Je bent yats zijn held dat weet je toch?quote:Op zondag 5 april 2015 19:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben er nog niet over uit waar ik dan wel in uitblink. Maar kennelijk doe ik iets goed.
Nergens over eigenlijk, ik ben moe.quote:Op zondag 5 april 2015 19:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb een micropenis. Zo is dat er ook weer uit. Volgend onderwerp. Waar wil je het over hebben barb?
Geen aanraderquote:Op zondag 5 april 2015 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ben moed aan het verzamelen, maar ik faal.
Koken? Ik weet t niet, dat moet je straw vragen.quote:Op zondag 5 april 2015 19:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben er nog niet over uit waar ik dan wel in uitblink. Maar kennelijk doe ik iets goed.
Ja, daarom zorg ik er ook altijd voor dat het superwarm is in mijn huisje. Dan lijkt het nog wat als de broek uitgaat :$quote:Op zondag 5 april 2015 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gisteren na het kiten deed ik omkleden en had ik 2 cm piemel en 6 cm voorhuid
Ik heb geen heldenquote:Op zondag 5 april 2015 19:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Je bent yats zijn held dat weet je toch?
Ik ook maar ik verveel mij.quote:
Lapjes?quote:Op zondag 5 april 2015 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb ook liever een innie. We kennen niet alles hebben.
Gewoon geen seks hebben...Oh wachtquote:Op zondag 5 april 2015 19:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, daarom zorg ik er ook altijd voor dat het superwarm is in mijn huisje. Dan lijkt het nog wat als de broek uitgaat :$
quote:Op zondag 5 april 2015 19:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Je bent yats zijn held dat weet je toch?
Is het dan jaloezie?quote:
Te voorspelbaar. Als er iemand vuig is ben jij het wel.quote:
Jij bent te leuk om geen piemel te hebben om mee te spelenquote:Op zondag 5 april 2015 19:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben aan het eten, wil niks lezen over piemels. *zucht*
Dat is nog eens een compliment.quote:Op zondag 5 april 2015 19:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent te leuk om geen piemel te hebben om mee te spelen
Smooth like Artquote:Op zondag 5 april 2015 19:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent te leuk om geen piemel te hebben om mee te spelen
Zo'n Duitse braadworst smaakt dan toch net ff iets anders he?quote:Op zondag 5 april 2015 19:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Pannekoeken toch?quote:Op zondag 5 april 2015 19:19 schreef Yvie_lu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |