Als het stenen zijn, gaat (ruim) na de bevalling de galblaas eruit. Maar ik verwacht wel dat het galstenen zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:09 schreef Kuukske het volgende:
Oh Laura! Dat is balen. Is rekening houden met je eten voldoende, of
Moet je na de bevalling alsnog die stenen weg laten halen?
Het is een klotepijn. Doe mij maar 20 ivf-puncties in ruil voor 1 zo'n koliekpijnaanval.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:13 schreef Krisvc het volgende:
Jeetje, het zit inderdaad niet mee deze week. Wat pijnlijk Laura!
Ja echt, het enige dat ik kan denken is 'ga erdoor, ga erdoor'...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:01 schreef pessie het volgende:
[..]Dat is stom. En ook verschrikkelijk pijnlijk
![]()
Galwegproblemen zijn inderdaad een bekende complicatie na een gastric bypass. Er wordt wel eens over gesproken om dan maar direct de galblaas te verwijderen bij een bariatrische ingreep (gastric bypass of vergelijkbare operatie) maar omdat niet iedereen het krijgt doen ze dat toch maar niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:57 schreef Krisvc het volgende:
Heeft het met het vele (en snelle) afvallen te maken? (dat was jij toch?)
quote:
die cyste had ik ook, heb ik helemaal niets van gemerkt. Zal nu wel weg zijn, gok ik! Fijn dat alles goed was!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:07 schreef JantinaGr het volgende:
Zojuist echo gehad! Ik kon om 14:00 nog terecht.
Een echt mensje was te zien.En hij bewoog wat met z'n armpjes. Ook een goede hartslag te horen. En ik mag 10 april weer terug komen, zonder kosten, die gaat ze dan als termijnecho laten tellen.
Ze had wel een corpus luteum cyste gevonden van 42x42mm. Komt vaker voor en schijnt vaak uiteindelijk weer te verdwijnen na het eerste trimester. Over 2 weken kijken of het kleiner is geworden. Verder alles van google gehaald, ik kende het niet.
Ze heeft mij 4 dagen vooruit gezet (10 weken 2 dagen) t.o.v. wat ik zelf had berekend.![]()
Mag ik in de OP met 21 oktober?
[..]
moest ook even google aanslingeren!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:07 schreef JantinaGr het volgende:
Een echt mensje was te zien.En hij bewoog wat met z'n armpjes. Ook een goede hartslag te horen. En ik mag 10 april weer terug komen, zonder kosten, die gaat ze dan als termijnecho laten tellen.
Ze had wel een corpus luteum cyste gevonden van 42x42mm. Komt vaker voor en schijnt vaak uiteindelijk weer te verdwijnen na het eerste trimester. Over 2 weken kijken of het kleiner is geworden. Verder alles van google gehaald, ik kende het niet.
Ze heeft mij 4 dagen vooruit gezet (10 weken 2 dagen) t.o.v. wat ik zelf had berekend.![]()
Mag ik in de OP met 21 november?
[..]
Dat klinkt geweldig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:04 schreef Stippelrientje het volgende:
OEH en ik vergat helemaal te zeggen dat gisterenavond ik mijn hand op mijn buik legde en hem dus stereo voelde kicken. Mijn meneer kon dus ook voelen en hij hield zich dan ook gelijk stil![]()
Maar na een paar pogingen en porretjes van deze mama keek mijn meneer![]()
naar mijn buik
![]()
Wat fijn dat je het met voeding enz goed onder controle weet te houden. 2 keer per week nog maar prikken toch? Dat scheelt een hele hoop met 5 keer per dagquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:07 schreef Lijnloos het volgende:
Tante Stippel, wat een geweldig lief mooi neefje heb je gekregen! (Met dito naam, helaas hier afgeschoten)
[quote] mijn meneer riep tegelijk met mij Voetballer van SH![]()
Ik had een voorbeeld lijstje gegeven met namen om ze een beetje op weg te helpen in het begin met namen, want ze hadden daar erg veel moeite mee. Daar had ik hem als voorbeeld opgezet om te spelen met letters. Bijvoorbeeld als ze de klank van Melle leuk vinden maar de M niet zo dat ze dan bijvoorbeeld zoeken naar een andere letter die hem goed aan kan vullen zoals de P.
En zo nog een 20 tal namen Fries/Scandinavische insteek, want dat vonden ze geloof ik beide wel wat![]()
En toch had ik die naam niet verwachtIk dacht dat ze misschien meer in de richting van B.oris of K.oen of iets in die geest zouden zitten
![]()
[quote]
Net terug uit ziekenhuis voor gesprek met de gyn ivm suikergedoe, en wederom zijn Henk en ik goed gekeurd dus hoeven voorlopig ook niet meer terug en blijven onder behandeling van de vlos. Wel blijft de controle door de internist en diabetesverpleging maar da's prima te handelen.Ik ben dus blij! Nu weer effe doen of ik aan het werk ben en dan weekend vieren!
Er staat me iets bij dat het algemeen bij snel gewicht verliezen klachten op kan leveren. Ik neem aan dat ze in dit geval dan ook sneller in zullen grijpen omdat het een bekende complicatie is.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:03 schreef McLaura het volgende:
[..]
Galwegproblemen zijn inderdaad een bekende complicatie na een gastric bypass. Er wordt wel eens over gesproken om dan maar direct de galblaas te verwijderen bij een bariatrische ingreep (gastric bypass of vergelijkbare operatie) maar omdat niet iedereen het krijgt doen ze dat toch maar niet.
Complimenten voor je geheugen!
Hahahahaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:11 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Dat klinkt geweldig.![]()
Mijn man kan de baby nog niet voelen. Als man zijn hand op mijn buik legt houdt ze zich doodstil. En zodra hij zijn hand weghaalt schopt ze precies op het plekje waar zijn hand net lag. Het heeft haar de bijnaam kleine sloerie opgeleverd.
Jup! 2 keer per week scheelt een boel inderdaad. Hoewel ik natuurlijk 7 dagen per week moet opletten met eten maar het is prima te doen... Gewoon niet meer alles in mijn mik schuiven en portioncontrol bij het avondeten, dan gaat het goed!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:15 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Wat fijn dat je het met voeding enz goed onder controle weet te houden. 2 keer per week nog maar prikken toch? Dat scheelt een hele hoop met 5 keer per dag![]()
Moet je dan wel een eet logboek bijhouden ofzo?
Juist welquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:18 schreef Nikooos het volgende:
Ik word nu ook steeds gebruikt om ons meisje rustig te houden. Hele filmpjes met golvende buiken en van een afstandje zie ik het ook allemaal gebeuren, maar zodra ik mijn hand erop leg, is mevrouw rustig.
Hopelijk zet die trend niet door na haar geboorte
Als je het zo ziet wel ja. Maar niet als het het enige is wat werktquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:22 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Juist wel![]()
De papa touch! Als niets meer werkt om haar rustig te krijgen om bijvoorbeeld te slapen kan jij jouw skill erop los laten
Smiecht! Je haalt me gewoon in!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:07 schreef JantinaGr het volgende:
Mag ik in de OP met 21 oktober?
[..]
Vlak na jou inderdaad, maar ik hoef niet in de OPquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:50 schreef Jagärtrut het volgende:
wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend, Mineola? Volgens mij gaan we aardig gelijk op...
Meisje zekerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:18 schreef Nikooos het volgende:
Ik word nu ook steeds gebruikt om ons meisje rustig te houden. Hele filmpjes met golvende buiken en van een afstandje zie ik het ook allemaal gebeuren, maar zodra ik mijn hand erop leg, is mevrouw rustig.
Hopelijk zet die trend niet door na haar geboorte
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:27 schreef kooks11 het volgende:
Niet teruggelezen, was druk babyknuffelen, jaa!
Vanochtend om 5 u is onze dochter geboren. Bizar snelle en zeer pijnlijke bevalling, eerste wee om 23:30, dochter in armen om 05:00. Alleen maar been weeen gehad, terrordingen. Maar de kleine meid is zo mooi, lief, schattig etc... I'd do it all over again.
*nu verder met knuffelen*
Jammer dat je pas met 23 weken weer hier bent. Geen idee aan welke kant van t land je zit, als je in de buurt van den haag zit ben je van harte welkom bij me om even hartje te luisteren enzo hoorquote:
wat lief!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
Jammer dat je pas met 23 weken weer hier bent. Geen idee aan welke kant van t land je zit, als je in de buurt van den haag zit ben je van harte welkom bij me om even hartje te luisteren enzo hoor
Oh dat scheelt! Ja ik vind t wat sneu voor je dat er zolang tussenzit. Het is op zich verder niet erg voor de zorg maar veel mensen vinden het toch wel fijn om wat meer controles in de tussentijd te hebben, en dat kan ik me best wel voorstellen dat zou k zelf ook wel willen geloof ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat lief!Helaas ben ik dan voornamelijk in Twente.
Het valt ook wel mee hoor, ik voel me ontspannen en ga er gewoon van uit dat alles hartstikke goed gaat. En nog maar 3 weken, dan hebben we de echo!
ja, je wordt een beetje losgelaten, en het maakt vragen stellen over kleine dingen wat lastiger. Ik ben bijvoorbeeld heel erg blij dat we een vroege echo hebben laten doen. Stel nou dat het er 2 waren en we er pas bij de 20 weken echo achter zouden komen dat het een tweeling is?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh dat scheelt! Ja ik vind t wat sneu voor je dat er zolang tussenzit. Het is op zich verder niet erg voor de zorg maar veel mensen vinden het toch wel fijn om wat meer controles in de tussentijd te hebben, en dat kan ik me best wel voorstellen dat zou k zelf ook wel willen geloof ik.
Ik sta gedeeld 3de met Nikoosquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:33 schreef Selvaria het volgende:
Gefeliciteerd faptist en kooks!! Wat een snelle bevallingen.Geniet ervan!!
![]()
![]()
![]()
Omg nu sta ik nr 9...Toch zal het (hopelijk) nog even duren, maar omg, top 10.
zal ik dan maar niet zeggen dat je na dit weekend gedeeld tweede staat?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik sta gedeeld 3de met Nikoos
![]()
![]()
![]()
Adem in, adem uit, adem in, adem uit.....
Ik probeer rustig te worden
Mijne ook. Ergens 23 aprilquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:31 schreef pessie het volgende:
iemand heeft de OP al aangepast en nu staan er geen maart baby;s meer in
en mijn baby komt al in april
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mijne ook. Ergens 23 april![]()
Het gaat ineens zo snel!
Rete spannend!! Zet em op!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:37 schreef Fannetje het volgende:
Ohhh verse babies!!
Kooks en Faptist, gefeliciteerd met jullie dochters!
Verder niet echt bijgelezen maar ik zie dat het tijd is voor de aprilbaby's, dus dat komt mooi uit.
Vandaag druk dagje gehad, ineens toch wat opruimwoede. Morgen om 7.15 bellen of er voldoende plek is, zou wel wat zijn als dat niet zo is en het alsnog een dag later wordt.
In ieder geval heb ik nu behoorlijk de bibbers... Spannend weer!
dit valt mij ook alles mee! Ik mis het totaal niet! Ik was in t begin ook helemaal van de frisdrank af maar begin nu wel steeds meer zin in cola te krijgenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:42 schreef Mariposas het volgende:
Het valt me trouwens op hoe relaxt ik het eigenlijk vind om niet te drinken, ik vraag me af of ik er na de bevalling nog zin in heb.
Hm, das bijzonder. Ben benieuwd wat ze nu willen doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:52 schreef Fannetje het volgende:
Ik lig nu aan de CTG in het ziekenhuis. Bloeddruk uiteraard perfect nu, zul je zien...
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:21 schreef pinquit het volgende:
Ik had iets sufs vanmorgen. Het leek me leuk om dat armbandjesverhaal op de timeline te posten van de winkel waar ik het heb gekocht. Dus ik deed dat, met fotootje erbij. Maar blijkbaar kunnen al mijn facebookvrienden dat dus lezen/zien![]()
![]()
![]()
Toen na een klein momentje van paniek maar besloten om dat plaatje te posten van 'wat zeg je als iemand je vertelt dat ze zwanger is'.
Komt maandag die echo wel weerI blame my pregnant head.
Wat klinkt dat heerlijk.. afgezien van de pijnen dat je niet op je benen kan staan natuurlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:54 schreef faptist het volgende:
Gefeliciteerd kooks!
Gister ben ik bevallen van onze dochter r.ohan.
Ik kreeg om 05:45 wat gerommel in m'n buik. Weeentimer aan, maar geen idee of het weeën waren of niet. Ik stelde me namelijk zo'n intense pijn voor en dit was nog best aan te houden.
Om 06:00 kruikje gemaakt. 06:30 in de douche gestapt, want de kruik gaf niet meer zo veel verlichting.
Ik heb geen 3 min rust gehad. Weeen bleven komen.
Om 09:00 wilde ik de douche uit, want ik werd er een beetje dizzy van.
Maar eenmaal uit de douche kon ik de weeen niet meer aan. Man wakker gemaakt en gezegd dat hij de gyno moest bellen. Verkeerd nummer gedraaid maar uiteindelijk toch goed gekomen, haha.
Naar t ziekenhuis. Daar kwamen we rond 09;45 binnen op de afdeling. Werd van de gang geplukt want ik kon niet meer lopen. Opeens zat ik in een rolstoel en werd ik naar een verloskamer gereden. Daar werd ik al snel gecontroleerd en toen bleek ik al 5 a 6 cm ontsluiting te hebben.
Om 10:30 de douche in en gevraagd om een ruggenprik. Moest even wachten, want de arts was met een keizersnede wachten.
Om 12:15 kwam ze me weer controleren en toen zat ik al op 9 cm. Om 12:40 mocht ik persen en om 12:55 werd ze geboren. Om 13:05 kwam de placenta eruit (WoW!). Man heeft de navelstreng bibberend doorgeknipt. Wat een mooi moment.
Ik lag daar helemaal beduusd. Kon het niet geloven. Ze is zo gaaf. Geen kneepjes, geen gekke plekjes. Geen groot hoofd. Niets van alles waar ik steeds bang voor werd gemaakt.
De bevalling was echt super. Liep een half uurtje daarna al weer vrolijk rond en doe dat nog steeds.
Kan me gewoon niet voorstellen hoe makkelijk het gegaan is.....
Oja,
1 hechting. Meer uit voorzorg dan uit nood.
M'n dochter huilde meteen. Hapte direct aan en m'n borstvoeding is al goed op gang.
Ze woog 3480 en is 49 cm lang.
Ze werd geschat op 8 pond of groter.. Zou een problematisch groot hoofd hebben, maar ook dat is totaal niet van toepassing.
Nu genieten we dus volop.. Wat is het leven mooi!!
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:30 schreef twist02 het volgende:
Hier vandaag 35 weken, dus nog 35 dagen te gaan (tot de UD dan)!
En nog maar 4 dagen werken, en maandag alweer naar de vk voor controle, en woensdag infoavond. En net bierkratten in huis gehaald om het bed omhoog te krijgen (nu nog wat sterke mannen regelen). Jeetje, wat gaat het allemaal hard zo!
![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:01 schreef Stippelrientje het volgende:
Van de week heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk een beetje inrichten en alles op zijn plek krijgen, want ik krijg het echt van mijn heupen van al die meuk overal!![]()
Oeh, ik ga zelf weer es even kijken! Ben benieuwd hoe ver jullie zijn!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:54 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Moet ik even een linkje sturen van ons huis nu? Dan ben je zo weer zen
Heb ik interesse in!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:54 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk...? Mag ik ook een linkje?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:54 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:43 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Heb ik interesse in!![]()
Wij zijn vandaag even naar de Hema geweest. De spulletjes verdwenen sneller in m'n mandje dan het geld uit m'n portemonnee vloog.
Ja, kan me voorstellen in jouw gevalquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:57 schreef pessie het volgende:
[..]Gaat ook snel!
Ik heb besloten mn bed niet op klossen te zetten, doen ze maar als bekend is wanneer ik naar huis mag. Wel nog even die dingen regelen
.
Oh, dat hadden wij een paar weken geleden ook, toen we wat 'basics' gingen halenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:43 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Heb ik interesse in!![]()
Wij zijn vandaag even naar de Hema geweest. De spulletjes verdwenen sneller in m'n mandje dan het geld uit m'n portemonnee vloog.
Bedoel je dat ik dan tevreden ben met hier?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:54 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
In ieder geval het idee dat je nog alle tijd hebtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:29 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik dan tevreden ben met hier?![]()
Laminaat ligt en ik heb net de plinten erop geplakt met een rot plintenknipperMijn meneer moest zo lachen toen hij mij steeds hoorde "ARrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgh" bij het krachtzetten
![]()
We gaan maar de losse dingen ophangen en zelfs filtjes onder de meubels geplakt![]()
Ik ben al bijna zen
Maar jullie hebben al wel een babykamer en kinderwagen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Hier ook nog geen nesteldrang, maar das wel heel vroeg haha.
Weten we nog niet, mijn man wil nog naar de Golf Variant kijken, maar ik wil heel graag de Volvo, en mijn man is er stiekem ook wel weg van, maar uit principe wil hij eerst de Golf nog bekijken. Nou heb ik meestal in twijfel situaties het laatste woorddus we gaan het mee maken haha.
Ja dat wel maar dat is mijn man zijn schuldquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:31 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Maar jullie hebben al wel een babykamer en kinderwagen.![]()
Een Volvo of VW zou ik ook wel willen, maar iets te veel boven ons budget. Of eigenlijk: geen zin om meer uit te geven voor een auto. Denk dat het eerder een Skoda hier wordt. Zal wel wennen worden voor me, want ik ben gewend mijn Corsa'tje overal tussen te proppen, aangezien ik in onze straat moet fileparkeren en er chronisch plaatsgebrek is.
Wij hebben 1 auto, een kleintje (Opel Agila 2012). Maar zolang niet bewezen is dat dat onhandig is, vinden we het prima zo.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:35 schreef silliegirl het volgende:
Delen jullie allemaal 1 auto dan? Wij hebben er 2, maar ik ben toch niet van plan om mijn fiatje (500) in te ruilen voor iets groters eigenlijk..
Als we meer ruimte nodig hebben passen we met baby prima in vriends 4-deurs..
In de 500 gaat kind en kinderwagen prima!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:35 schreef silliegirl het volgende:
Delen jullie allemaal 1 auto dan? Wij hebben er 2, maar ik ben toch niet van plan om mijn fiatje (500) in te ruilen voor iets groters eigenlijk..
Als we meer ruimte nodig hebben passen we met baby prima in vriends 4-deurs..
Ik werk 30 minuten rijden naar het zuiden, mijn vriend 45 naar het noorden, dus we hebben daarom al 2 auto's. Als de fiat past qua kinderwagen is dat ideaal, maar ik had al bedacht dat eventueel baby met maxi cosi voorin zou kunnen, achterbank plat en dan kan de wagen er sowieso in!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In de 500 gaat kind en kinderwagen prima!
Heb t namelijk al geprobeerd in de 500 van mijn moeder haha.
Hier rijden we straks 2 auto's, een kleintje voor mij (denk iets van een C1), en dat is echt puur om de kleine naar mijn moeder te brengen, om door de weeks grote boodschappen te doen, de grote auto is de auto van mijn man, en 9 van de 10 keer dat ik echt een auto nodig heb, gaan we met het hele gezin weg. Dus een tweede auto is echt puur gemak en luxe.
Mijn moeder gaat twee dagen in de week oppassen, en die woont een kwartier lopen van de bushalte. Dat ga ik gewoon echt niet doen met een hummeltje van nog geen 3 maanden oud in de winter, in het donker.
Wij hadden het onderstel in de kofferbak, dan is er nog ruimte voor wat boodschappen ofzo. Maxicosi op de achterbank, toch wat veiliger, en daar zit de iso fix. Reiswieg kan platgevouwen op de hoedenplank, maar mijn moeder is de enige die er in rijdt, dus die hebben we recht voor de voorstoel gezet. Was trouwens wel mooi, want mijn moeder liep mee naar de auto, en had in haar hoofd dat de baby in de reiswieg op de achterbank ging. Dus ik pak de reiswieg, zet m op de kop in de auto, waarop mijn moeder geschrokken hard uitroept, MAAR JE KIND DAN!!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:49 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik werk 30 minuten rijden naar het zuiden, mijn vriend 45 naar het noorden, dus we hebben daarom al 2 auto's. Als de fiat past qua kinderwagen is dat ideaal, maar ik had al bedacht dat eventueel baby met maxi cosi voorin zou kunnen, achterbank plat en dan kan de wagen er sowieso in!
Mijn ouders wonen tussen mij en mijn werk in, dus ideaal met wegbrengen; zij gaan een dag oppassen. Ik wil 3 dagen gaan werken (werk er nu 4). Mijn vriend werkt er nu ook 4, dus hij zorgt dan zijn vrije dag voor baby en we hebben al een kinderdagverblijf (vlakbij huis) op 't oog voor de 3e dag.
Volgens mij zit in de mijne helemaal geen isofix..quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wij hadden het onderstel in de kofferbak, dan is er nog ruimte voor wat boodschappen ofzo. Maxicosi op de achterbank, toch wat veiliger, en daar zit de iso fix. Reiswieg kan platgevouwen op de hoedenplank, maar mijn moeder is de enige die er in rijdt, dus die hebben we recht voor de voorstoel gezet. Was trouwens wel mooi, want mijn moeder liep mee naar de auto, en had in haar hoofd dat de baby in de reiswieg op de achterbank ging. Dus ik pak de reiswieg, zet m op de kop in de auto, waarop mijn moeder geschrokken hard uitroept, MAAR JE KIND DAN!!
Ik heb echt in een scheur gelegen
Hahaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:44 schreef Krisvc het volgende:
IMA, ik geloof niet dat ik zo rustig onder die verbouwing zou blijven.![]()
Ik heb m'n man wel plechtig beloofd dat ik ga stoppen met stressen om de nieuwe trap die er over 2 weken hier ingaat en het nieuwe toilet dat nog ergens voor de bevalling geregeld moet worden. Want het valt ineens best wel mee.
Ik wacht ook op en update van fannetje inderdaad. Ik hoop echt voor haar dat haar inleiding niet nog steeds gaande is.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:56 schreef gestreeptestoel het volgende:
Er zijn er hier dus meer die nog flink aan de bak kunnen in huis!
Vanmorgen nieuw bed en kast voor zoon uitgezocht. Verder voel ik me zeer bleghhh en zo vermoeid.
Fannetje al nieuws?
Hier 2 auto's. Ik zal straks toch echt 2 kids + zooi in m'n 3 deurs polo moeten proppen.
hier slapen de babies buiten, tot -10. Dus ik neem aan dat ze 10 minuten in de kou in NL wel overleven!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:28 schreef Mariposas het volgende:
Wij hebben 1 auto, die ook maar 3 keer per week gebruik wordt. We werken allebei in de stad waar we wonen, dus we gaan beiden op de fiets (of tram met pleurisweer...). Kunnen niet eens met de auto naar werk, tenzij we ons scheel zouden betalen aan parkeergeld... Als de baby naar de kinderopvang gaat, dat is vanaf november, wordt het waarschijnlijk dik inpakken en achterop in de Babymee, 10 minuten achterop in de kou en in het donker moet ie wel overleven lijkt me, hoor.
EasyBase! Wil ik ook! Wel duur, ook op Marktplaats. Maar het lijkt het me wel waard.
Die van mij heeft geen isofix hoor, dan is juist de easy base een optie.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:36 schreef Mineola het volgende:
Ik vond die gordel met mc sowieso niet zo moeilijk, maar die easy base is volgens mij echt een item waarvan je je achteraf afvraagt hoe je ooit zonder konWe hadden bij de oudste een Japanner (hier nog een fan) zonder isofix ook dus het was geen optie toen.
Eén auto hier, precies hetzelfde verhaal als bij twist op het makkelijk fietsen na. Geen behoefte of noodzaak voor een tweede auto. En we moeten deze zomer nog verhuizen en verbouwen.
Leuk vooruitzicht morgen Twist, veel plezier alvast!
En ben benieuwd naar Fannetje!
De maxicosi vond ik sowieso heel snel erg zwaar. Was erg blij toen zoon in de volgende stoel ging.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Die van mij heeft geen isofix hoor, dan is juist de easy base een optie.
Ik kruip nu ook al in de auto om m vast te klikken of los te klikken. Kind incl MC weegt inmiddels 7,5+3,5=11 kg dus dat lukt niet meer in één beweging
Dat is idd fijn ja!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:07 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben vorig jaar pas onze eerste auto gekochtdaarvoor nooit nodig gehad, en nu staat hij ook de halve week stil. Maar ik moet wel bekennen dat ik sinds we de auto hebben nog maar 1 keer naar m'n werk gefietst ben (13km), terwijl ik vooraf zei dat ik dat wel zou blijven doen
maar vriend heeft hopelijk volgende week een nieuwe baan en dan wordt het (na m'n verlof) weer fietsen voor mij.
Hier is het een grote puinhoop momenteel. De rommelkamer leeggehaald en geverfd als babykamer. Nu moet alleen alle rommel nog een nieuwe plek krijgen en daarvoor moeten alle kasten opgeruimd worden om plaats te maken, maar we houden beide niet zo van opruimen... Wel ben ik blij dat alle babyzooi nu een eigen plek heeft! En troep lozen moest sowieso dringend eens gebeuren.
das niks vergeleken met de Duggards.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:10 schreef Krisvc het volgende:
Pfff, in one born every minute is er eentje 27 die nu van haar 5e kind gaat bevallen.
Och Fannetje, wat een stress ook nu weer.quote:Op zondag 29 maart 2015 08:10 schreef Fannetje het volgende:
Wij zijn gisteren om 15.47 de trotse ouders geworden van Tim.
Helaas heeft Tim flink wat opstartproblemen. Hij kreunde heel erg, had een erg lage saturatie en dat bleek vocht in de longen te zijn.
Via de couveuse afdeling van ons eigen ziekenhuis is hij uiteindelijk opgenomen op de NICU van het maxima medisch centrum in Veldhoven.
De nacht was redelijk stabiel en we moeten nu afwachten hoe het verder gaat. De verwachting is in ieder geval dat we hier nog wel een aantal dagen moeten blijven en daarna nog een tijdje in ons eigen ziekenhuis.
Die roze/blauwe wolk die we bij onze dochter ook al niet gezien hebben is hier dus helaas weer niet van toepassing.
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zeg ook niet dat een baby dood gaat van tien minuten in de kou, ik vind het zelf gewoon niet prettig, en als er een tweede autootje bij kan, waarom zou ik het dan laten,alleen vanwege het feit dat ik ook kan lopen of fietsen. Vind het wel prettig om achter de hand te hebben
quote:Op zondag 29 maart 2015 11:40 schreef -ik86- het volgende:
Sowieso bizar, ik sta in de top 10 4 (OMG!) en "moet" nog 2 een maanden. En inderdaad raar dat april zo leeg is.
Ik had een maxi cosi cabrio fix + isofix voor 50 euro. Of heet hij nou easybase? Heel veel mensen zetten hem onder de verkeerde naam erop of met een spatie er tussen of juist niet. Je kunt dus geluk hebben.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:28 schreef Mariposas het volgende:
Wij hebben 1 auto, die ook maar 3 keer per week gebruik wordt. We werken allebei in de stad waar we wonen, dus we gaan beiden op de fiets (of tram met pleurisweer...). Kunnen niet eens met de auto naar werk, tenzij we ons scheel zouden betalen aan parkeergeld... Als de baby naar de kinderopvang gaat, dat is vanaf november, wordt het waarschijnlijk dik inpakken en achterop in de Babymee, 10 minuten achterop in de kou en in het donker moet ie wel overleven lijkt me, hoor.
EasyBase! Wil ik ook! Wel duur, ook op Marktplaats. Maar het lijkt het me wel waard.
happy is de enige Nog Die kan bevallen binnen de normale grenzen, haar ud duurt nog 2 weken. Fannetje is gisteren bevallen.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:32 schreef faptist het volgende:
[..]
Ik had een maxi cosi cabrio fix + isofix voor 50 euro. Of heet hij nou easybase? Heel veel mensen zetten hem onder de verkeerde naam erop of met een spatie er tussen of juist niet. Je kunt dus geluk hebben.
Hier ook een 3 Deurs uit 98.
Ik zal het er mee moeten doen. Als ze naar de opvang gaat rond september zo dan is ze 6 maanden dus hopelijk kan ze dan mee op de fiets
Nog geen nieuwe baby's ?
De easy base 2 is sowieso geschikt voor de normale pebble. Wat is het verschil tussen pebble en pebble+?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Passen de pebble plussen ook op de easybase? Wij hebben nu een Pebble+ en een 2wayfix gekocht, maar de fix past niet in de auto die ik ga kopen vermoed ik
Nou dat idee heb ik niet hoor, mijn buik gaat al in "de weg" zitten. Laat staan als ik een maand verder ben. Over een maand wil ik in de schaduw van de zon buiten zitten met een groot glas water met verse kruiden en raketjesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:40 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
In ieder geval het idee dat je nog alle tijd hebtik ben nu 25 weken bijna en laminaat is echt nog niet aan de orde
Gefeliciteerd met T.im!quote:Op zondag 29 maart 2015 08:10 schreef Fannetje het volgende:
Wij zijn gisteren om 15.47 de trotse ouders geworden van Tim.
Helaas heeft Tim flink wat opstartproblemen. Hij kreunde heel erg, had een erg lage saturatie en dat bleek vocht in de longen te zijn.
Via de couveuse afdeling van ons eigen ziekenhuis is hij uiteindelijk opgenomen op de NICU van het maxima medisch centrum in Veldhoven.
De nacht was redelijk stabiel en we moeten nu afwachten hoe het verder gaat. De verwachting is in ieder geval dat we hier nog wel een aantal dagen moeten blijven en daarna nog een tijdje in ons eigen ziekenhuis.
Die roze/blauwe wolk die we bij onze dochter ook al niet gezien hebben is hier dus helaas weer niet van toepassing.
OUD / Kinderkamerfoto- en inspiratie-topic deel 62quote:Op zondag 29 maart 2015 18:06 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik kan het kinderkamertopic niet meer vindenDus daar een update geven lukt even niet
er waren een paar wijzigingen, reden dat wij de plus hebben genomen is dat deze volgens de nieuwe regeling gebruikt mag worden, dan kunnen we deze voor een tweede kindje gebruiken en hoeven we tzt geen nieuwe aan te schaffen. Maar er staat nergens dat de plus er ook op past, en voor de isofix hebben we ook al een aparte moeten aanschaffen omdat de plus niet op de normale isofix pastte, vandaar dat ik het mij afvraag..quote:Op zondag 29 maart 2015 16:31 schreef pessie het volgende:
[..]
De easy base 2 is sowieso geschikt voor de normale pebble. Wat is het verschil tussen pebble en pebble+?
Faptist, voor op de fiets kun je dan een maxi cosi baby mee gebruiken. Staan veel op MP. Inderdaad is voorop op de fiets met 6 maanden af te raden.
Staat het antwoord hier misschien tussen? http://www.maxi-cosi.nl/n(...)es/about-isofix.aspxquote:Op zondag 29 maart 2015 18:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
er waren een paar wijzigingen, reden dat wij de plus hebben genomen is dat deze volgens de nieuwe regeling gebruikt mag worden, dan kunnen we deze voor een tweede kindje gebruiken en hoeven we tzt geen nieuwe aan te schaffen. Maar er staat nergens dat de plus er ook op past, en voor de isofix hebben we ook al een aparte moeten aanschaffen omdat de plus niet op de normale isofix pastte, vandaar dat ik het mij afvraag..
Thanks! Update gemaaktquote:Op zondag 29 maart 2015 18:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
OUD / Kinderkamerfoto- en inspiratie-topic deel 62
haha inderdaad.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:49 schreef twist02 het volgende:
Net ook een fotoshoot gehadben heel benieuwd maar volgens mij zitten er wel een paar hele mooie tussen
@Nikoos ik blijf het grappig vinden hoe gelijk wij opgaanook met zulke dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die onzekerheid blijft... wordt wel minder zodra mini gaat bewegen maar als je mini dan weer n poosje niet voelt ben je ook weer onzeker... stom hoe dat werktquote:Op zondag 29 maart 2015 22:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat een leuke reacties Jantina!
Wij hebben, de 10 weken voorbij en 3 goede echo's verder, het nieuws ook naar buiten gebracht. Eerst langs de opa en oma van mijn man, die wilden we nog persoonlijk inlichten. Die waren heel enthousiast, vonden het ontzettend bijzonder, en oma kwam met een tas vol gebreide sokjes, mocht ik wel een uitzoeken. Ik heb gezegd dat ik daar tot volgende maand mee wacht want dan weten we t geslacht.
Daarna een ludieke foto als profielfoto op facebook ingesteld.
En nu ben ik bang dat ik het gejinxt heb en dat ik toch een miskraam krijg ondanks dat uk het zo ontzettend goed doetDus als het lukt gaan we vrijdag een pretecho inplannen, zodat ik weer wat zekerder word.
Ja! Bij mijn jongste ook en nu weer. Word er knetter vanquote:Op maandag 30 maart 2015 01:40 schreef Quickie_Brat het volgende:
Zijn er meer vrouwen hier die tijdens de zwangerschap heel vaak last hebben van een schimmelinfectie? Ik heb nu al zeker 5 of 6 keer zo'n ei moeten halen. Ik word er gek van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Mariposas op 30-03-2015 08:31:31 ]No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
Nou week 6, zevende week.. Ik ben er vroeg bijquote:Op maandag 30 maart 2015 09:31 schreef Daui het volgende:
Bloesem week 7 alweer? Wat gaat de tijd toch opeens hard.
Enne wat Pinquit zegt. Goede resultaten voor iedereen.
Hoe voel je je voor de rest?quote:Op maandag 30 maart 2015 09:35 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Nou week 6, zevende week.. Ik ben er vroeg bijMaar toen ik me vanochtend realiseerde dat dit week 6 is, was ik ook even van mijn apropos.. En toen ik silliegirl las met haar "je ziet mijn buikje al" dacht ik
![]()
![]()
I'M NEXT
![]()
![]()
![]()
Hahaha. Volgens mij zie je het bij mij vrij vlot hoor; ik zit nu in de 9e week. (Dat levert hier ook een WTF moment op hoor, het gaat echt hard). Het zullen wel vooral darmen zijn, maar toch...quote:Op maandag 30 maart 2015 09:35 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Nou week 6, zevende week.. Ik ben er vroeg bijMaar toen ik me vanochtend realiseerde dat dit week 6 is, was ik ook even van mijn apropos.. En toen ik silliegirl las met haar "je ziet mijn buikje al" dacht ik
![]()
![]()
I'M NEXT
![]()
![]()
![]()
Dat vraagt om een buikfoto!quote:Op maandag 30 maart 2015 09:45 schreef Mariposas het volgende:
Haha bloesem, bij mij zag je pas rond 14 weken wat (blote buik) en rond week 17 zagen collega's het als ik een stretch shirt oid aan had.![]()
Vorige week nog reacties op m'n buik gehad van; 'oh, ik zie het nu pas' tot 'half juli? Ik dacht nog maar 2 maanden'
Ja het is wel een omslag maar ik vind het wel heel erg leuk. Heb vandaag een tactische a-lijn jurk aangedaanquote:Op maandag 30 maart 2015 09:42 schreef silliegirl het volgende:
[..]
En hoe voel jij je Daui? Al een beetje van de tweeling-shock bekomen?
Ja, denk dat ik dat toch maar moet gaan doen he. Heb zo'n vreselijke hekel aan stomen.. Maar ik denk dat dat nu de enige oplossing is.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:53 schreef L-E het volgende:
Limone, succes vandaag
De rest met een echo, al dan niet spannend: ook succes en als het even kan veel plezier!
Joycie: voor de hoofdpijn mag je gewoon pcm hebben. Stomen met gewoon kokend water mag ook iig
Is je vriend/man er ook al helemaal aan gewend? De komende tijd maar veel dat jurkje aan doenquote:Op maandag 30 maart 2015 09:53 schreef Daui het volgende:
[..]
Ja het is wel een omslag maar ik vind het wel heel erg leuk. Heb vandaag een tactische a-lijn jurk aangedaan. Hier weten nu 3 mensen het op werk.
Bij jou is nu echt iedereen op de hoogte toch? Doet je bazin nu wat normaler? En wanneer is jouw volgende echo?
Ik gooi soms wat vicks of arnica bij in het water. Beterschap!quote:Op maandag 30 maart 2015 09:55 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik dat toch maar moet gaan doen he. Heb zo'n vreselijke hekel aan stomen.. Maar ik denk dat dat nu de enige oplossing is.
Ik heb al een mama skinny jeans besteld. Daarboven kan ik wat wijd uitlopende tunieken aan doen. Op werk wil ik het pas na de termijnecho vertellen in week 11. Dus nog twee weken geheimhoudenquote:Op maandag 30 maart 2015 09:57 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Is je vriend/man er ook al helemaal aan gewend? De komende tijd maar veel dat jurkje aan doen
Bijna iedereen; we moeten het mijn opa en oma nog vertellen, maar die zijn al 2 weken hartstikke ziek en willen ons daarom niet ontvangenquote:Op maandag 30 maart 2015 09:53 schreef Daui het volgende:
[..]
Ja het is wel een omslag maar ik vind het wel heel erg leuk. Heb vandaag een tactische a-lijn jurk aangedaan. Hier weten nu 3 mensen het op werk.
Bij jou is nu echt iedereen op de hoogte toch? Doet je bazin nu wat normaler? En wanneer is jouw volgende echo?
dat dacht ik ook, dat ik na de 12 weken magisch energie terug zou krijgen. Dat viel me flink tegen, week 12-15 waren echt vreselijk qua energie, op een gegeven moment heb ik 2 uur geslapen op het werk...quote:Op maandag 30 maart 2015 10:00 schreef Daui het volgende:
[..]
Ik heb al een mama skinny jeans besteld. Daarboven kan ik wat wijd uitlopende tunieken aan doen. Op werk wil ik het pas na de termijnecho vertellen in week 11. Dus nog twee weken geheimhouden
Oh en mijn man is er ook al gewend. Het is meer dat ik mezelf niet terug ken. Energie voor tien, altijd druk in de weer met tien dingen tegelijkertijd. En nu kom ik thuis ik eet (lust niks meer) ik slaap. In het weekend lig ik soms op de bank naar buiten te staren.
Maar ik hoop dat na het eerste semestweer wat energie terug krijg![]()
Ja zat gister ook al te googlen. Maar ik lees dubbele verhalen wat betreft de Vicks gebruiken tijden stomen. Dus denk dat ik het eerst maar probeer met gewoon kokend water....quote:Op maandag 30 maart 2015 09:57 schreef Daui het volgende:
[..]
Ik gooi soms wat vicks of arnica bij in het water. Beterschap!
Ja dat is moeilijk he. Hoop ook voor jou dat de energie op een gegeven moment terug komt. Hier een beetje de hoop opgegeven dat het beter wordt en de vermoeidheid maar gewoon geaccepteerd, maar is natuurlijk ook een ander verhaal door de BD-medicatie.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:00 schreef Daui het volgende:
[..]
Ik heb al een mama skinny jeans besteld. Daarboven kan ik wat wijd uitlopende tunieken aan doen. Op werk wil ik het pas na de termijnecho vertellen in week 11. Dus nog twee weken geheimhouden
Oh en mijn man is er ook al gewend. Het is meer dat ik mezelf niet terug ken. Energie voor tien, altijd druk in de weer met tien dingen tegelijkertijd. En nu kom ik thuis ik eet (lust niks meer) ik slaap. In het weekend lig ik soms op de bank naar buiten te staren.
Maar ik hoop dat na het eerste semester weer wat energie terug krijg![]()
Anders een zakje kamille thee of een ander soort?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:16 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja zat gister ook al te googlen. Maar ik lees dubbele verhalen wat betreft de Vicks gebruiken tijden stomen. Dus denk dat ik het eerst maar probeer met gewoon kokend water....
[..]
Ja dat is moeilijk he. Hoop ook voor jou dat de energie op een gegeven moment terug komt. Hier een beetje de hoop opgegeven dat het beter wordt en de vermoeidheid maar gewoon geaccepteerd, maar is natuurlijk ook een ander verhaal door de BD-medicatie.
Ik betaal gewoon echt de tol als ik een drukke dag heb gehad. Want soms moet ik gewoon werken, of moeten er gewoon dingen gebeuren. Afgelopen vrijdag was ik al helemaal blij omdat ik de afwas had gedaan en het fornuis goed schoongemaakt en dat de woonkamer was opgeruimd. En nu dus een erg druk weekend gehad. Nou reken maar van yes dat ik vanmiddag een dutje moet gaan doen.
Beetje jammer he dat het weer zo somber was van het weekend qua naar buiten staren
En het eten. Hier precies hetzelfde, wat betreft avondeten/warme maaltijd dan, Ik heb nergens geen trek meer in, op ongezond na dan maar dat mag niet te vaak van mezelf. Overdag eet ik wel goed. Brood, yoghurt, fruit, rauwkost vind ik heerlijk!! Dus dat eet ik nu maar veel zodat ik toch mijn vitamines binnenkrijg!
2 weekjes, gaan zo voorbij! Komt vast goed met een beetje tactische kledingkeuze!
je mag er ook gewoon rhinocaps bijvoorbeeld doorgooien. Als je stomen vervelend vindt en je moet toch, doe het dan gelijk goed zou k zeggen zodat je er zoveel mogelijk voordeel van hebt.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:55 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik dat toch maar moet gaan doen he. Heb zo'n vreselijke hekel aan stomen.. Maar ik denk dat dat nu de enige oplossing is.
quote:Op maandag 30 maart 2015 10:48 schreef Skoap het volgende:
Zo net de echo gehad voor de nekplooi meting en die was helemaal goed.
Het is zo fijn de echo nu niet in het ziekenhuis meer te hebben. Deze vrouw is zo enthousiast en neemt zo lang de tijd. Ze had ook nog een stagiaire die ook nog even 5 min los ging hahaha. Prima![]()
Ik heb er 20 minuten gelegen en kon lekker kindje gluren.
Ze heeft ook nog allerlei andere dingen bekeken, aders in de navelstreng, buikje, maagje, hersenhelften, bovenkaakje en weet ik wat nog meer. En alles was helemaal top![]()
Nu wachten op de uitslag vanuit het AMC er ging wat mis bij het prikken en met mijn bloed was iets niet goed, waardoor het AMC niet kon testen. Dus ik moest nog een keer. (Laatste keer dat ik naar een prikpost buiten het ziekenhuis ben geweest)
Ze hoopt de uitslag van het AMC morgen of woensdag te hebben.
Dank je wel Mignonne, dan ga ik die even in huis halen!quote:Op maandag 30 maart 2015 10:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
je mag er ook gewoon rhinocaps bijvoorbeeld doorgooien. Als je stomen vervelend vindt en je moet toch, doe het dan gelijk goed zou k zeggen zodat je er zoveel mogelijk voordeel van hebt.
waarom geen ruggenprik, LE?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:37 schreef L-E het volgende:
Fijn skoap en pinguit!
Limone, ik zou er hetzelfde instaan hoor. Het is al allemaal zo kut, niet gek dat je er iets leuks voor jezelf probeert uit te halen. Kom je de komende twee weken een beetje door?
Wij hadden afgelopen week een gesprek met de anesthesist over de mogelijkheden tot een ruggeprik bij een evt keizersnede: daar kunnen we kort over zijn: die zijn er niet. Een ks betekent absoluut weer een narcose. Niet leuk (lees: het is mijn Grote Angst), maar wel duidelijk, en goed om te weten waar we staan. Dus jeej voor natuurlijk bevallen over 15 weken!
Balen zeg. Kan me voorstellen dat je daar niet zo blij van wordt.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:41 schreef L-E het volgende:
Ik heb scoliose waarvoor ik twee keer ben geopereerd waarbij mijn ruggewervels dmv pennen en schroeven zijn vast gezet. Maar mijn rug is nog te scheef om er goed bij te kunnen, 'we kunnen niet met een naald een hoek om', aldus de anesthesist. Gewoon fysiek onmogelijk dus.
Precies ditquote:Op maandag 30 maart 2015 11:37 schreef L-E het volgende:
Limone, ik zou er hetzelfde instaan hoor. Het is al allemaal zo kut, niet gek dat je er iets leuks voor jezelf probeert uit te halen. Kom je de komende twee weken een beetje door?
Bah ik snap heel goed dat het je grote angst is. Als je al een KZ moet is het al niet zo leuk en dan ook nog eens onder volledige narcose is gewoon helemaal extra stom.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:37 schreef L-E het volgende:
Wij hadden afgelopen week een gesprek met de anesthesist over de mogelijkheden tot een ruggeprik bij een evt keizersnede: daar kunnen we kort over zijn: die zijn er niet. Een ks betekent absoluut weer een narcose. Niet leuk (lees: het is mijn Grote Angst), maar wel duidelijk, en goed om te weten waar we staan. Dus jeej voor natuurlijk bevallen over 15 weken!
Hier ook een scoliose patiënt maar wel mogelijkheid voor een ruggenprik. Heb toen de röntgenfoto's uit het ZKH Groningen toe laten sturen en het was geen probleem. Uiteindelijk helaas geen ruggenprik gekregen omdat er haast geboden was bij de keizersnede en dus ook narcosequote:Op maandag 30 maart 2015 11:41 schreef L-E het volgende:
Ik heb scoliose waarvoor ik twee keer ben geopereerd waarbij mijn ruggewervels dmv pennen en schroeven zijn vast gezet. Maar mijn rug is nog te scheef om er goed bij te kunnen, 'we kunnen niet met een naald een hoek om', aldus de anesthesist. Gewoon fysiek onmogelijk dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |