Het was meestal: Eerst platen luisteren en liedjes selecteren, tussendoor eten/drinken/dansen. Dan werden de bandjes gevuld en werd er geluisterd naar Surinaamse moppen op LP. MAn, wat mis ik die tijd...quote:Op donderdag 2 april 2015 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt super gezellig. Ik zat bij de radio om cassettebandjes op te nemen. En goed opletten of de DJ er niet doorheen lulde.
Als ze het écht wil, gebeurt het heus wel.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weiger te trouwen! Dit tot groot ongenoegen van mijn vriendin.
Snap ik dat je dat mist. WIj deden nooit zoiets thuis. Hooguit op een verjaardag wat plaatjes opzetten.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was meestal: Eerst platen luisteren en liedjes selecteren, tussendoor eten/drinken/dansen. Dan werden de bandjes gevuld en werd er geluisterd naar Surinaamse moppen op LP. MAn, wat mis ik die tijd...
Ja hoor, gezellig.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:49 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat wij allemaal uitgenodigd zijn.
Oh zo is het bij jou ook gebeurdquote:Op donderdag 2 april 2015 19:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze het écht wil, gebeurt het heus wel.
Gemeenschap van goederen trouwen en snel scheidenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zo is het bij jou ook gebeurd![]()
Stel mijn vriend zou per se willen trouwens, nee dat doe ik niet hoor. Heb er nooit het nut van ingezien.
Hoe anders? Ik kan me niet voorstellen dat een man met het idee van een huwelijk komt aanzetten. Tenzij hij écht, écht iets goed te maken of te verbergen heeft.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Stel mijn vriend zou per se willen trouwens, nee dat doe ik niet hoor. Heb er nooit het nut van ingezien.
De laatste jaren ben ik 3 keer tegengekomen bij bekenden die al heel lang samenwoonden, dat ze gingen trouwen en het binnen een jaar voorbij was.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet het wel een hele rijke man zijnquote:Op donderdag 2 april 2015 19:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Gemeenschap van goederen trouwen en snel scheiden
Karina heeft de doekoe's.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien is Karina wel de rijkste.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit kan ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze het écht wil, gebeurt het heus wel.
Natuurlijk niet. Ze is de vrouwquote:Op donderdag 2 april 2015 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien is Karina wel de rijkste.
ja nou ja het was als voorbeeldquote:Op donderdag 2 april 2015 19:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe anders? Ik kan me niet voorstellen dat een man met het idee van een huwelijk komt aanzetten. Tenzij hij écht, écht iets goed te maken of te verbergen heeft.
Gekke is dat ik dat ook weleens heb gezien. Gingen ze trouwen omdat het makkelijker was vanwege de kinderen of zoiets en een paar jaar latern uit elkaar.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De laatste jaren ben ik 3 keer tegengekomen bij bekenden die al heel lang samenwoonden, dat ze gingen trouwen en het binnen een jaar voorbij was.
Nou, omdat jij het zegtquote:Op donderdag 2 april 2015 19:54 schreef DonRaja het volgende:
Ok, nu ga ik echt rijden. Lief spelen en niet gaan kloten bij Karina.
Toedeloe.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:54 schreef DonRaja het volgende:
Had je haar moeten trouwen.quote:
wat is dit voor een gezwelquote:Op donderdag 2 april 2015 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had je haar moeten trouwen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:54 schreef DonRaja het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |