quote:Op donderdag 2 april 2015 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Live vanaf het toilet,
Ik zit te poepen
Lol nou kinderen wil ik niet hoorquote:Op donderdag 2 april 2015 19:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je bent al lief tegen sommige vervelende users laat staan tegen je kinderen latern![]()
Als je nou een Belg was geweest had ik om pics gevraagd....quote:Op donderdag 2 april 2015 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Live vanaf het toilet,
Ik zit te poepen
Dat is ook niet aardig.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je nou een Belg was geweest had ik om pics gevraagd....
Ik vond die eigenlijk best wel stom. Behalve Shout, die was ok.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb ook erg nostalgische gevoelens bij Tears for Fears.
Normaal gesproken schijt ik graag op de deurmat van mijn buurman.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je nou een Belg was geweest had ik om pics gevraagd....
Ik wil ze echt dolgraag, maar dan vooral een jongentje in wie ik mezelf helemaal herken. Al zou ik het ook prima vinden wanneer die van korfbal houdt .quote:Op donderdag 2 april 2015 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol nou kinderen wil ik niet hoorIk heb helemaal niks met kinderen.
quote:
Poepen is iets anders in België...quote:Op donderdag 2 april 2015 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Normaal gesproken schijt ik graag op de deurmat van mijn buurman.
Je kan oefenen op Stijn.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik wil ze echt dolgraag, maar dan vooral een jongentje in wie ik mezelf helemaal herken. Al zou ik het ook prima vinden wanneer die van korfbal houdt .
Ik heb ze nooit gewild, toen ik nog klein was zei ik al ik wil geen kinderen.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik wil ze echt dolgraag, maar dan vooral een jongentje in wie ik mezelf helemaal herken. Al zou ik het ook prima vinden wanneer die van korfbal houdt .
Daarom zeg ik ook dat het niet aardig is.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Poepen is iets anders in België...
Wie heeft het over posten? Er is altijd DM.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het niet aardig is.
Je zou hem dan vragen om banwaardige dingen te posten
Precies je moet ze hun eigen weg laten gaan en niks opdringen. Zelfs als die homo is zou ik het geen punt vinden al zou het wel even balen zijn.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit gewild, toen ik nog klein was zei ik al ik wil geen kinderen.
Als je maar niks opdringt is alles goed. Anders word je zo een irritante ouder die langs de lijn keihard staat te schreeuwen.
Vroegah in de auto was tears for fears altijd op zonnige zomerdagen. Daar denk ik dus altijd aanquote:Op donderdag 2 april 2015 19:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond die eigenlijk best wel stom. Behalve Shout, die was ok.
Ah ok, ja zulke nostalgische nummers zijn leuk.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vroegah in de auto was tears for fears altijd op zonnige zomerdagen. Daar denk ik dus altijd aan.
L_L krijgt hier ook een traantje vanquote:Op donderdag 2 april 2015 19:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah ok, ja zulke nostalgische nummers zijn leuk.
70+ studenten gedood door Al Shabaab in Kenia. Christenen werden gedood, moslims vrijgelaten.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb nog geen nieuws(site) gezien vandaag.
Misschien ook wel van Buddy Miles. wie weet, waar is L_L eigenlijk?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
L_L krijgt hier ook een traantje van
Islam is liefde.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
70+ studenten gedood door Al Shabaab in Kenia. Christenen werden gedood, moslims vrijgelaten.
Banhamerquote:Op donderdag 2 april 2015 19:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien ook wel van Buddy Miles. wie weet, waar is L_L eigenlijk?
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb dat bij Ann Sextonquote:Op donderdag 2 april 2015 19:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zingt 2 woorden en direct kippenvel...
Is er nog steeds gratis OV in Hasselt?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo zal het wel worden uitgelegd denk ik.
Je hebt een mooie poepquote:Op donderdag 2 april 2015 19:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Poepen is iets anders in België...
Aretha Franklin en Nina Simone ook wel een beetjequote:
Geen idee gast, ik gebruik nooit OV.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is er nog steeds gratis OV in Hasselt?
Bazennummerquote:Op donderdag 2 april 2015 19:38 schreef DonRaja het volgende:
Oh en dan nog een beetje Bobby Womack, dankzij Tarantino weer even populair:
Ik doe alles met het OV.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee gast, ik gebruik nooit OV.
Volgens mij had hij het uit KLB geleend. Of was hij eerder?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie dat mijn vriend Opperkleurder een trend heeft gezet met al die lijstjes
Ik vind deze goed:quote:Op donderdag 2 april 2015 19:38 schreef DonRaja het volgende:
Oh en dan nog een beetje Bobby Womack, dankzij Tarantino weer even populair:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |