Oeh, ik ga zelf weer es even kijken! Ben benieuwd hoe ver jullie zijn!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:54 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Moet ik even een linkje sturen van ons huis nu? Dan ben je zo weer zen
Heb ik interesse in!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:54 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk...? Mag ik ook een linkje?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:54 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:43 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Heb ik interesse in!![]()
Wij zijn vandaag even naar de Hema geweest. De spulletjes verdwenen sneller in m'n mandje dan het geld uit m'n portemonnee vloog.
Ja, kan me voorstellen in jouw gevalquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:57 schreef pessie het volgende:
[..]Gaat ook snel!
Ik heb besloten mn bed niet op klossen te zetten, doen ze maar als bekend is wanneer ik naar huis mag. Wel nog even die dingen regelen
.
Oh, dat hadden wij een paar weken geleden ook, toen we wat 'basics' gingen halenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:43 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Heb ik interesse in!![]()
Wij zijn vandaag even naar de Hema geweest. De spulletjes verdwenen sneller in m'n mandje dan het geld uit m'n portemonnee vloog.
Bedoel je dat ik dan tevreden ben met hier?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:54 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
In ieder geval het idee dat je nog alle tijd hebtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:29 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik dan tevreden ben met hier?![]()
Laminaat ligt en ik heb net de plinten erop geplakt met een rot plintenknipperMijn meneer moest zo lachen toen hij mij steeds hoorde "ARrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgh" bij het krachtzetten
![]()
We gaan maar de losse dingen ophangen en zelfs filtjes onder de meubels geplakt![]()
Ik ben al bijna zen
Maar jullie hebben al wel een babykamer en kinderwagen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Hier ook nog geen nesteldrang, maar das wel heel vroeg haha.
Weten we nog niet, mijn man wil nog naar de Golf Variant kijken, maar ik wil heel graag de Volvo, en mijn man is er stiekem ook wel weg van, maar uit principe wil hij eerst de Golf nog bekijken. Nou heb ik meestal in twijfel situaties het laatste woorddus we gaan het mee maken haha.
Ja dat wel maar dat is mijn man zijn schuldquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:31 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Maar jullie hebben al wel een babykamer en kinderwagen.![]()
Een Volvo of VW zou ik ook wel willen, maar iets te veel boven ons budget. Of eigenlijk: geen zin om meer uit te geven voor een auto. Denk dat het eerder een Skoda hier wordt. Zal wel wennen worden voor me, want ik ben gewend mijn Corsa'tje overal tussen te proppen, aangezien ik in onze straat moet fileparkeren en er chronisch plaatsgebrek is.
Wij hebben 1 auto, een kleintje (Opel Agila 2012). Maar zolang niet bewezen is dat dat onhandig is, vinden we het prima zo.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:35 schreef silliegirl het volgende:
Delen jullie allemaal 1 auto dan? Wij hebben er 2, maar ik ben toch niet van plan om mijn fiatje (500) in te ruilen voor iets groters eigenlijk..
Als we meer ruimte nodig hebben passen we met baby prima in vriends 4-deurs..
In de 500 gaat kind en kinderwagen prima!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:35 schreef silliegirl het volgende:
Delen jullie allemaal 1 auto dan? Wij hebben er 2, maar ik ben toch niet van plan om mijn fiatje (500) in te ruilen voor iets groters eigenlijk..
Als we meer ruimte nodig hebben passen we met baby prima in vriends 4-deurs..
Ik werk 30 minuten rijden naar het zuiden, mijn vriend 45 naar het noorden, dus we hebben daarom al 2 auto's. Als de fiat past qua kinderwagen is dat ideaal, maar ik had al bedacht dat eventueel baby met maxi cosi voorin zou kunnen, achterbank plat en dan kan de wagen er sowieso in!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In de 500 gaat kind en kinderwagen prima!
Heb t namelijk al geprobeerd in de 500 van mijn moeder haha.
Hier rijden we straks 2 auto's, een kleintje voor mij (denk iets van een C1), en dat is echt puur om de kleine naar mijn moeder te brengen, om door de weeks grote boodschappen te doen, de grote auto is de auto van mijn man, en 9 van de 10 keer dat ik echt een auto nodig heb, gaan we met het hele gezin weg. Dus een tweede auto is echt puur gemak en luxe.
Mijn moeder gaat twee dagen in de week oppassen, en die woont een kwartier lopen van de bushalte. Dat ga ik gewoon echt niet doen met een hummeltje van nog geen 3 maanden oud in de winter, in het donker.
Wij hadden het onderstel in de kofferbak, dan is er nog ruimte voor wat boodschappen ofzo. Maxicosi op de achterbank, toch wat veiliger, en daar zit de iso fix. Reiswieg kan platgevouwen op de hoedenplank, maar mijn moeder is de enige die er in rijdt, dus die hebben we recht voor de voorstoel gezet. Was trouwens wel mooi, want mijn moeder liep mee naar de auto, en had in haar hoofd dat de baby in de reiswieg op de achterbank ging. Dus ik pak de reiswieg, zet m op de kop in de auto, waarop mijn moeder geschrokken hard uitroept, MAAR JE KIND DAN!!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:49 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik werk 30 minuten rijden naar het zuiden, mijn vriend 45 naar het noorden, dus we hebben daarom al 2 auto's. Als de fiat past qua kinderwagen is dat ideaal, maar ik had al bedacht dat eventueel baby met maxi cosi voorin zou kunnen, achterbank plat en dan kan de wagen er sowieso in!
Mijn ouders wonen tussen mij en mijn werk in, dus ideaal met wegbrengen; zij gaan een dag oppassen. Ik wil 3 dagen gaan werken (werk er nu 4). Mijn vriend werkt er nu ook 4, dus hij zorgt dan zijn vrije dag voor baby en we hebben al een kinderdagverblijf (vlakbij huis) op 't oog voor de 3e dag.
Volgens mij zit in de mijne helemaal geen isofix..quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wij hadden het onderstel in de kofferbak, dan is er nog ruimte voor wat boodschappen ofzo. Maxicosi op de achterbank, toch wat veiliger, en daar zit de iso fix. Reiswieg kan platgevouwen op de hoedenplank, maar mijn moeder is de enige die er in rijdt, dus die hebben we recht voor de voorstoel gezet. Was trouwens wel mooi, want mijn moeder liep mee naar de auto, en had in haar hoofd dat de baby in de reiswieg op de achterbank ging. Dus ik pak de reiswieg, zet m op de kop in de auto, waarop mijn moeder geschrokken hard uitroept, MAAR JE KIND DAN!!
Ik heb echt in een scheur gelegen
Hahaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:44 schreef Krisvc het volgende:
IMA, ik geloof niet dat ik zo rustig onder die verbouwing zou blijven.![]()
Ik heb m'n man wel plechtig beloofd dat ik ga stoppen met stressen om de nieuwe trap die er over 2 weken hier ingaat en het nieuwe toilet dat nog ergens voor de bevalling geregeld moet worden. Want het valt ineens best wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |