzonder om te zien ofzo.quote:Op zondag 5 april 2015 18:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Piemels zijn ook best lelijke dingen vind ik.
Vind je? Wat maakt ze mooi dan?quote:Op zondag 5 april 2015 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zitten wel mooie exemplaren bij vind ik.Vroeger vond ik ze maar vreemd.
quote:Op zondag 5 april 2015 19:02 schreef Fascination het volgende:
Ik heb weleens een prachtige vagina gezien.
Niet helemaal hetzelfde.quote:Op zondag 5 april 2015 19:00 schreef rival het volgende:
[..]
Duitse biefstuk is toch iets van tartaar oid?!?
Het heeft niks met herkomst te maken iig.quote:Hoedt u bij de aanschaf van eten voor bijvoeglijke naamwoorden die andere dan Nederlandse wortels suggereren. Neem de ‘Duitse biefstuk’. Dat ‘Duitse’ zit hem er vooral in dat een deel van de biefstuk, die ook nog eens is gehakt – wat geen motie van vertrouwen is – is vervangen door bijvoorbeeld kruiden, ui en paprika. Dat type adjectieven laat zich grof vertalen tot ‘additieven’. Dat gebeurt met een reden: het zijn vooral allemaal bestanddelen die goedkoper zijn dan het vlees. Het is louter marketing. Zie ook die ‘Zweedse’ gehaktballetjes die overal opduiken, mee surfend op het blijkbare succes van de snacks van het woonwarenhuis waar echte mannen nooit heen willen.
Ik wel meerquote:Op zondag 5 april 2015 19:02 schreef Fascination het volgende:
Ik vind ook maar weinig vagina's/schaamlippen echt mooi. Dus in dat opzicht zijn penissen gelijk.quote:Op zondag 5 april 2015 19:02 schreef Fascination het volgende:
Ja ik vind sommige ook mooi.quote:Op zondag 5 april 2015 19:02 schreef Fascination het volgende:
Het is geen competitie.quote:
Denk vooral qua vorm, de huid (egaal) en hoe de eikel eruit ziet icm de voorhuid (niet te lang).quote:
Jij wilt geen sterk geaderde?quote:Op zondag 5 april 2015 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk vooral qua vorm, de huid (egaal) en hoe de eikel eruit ziet icm de voorhuid (niet te lang).
Ik op de bank met een dekentje, dus kan veilig knoflook eten straks.quote:Op zondag 5 april 2015 19:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha ja, maar maakt niet uit. Ik zit verstopt in m'n woning.
Beetje spits toelopend.quote:Op zondag 5 april 2015 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk vooral qua vorm, de huid (egaal) en hoe de eikel eruit ziet icm de voorhuid (niet te lang).
Nog geen mooie gezienquote:
Eh, nee, dat sowieso. Ik vind het gewoon niet snel lelijke dingen, waar ik dat met piemels wel heb.quote:
Zeg ik dat het irl was?quote:
Kan je een voorbeeld sturen?quote:Op zondag 5 april 2015 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet je eens op een spiegel gaan zittenquote:Op zondag 5 april 2015 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog geen mooie gezien. Maar ik zie ook niet zo veel kutten eigenlijk.
Neuh. Vinden veel vrouwen dat mooi? En een beetje strakke ballen en weinig/geen haar.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 19:09 schreef rival het volgende:
[..]
Moet je eens op een spiegel gaan zitten ,)
Dan moet ik me door allemaal penisfoto's heenworstelen.quote:
Ja, maar als het een afknapper is he, lijkt me wel kutquote:Op zondag 5 april 2015 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan moet ik me door allemaal penisfoto's heenworstelen.Weet niet of ik daar zin in heb.
Wat maakt het uit? Veranderen doe je je pik toch niet.
quote:
Haar kun je zelf bijhouden, de rest heb je weinig invloed op.quote:Op zondag 5 april 2015 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh. Vinden veel vrouwen dat mooi? En een beetje strakke ballen en weinig/geen haar.Het totaalplaatje dus eigenlijk.
Checkquote:Op zondag 5 april 2015 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh. Vinden veel vrouwen dat mooi? En een beetje strakke ballen en weinig/geen haar.Het totaalplaatje dus eigenlijk.
Geen behoefte om over piemels te praten? Nee, inderdaad niet.quote:
Ik wacht maar even tot er weer serieuze gesprekken komenquote:
Klopt, daarom scherenquote:Op zondag 5 april 2015 19:11 schreef yats het volgende:
Haar kun je zelf bijhouden, de rest heb je weinig invloed op.
Ik dacht meer aan Dwayne "The Rock-Hard" Johnsonquote:
Dat maakt ook niets uit. Mijne is goed zoals hij is gelukkig.quote:Op zondag 5 april 2015 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan moet ik me door allemaal penisfoto's heenworstelen.Weet niet of ik daar zin in heb.
Wat maakt het uit? Veranderen doe je je pik toch niet.
Laat maar, ik heb aan mijne genoegquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben een te grote pussy om dat te durvenquote:Op zondag 5 april 2015 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, daarom scheren
Brazillian wax voor de eckte eckte.
Mwah, denk dat een penis zelden een afknapper is. Tenzij rare bulten of heel erg klein of zo.quote:Op zondag 5 april 2015 19:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar als het een afknapper is he, lijkt me wel kut
De voorhuid.quote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef artelligence het volgende:
[..]![]()
Wat bedoel je eigenlijk met niet te lang? De eikel of de voorhuid?
Au...Liever scheren. Zoveel moeite is dat ook niet gelukkig.quote:Op zondag 5 april 2015 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, daarom scheren
Brazillian wax voor de eckte eckte.
Ik heb een micropenis. Zo is dat er ook weer uit. Volgend onderwerp. Waar wil je het over hebben barb?quote:
Bent of hebt?quote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een te grote pussy om dat te durven.
Ik ook hoor.quote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een te grote pussy om dat te durven.
Arme art...Gelukkig compenseert hij op andere vlakkenquote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah, denk dat een penis zelden een afknapper is. Tenzij rare bulten of heel erg klein of zo.
Ik ben tevreden, en dat is genoegquote:Op zondag 5 april 2015 19:15 schreef artelligence het volgende:
Ik vind mijn penis niet mooi. Maar kan erger denk ik
Ja, dat welquote:Op zondag 5 april 2015 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Lijkt me wel super fijn als het eenmaal klaar is.
Gisteren na het kiten deed ik omkleden en had ik 2 cm piemel en 6 cm voorhuidquote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De voorhuid.Maar dat is vooral voor de man zelf onprettig heb ik me laten vertellen.
Ben er nog niet over uit waar ik dan wel in uitblink. Maar kennelijk doe ik iets goed.quote:Op zondag 5 april 2015 19:15 schreef yats het volgende:
[..]
Arme art...Gelukkig compenseert hij op andere vlakken
Goed visweerquote:Op zondag 5 april 2015 19:15 schreef artelligence het volgende:
Ik vind mijn penis niet mooi. Maar kan erger denk ik
Je bent yats zijn held dat weet je toch?quote:Op zondag 5 april 2015 19:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben er nog niet over uit waar ik dan wel in uitblink. Maar kennelijk doe ik iets goed.
Nergens over eigenlijk, ik ben moe.quote:Op zondag 5 april 2015 19:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb een micropenis. Zo is dat er ook weer uit. Volgend onderwerp. Waar wil je het over hebben barb?
Geen aanraderquote:Op zondag 5 april 2015 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ben moed aan het verzamelen, maar ik faal.
Koken? Ik weet t niet, dat moet je straw vragen.quote:Op zondag 5 april 2015 19:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben er nog niet over uit waar ik dan wel in uitblink. Maar kennelijk doe ik iets goed.
Ja, daarom zorg ik er ook altijd voor dat het superwarm is in mijn huisje. Dan lijkt het nog wat als de broek uitgaat :$quote:Op zondag 5 april 2015 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gisteren na het kiten deed ik omkleden en had ik 2 cm piemel en 6 cm voorhuid
Ik heb geen heldenquote:Op zondag 5 april 2015 19:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Je bent yats zijn held dat weet je toch?
Ik ook maar ik verveel mij.quote:
Lapjes?quote:Op zondag 5 april 2015 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb ook liever een innie. We kennen niet alles hebben.
Gewoon geen seks hebben...Oh wachtquote:Op zondag 5 april 2015 19:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, daarom zorg ik er ook altijd voor dat het superwarm is in mijn huisje. Dan lijkt het nog wat als de broek uitgaat :$
quote:Op zondag 5 april 2015 19:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Je bent yats zijn held dat weet je toch?
Is het dan jaloezie?quote:
Te voorspelbaar. Als er iemand vuig is ben jij het wel.quote:
Jij bent te leuk om geen piemel te hebben om mee te spelenquote:Op zondag 5 april 2015 19:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben aan het eten, wil niks lezen over piemels. *zucht*
Dat is nog eens een compliment.quote:Op zondag 5 april 2015 19:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent te leuk om geen piemel te hebben om mee te spelen
Smooth like Artquote:Op zondag 5 april 2015 19:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent te leuk om geen piemel te hebben om mee te spelen
Zo'n Duitse braadworst smaakt dan toch net ff iets anders he?quote:Op zondag 5 april 2015 19:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Pannekoeken toch?quote:Op zondag 5 april 2015 19:19 schreef Yvie_lu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |