Met een flink stuk worst?quote:
Volgens mij bedoelde hij gevoeld.quote:
No shitquote:
Ow, over dat aan de voeten werpen zul je mij niet horen. Geen idee of dat zo is. Via de app kan ik het me best voorstellen overigens, soms komt iets niet als een serieus aanbod over tertwijl het wel zo bedoeld is. Daarom duidelijk communiceren over wat je wil/verwacht etcquote:Op zondag 5 april 2015 17:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh jawel hoor! Misschien niet als je voor ze staat, maar als je het via de app probeert gebeurt dat heus ook wel. Het is wel een beetje vermoeiend dat mannen op FOK vaak denken dat aandacht van het andere geslacht voor vrouwen nooit een issue is, alsof ze zich allemaal aan onze voeten werpen. Zo werkt het dus niet.
[..]
Op fok heb ik dan weer nooit sjans.
De laatste keer dat ik haar zag kon ze nog prima zelf eten.quote:
Oh, die omhelzing telt dus niet meer?quote:Op zondag 5 april 2015 18:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zal wel even opheldering geven. Niet gevoerd en niet gevoeld
En bedanktquote:Op zondag 5 april 2015 18:14 schreef rival het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik jaloers zou zijn op Thijs
Heeft ze je aanbod om dat te doen afgewezen?quote:Op zondag 5 april 2015 18:14 schreef rival het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik jaloers zou zijn op Thijs
Oh zo, ik dacht bewust voelenquote:Op zondag 5 april 2015 18:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, die omhelzing telt dus niet meer?
Daar lag het niet aan hoor.quote:Op zondag 5 april 2015 18:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, over dat aan de voeten werpen zul je mij niet horen. Geen idee of dat zo is. Via de app kan ik het me best voorstellen overigens, soms komt iets niet als een serieus aanbod over tertwijl het wel zo bedoeld is. Daarom duidelijk communiceren over wat je wil/verwacht etc
Schattig en engquote:
Soms wil de man aan de andere kant ze gewoon nietquote:Op zondag 5 april 2015 18:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, over dat aan de voeten werpen zul je mij niet horen. Geen idee of dat zo is. Via de app kan ik het me best voorstellen overigens, soms komt iets niet als een serieus aanbod over tertwijl het wel zo bedoeld is. Daarom duidelijk communiceren over wat je wil/verwacht etc
Dat bedoelde hij ook, de vuigaard.quote:
Ik heb het lef nog niet eens gehad om dat aan te biedenquote:Op zondag 5 april 2015 18:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Heeft ze je aanbod om dat te doen afgewezen?
Ja, ik ga je bewust op privé plekken voelen als iedereen staat te kijkenquote:
Niet meegekregen dat 'ie lichtelijk tegen je aan het oprijden was?quote:
Dus toch een watje? Of was het nou mietje?quote:Op zondag 5 april 2015 18:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het lef nog niet eens gehad om dat aan te bieden
Air, ik kan jou ook niks in vertrouwen meegeven he.quote:Op zondag 5 april 2015 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet meegekregen dat 'ie lichtelijk tegen je aan het oprijden was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |