Jammer dat je pas met 23 weken weer hier bent. Geen idee aan welke kant van t land je zit, als je in de buurt van den haag zit ben je van harte welkom bij me om even hartje te luisteren enzo hoorquote:
wat lief!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
Jammer dat je pas met 23 weken weer hier bent. Geen idee aan welke kant van t land je zit, als je in de buurt van den haag zit ben je van harte welkom bij me om even hartje te luisteren enzo hoor
Oh dat scheelt! Ja ik vind t wat sneu voor je dat er zolang tussenzit. Het is op zich verder niet erg voor de zorg maar veel mensen vinden het toch wel fijn om wat meer controles in de tussentijd te hebben, en dat kan ik me best wel voorstellen dat zou k zelf ook wel willen geloof ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat lief!Helaas ben ik dan voornamelijk in Twente.
Het valt ook wel mee hoor, ik voel me ontspannen en ga er gewoon van uit dat alles hartstikke goed gaat. En nog maar 3 weken, dan hebben we de echo!
ja, je wordt een beetje losgelaten, en het maakt vragen stellen over kleine dingen wat lastiger. Ik ben bijvoorbeeld heel erg blij dat we een vroege echo hebben laten doen. Stel nou dat het er 2 waren en we er pas bij de 20 weken echo achter zouden komen dat het een tweeling is?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh dat scheelt! Ja ik vind t wat sneu voor je dat er zolang tussenzit. Het is op zich verder niet erg voor de zorg maar veel mensen vinden het toch wel fijn om wat meer controles in de tussentijd te hebben, en dat kan ik me best wel voorstellen dat zou k zelf ook wel willen geloof ik.
Ik sta gedeeld 3de met Nikoosquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:33 schreef Selvaria het volgende:
Gefeliciteerd faptist en kooks!! Wat een snelle bevallingen.Geniet ervan!!
![]()
![]()
![]()
Omg nu sta ik nr 9...Toch zal het (hopelijk) nog even duren, maar omg, top 10.
zal ik dan maar niet zeggen dat je na dit weekend gedeeld tweede staat?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik sta gedeeld 3de met Nikoos
![]()
![]()
![]()
Adem in, adem uit, adem in, adem uit.....
Ik probeer rustig te worden
Mijne ook. Ergens 23 aprilquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:31 schreef pessie het volgende:
iemand heeft de OP al aangepast en nu staan er geen maart baby;s meer in
en mijn baby komt al in april
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mijne ook. Ergens 23 april![]()
Het gaat ineens zo snel!
Rete spannend!! Zet em op!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:37 schreef Fannetje het volgende:
Ohhh verse babies!!
Kooks en Faptist, gefeliciteerd met jullie dochters!
Verder niet echt bijgelezen maar ik zie dat het tijd is voor de aprilbaby's, dus dat komt mooi uit.
Vandaag druk dagje gehad, ineens toch wat opruimwoede. Morgen om 7.15 bellen of er voldoende plek is, zou wel wat zijn als dat niet zo is en het alsnog een dag later wordt.
In ieder geval heb ik nu behoorlijk de bibbers... Spannend weer!
dit valt mij ook alles mee! Ik mis het totaal niet! Ik was in t begin ook helemaal van de frisdrank af maar begin nu wel steeds meer zin in cola te krijgenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:42 schreef Mariposas het volgende:
Het valt me trouwens op hoe relaxt ik het eigenlijk vind om niet te drinken, ik vraag me af of ik er na de bevalling nog zin in heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |