Heb ik ook weleens gehoord ja. Maar ga maar na, een steentje wat door een heel klein gaatje moet...quote:Op donderdag 2 april 2015 19:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik begreep dat het qua pijn vergelijkbaar is met de pijn die een vrouw tijdens de bevalling kan voelen.
Jaja.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben wat minder onlineAndere dingen te doen en zo
Vooral in het weekend.
Al is de pijn in de nier zelf nog vervelender, die is constant. Ik zou zonder pijnstillers nog geen 200 meter kunnen lopen denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens gehoord ja. Maar ga maar na, een steentje wat door een heel klein gaatje moet...
Mooi man. Nog steeds een relatie met je vriend?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben wat minder onlineAndere dingen te doen en zo
Vooral in het weekend.
Hopelijk is het snel over joh.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Al is de pijn in de nier zelf nog vervelender, die is constant. Ik zou zonder pijnstillers nog geen 200 meter kunnen lopen denk ik.
Ja vandaar het minder online zijn. Alleen af en toe mobiel maar ik ben daar niet zo handig mee plus ik heb het idee dat de mobiele site af en toe heel langzaam is wordt er zelfs soms gewoon afgegooid mobiel.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mooi man. Nog steeds een relatie met je vriend?
In de categorie 'hoe merk je dat je een dagje ouder bent'quote:Op donderdag 2 april 2015 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vandaar het minder online zijn. Alleen af en toe mobiel maar ik ben daar niet zo handig mee plus ik heb het idee dat de mobiele site af en toe heel langzaam is wordt er zelfs soms gewoon afgegooid mobiel.
Ja heb ik ook via mobiel. Komt het huisje, boompje beestje er nog van dan?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vandaar het minder online zijn. Alleen af en toe mobiel maar ik ben daar niet zo handig mee plus ik heb het idee dat de mobiele site af en toe heel langzaam is wordt er zelfs soms gewoon afgegooid mobiel.
Je kunt duidelijk zien dat de mobiele variant geen aandacht krijgt van de developersquote:Op donderdag 2 april 2015 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou kunnen jaquote:Op donderdag 2 april 2015 19:17 schreef Sked het volgende:
[..]
In de categorie 'hoe merk je dat je een dagje ouder bent'
Zover is het nog niet hoor.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja heb ik ook via mobiel. Komt het huisje, boompje beestje er nog van dan?
quote:
Lange_Lans pinkt nu een traantje weg.quote:
All along the watchtowerquote:
Terecht.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lange_Lans pinkt nu een traantje weg.
Bedankt dat je dit met ons wilde delenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Live vanaf het toilet,
Ik zit te poepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |