L_L krijgt hier ook een traantje vanquote:Op donderdag 2 april 2015 19:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah ok, ja zulke nostalgische nummers zijn leuk.
70+ studenten gedood door Al Shabaab in Kenia. Christenen werden gedood, moslims vrijgelaten.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb nog geen nieuws(site) gezien vandaag.
Misschien ook wel van Buddy Miles. wie weet, waar is L_L eigenlijk?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
L_L krijgt hier ook een traantje van
Islam is liefde.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
70+ studenten gedood door Al Shabaab in Kenia. Christenen werden gedood, moslims vrijgelaten.
Banhamerquote:Op donderdag 2 april 2015 19:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien ook wel van Buddy Miles. wie weet, waar is L_L eigenlijk?
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb dat bij Ann Sextonquote:Op donderdag 2 april 2015 19:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zingt 2 woorden en direct kippenvel...
Is er nog steeds gratis OV in Hasselt?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo zal het wel worden uitgelegd denk ik.
Je hebt een mooie poepquote:Op donderdag 2 april 2015 19:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Poepen is iets anders in België...
Aretha Franklin en Nina Simone ook wel een beetjequote:
Geen idee gast, ik gebruik nooit OV.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is er nog steeds gratis OV in Hasselt?
Bazennummerquote:Op donderdag 2 april 2015 19:38 schreef DonRaja het volgende:
Oh en dan nog een beetje Bobby Womack, dankzij Tarantino weer even populair:
Ik doe alles met het OV.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee gast, ik gebruik nooit OV.
Volgens mij had hij het uit KLB geleend. Of was hij eerder?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie dat mijn vriend Opperkleurder een trend heeft gezet met al die lijstjes
Ik vind deze goed:quote:Op donderdag 2 april 2015 19:38 schreef DonRaja het volgende:
Oh en dan nog een beetje Bobby Womack, dankzij Tarantino weer even populair:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |