Echt, he.quote:Op zondag 5 april 2015 18:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Piemels zijn ook best lelijke dingen vind ik.
Tja, als ik bloot en seks wil zien kan ik dat net zo goed ergens anders vinden.quote:
Ja, geef daar eens antwoord opquote:Op zondag 5 april 2015 18:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu is de vraag of ik de uitdaging aan ga of niet.
Ff een appje naar je harem en scoren maar.quote:Op zondag 5 april 2015 18:56 schreef Barbusse het volgende:
Tja, als ik bloot en seks wil zien kan ik dat net zo goed ergens anders vinden.
In goede kwaliteit ook nogquote:Op zondag 5 april 2015 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tja, als ik bloot en seks wil zien kan ik dat net zo goed ergens anders vinden.
Fixedquote:Op zondag 5 april 2015 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tja, als ik bloot en seks wil zien kan ik dat net zo goed beter ergens anders vinden.
Er zitten wel mooie exemplaren bij vind ik.quote:Op zondag 5 april 2015 18:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat je ermee kan vind ik wel vermakelijk, maar het ding op zichzelf, mwah...
Sommige piemels zijn wel lekker, maar dat komt niet door hoe ze eruit zien eigenlijkquote:Op zondag 5 april 2015 18:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat je ermee kan vind ik wel vermakelijk, maar het ding op zichzelf, mwah...
Ja? Ik heb wel minder lelijke exemplaren gezien, maar mooie nog niet.quote:Op zondag 5 april 2015 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zitten wel mooie exemplaren bij vind ik.Vroeger vond ik ze maar vreemd.
Ik heb geen haremquote:Op zondag 5 april 2015 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff een appje naar je harem en scoren maar.
Dit, eigenlijkquote:Op zondag 5 april 2015 18:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja? Ik heb wel minder lelijke exemplaren gezien, maar mooie nog niet.
Het liefst live hoorquote:
Das eigenlijk wel beter jaquote:
Exact.quote:Op zondag 5 april 2015 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit, eigenlijk. Maar dat doet er niet toe, wat ermee gedaan kan worden
.
Jij hebt geenquote:Op zondag 5 april 2015 18:59 schreef AirwiN het volgende:
Mooi moment om ff de vaatwasser in te ruimen. Als het toch over piemels gaat...
Misschien dat je de penis van de man waar je verliefd op bent mooi vindt.quote:Op zondag 5 april 2015 18:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja? Ik heb wel minder lelijke exemplaren gezien, maar mooie nog niet.
Haha ja, maar maakt niet uit. Ik zit verstopt in m'n woning.quote:Op zondag 5 april 2015 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh lekker.Dus nu stink je naar knoflook hehe.
Mhmm, heeft bij mijn ex iig niet zo gewerkt. Wel veeeel minder lelijk dan menig ander, dus een beetje gelijk heb je wel denk ik.quote:Op zondag 5 april 2015 18:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien dat je de penis van de man waar je verliefd op bent mooi vindt.
Dit jaquote:Op zondag 5 april 2015 19:00 schreef rival het volgende:
[..]
Duitse biefstuk is toch iets van tartaar oid?!?
Zijn ze ook, en niet bijzonder om te zien ofzo.quote:Op zondag 5 april 2015 18:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Piemels zijn ook best lelijke dingen vind ik.
Vind je? Wat maakt ze mooi dan?quote:Op zondag 5 april 2015 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zitten wel mooie exemplaren bij vind ik.Vroeger vond ik ze maar vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |