Inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2015 18:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil dat ook. Maar zit altijd in de pleb class
Beterschap, Rakker.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben ziek vandaag, voor het eerst in 5,5 jaar heb ik mij ziek moeten melden. Zit nu zwaar onder de Dyclofinac 100 mg
Need more gainsquote:Op donderdag 2 april 2015 18:30 schreef GGMM het volgende:
Net een banaan met een kiwi op.
Hmmmmm wat lekker.
leukquote:Op donderdag 2 april 2015 18:30 schreef GGMM het volgende:
Net een banaan met een kiwi op.
Hmmmmm wat lekker.
Kom een keer samen naar Heracles-PSV dan.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben nog nooit in een ander voetbalstadion geweest dan dat van PSV hier in Nederland.
Wel in een viertal in het buitenland.
Last van mijn nier, ondragelijke pijn aan de linkerkant. Kwam net ook wat gruis mee met de urine, een vooruitgang op het bloed dat er gisteravond laat en vannacht uit kwam.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beterschap, Rakker.
Ik ben ook lang niet ziek geweest. Misschien ben ik binnenkort ook ziek.
Dat is wel even anders dan normaal ziekquote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Last van mijn nier, ondragelijke pijn aan de linkerkant. Kwam net ook wat gruis mee met de urine, een vooruitgang op het bloed dat er gisteravond laat en vannacht uit kwam.
Ah baahquote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Last van mijn nier, ondragelijke pijn aan de linkerkant. Kwam net ook wat gruis mee met de urine, een vooruitgang op het bloed dat er gisteravond laat en vannacht uit kwam.
Wutquote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet het type dat thuis blijft met een verkoudheid.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is wel even anders dan normaal ziek.
Euhm , dat is niet normaal.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
verkoudheid is ook niet ziekquote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet het type dat thuis blijft met een verkoudheid.
Sterkte man. Mijn zusje had ooit ook zoiets. Heeft nu nog last met de ontlasting en alles.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet het type dat thuis blijft met een verkoudheid.
prutskuttenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:34 schreef hafcfan het volgende:
Dit is bij haar nu al 14 maanden aan de gang trouwens. Eerst gaven de dokters het verkeerde recept.
Thanks, in principe is er een grote kans dat het ergste nu over Een hoop zooi is mijn lichaam uit nu. Benieuwd hoe de pijn is als de pijnstiller straks uit is gewerkt.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sterkte man. Mijn zusje had ooit ook zoiets. Heeft nu nog last met de ontlasting en alles.
Jij weet me wel moed in te praten zeg.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:34 schreef hafcfan het volgende:
Dit is bij haar nu al 14 maanden aan de gang trouwens. Eerst gaven de dokters het verkeerde recept.
Normale mensen zullen hier hun conclusies aan verbinden.quote:
Of allebeiquote:Op donderdag 2 april 2015 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien komt het door z'n slappe persoonlijkheid of wanprestaties als moderator.
Kloptquote:Op donderdag 2 april 2015 18:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Normale mensen zullen hier hun conclusies aan verbinden.
Heeft hij die?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
Drizzt zal nog wel een vriend aanstellen als moderator.
Alleen het crème de la crème wordt moderator. Dat weet jijzelf maar al te goedquote:Op donderdag 2 april 2015 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien komt het door z'n slappe persoonlijkheid of wanprestaties als moderator.
Combinatie van.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je nog dieper in zijn hol kruipt kom je er van boven weer uit.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen het crème de la crème wordt moderator. Dat weet jijzelf maar al te goed.
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als je nog dieper in zijn hol kruipt kom je er van boven weer uit.
godverdomme stijnquote:Op donderdag 2 april 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen het crème de la crème wordt moderator. Dat weet jijzelf maar al te goed.
fixedquote:Op donderdag 2 april 2015 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen weet dat Drizzt niet de crème de la crème is.
GGMM en ik missen topmoderator ValHallen.
Beste mod was DonRaja en is DonRaja.quote:
Weer wat nieuws geleerdquote:Op donderdag 2 april 2015 18:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is toch een publiek geheim dat ik een kloon ben van GGMM?
Stevenmac had mij nog nummers gegeven voor sos destijds. Wat een vriend.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beste mod was DonRaja en is DonRaja.
Ik had steven gevraagd om wat wiet voor mij te verkopen, niks meer van hem gehoord.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stevenmac had mij nog nummers gegeven voor sos destijds. Wat een vriend.
DonRajagodquote:Op donderdag 2 april 2015 18:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beste mod was DonRaja en is DonRaja.
Had jij ook niet Drizzt en Guitarist aanbevolen?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef GGMM het volgende:
DonRaja is op mijn advies aangesteld.
Alles wat Don doet komt dus op mijn conto.
Derhalve ben ik de beste mod ooit.
Je was me voorquote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef GGMM het volgende:
Dat ik Drizzt en Guitarist ook heb geadviseerd negeren we maar even.
Guitarist ookquote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef GGMM het volgende:
SSSSSSSSSSSSSSSSSSTquote:Op donderdag 2 april 2015 18:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Had jij ook niet Drizzt en Guitarist aanbevolen?
Zelfs de beste maken wel eens fouten.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef GGMM het volgende:
Hoe kon je Guitarist adviseren?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef GGMM het volgende:
Dat verhaal met zn toenmalige vriendinquote:Op donderdag 2 april 2015 18:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had steven gevraagd om wat wiet voor mij te verkopen, niks meer van hem gehoord.
Slappelingquote:Op donderdag 2 april 2015 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij vroeg het me destijds en toen was ik nog te lief om nee te zeggen.
Ja dat begreep ik ook niet helemaalquote:Op donderdag 2 april 2015 18:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat verhaal met zn toenmalige vriendin
Wat dat betreft is het na de waardeloze 1ste termijn van Guitarist pas écht een fout om hem een 2e keer aan te stellen.quote:
Blijkbaar leert niet iedereen even snelquote:Op donderdag 2 april 2015 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het na de waardeloze 1ste termijn van Guitarist pas écht een fout om hem een 2e keer aan te stellen.
Sommige dingen gaan niet per ongeluk.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Drizzt moet gewoon stapje terug doen zijn dagen als mof zijn voorBij
(Mijn pockie maakt van mod blijkbaar mof en ik vond dit te leuk om aan te passen )
Probeer je Knut nou een ban aan te smerenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan niet per ongeluk.
Ja, Drizzt en ik zijn 4 handen op 1 buik.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Probeer je Knut nou een ban aan te smeren
Dat past ook wel op de buik van Drizztquote:Op donderdag 2 april 2015 18:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, Drizzt en ik zijn 4 handen op 1 buik.
Hij is te baantjesgeil om dat te doen.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Drizzt moet gewoon stapje terug doen zijn dagen als mof zijn voorBij
(Mijn pockie maakt van mod blijkbaar mof en ik vond dit te leuk om aan te passen )
Jij bleef achter je principes staan en deed een stap terug. Dat valt te prijzen.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is te baantjesgeil om dat te doen.
Klopt, ik plaats mijn eigen plezier achter dat van het algehele belang.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij bleef achter je principes staan en deed een stap terug. Dat valt te prijzen.
Mooie uitspraak zo op deze witte donderdag.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik plaats mijn eigen plezier achter dat van het algehele belang.
Net als Jezus dat deed.
Alleen met een egoïstische instelling kan je wat bereikenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als Jezus dat deed.
Wanneer gaan wij bij jou eten?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als Jezus dat deed.
Geen haan die hier naar kraait.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij bij jou eten?
Wanneer is het laatste avondmaal. Die referentie zocht ik.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geen haan die hier naar kraait.
Ach, ik kan mezelf tenminste gewoon in de spiegel aankijken, dat is ook wat waard.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen met een egoïstische instelling kan je wat bereiken
Dat is vanavond.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wanneer is het laatste avondmaal. Die referentie zocht ik.
Konden bepaalde andere mensen dat maarquote:Op donderdag 2 april 2015 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, ik kan mezelf tenminste gewoon in de spiegel aankijken, dat is ook wat waard.
Zoveel weet ik van het geloofquote:
Die mensen hebben een hele grote spiegel nodig.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Konden bepaalde andere mensen dat maar
Ook datquote:Op donderdag 2 april 2015 18:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die mensen hebben een hele grote spiegel nodig.
Hopelijk spelen ze die pot volgend jaar nog. Nacompetitie is niet heel simpel.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kom een keer samen naar Heracles-PSV dan.
Ik ben trouwens nog nooit in Eindhoven geweest
Voor je het weet zijn alle clubs uit Twente de Eredivisie uitquote:Op donderdag 2 april 2015 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk spelen ze die pot volgend jaar nog. Nacompetitie is niet heel simpel.
Verstandige manquote:Op donderdag 2 april 2015 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Om half negen de uitwedstrijd in TVR
Bedankt, jij ook.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wens je overigens een goede vrijdag.
Bus- of treincombi?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
Vanavond trouwens een uitwedstrijd in het The Passion topic?
Ik kan je zeggen dat het echt vreselijk is. Mijn zusje moest er echt van janken. Ze kreeg het er gewoon bijna niet uit.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Thanks, in principe is er een grote kans dat het ergste nu over Een hoop zooi is mijn lichaam uit nu. Benieuwd hoe de pijn is als de pijnstiller straks uit is gewerkt.
Sorry pik. Bekijk het positief ze leeft nog en jij bent een man met ballenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij weet me wel moed in te praten zeg.
Janken moest ik niet, maar ik heb nog nooit zo'n pijn gehad. Echt vanuit het niets.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat het echt vreselijk is. Mijn zusje moest er echt van janken. Ze kreeg het er gewoon bijna niet uit.
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sorry pik. Bekijk het positief ze leeft nog en jij bent een man met ballen
Dat worden gegarandeerd rellen.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vrij vervoer, laatste stuk is sowieso lopen, gaat te stijl.
Waarom trouwens maar een 6je?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sorry pik. Bekijk het positief ze leeft nog en jij bent een man met ballen
Rens is niet mee hoor.quote:
Uh klinkt heel pijnlijk man. Nierstenen?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ik ga voelen bij degradatie. Ik sluit niet uit dat ik echt een traantje moet weg pinken.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk spelen ze die pot volgend jaar nog. Nacompetitie is niet heel simpel.
Zoals Fledderus gaan huilen en drie weken later vertrekkenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ik ga voelen bij degradatie. Ik sluit niet uit dat ik echt een traantje moet weg pinken.
Ik ben er ook he dus gedraag jequote:Op donderdag 2 april 2015 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
Vanavond trouwens een uitwedstrijd in het The Passion topic?
Ik kreeg ook maar een zesje van ouwquote:Op donderdag 2 april 2015 19:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom trouwens maar een 6je?
Ja, maar tot nu toe lijkt het klein genoeg dat het er vanzelf uit gaat. Die medicijnen zijn ook spierverslappers, dan gaat het dus wat makkelijker.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh klinkt heel pijnlijk man. Nierstenen?
Ik ga heel veel gifjes posten.quote:
Sterkte ermee. Veel drinken denk ik, water dan he.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, maar tot nu toe lijkt het klein genoeg dat het er vanzelf uit gaat. Die medicijnen zijn ook spierverslappers, dan gaat het dus wat makkelijker.
Die van Shirma passen niet eens in 1 post man.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga heel veel gifjes posten.
Ik bedacht mij ook dat ik de afgelopen dagen heel weinig had gedronken. Is weer een wijze les inderdaad.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Sterkte ermee. Veel drinken denk ik, water dan he.
1 jaar JL lijkt me niet erg, maar zoals Sparta eindigen lijkt me echt de hel. Ik heb echt respect voor de mensen die daar nog wekelijks heen gaan.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Zoals Fledderus gaan huilen en drie weken later vertrekken
Wel op één pagina?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van Shirma passen niet eens in 1 post man.
Ik drink ook te weinig af en toe denk ik eraan maar ja. Vergeet het meestal.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik bedacht mij ook dat ik de afgelopen dagen heel weinig had gedronken. Is weer een wijze les inderdaad.
Ik begreep dat het qua pijn vergelijkbaar is met de pijn die een vrouw tijdens de bevalling kan voelen.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik drink ook te weinig af en toe denk ik eraan maar ja. Vergeet het meestal.
Racist.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van Shirma passen niet eens in 1 post man.
Heb ik ook weleens gehoord ja. Maar ga maar na, een steentje wat door een heel klein gaatje moet...quote:Op donderdag 2 april 2015 19:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik begreep dat het qua pijn vergelijkbaar is met de pijn die een vrouw tijdens de bevalling kan voelen.
Jaja.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben wat minder onlineAndere dingen te doen en zo
Vooral in het weekend.
Al is de pijn in de nier zelf nog vervelender, die is constant. Ik zou zonder pijnstillers nog geen 200 meter kunnen lopen denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens gehoord ja. Maar ga maar na, een steentje wat door een heel klein gaatje moet...
Mooi man. Nog steeds een relatie met je vriend?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben wat minder onlineAndere dingen te doen en zo
Vooral in het weekend.
Hopelijk is het snel over joh.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Al is de pijn in de nier zelf nog vervelender, die is constant. Ik zou zonder pijnstillers nog geen 200 meter kunnen lopen denk ik.
Ja vandaar het minder online zijn. Alleen af en toe mobiel maar ik ben daar niet zo handig mee plus ik heb het idee dat de mobiele site af en toe heel langzaam is wordt er zelfs soms gewoon afgegooid mobiel.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mooi man. Nog steeds een relatie met je vriend?
In de categorie 'hoe merk je dat je een dagje ouder bent'quote:Op donderdag 2 april 2015 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vandaar het minder online zijn. Alleen af en toe mobiel maar ik ben daar niet zo handig mee plus ik heb het idee dat de mobiele site af en toe heel langzaam is wordt er zelfs soms gewoon afgegooid mobiel.
Ja heb ik ook via mobiel. Komt het huisje, boompje beestje er nog van dan?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vandaar het minder online zijn. Alleen af en toe mobiel maar ik ben daar niet zo handig mee plus ik heb het idee dat de mobiele site af en toe heel langzaam is wordt er zelfs soms gewoon afgegooid mobiel.
Je kunt duidelijk zien dat de mobiele variant geen aandacht krijgt van de developersquote:Op donderdag 2 april 2015 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou kunnen jaquote:Op donderdag 2 april 2015 19:17 schreef Sked het volgende:
[..]
In de categorie 'hoe merk je dat je een dagje ouder bent'
Zover is het nog niet hoor.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja heb ik ook via mobiel. Komt het huisje, boompje beestje er nog van dan?
quote:
Lange_Lans pinkt nu een traantje weg.quote:
All along the watchtowerquote:
Terecht.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lange_Lans pinkt nu een traantje weg.
Bedankt dat je dit met ons wilde delenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Live vanaf het toilet,
Ik zit te poepen
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Live vanaf het toilet,
Ik zit te poepen
Lol nou kinderen wil ik niet hoorquote:Op donderdag 2 april 2015 19:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je bent al lief tegen sommige vervelende users laat staan tegen je kinderen latern![]()
Als je nou een Belg was geweest had ik om pics gevraagd....quote:Op donderdag 2 april 2015 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Live vanaf het toilet,
Ik zit te poepen
Dat is ook niet aardig.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je nou een Belg was geweest had ik om pics gevraagd....
Ik vond die eigenlijk best wel stom. Behalve Shout, die was ok.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb ook erg nostalgische gevoelens bij Tears for Fears.
Normaal gesproken schijt ik graag op de deurmat van mijn buurman.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je nou een Belg was geweest had ik om pics gevraagd....
Ik wil ze echt dolgraag, maar dan vooral een jongentje in wie ik mezelf helemaal herken. Al zou ik het ook prima vinden wanneer die van korfbal houdt .quote:Op donderdag 2 april 2015 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol nou kinderen wil ik niet hoorIk heb helemaal niks met kinderen.
quote:
Poepen is iets anders in België...quote:Op donderdag 2 april 2015 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Normaal gesproken schijt ik graag op de deurmat van mijn buurman.
Je kan oefenen op Stijn.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik wil ze echt dolgraag, maar dan vooral een jongentje in wie ik mezelf helemaal herken. Al zou ik het ook prima vinden wanneer die van korfbal houdt .
Ik heb ze nooit gewild, toen ik nog klein was zei ik al ik wil geen kinderen.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik wil ze echt dolgraag, maar dan vooral een jongentje in wie ik mezelf helemaal herken. Al zou ik het ook prima vinden wanneer die van korfbal houdt .
Daarom zeg ik ook dat het niet aardig is.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Poepen is iets anders in België...
Wie heeft het over posten? Er is altijd DM.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het niet aardig is.
Je zou hem dan vragen om banwaardige dingen te posten
Precies je moet ze hun eigen weg laten gaan en niks opdringen. Zelfs als die homo is zou ik het geen punt vinden al zou het wel even balen zijn.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit gewild, toen ik nog klein was zei ik al ik wil geen kinderen.
Als je maar niks opdringt is alles goed. Anders word je zo een irritante ouder die langs de lijn keihard staat te schreeuwen.
Vroegah in de auto was tears for fears altijd op zonnige zomerdagen. Daar denk ik dus altijd aanquote:Op donderdag 2 april 2015 19:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond die eigenlijk best wel stom. Behalve Shout, die was ok.
Ah ok, ja zulke nostalgische nummers zijn leuk.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vroegah in de auto was tears for fears altijd op zonnige zomerdagen. Daar denk ik dus altijd aan.
L_L krijgt hier ook een traantje vanquote:Op donderdag 2 april 2015 19:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah ok, ja zulke nostalgische nummers zijn leuk.
70+ studenten gedood door Al Shabaab in Kenia. Christenen werden gedood, moslims vrijgelaten.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb nog geen nieuws(site) gezien vandaag.
Misschien ook wel van Buddy Miles. wie weet, waar is L_L eigenlijk?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
L_L krijgt hier ook een traantje van
Islam is liefde.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
70+ studenten gedood door Al Shabaab in Kenia. Christenen werden gedood, moslims vrijgelaten.
Banhamerquote:Op donderdag 2 april 2015 19:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien ook wel van Buddy Miles. wie weet, waar is L_L eigenlijk?
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb dat bij Ann Sextonquote:Op donderdag 2 april 2015 19:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zingt 2 woorden en direct kippenvel...
Is er nog steeds gratis OV in Hasselt?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo zal het wel worden uitgelegd denk ik.
Je hebt een mooie poepquote:Op donderdag 2 april 2015 19:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Poepen is iets anders in België...
Aretha Franklin en Nina Simone ook wel een beetjequote:
Geen idee gast, ik gebruik nooit OV.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is er nog steeds gratis OV in Hasselt?
Bazennummerquote:Op donderdag 2 april 2015 19:38 schreef DonRaja het volgende:
Oh en dan nog een beetje Bobby Womack, dankzij Tarantino weer even populair:
Ik doe alles met het OV.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee gast, ik gebruik nooit OV.
Volgens mij had hij het uit KLB geleend. Of was hij eerder?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie dat mijn vriend Opperkleurder een trend heeft gezet met al die lijstjes
Ik vind deze goed:quote:Op donderdag 2 april 2015 19:38 schreef DonRaja het volgende:
Oh en dan nog een beetje Bobby Womack, dankzij Tarantino weer even populair:
Voeg Bobby bland daar ook aan toe, die ik linktequote:Op donderdag 2 april 2015 19:39 schreef DonRaja het volgende:
En de laatste van mijn playlist op m'n telefoon voordat ik de weg op ga:
Geen flauw idee... Ik kom nooit in dat gedeeltequote:Op donderdag 2 april 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het uit KLB geleend. Of was hij eerder?
Is er een ander subforum dat het over heeft genomen?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie dat mijn vriend Opperkleurder een trend heeft gezet met al die lijstjes
GOEDZOquote:Op donderdag 2 april 2015 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen flauw idee... Ik kom nooit in dat gedeelte
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen flauw idee... Ik kom nooit in dat gedeelte
Ik ben opgegroeid met de 60's en 70's soul door mijn pa. Die soundquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is er een ander subforum dat het over heeft genomen?
Ik zal dat straks eens luisteren, ben nog op kantoor.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voeg Bobby bland daar ook aan toe, die ik linkte.
Ik kom nooit in KLB, maar ik was eerder.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het uit KLB geleend. Of was hij eerder?
VBL is het belangrijkste voor mij op fokquote:
Ik ben er mee opgegroeid.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met de 60's en 70's soul door mijn pa. Die sound
Ik zit dan in Portugalquote:Op donderdag 2 april 2015 19:41 schreef Karina het volgende:
Overigens, tip voor tweede paasdag als je geen zin hebt om naar de meubelboulevard te gaan
http://www.radio10.nl/acties/de-guilty-pleasures-top-110/
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:41 schreef Karina het volgende:
Overigens, tip voor tweede paasdag als je geen zin hebt om naar de meubelboulevard te gaan
http://www.radio10.nl/acties/de-guilty-pleasures-top-110/
Ah dan is het een supergoed idee geweest van jequote:Op donderdag 2 april 2015 19:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kom nooit in KLB, maar ik was eerder.
Mijn pa heeft weer een platenspeler gekocht zodat hij die muziek weer kan luisteren.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met de 60's en 70's soul door mijn pa. Die sound
Nou een jaar of 10 toch wel hequote:Op donderdag 2 april 2015 19:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij schelen toch niet veel in leeftijd?
Ze zouden me per direct admin moeten maken.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dan is het een supergoed idee geweest van jeIk heb het al een paar keer voorbij zien komen.
De mijne heeft al zijn LP's laten digitaliseren, maar luistert toch de platen.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn pa heeft weer een platenspeler gekocht zodat hij die muziek weer kan luisteren.
Lekker hoor.quote:
Blijf gewoon jezelf!quote:Op donderdag 2 april 2015 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze zouden me per direct admin moeten maken.
Oh ja dat scheelt wel iets. Ik ben van '75.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou een jaar of 10 toch wel heIn de zeventiger jaren was ik een puber.
Midden Oosten?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:43 schreef hafcfan het volgende:
Sorry jongens maar ik moet ervandoor. Mijn nichtje heeft hulp nodig met M en O.
Toedeloe.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:43 schreef hafcfan het volgende:
Sorry jongens maar ik moet ervandoor. Mijn nichtje heeft hulp nodig met M en O.
Platen, het geruis geeft op een 1 of andere manier een heel warm gevoelquote:Op donderdag 2 april 2015 19:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De mijne heeft al zijn LP's laten digitaliseren, maar luistert toch de platen.
Ik dacht dat wij ongeveer even oud waren...quote:Op donderdag 2 april 2015 19:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja dat scheelt wel iets. Ik ben van '75.
Nee joh, mijn oudste is al 10.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij ongeveer even oud waren...
Broekiequote:Op donderdag 2 april 2015 19:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
het heeft wel wat. Gelukkig hebben we ook nog wat vinyl van Postiva recordsquote:Op donderdag 2 april 2015 19:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De mijne heeft al zijn LP's laten digitaliseren, maar luistert toch de platen.
Stelletje homo's daar.!quote:Op donderdag 2 april 2015 19:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
PTA / Wat vinden we van elkaar in PTA?
Groot feest dus dit jaarquote:Op donderdag 2 april 2015 19:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, iedereen in de familie kwam altijd bij ons thuis cassettebandjes opnemen bij m'n pa. Dan zaten we de hele avond platen te draaien en bandjes te vullen.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Platen, het geruis geeft op een 1 of andere manier een heel warm gevoel.
Ik moet op mijn mobiel ook even alle nummers toevoegen, nu heb ik nog voornamelijk mijn hardstyle zooi erop.
Je moet ook niet op straat komen...quote:Op donderdag 2 april 2015 19:46 schreef Sked het volgende:
Ik kwam net twee hele rare meisjes tegen op straat
Klinkt super gezellig. Ik zat bij de radio om cassettebandjes op te nemen. En goed opletten of de DJ er niet doorheen lulde.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, iedereen in de familie kwam altijd bij ons thuis cassettebandjes opnemen bij m'n pa. Dan zaten we de hele avond platen te draaien en bandjes te vullen.
Ze keken naar je?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:46 schreef Sked het volgende:
Ik kwam net twee hele rare meisjes tegen op straat
Ik had nog wat boodschappen nodig en daarvoor moet ik toch echt naar buitenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je moet ook niet op straat komen...
In België moet je dat al helemaal niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je moet ook niet op straat komen...
Klopt, maar ik werd zelf pas vrij laat serieus denk ik. Een paar jaar nadat ik getrouwd was pas...quote:Op donderdag 2 april 2015 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan nog kan jij ook 28 zijn
Ik weiger te trouwen! Dit tot groot ongenoegen van mijn vriendin.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar ik werd zelf pas vrij laat serieus denk ik. Een paar jaar nadat ik getrouwd was pas...
De ene schreeuwde 'WAAAAT' waarop ik ze vrij verbaasd aankeek. Vervolgens zei de ander 'die heeft vast een stoornis'quote:
Houdgreep.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:48 schreef Sked het volgende:
[..]
De ene schreeuwde 'WAAAAT' waarop ik ze vrij verbaasd aankeek. Vervolgens zei de ander 'die heeft vast een stoornis'
Toen begon ik over haar moeder en vloog ze me bijna aan vanuit mijn rug
Het was meestal: Eerst platen luisteren en liedjes selecteren, tussendoor eten/drinken/dansen. Dan werden de bandjes gevuld en werd er geluisterd naar Surinaamse moppen op LP. MAn, wat mis ik die tijd...quote:Op donderdag 2 april 2015 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt super gezellig. Ik zat bij de radio om cassettebandjes op te nemen. En goed opletten of de DJ er niet doorheen lulde.
Als ze het écht wil, gebeurt het heus wel.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weiger te trouwen! Dit tot groot ongenoegen van mijn vriendin.
Snap ik dat je dat mist. WIj deden nooit zoiets thuis. Hooguit op een verjaardag wat plaatjes opzetten.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was meestal: Eerst platen luisteren en liedjes selecteren, tussendoor eten/drinken/dansen. Dan werden de bandjes gevuld en werd er geluisterd naar Surinaamse moppen op LP. MAn, wat mis ik die tijd...
Ja hoor, gezellig.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:49 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat wij allemaal uitgenodigd zijn.
Oh zo is het bij jou ook gebeurdquote:Op donderdag 2 april 2015 19:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze het écht wil, gebeurt het heus wel.
Gemeenschap van goederen trouwen en snel scheidenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zo is het bij jou ook gebeurd![]()
Stel mijn vriend zou per se willen trouwens, nee dat doe ik niet hoor. Heb er nooit het nut van ingezien.
Hoe anders? Ik kan me niet voorstellen dat een man met het idee van een huwelijk komt aanzetten. Tenzij hij écht, écht iets goed te maken of te verbergen heeft.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Stel mijn vriend zou per se willen trouwens, nee dat doe ik niet hoor. Heb er nooit het nut van ingezien.
De laatste jaren ben ik 3 keer tegengekomen bij bekenden die al heel lang samenwoonden, dat ze gingen trouwen en het binnen een jaar voorbij was.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet het wel een hele rijke man zijnquote:Op donderdag 2 april 2015 19:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Gemeenschap van goederen trouwen en snel scheiden
Karina heeft de doekoe's.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien is Karina wel de rijkste.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit kan ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze het écht wil, gebeurt het heus wel.
Natuurlijk niet. Ze is de vrouwquote:Op donderdag 2 april 2015 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien is Karina wel de rijkste.
ja nou ja het was als voorbeeldquote:Op donderdag 2 april 2015 19:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe anders? Ik kan me niet voorstellen dat een man met het idee van een huwelijk komt aanzetten. Tenzij hij écht, écht iets goed te maken of te verbergen heeft.
Gekke is dat ik dat ook weleens heb gezien. Gingen ze trouwen omdat het makkelijker was vanwege de kinderen of zoiets en een paar jaar latern uit elkaar.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De laatste jaren ben ik 3 keer tegengekomen bij bekenden die al heel lang samenwoonden, dat ze gingen trouwen en het binnen een jaar voorbij was.
Nou, omdat jij het zegtquote:Op donderdag 2 april 2015 19:54 schreef DonRaja het volgende:
Ok, nu ga ik echt rijden. Lief spelen en niet gaan kloten bij Karina.
Toedeloe.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:54 schreef DonRaja het volgende:
Had je haar moeten trouwen.quote:
wat is dit voor een gezwelquote:Op donderdag 2 april 2015 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had je haar moeten trouwen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:54 schreef DonRaja het volgende:
Een of andere Spaanse, had 5 miljard.quote:
Nou, voor een paar miljard wil ik er ook nog wel een keer overheenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een of andere Spaanse, had 5 miljard.
Dat verbaast helemaal niemand.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb al een week alleen maar ongezond gegeten
jij mag ook wel aankomen kerolquote:Op donderdag 2 april 2015 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben je ook al eens wat zwaarder geworden, jij woog toch 60kg of zoiets?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ga je niet dood van. Doe ik in de vakantie ook altijd.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik weeg nog steeds maar 55 kg volgens mij, alleen al tijdje niet gewogenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je ook al eens wat zwaarder geworden, jij woog toch 60kg of zoiets?
Ziek.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weeg nog steeds maar 55 kg volgens mij, alleen al tijdje niet gewogen
Hoe lang ben je? Want dat is wel weinig ja. Ik weeg nog meer en ik ben best dun vind ik.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weeg nog steeds maar 55 kg volgens mij, alleen al tijdje niet gewogen
Nu was ik alleen thuis met mijn broer dus had het goede levenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga je niet dood van. Doe ik in de vakantie ook altijd.
quote:
1,75 ben ikquote:Op donderdag 2 april 2015 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Want dat is wel weinig ja. Ik weeg nog meer en ik ben best dun vind ik.
Ah ik snap hetquote:Op donderdag 2 april 2015 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu was ik alleen thuis met mijn broer dus had het goede leven
Wel paar dagen dat gegeten ja. Met chille kip en gisteren en vandaag shoarmapizzaquote:Op donderdag 2 april 2015 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik snap hetELke dag patat en zo.
Daar wordt toch niemand blij vanquote:Op donderdag 2 april 2015 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik snap hetELke dag patat en zo.
Veel te weinig valt wel mee.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben 1.76 en ik weeg denk ik 62? Zoiets. Weeg me nooit. Dus jij weegt veel te weinig.
Tja een week lang AVG of pasta is ook niks.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach voor een weekje is dat toch lekker. na een week zou ik het wel zat zijn dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |