Midden Oosten?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:43 schreef hafcfan het volgende:
Sorry jongens maar ik moet ervandoor. Mijn nichtje heeft hulp nodig met M en O.
Toedeloe.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:43 schreef hafcfan het volgende:
Sorry jongens maar ik moet ervandoor. Mijn nichtje heeft hulp nodig met M en O.
Platen, het geruis geeft op een 1 of andere manier een heel warm gevoelquote:Op donderdag 2 april 2015 19:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De mijne heeft al zijn LP's laten digitaliseren, maar luistert toch de platen.
Ik dacht dat wij ongeveer even oud waren...quote:Op donderdag 2 april 2015 19:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja dat scheelt wel iets. Ik ben van '75.
Nee joh, mijn oudste is al 10.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij ongeveer even oud waren...
Broekiequote:Op donderdag 2 april 2015 19:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
het heeft wel wat. Gelukkig hebben we ook nog wat vinyl van Postiva recordsquote:Op donderdag 2 april 2015 19:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De mijne heeft al zijn LP's laten digitaliseren, maar luistert toch de platen.
Stelletje homo's daar.!quote:Op donderdag 2 april 2015 19:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
PTA / Wat vinden we van elkaar in PTA?
Groot feest dus dit jaarquote:Op donderdag 2 april 2015 19:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, iedereen in de familie kwam altijd bij ons thuis cassettebandjes opnemen bij m'n pa. Dan zaten we de hele avond platen te draaien en bandjes te vullen.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Platen, het geruis geeft op een 1 of andere manier een heel warm gevoel.
Ik moet op mijn mobiel ook even alle nummers toevoegen, nu heb ik nog voornamelijk mijn hardstyle zooi erop.
Je moet ook niet op straat komen...quote:Op donderdag 2 april 2015 19:46 schreef Sked het volgende:
Ik kwam net twee hele rare meisjes tegen op straat
Klinkt super gezellig. Ik zat bij de radio om cassettebandjes op te nemen. En goed opletten of de DJ er niet doorheen lulde.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, iedereen in de familie kwam altijd bij ons thuis cassettebandjes opnemen bij m'n pa. Dan zaten we de hele avond platen te draaien en bandjes te vullen.
Ze keken naar je?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:46 schreef Sked het volgende:
Ik kwam net twee hele rare meisjes tegen op straat
Ik had nog wat boodschappen nodig en daarvoor moet ik toch echt naar buitenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je moet ook niet op straat komen...
In België moet je dat al helemaal niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je moet ook niet op straat komen...
Klopt, maar ik werd zelf pas vrij laat serieus denk ik. Een paar jaar nadat ik getrouwd was pas...quote:Op donderdag 2 april 2015 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan nog kan jij ook 28 zijn
Ik weiger te trouwen! Dit tot groot ongenoegen van mijn vriendin.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar ik werd zelf pas vrij laat serieus denk ik. Een paar jaar nadat ik getrouwd was pas...
De ene schreeuwde 'WAAAAT' waarop ik ze vrij verbaasd aankeek. Vervolgens zei de ander 'die heeft vast een stoornis'quote:
Houdgreep.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:48 schreef Sked het volgende:
[..]
De ene schreeuwde 'WAAAAT' waarop ik ze vrij verbaasd aankeek. Vervolgens zei de ander 'die heeft vast een stoornis'
Toen begon ik over haar moeder en vloog ze me bijna aan vanuit mijn rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |