abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:06:22 #126
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151125034
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:54 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

:D

Moet ik even een linkje sturen van ons huis nu? Dan ben je zo weer zen ;)
Oeh, ik ga zelf weer es even kijken! Ben benieuwd hoe ver jullie zijn!

Haha stippel, wel vroeg hoor, nesteldrang ;) Komt zeker door je verse neefje O+
pi_151125763
quote:

[..]

Heb ik interesse in! :Y

Wij zijn vandaag even naar de Hema geweest. De spulletjes verdwenen sneller in m'n mandje dan het geld uit m'n portemonnee vloog. O-)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_151125893
quote:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk...? Mag ik ook een linkje? :@ Ik mag zelf ook nog aan de bak de komende maanden :P

Fannetje, succes! Ben heel benieuwd!
pi_151125908
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:43 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Wij zijn vandaag even naar de Hema geweest. De spulletjes verdwenen sneller in m'n mandje dan het geld uit m'n portemonnee vloog. O-)
:o :o Heb jij een magisch mandje??

Fannetje: ik hoop dat je al kan babyknuffelen!

Hier heel de ochtend lopen poetsen en nu ben ik weer doodmoe. Maar het moest echt schoon.

En onze badkamer raakt eindelijk af! Nieuwe toiletpot en wastafelmeubel staan, nu enkel nog een nieuwe douchecabine! *O*
pi_151125957
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:57 schreef pessie het volgende:

[..]

:D Gaat ook snel!

Ik heb besloten mn bed niet op klossen te zetten, doen ze maar als bekend is wanneer ik naar huis mag :P . Wel nog even die dingen regelen :P .
Ja, kan me voorstellen in jouw geval :Y M'n man vroeg al steeds of dat nog niet moest, maar heb uitgelegd dat je voor 37 weken meestal toch nog niet meteen naar huis mag, dus met 36-37 weken vind ik wel vroeg genoeg. Maar wel fijn dat we de kratten alvast in huis hebben :)
In ons geval moeten we het ook nog even goed timen, aangezien we echt wel 2-3 man extra nodig hebben. Ook omdat er beneden nog een flink dressoir opzij moet voor de box (en daar staat ook nog een aquarium van +/-100 kilo op...)

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:43 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Oh, dat hadden wij een paar weken geleden ook, toen we wat 'basics' gingen halen O-) heb nog nooit zoveel geld uitgegeven bij de Hema :@ maar waren dan ook wel 2 flinke tassen, vol met rompertjes enzo O+
pi_151126613
quote:

[..]

Bedoel je dat ik dan tevreden ben met hier? :D
Laminaat ligt en ik heb net de plinten erop geplakt met een rot plintenknipper :D Mijn meneer moest zo lachen toen hij mij steeds hoorde "ARrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgh" bij het krachtzetten :P

We gaan maar de losse dingen ophangen en zelfs filtjes onder de meubels geplakt *O*
Ik ben al bijna zen O+
Schudden voor gebruik
pi_151126838
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 15:29 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Bedoel je dat ik dan tevreden ben met hier? :D
Laminaat ligt en ik heb net de plinten erop geplakt met een rot plintenknipper :D Mijn meneer moest zo lachen toen hij mij steeds hoorde "ARrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgh" bij het krachtzetten :P

We gaan maar de losse dingen ophangen en zelfs filtjes onder de meubels geplakt *O*
Ik ben al bijna zen O+
In ieder geval het idee dat je nog alle tijd hebt ;) ik ben nu 25 weken bijna en laminaat is echt nog niet aan de orde :D
pi_151126919
IMA, ik geloof niet dat ik zo rustig onder die verbouwing zou blijven. :o

Ik heb m'n man wel plechtig beloofd dat ik ga stoppen met stressen om de nieuwe trap die er over 2 weken hier ingaat en het nieuwe toilet dat nog ergens voor de bevalling geregeld moet worden. Want het valt ineens best wel mee. :Y
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_151128690
Ook benieuwd naar huisfotos van ima en ook klusfotos van stippel :p
Ons nieuwe huis staat in mijn onderschrift O+

Net proefgereden in een Volvo v60. Kwam er bij de autodealer achter dat ik met de zwangerschap vaker de discussie aanga, en vaker mijn zin doordruk,weinig ruimte voor compromis. Schrok er wel van :o maar mijn man vindt dat het wel mee valt /vindt het niet erg.
:')
  zaterdag 28 maart 2015 @ 17:17:02 #135
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151129131
Nesteldrang, wasda? Hier in elk geval geen last van met 24 weken. Hoewel wij niet hoeven te verbouwen, alleen verven, hebben we nog niets gedaan. En qua spullen hebben we 3 tassen met wat kleertjes en lakentjes. Als ik zo hoor wat jullie allemaal al in huis hebben en hebben gedaan... ik weet niet of ik nu zo achter loop of jullie zo snel zijn. :D

En wordt de Volvo het, Cassandra? Wij moeten ook nog een andere auto kopen, gaan over een maand kijken. Ik hoop niet dat het eerder hoeft, want de motor van m'n auto maakt ineens een veel zwaarder geluid. :{
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_151129261
Hier ook nog geen nesteldrang, maar das wel heel vroeg haha.

Weten we nog niet, mijn man wil nog naar de Golf Variant kijken, maar ik wil heel graag de Volvo, en mijn man is er stiekem ook wel weg van, maar uit principe wil hij eerst de Golf nog bekijken. Nou heb ik meestal in twijfel situaties het laatste woord :X dus we gaan het mee maken haha.
pi_151129402
Wij hebben vandaag de babykamer leeggehaald, dinsdag komt de schilder.
Er staat nu alleen nog een kledingkast en een ledikant en de kinderwagen/autostoel. Alles op de kast na gaat dinsdag op onze kamer en dinsdagavond weer terug. En dan is het ècht de kamer van Flip!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 28 maart 2015 @ 17:31:09 #138
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151129470
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Hier ook nog geen nesteldrang, maar das wel heel vroeg haha.

Weten we nog niet, mijn man wil nog naar de Golf Variant kijken, maar ik wil heel graag de Volvo, en mijn man is er stiekem ook wel weg van, maar uit principe wil hij eerst de Golf nog bekijken. Nou heb ik meestal in twijfel situaties het laatste woord :X dus we gaan het mee maken haha.
Maar jullie hebben al wel een babykamer en kinderwagen. :P :D

Een Volvo of VW zou ik ook wel willen, maar iets te veel boven ons budget. Of eigenlijk: geen zin om meer uit te geven voor een auto. Denk dat het eerder een Skoda hier wordt. Zal wel wennen worden voor me, want ik ben gewend mijn Corsa'tje overal tussen te proppen, aangezien ik in onze straat moet fileparkeren en er chronisch plaatsgebrek is.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_151129592
Delen jullie allemaal 1 auto dan? Wij hebben er 2, maar ik ben toch niet van plan om mijn fiatje (500) in te ruilen voor iets groters eigenlijk.. :@

Als we meer ruimte nodig hebben passen we met baby prima in vriends 4-deurs..
pi_151129632
Ik geloof dat wij het gros van de dingen pas na de 30 weken gaan regelen, want dan zijn we als het goed is verhuisd naar Berlijn, Inshallah. Tot die tijd veel practische zaken rond de verhuizing... Daarna maar eens naar een wagen kijken, kijken hoeveel geld we overhebben enzo. En waarschijnlijk komen we eerst in een 2 kamer appartement terecht, dus kinderkamer decoreren zal ook niet hoeven.
pi_151129700
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:31 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Maar jullie hebben al wel een babykamer en kinderwagen. :P :D

Een Volvo of VW zou ik ook wel willen, maar iets te veel boven ons budget. Of eigenlijk: geen zin om meer uit te geven voor een auto. Denk dat het eerder een Skoda hier wordt. Zal wel wennen worden voor me, want ik ben gewend mijn Corsa'tje overal tussen te proppen, aangezien ik in onze straat moet fileparkeren en er chronisch plaatsgebrek is.
Ja dat wel maar dat is mijn man zijn schuld :P Ik ben nog veel te onzeker. Voor de kamer hebben we inkoopprijs betaald, voor nieuwe spullen (Zouden showmodellen krijgen na sluiting van die winkel, maar de showmodellen hebben ze aan een klant verkocht, en nieuwe meubels besteld voor ons, eveneens tegen inkoopprijs), en de wagen kregen we ook voor een fix lager bedrag :P
Morgen gaan we de maxi cosi halen, ook vanwege korting.

De auto die we zoeken, wordt van de zaak, vandaar dat we een nieuwe volvo kunnen bekostigen. Ik ga een tweede auto rijden, en dat wordt een bakje uit het jaar 0 met weinig maandelijkse kosten :+
Ik heb al een volvo v60 gereden, mijn vader heeft er ook een, en dat zijn gewoon zulke heerlijke auto's O+
pi_151129764
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:35 schreef silliegirl het volgende:
Delen jullie allemaal 1 auto dan? Wij hebben er 2, maar ik ben toch niet van plan om mijn fiatje (500) in te ruilen voor iets groters eigenlijk.. :@

Wij hebben 1 auto, een kleintje (Opel Agila 2012). Maar zolang niet bewezen is dat dat onhandig is, vinden we het prima zo.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 28 maart 2015 @ 17:42:36 #143
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151129773
Wij hebben de boel pas sinds gisteren klaar hoor! En toen was Ik 35 weken. Bij de middelste was het 37 weken volgens mij :P

Wij hebben een oude volvo v70 gekocht. En een easy base want de gordels zijn te kort. Die easy base Had Ik 5 jaar geleden al wel willen hebben _O_ .

En de hoeveelheid troep die je meeneemt met een baby is in het begin afschrikwekkend ;)
pi_151129781
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:35 schreef silliegirl het volgende:

In de 500 gaat kind en kinderwagen prima!
Heb t namelijk al geprobeerd in de 500 van mijn moeder haha.
Hier rijden we straks 2 auto's, een kleintje voor mij (denk iets van een C1), en dat is echt puur om de kleine naar mijn moeder te brengen, om door de weeks grote boodschappen te doen, de grote auto is de auto van mijn man, en 9 van de 10 keer dat ik echt een auto nodig heb, gaan we met het hele gezin weg. Dus een tweede auto is echt puur gemak en luxe.
Mijn moeder gaat twee dagen in de week oppassen, en die woont een kwartier lopen van de bushalte. Dat ga ik gewoon echt niet doen met een hummeltje van nog geen 3 maanden oud in de winter, in het donker.
pi_151129952
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:42 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

In de 500 gaat kind en kinderwagen prima!
Heb t namelijk al geprobeerd in de 500 van mijn moeder haha.
Hier rijden we straks 2 auto's, een kleintje voor mij (denk iets van een C1), en dat is echt puur om de kleine naar mijn moeder te brengen, om door de weeks grote boodschappen te doen, de grote auto is de auto van mijn man, en 9 van de 10 keer dat ik echt een auto nodig heb, gaan we met het hele gezin weg. Dus een tweede auto is echt puur gemak en luxe.
Mijn moeder gaat twee dagen in de week oppassen, en die woont een kwartier lopen van de bushalte. Dat ga ik gewoon echt niet doen met een hummeltje van nog geen 3 maanden oud in de winter, in het donker.
Ik werk 30 minuten rijden naar het zuiden, mijn vriend 45 naar het noorden, dus we hebben daarom al 2 auto's. Als de fiat past qua kinderwagen is dat ideaal, maar ik had al bedacht dat eventueel baby met maxi cosi voorin zou kunnen, achterbank plat en dan kan de wagen er sowieso in!
Mijn ouders wonen tussen mij en mijn werk in, dus ideaal met wegbrengen; zij gaan een dag oppassen. Ik wil 3 dagen gaan werken (werk er nu 4). Mijn vriend werkt er nu ook 4, dus hij zorgt dan zijn vrije dag voor baby en we hebben al een kinderdagverblijf (vlakbij huis) op 't oog voor de 3e dag.
pi_151130049
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:49 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik werk 30 minuten rijden naar het zuiden, mijn vriend 45 naar het noorden, dus we hebben daarom al 2 auto's. Als de fiat past qua kinderwagen is dat ideaal, maar ik had al bedacht dat eventueel baby met maxi cosi voorin zou kunnen, achterbank plat en dan kan de wagen er sowieso in!
Mijn ouders wonen tussen mij en mijn werk in, dus ideaal met wegbrengen; zij gaan een dag oppassen. Ik wil 3 dagen gaan werken (werk er nu 4). Mijn vriend werkt er nu ook 4, dus hij zorgt dan zijn vrije dag voor baby en we hebben al een kinderdagverblijf (vlakbij huis) op 't oog voor de 3e dag.
Wij hadden het onderstel in de kofferbak, dan is er nog ruimte voor wat boodschappen ofzo. Maxicosi op de achterbank, toch wat veiliger, en daar zit de iso fix. Reiswieg kan platgevouwen op de hoedenplank, maar mijn moeder is de enige die er in rijdt, dus die hebben we recht voor de voorstoel gezet. Was trouwens wel mooi, want mijn moeder liep mee naar de auto, en had in haar hoofd dat de baby in de reiswieg op de achterbank ging. Dus ik pak de reiswieg, zet m op de kop in de auto, waarop mijn moeder geschrokken hard uitroept, MAAR JE KIND DAN!!
Ik heb echt in een scheur gelegen :')
pi_151130312
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:53 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Wij hadden het onderstel in de kofferbak, dan is er nog ruimte voor wat boodschappen ofzo. Maxicosi op de achterbank, toch wat veiliger, en daar zit de iso fix. Reiswieg kan platgevouwen op de hoedenplank, maar mijn moeder is de enige die er in rijdt, dus die hebben we recht voor de voorstoel gezet. Was trouwens wel mooi, want mijn moeder liep mee naar de auto, en had in haar hoofd dat de baby in de reiswieg op de achterbank ging. Dus ik pak de reiswieg, zet m op de kop in de auto, waarop mijn moeder geschrokken hard uitroept, MAAR JE KIND DAN!!
Ik heb echt in een scheur gelegen :')
Volgens mij zit in de mijne helemaal geen isofix..

Hahaha kan me voorstellen dat je erom moest lachen ja!
pi_151130383
Wij hebben 2 auto's. Mn man werkt fulltime 5kwartier enkele reis verder en ik werk niet. Maar ik zou niet meer zonder auto kunnen. We hadden een Renault Megane Break (station) en hebben nu een Opel Zafira gekocht. Met straks 3 kinderen is het even wat ruimer.

Mijn man heeft een Mazda2 van het werk waar ik ook in mag rijden, maar daar passen geen drie kinderstoelen achterin. Mijn auto zullen we straks gaan gebruiken als we weggaan. Zonde ergens, die van manlief is gratisch :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151131587
Hier wordt de kinderkamer vandaag gedaan... Mijn schoonouders zijn al de hele dag aan het behangen _O_ en straks ook meteen Minkes nieuwe bed in elkaar... Dan kunnen we alle zooi uitruimen en oude meubels op de foto voor marktplaats/FB. In de loop van de weken kunnen we dan rustigaan de rest van de meubeltjes bij de Ikea halen... *O*

Wij hebben ook 2 auto's, beiden lease. Ik een skoda fabia combi, mooi wat ruimte voor kinders en zooi... Plus mijn enormo hockeytas, daar is de achterbak op uitgezocht :+ man heeft ook een station (focus) dus ook daar lekker ruim. Ik vind het wel fijn maar kleiner kan ook prima wmb.
pi_151131991
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 15:44 schreef Krisvc het volgende:
IMA, ik geloof niet dat ik zo rustig onder die verbouwing zou blijven. :o

Ik heb m'n man wel plechtig beloofd dat ik ga stoppen met stressen om de nieuwe trap die er over 2 weken hier ingaat en het nieuwe toilet dat nog ergens voor de bevalling geregeld moet worden. Want het valt ineens best wel mee. :Y
Haha :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')