Waarom trouwens maar een 6je?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sorry pik. Bekijk het positief ze leeft nog en jij bent een man met ballen
Rens is niet mee hoor.quote:
Uh klinkt heel pijnlijk man. Nierstenen?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Last van mijn nier, ondragelijke pijn aan de linkerkant. Kwam net ook wat gruis mee met de urine, een vooruitgang op het bloed dat er gisteravond laat en vannacht uit kwam.
Ik ben benieuwd wat ik ga voelen bij degradatie. Ik sluit niet uit dat ik echt een traantje moet weg pinken.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk spelen ze die pot volgend jaar nog. Nacompetitie is niet heel simpel.
Zoals Fledderus gaan huilen en drie weken later vertrekkenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ik ga voelen bij degradatie. Ik sluit niet uit dat ik echt een traantje moet weg pinken.
Ik ben er ook he dus gedraag jequote:Op donderdag 2 april 2015 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
Vanavond trouwens een uitwedstrijd in het The Passion topic?
Ik kreeg ook maar een zesje van ouwquote:Op donderdag 2 april 2015 19:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom trouwens maar een 6je?
Ja, maar tot nu toe lijkt het klein genoeg dat het er vanzelf uit gaat. Die medicijnen zijn ook spierverslappers, dan gaat het dus wat makkelijker.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh klinkt heel pijnlijk man. Nierstenen?
Ik ga heel veel gifjes posten.quote:
Sterkte ermee. Veel drinken denk ik, water dan he.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, maar tot nu toe lijkt het klein genoeg dat het er vanzelf uit gaat. Die medicijnen zijn ook spierverslappers, dan gaat het dus wat makkelijker.
Die van Shirma passen niet eens in 1 post man.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga heel veel gifjes posten.
Ik bedacht mij ook dat ik de afgelopen dagen heel weinig had gedronken. Is weer een wijze les inderdaad.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Sterkte ermee. Veel drinken denk ik, water dan he.
1 jaar JL lijkt me niet erg, maar zoals Sparta eindigen lijkt me echt de hel. Ik heb echt respect voor de mensen die daar nog wekelijks heen gaan.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Zoals Fledderus gaan huilen en drie weken later vertrekken
Wel op één pagina?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van Shirma passen niet eens in 1 post man.
Ik drink ook te weinig af en toe denk ik eraan maar ja. Vergeet het meestal.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik bedacht mij ook dat ik de afgelopen dagen heel weinig had gedronken. Is weer een wijze les inderdaad.
Ik begreep dat het qua pijn vergelijkbaar is met de pijn die een vrouw tijdens de bevalling kan voelen.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik drink ook te weinig af en toe denk ik eraan maar ja. Vergeet het meestal.
Racist.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van Shirma passen niet eens in 1 post man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |