Buurquote:Op zondag 5 april 2015 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral zo blijven denken yats
Was je maar een vrouw.
Women are meant to be loved, not to be understoodquote:Op zondag 5 april 2015 18:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vrouwen zijn zo leuk, maar ik snap ze dus echt niet
Of je een klap in het gezicht opleverenquote:Op zondag 5 april 2015 18:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zijn dus wel van die dingen die je uit de friendzone houden![]()
Te oud.quote:
Ja ik ben wel weer klaar met scharrelen.quote:
Daar doelde ik dus opquote:Op zondag 5 april 2015 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of je een klap in het gezicht opleveren.
quote:Op zondag 5 april 2015 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Women are meant to be loved, not to be understood
Je vorige date?quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 18:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Om nog even terug te komen op het posten dat je beschikbaar bent voor een date;
Ik ben beschikbaar voor een date met een jongen uit omgeving Utrecht, 23-31, die genoeg met het christelijk geloof heeft om af en toe een kerk te bezoeken en ooit toekomstige kindjes daarheen te laten gaan. Oh en het is ook leuk als hij 1.80 of langer is.
Wie biedt.
Ben vaak zat in de kerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoe oud ben je zelf?quote:Op zondag 5 april 2015 18:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja ik ben wel weer klaar met scharrelen.Christelijke achtergrond he, al mijn vriendinnen zijn al getrouwd, haha.
Pimp.quote:
Jezus wat een hoop onzin in 1 post.quote:Op zondag 5 april 2015 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Women are meant to be loved, not to be understood
Toch houd ik van je.quote:Op zondag 5 april 2015 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat nooit werken tussen ons, helaas.
Goeiequote:Op zondag 5 april 2015 18:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je vergeet je bikini-foto erbij te doen mop. Zomaar even een tip
quote:Op zondag 5 april 2015 18:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Om nog even terug te komen op het posten dat je beschikbaar bent voor een date;
Ik ben beschikbaar voor een date met een jongen uit omgeving Utrecht, 23-31, die genoeg met het christelijk geloof heeft om af en toe een kerk te bezoeken en ooit toekomstige kindjes daarheen te laten gaan. Oh en het is ook leuk als hij 1.80 of langer is.
Wie biedt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry bambi, en niet uit de omgeving Utrecht afkomstig, en niet praktiserend gelovige. Al wil ik nog steeds best een keer een drankje komen doen in Utrecht.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Bangerdquote:Op zondag 5 april 2015 18:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, maar ik ben toch meer begaan met mijn lichamelijke gezondheid op dat moment
Nope. Oud-collega en scharrel, hapten beide niet. Wat ik ze op zich niet kwalijk neem, gezien de staat van mijn dronken berichtjes, maar toch.quote:
Ouwequote:
Liever niet, ik ben iets te gehecht aan mijn lul daarvoor. Eh, ik was een lul...Eh, nou ja, afijn, you get the point.quote:Op zondag 5 april 2015 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral zo blijven denken yats
Was je maar een vrouw.
quote:Op zondag 5 april 2015 18:22 schreef Barbusse het volgende:
Oh, het is een dating topic geworden? Wie wil er met mij daten, behalve Air#nohomo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |