Kruidenbotersteaksquote:
Nee, ik ben plebejer in optima formaquote:
Pizzaquote:Op zondag 5 april 2015 18:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Roti bij LoLa
Pannenkoeken bij mij
Pannenkoeken bij Art
Pizza bij Fax
He potverdrie.quote:Op zondag 5 april 2015 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik ben plebejer in optima formaI get it, ik ben niet goed rijk genoeg voor je
Weet niet of het daar mag.... maar is ook wel ver ja. Wel een keer op enkhuizen en Medemblik geweestquote:Op zondag 5 april 2015 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je wel eens kiten bij het Veluwse meer, of is dat te ver?
Aardappels, bloemkool en pepersteak hierquote:Op zondag 5 april 2015 18:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Roti bij LoLa
Pannenkoeken bij mij
Pannenkoeken bij Art
Pizza bij Fax
Ook lekkerquote:Op zondag 5 april 2015 18:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb verse pasta van de AH met pesto en mais.
We hebben ook krieltjes en sla hoorquote:
Ik zag er net allemaal mensen surfen, moest toen aan je denken.quote:Op zondag 5 april 2015 18:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet of het daar mag.... maar is ook wel ver ja. Wel een keer op enkhuizen en Medemblik geweest
Als ik daar toch tussen kon kiezen vanavondquote:Op zondag 5 april 2015 18:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Roti bij LoLa
Pannenkoeken bij mij
Pannenkoeken bij Art
Pizza bij Fax
Wat eet je vandaag dan? Iets Paasachtigs?quote:Op zondag 5 april 2015 18:35 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik daar toch tussen kon kiezen vanavond
lol, maar goed dat die bikini-foto al genomen is danquote:Op zondag 5 april 2015 18:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Al overweeg ik nu bij Yvie langs te gaan.
Ik heb er nog niet over nagedacht, zal iets bestellen worden...quote:Op zondag 5 april 2015 18:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat eet je vandaag dan? Iets Paasachtigs?
Hahaha. Pannekoeken man! Dan eet ik morgen wel geen toetje ofzo.quote:Op zondag 5 april 2015 18:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, maar goed dat die bikini-foto al genomen is dan
Ach je hebt het er toch zo afgefietstquote:Op zondag 5 april 2015 18:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hahaha. Pannekoeken man! Dan eet ik morgen wel geen toetje ofzo.
Toch jammer hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |