Hij wil een oudere vrouw met ervaring.quote:Op zondag 5 april 2015 18:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je vergeet steeds dat ik te oud ben voor jou mop.
Ohaiquote:Op zondag 5 april 2015 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel om te kijken of ik nog steeds de leukste man op aarde ben. Tot op heden hebben al je voorgangers jammerlijk gefaald. Succes.
Heeft hij weinig aan een non gok ik.quote:Op zondag 5 april 2015 18:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij wil een oudere vrouw met ervaring.
Nu is de vraag of ik de uitdaging aan ga of niet.quote:Op zondag 5 april 2015 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel om te kijken of ik nog steeds de leukste man op aarde ben. Tot op heden hebben al je voorgangers jammerlijk gefaald. Succes.
Yv, moet ik het nu tegen jou ook zeggen? Neem mij niet altijd serieusquote:Op zondag 5 april 2015 18:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee op welke opmerking van hem je precies doet, maar schijnbaar doet hij het minder 'creepy' dan. En ik zeg het ook meer gewoon maar zodat je het de volgende keer op een andere manier kan neerzetten zodat het misschien nog wel wat oplevert.
Ah, nee dat doel heb ik nietquote:Op zondag 5 april 2015 18:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jong! Word over een maand 24. Maar heb vroeger ooit bedacht op mijn 25ste moeder te willen zijn. Dat is al niet meer echt haalbaar.
Die chips zeggen mij niet zo veelquote:
It's a stack of $500 dollar chips, hebbertquote:Op zondag 5 april 2015 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die chips zeggen mij niet zo veel. Keihare cash daarentegen
.
Ik neem je niet altijd serieus, maar ik kan mij al minstens 10 keer herinneren dat je zo postte, dus vandaar dat ik dacht ik meld het toch maar een keer. Aangezien je, serieus of niet, er vast niet op zit te wachten om eng over te komen.quote:Op zondag 5 april 2015 18:29 schreef yats het volgende:
[..]
Yv, moet ik het nu tegen jou ook zeggen? Neem mij niet altijd serieus
Alsjeblieft Samzz:quote:Op zondag 5 april 2015 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die chips zeggen mij niet zo veel. Keihare cash daarentegen
.
But not yoursquote:Op zondag 5 april 2015 18:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
It's a stack of $500 dollar chips, hebbert
Dat mag, dat is aardig van je. En nee, ik ben veel genoemd, maar eng nog nooit geloof ikquote:Op zondag 5 april 2015 18:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik neem je niet altijd serieus, maar ik kan mij al minstens 10 keer herinneren dat je zo postte, dus vandaar dat ik dacht ik meld het toch maar een keer. Aangezien je, serieus of niet, er vast niet op zit te wachten om eng over te komen.
Het doet me deugt een beetje erkenning van je te mogen ontvangenquote:
Ga je wel eens kiten bij het Veluwse meer, of is dat te ver?quote:Op zondag 5 april 2015 18:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja gisteren en morgen. Niks gehosseld. Morgen ook niet.
Kruidenbotersteaksquote:
Nee, ik ben plebejer in optima formaquote:
Pizzaquote:Op zondag 5 april 2015 18:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Roti bij LoLa
Pannenkoeken bij mij
Pannenkoeken bij Art
Pizza bij Fax
He potverdrie.quote:Op zondag 5 april 2015 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik ben plebejer in optima formaI get it, ik ben niet goed rijk genoeg voor je
Weet niet of het daar mag.... maar is ook wel ver ja. Wel een keer op enkhuizen en Medemblik geweestquote:Op zondag 5 april 2015 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je wel eens kiten bij het Veluwse meer, of is dat te ver?
Aardappels, bloemkool en pepersteak hierquote:Op zondag 5 april 2015 18:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Roti bij LoLa
Pannenkoeken bij mij
Pannenkoeken bij Art
Pizza bij Fax
Ook lekkerquote:Op zondag 5 april 2015 18:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb verse pasta van de AH met pesto en mais.
We hebben ook krieltjes en sla hoorquote:
Ik zag er net allemaal mensen surfen, moest toen aan je denken.quote:Op zondag 5 april 2015 18:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet of het daar mag.... maar is ook wel ver ja. Wel een keer op enkhuizen en Medemblik geweest
Als ik daar toch tussen kon kiezen vanavondquote:Op zondag 5 april 2015 18:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Roti bij LoLa
Pannenkoeken bij mij
Pannenkoeken bij Art
Pizza bij Fax
Wat eet je vandaag dan? Iets Paasachtigs?quote:Op zondag 5 april 2015 18:35 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik daar toch tussen kon kiezen vanavond
lol, maar goed dat die bikini-foto al genomen is danquote:Op zondag 5 april 2015 18:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Al overweeg ik nu bij Yvie langs te gaan.
Ik heb er nog niet over nagedacht, zal iets bestellen worden...quote:Op zondag 5 april 2015 18:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat eet je vandaag dan? Iets Paasachtigs?
Hahaha. Pannekoeken man! Dan eet ik morgen wel geen toetje ofzo.quote:Op zondag 5 april 2015 18:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, maar goed dat die bikini-foto al genomen is dan
Ach je hebt het er toch zo afgefietstquote:Op zondag 5 april 2015 18:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hahaha. Pannekoeken man! Dan eet ik morgen wel geen toetje ofzo.
Toch jammer hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |