Inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2015 18:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil dat ook. Maar zit altijd in de pleb class
Beterschap, Rakker.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben ziek vandaag, voor het eerst in 5,5 jaar heb ik mij ziek moeten melden. Zit nu zwaar onder de Dyclofinac 100 mg
Need more gainsquote:Op donderdag 2 april 2015 18:30 schreef GGMM het volgende:
Net een banaan met een kiwi op.
Hmmmmm wat lekker.
leukquote:Op donderdag 2 april 2015 18:30 schreef GGMM het volgende:
Net een banaan met een kiwi op.
Hmmmmm wat lekker.
Kom een keer samen naar Heracles-PSV dan.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben nog nooit in een ander voetbalstadion geweest dan dat van PSV hier in Nederland.
Wel in een viertal in het buitenland.
Last van mijn nier, ondragelijke pijn aan de linkerkant. Kwam net ook wat gruis mee met de urine, een vooruitgang op het bloed dat er gisteravond laat en vannacht uit kwam.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beterschap, Rakker.
Ik ben ook lang niet ziek geweest. Misschien ben ik binnenkort ook ziek.
Dat is wel even anders dan normaal ziekquote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Last van mijn nier, ondragelijke pijn aan de linkerkant. Kwam net ook wat gruis mee met de urine, een vooruitgang op het bloed dat er gisteravond laat en vannacht uit kwam.
Ah baahquote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Last van mijn nier, ondragelijke pijn aan de linkerkant. Kwam net ook wat gruis mee met de urine, een vooruitgang op het bloed dat er gisteravond laat en vannacht uit kwam.
Wutquote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet het type dat thuis blijft met een verkoudheid.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is wel even anders dan normaal ziek.
Euhm , dat is niet normaal.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
verkoudheid is ook niet ziekquote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet het type dat thuis blijft met een verkoudheid.
Sterkte man. Mijn zusje had ooit ook zoiets. Heeft nu nog last met de ontlasting en alles.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet het type dat thuis blijft met een verkoudheid.
prutskuttenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:34 schreef hafcfan het volgende:
Dit is bij haar nu al 14 maanden aan de gang trouwens. Eerst gaven de dokters het verkeerde recept.
Thanks, in principe is er een grote kans dat het ergste nu over Een hoop zooi is mijn lichaam uit nu. Benieuwd hoe de pijn is als de pijnstiller straks uit is gewerkt.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sterkte man. Mijn zusje had ooit ook zoiets. Heeft nu nog last met de ontlasting en alles.
Jij weet me wel moed in te praten zeg.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:34 schreef hafcfan het volgende:
Dit is bij haar nu al 14 maanden aan de gang trouwens. Eerst gaven de dokters het verkeerde recept.
Normale mensen zullen hier hun conclusies aan verbinden.quote:
Of allebeiquote:Op donderdag 2 april 2015 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien komt het door z'n slappe persoonlijkheid of wanprestaties als moderator.
Kloptquote:Op donderdag 2 april 2015 18:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Normale mensen zullen hier hun conclusies aan verbinden.
Heeft hij die?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
Drizzt zal nog wel een vriend aanstellen als moderator.
Alleen het crème de la crème wordt moderator. Dat weet jijzelf maar al te goedquote:Op donderdag 2 april 2015 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien komt het door z'n slappe persoonlijkheid of wanprestaties als moderator.
Combinatie van.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je nog dieper in zijn hol kruipt kom je er van boven weer uit.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen het crème de la crème wordt moderator. Dat weet jijzelf maar al te goed.
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als je nog dieper in zijn hol kruipt kom je er van boven weer uit.
godverdomme stijnquote:Op donderdag 2 april 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen het crème de la crème wordt moderator. Dat weet jijzelf maar al te goed.
fixedquote:Op donderdag 2 april 2015 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen weet dat Drizzt niet de crème de la crème is.
GGMM en ik missen topmoderator ValHallen.
Beste mod was DonRaja en is DonRaja.quote:
Weer wat nieuws geleerdquote:Op donderdag 2 april 2015 18:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is toch een publiek geheim dat ik een kloon ben van GGMM?
Stevenmac had mij nog nummers gegeven voor sos destijds. Wat een vriend.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beste mod was DonRaja en is DonRaja.
Ik had steven gevraagd om wat wiet voor mij te verkopen, niks meer van hem gehoord.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stevenmac had mij nog nummers gegeven voor sos destijds. Wat een vriend.
DonRajagodquote:Op donderdag 2 april 2015 18:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beste mod was DonRaja en is DonRaja.
Had jij ook niet Drizzt en Guitarist aanbevolen?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef GGMM het volgende:
DonRaja is op mijn advies aangesteld.
Alles wat Don doet komt dus op mijn conto.
Derhalve ben ik de beste mod ooit.
Je was me voorquote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef GGMM het volgende:
Dat ik Drizzt en Guitarist ook heb geadviseerd negeren we maar even.
Guitarist ookquote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef GGMM het volgende:
SSSSSSSSSSSSSSSSSSTquote:Op donderdag 2 april 2015 18:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Had jij ook niet Drizzt en Guitarist aanbevolen?
Zelfs de beste maken wel eens fouten.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef GGMM het volgende:
Hoe kon je Guitarist adviseren?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef GGMM het volgende:
Dat verhaal met zn toenmalige vriendinquote:Op donderdag 2 april 2015 18:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had steven gevraagd om wat wiet voor mij te verkopen, niks meer van hem gehoord.
Slappelingquote:Op donderdag 2 april 2015 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij vroeg het me destijds en toen was ik nog te lief om nee te zeggen.
Ja dat begreep ik ook niet helemaalquote:Op donderdag 2 april 2015 18:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat verhaal met zn toenmalige vriendin
Wat dat betreft is het na de waardeloze 1ste termijn van Guitarist pas écht een fout om hem een 2e keer aan te stellen.quote:
Blijkbaar leert niet iedereen even snelquote:Op donderdag 2 april 2015 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het na de waardeloze 1ste termijn van Guitarist pas écht een fout om hem een 2e keer aan te stellen.
Sommige dingen gaan niet per ongeluk.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Drizzt moet gewoon stapje terug doen zijn dagen als mof zijn voorBij
(Mijn pockie maakt van mod blijkbaar mof en ik vond dit te leuk om aan te passen )
Probeer je Knut nou een ban aan te smerenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan niet per ongeluk.
Ja, Drizzt en ik zijn 4 handen op 1 buik.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Probeer je Knut nou een ban aan te smeren
Dat past ook wel op de buik van Drizztquote:Op donderdag 2 april 2015 18:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, Drizzt en ik zijn 4 handen op 1 buik.
Hij is te baantjesgeil om dat te doen.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Drizzt moet gewoon stapje terug doen zijn dagen als mof zijn voorBij
(Mijn pockie maakt van mod blijkbaar mof en ik vond dit te leuk om aan te passen )
Jij bleef achter je principes staan en deed een stap terug. Dat valt te prijzen.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is te baantjesgeil om dat te doen.
Klopt, ik plaats mijn eigen plezier achter dat van het algehele belang.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij bleef achter je principes staan en deed een stap terug. Dat valt te prijzen.
Mooie uitspraak zo op deze witte donderdag.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik plaats mijn eigen plezier achter dat van het algehele belang.
Net als Jezus dat deed.
Alleen met een egoïstische instelling kan je wat bereikenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als Jezus dat deed.
Wanneer gaan wij bij jou eten?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als Jezus dat deed.
Geen haan die hier naar kraait.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij bij jou eten?
Wanneer is het laatste avondmaal. Die referentie zocht ik.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geen haan die hier naar kraait.
Ach, ik kan mezelf tenminste gewoon in de spiegel aankijken, dat is ook wat waard.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen met een egoïstische instelling kan je wat bereiken
Dat is vanavond.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wanneer is het laatste avondmaal. Die referentie zocht ik.
Konden bepaalde andere mensen dat maarquote:Op donderdag 2 april 2015 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, ik kan mezelf tenminste gewoon in de spiegel aankijken, dat is ook wat waard.
Zoveel weet ik van het geloofquote:
Die mensen hebben een hele grote spiegel nodig.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Konden bepaalde andere mensen dat maar
Ook datquote:Op donderdag 2 april 2015 18:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die mensen hebben een hele grote spiegel nodig.
Hopelijk spelen ze die pot volgend jaar nog. Nacompetitie is niet heel simpel.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kom een keer samen naar Heracles-PSV dan.
Ik ben trouwens nog nooit in Eindhoven geweest
Voor je het weet zijn alle clubs uit Twente de Eredivisie uitquote:Op donderdag 2 april 2015 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk spelen ze die pot volgend jaar nog. Nacompetitie is niet heel simpel.
Verstandige manquote:Op donderdag 2 april 2015 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Om half negen de uitwedstrijd in TVR
Bedankt, jij ook.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wens je overigens een goede vrijdag.
Bus- of treincombi?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
Vanavond trouwens een uitwedstrijd in het The Passion topic?
Ik kan je zeggen dat het echt vreselijk is. Mijn zusje moest er echt van janken. Ze kreeg het er gewoon bijna niet uit.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Thanks, in principe is er een grote kans dat het ergste nu over Een hoop zooi is mijn lichaam uit nu. Benieuwd hoe de pijn is als de pijnstiller straks uit is gewerkt.
Sorry pik. Bekijk het positief ze leeft nog en jij bent een man met ballenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij weet me wel moed in te praten zeg.
Janken moest ik niet, maar ik heb nog nooit zo'n pijn gehad. Echt vanuit het niets.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat het echt vreselijk is. Mijn zusje moest er echt van janken. Ze kreeg het er gewoon bijna niet uit.
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sorry pik. Bekijk het positief ze leeft nog en jij bent een man met ballen
Dat worden gegarandeerd rellen.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vrij vervoer, laatste stuk is sowieso lopen, gaat te stijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |