Voeg Bobby bland daar ook aan toe, die ik linktequote:Op donderdag 2 april 2015 19:39 schreef DonRaja het volgende:
En de laatste van mijn playlist op m'n telefoon voordat ik de weg op ga:
Geen flauw idee... Ik kom nooit in dat gedeeltequote:Op donderdag 2 april 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het uit KLB geleend. Of was hij eerder?
Is er een ander subforum dat het over heeft genomen?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie dat mijn vriend Opperkleurder een trend heeft gezet met al die lijstjes
GOEDZOquote:Op donderdag 2 april 2015 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen flauw idee... Ik kom nooit in dat gedeelte
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen flauw idee... Ik kom nooit in dat gedeelte
Ik ben opgegroeid met de 60's en 70's soul door mijn pa. Die soundquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is er een ander subforum dat het over heeft genomen?
Ik zal dat straks eens luisteren, ben nog op kantoor.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voeg Bobby bland daar ook aan toe, die ik linkte.
Ik kom nooit in KLB, maar ik was eerder.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het uit KLB geleend. Of was hij eerder?
VBL is het belangrijkste voor mij op fokquote:
Ik ben er mee opgegroeid.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met de 60's en 70's soul door mijn pa. Die sound
Ik zit dan in Portugalquote:Op donderdag 2 april 2015 19:41 schreef Karina het volgende:
Overigens, tip voor tweede paasdag als je geen zin hebt om naar de meubelboulevard te gaan
http://www.radio10.nl/acties/de-guilty-pleasures-top-110/
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:41 schreef Karina het volgende:
Overigens, tip voor tweede paasdag als je geen zin hebt om naar de meubelboulevard te gaan
http://www.radio10.nl/acties/de-guilty-pleasures-top-110/
Ah dan is het een supergoed idee geweest van jequote:Op donderdag 2 april 2015 19:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kom nooit in KLB, maar ik was eerder.
Mijn pa heeft weer een platenspeler gekocht zodat hij die muziek weer kan luisteren.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met de 60's en 70's soul door mijn pa. Die sound
Nou een jaar of 10 toch wel hequote:Op donderdag 2 april 2015 19:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij schelen toch niet veel in leeftijd?
Ze zouden me per direct admin moeten maken.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dan is het een supergoed idee geweest van jeIk heb het al een paar keer voorbij zien komen.
De mijne heeft al zijn LP's laten digitaliseren, maar luistert toch de platen.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn pa heeft weer een platenspeler gekocht zodat hij die muziek weer kan luisteren.
Lekker hoor.quote:
Blijf gewoon jezelf!quote:Op donderdag 2 april 2015 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze zouden me per direct admin moeten maken.
Oh ja dat scheelt wel iets. Ik ben van '75.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou een jaar of 10 toch wel heIn de zeventiger jaren was ik een puber.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |