Ik had steven gevraagd om wat wiet voor mij te verkopen, niks meer van hem gehoord.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stevenmac had mij nog nummers gegeven voor sos destijds. Wat een vriend.
DonRajagodquote:Op donderdag 2 april 2015 18:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beste mod was DonRaja en is DonRaja.
Had jij ook niet Drizzt en Guitarist aanbevolen?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef GGMM het volgende:
DonRaja is op mijn advies aangesteld.
Alles wat Don doet komt dus op mijn conto.
Derhalve ben ik de beste mod ooit.
Je was me voorquote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef GGMM het volgende:
Dat ik Drizzt en Guitarist ook heb geadviseerd negeren we maar even.
Guitarist ookquote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef GGMM het volgende:
SSSSSSSSSSSSSSSSSSTquote:Op donderdag 2 april 2015 18:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Had jij ook niet Drizzt en Guitarist aanbevolen?
Zelfs de beste maken wel eens fouten.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef GGMM het volgende:
Hoe kon je Guitarist adviseren?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef GGMM het volgende:
Dat verhaal met zn toenmalige vriendinquote:Op donderdag 2 april 2015 18:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had steven gevraagd om wat wiet voor mij te verkopen, niks meer van hem gehoord.
Slappelingquote:Op donderdag 2 april 2015 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij vroeg het me destijds en toen was ik nog te lief om nee te zeggen.
Ja dat begreep ik ook niet helemaalquote:Op donderdag 2 april 2015 18:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat verhaal met zn toenmalige vriendin
Wat dat betreft is het na de waardeloze 1ste termijn van Guitarist pas écht een fout om hem een 2e keer aan te stellen.quote:
Blijkbaar leert niet iedereen even snelquote:Op donderdag 2 april 2015 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het na de waardeloze 1ste termijn van Guitarist pas écht een fout om hem een 2e keer aan te stellen.
Sommige dingen gaan niet per ongeluk.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Drizzt moet gewoon stapje terug doen zijn dagen als mof zijn voorBij
(Mijn pockie maakt van mod blijkbaar mof en ik vond dit te leuk om aan te passen )
Probeer je Knut nou een ban aan te smerenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan niet per ongeluk.
Ja, Drizzt en ik zijn 4 handen op 1 buik.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Probeer je Knut nou een ban aan te smeren
Dat past ook wel op de buik van Drizztquote:Op donderdag 2 april 2015 18:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, Drizzt en ik zijn 4 handen op 1 buik.
Hij is te baantjesgeil om dat te doen.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Drizzt moet gewoon stapje terug doen zijn dagen als mof zijn voorBij
(Mijn pockie maakt van mod blijkbaar mof en ik vond dit te leuk om aan te passen )
Jij bleef achter je principes staan en deed een stap terug. Dat valt te prijzen.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is te baantjesgeil om dat te doen.
Klopt, ik plaats mijn eigen plezier achter dat van het algehele belang.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij bleef achter je principes staan en deed een stap terug. Dat valt te prijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |