Inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2015 18:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil dat ook. Maar zit altijd in de pleb class
Beterschap, Rakker.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben ziek vandaag, voor het eerst in 5,5 jaar heb ik mij ziek moeten melden. Zit nu zwaar onder de Dyclofinac 100 mg
Need more gainsquote:Op donderdag 2 april 2015 18:30 schreef GGMM het volgende:
Net een banaan met een kiwi op.
Hmmmmm wat lekker.
leukquote:Op donderdag 2 april 2015 18:30 schreef GGMM het volgende:
Net een banaan met een kiwi op.
Hmmmmm wat lekker.
Kom een keer samen naar Heracles-PSV dan.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben nog nooit in een ander voetbalstadion geweest dan dat van PSV hier in Nederland.
Wel in een viertal in het buitenland.
Last van mijn nier, ondragelijke pijn aan de linkerkant. Kwam net ook wat gruis mee met de urine, een vooruitgang op het bloed dat er gisteravond laat en vannacht uit kwam.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beterschap, Rakker.
Ik ben ook lang niet ziek geweest. Misschien ben ik binnenkort ook ziek.
Dat is wel even anders dan normaal ziekquote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Last van mijn nier, ondragelijke pijn aan de linkerkant. Kwam net ook wat gruis mee met de urine, een vooruitgang op het bloed dat er gisteravond laat en vannacht uit kwam.
Ah baahquote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Last van mijn nier, ondragelijke pijn aan de linkerkant. Kwam net ook wat gruis mee met de urine, een vooruitgang op het bloed dat er gisteravond laat en vannacht uit kwam.
Wutquote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet het type dat thuis blijft met een verkoudheid.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is wel even anders dan normaal ziek.
Euhm , dat is niet normaal.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
verkoudheid is ook niet ziekquote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet het type dat thuis blijft met een verkoudheid.
Sterkte man. Mijn zusje had ooit ook zoiets. Heeft nu nog last met de ontlasting en alles.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet het type dat thuis blijft met een verkoudheid.
prutskuttenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:34 schreef hafcfan het volgende:
Dit is bij haar nu al 14 maanden aan de gang trouwens. Eerst gaven de dokters het verkeerde recept.
Thanks, in principe is er een grote kans dat het ergste nu over Een hoop zooi is mijn lichaam uit nu. Benieuwd hoe de pijn is als de pijnstiller straks uit is gewerkt.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sterkte man. Mijn zusje had ooit ook zoiets. Heeft nu nog last met de ontlasting en alles.
Jij weet me wel moed in te praten zeg.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:34 schreef hafcfan het volgende:
Dit is bij haar nu al 14 maanden aan de gang trouwens. Eerst gaven de dokters het verkeerde recept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |