Ja dat begreep ik ook niet helemaalquote:Op donderdag 2 april 2015 18:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat verhaal met zn toenmalige vriendin
Wat dat betreft is het na de waardeloze 1ste termijn van Guitarist pas écht een fout om hem een 2e keer aan te stellen.quote:
Blijkbaar leert niet iedereen even snelquote:Op donderdag 2 april 2015 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het na de waardeloze 1ste termijn van Guitarist pas écht een fout om hem een 2e keer aan te stellen.
Sommige dingen gaan niet per ongeluk.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Drizzt moet gewoon stapje terug doen zijn dagen als mof zijn voorBij
(Mijn pockie maakt van mod blijkbaar mof en ik vond dit te leuk om aan te passen )
Probeer je Knut nou een ban aan te smerenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan niet per ongeluk.
Ja, Drizzt en ik zijn 4 handen op 1 buik.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Probeer je Knut nou een ban aan te smeren
Dat past ook wel op de buik van Drizztquote:Op donderdag 2 april 2015 18:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, Drizzt en ik zijn 4 handen op 1 buik.
Hij is te baantjesgeil om dat te doen.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Drizzt moet gewoon stapje terug doen zijn dagen als mof zijn voorBij
(Mijn pockie maakt van mod blijkbaar mof en ik vond dit te leuk om aan te passen )
Jij bleef achter je principes staan en deed een stap terug. Dat valt te prijzen.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is te baantjesgeil om dat te doen.
Klopt, ik plaats mijn eigen plezier achter dat van het algehele belang.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij bleef achter je principes staan en deed een stap terug. Dat valt te prijzen.
Mooie uitspraak zo op deze witte donderdag.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik plaats mijn eigen plezier achter dat van het algehele belang.
Net als Jezus dat deed.
Alleen met een egoďstische instelling kan je wat bereikenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als Jezus dat deed.
Wanneer gaan wij bij jou eten?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als Jezus dat deed.
Geen haan die hier naar kraait.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij bij jou eten?
Wanneer is het laatste avondmaal. Die referentie zocht ik.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geen haan die hier naar kraait.
Ach, ik kan mezelf tenminste gewoon in de spiegel aankijken, dat is ook wat waard.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen met een egoďstische instelling kan je wat bereiken
Dat is vanavond.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wanneer is het laatste avondmaal. Die referentie zocht ik.
Konden bepaalde andere mensen dat maarquote:Op donderdag 2 april 2015 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, ik kan mezelf tenminste gewoon in de spiegel aankijken, dat is ook wat waard.
Zoveel weet ik van het geloofquote:
Die mensen hebben een hele grote spiegel nodig.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Konden bepaalde andere mensen dat maar
Ook datquote:Op donderdag 2 april 2015 18:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die mensen hebben een hele grote spiegel nodig.
Hopelijk spelen ze die pot volgend jaar nog. Nacompetitie is niet heel simpel.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kom een keer samen naar Heracles-PSV dan.
Ik ben trouwens nog nooit in Eindhoven geweest
Voor je het weet zijn alle clubs uit Twente de Eredivisie uitquote:Op donderdag 2 april 2015 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk spelen ze die pot volgend jaar nog. Nacompetitie is niet heel simpel.
Verstandige manquote:Op donderdag 2 april 2015 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Om half negen de uitwedstrijd in TVR
Bedankt, jij ook.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wens je overigens een goede vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |