Bij jou staan dit soort dingen er altijd op zo'n manier dat je die vrouwen dan maar de 'gunst' verleent dat jij dan alsnog maar langs wilt komen. Geen idee, maar komt altijd erg raar over.quote:Op zondag 5 april 2015 18:22 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Sorry bambi, en niet uit de omgeving Utrecht afkomstig, en niet praktiserend gelovige. Al wil ik nog steeds best een keer een drankje komen doen in Utrecht.
Ik.quote:Op zondag 5 april 2015 18:22 schreef Barbusse het volgende:
Oh, het is een dating topic geworden? Wie wil er met mij daten, behalve Air#nohomo?
Jong! Word over een maand 24. Maar heb vroeger ooit bedacht op mijn 25ste moeder te willen zijn. Dat is al niet meer echt haalbaar.quote:
Ik lees niet allesquote:Op zondag 5 april 2015 18:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat staat een paar posts na degene die je quote
Blijkbaar gunt hij jou mij, dus doet hij wel iets goed.quote:
Eerst een balance sheet, alsjeblieft.quote:Op zondag 5 april 2015 18:22 schreef Barbusse het volgende:
Oh, het is een dating topic geworden? Wie wil er met mij daten, behalve Air#nohomo?
quote:Op zondag 5 april 2015 18:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bij jou staan dit soort dingen er altijd op zo'n manier dat je die vrouwen dan maar de 'gunst' verleent dat jij dan alsnog maar langs wilt komen. Geen idee, maar komt altijd erg raar over.
Niet gezien, wat was je vraag?quote:Op zondag 5 april 2015 18:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh oh, en mijn vraag negeren. Subtiel hoor.
quote:
quote:
Ja maar ik hoor geen prijsonderhandeling, geen marktwerking omdat het nu Pasen is.. denk dat ik maar op zoek moet naar een anderequote:Op zondag 5 april 2015 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar gunt hij jou mij, dus doet hij wel iets goed.
Ow, en als rival het doet kan t wel...Tsss. Zeg nu maar gewoon dat je zijn auto wilquote:Op zondag 5 april 2015 18:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bij jou staan dit soort dingen er altijd op zo'n manier dat je die vrouwen dan maar de 'gunst' verleent dat jij dan alsnog maar langs wilt komen. Geen idee, maar komt altijd erg raar over.
Enkel om te kijken of ik nog steeds de leukste man op aarde ben. Tot op heden hebben al je voorgangers jammerlijk gefaald. Succes.quote:
Dat jaquote:Op zondag 5 april 2015 18:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je vergeet steeds dat ik te oud ben voor jou mop.quote:Op zondag 5 april 2015 18:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoor ik dating topic?
Yv, daten?
Au...Is het gebroken denk je?quote:Op zondag 5 april 2015 18:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb klem gezeten tussen een karretje vol stenen en een betonnen dorpel met mn vinger
Dat doet hij heel discreet via DM.quote:Op zondag 5 april 2015 18:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja maar ik hoor geen prijsonderhandeling, geen marktwerking omdat het nu Pasen is.. denk dat ik maar op zoek moet naar een andere
Ik heb geen idee hoe jong je bentquote:Op zondag 5 april 2015 18:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je vergeet steeds dat ik te oud ben voor jou mop.
Ik ben 39.quote:
Geen idee op welke opmerking van hem je precies doet, maar schijnbaar doet hij het minder 'creepy' dan. En ik zeg het ook meer gewoon maar zodat je het de volgende keer op een andere manier kan neerzetten zodat het misschien nog wel wat oplevert.quote:Op zondag 5 april 2015 18:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, en als rival het doet kan t wel...Tsss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |