Als het stenen zijn, gaat (ruim) na de bevalling de galblaas eruit. Maar ik verwacht wel dat het galstenen zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:09 schreef Kuukske het volgende:
Oh Laura! Dat is balen. Is rekening houden met je eten voldoende, of
Moet je na de bevalling alsnog die stenen weg laten halen?
Het is een klotepijn. Doe mij maar 20 ivf-puncties in ruil voor 1 zo'n koliekpijnaanval.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:13 schreef Krisvc het volgende:
Jeetje, het zit inderdaad niet mee deze week. Wat pijnlijk Laura!
Ja echt, het enige dat ik kan denken is 'ga erdoor, ga erdoor'...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:01 schreef pessie het volgende:
[..]Dat is stom. En ook verschrikkelijk pijnlijk
![]()
Galwegproblemen zijn inderdaad een bekende complicatie na een gastric bypass. Er wordt wel eens over gesproken om dan maar direct de galblaas te verwijderen bij een bariatrische ingreep (gastric bypass of vergelijkbare operatie) maar omdat niet iedereen het krijgt doen ze dat toch maar niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:57 schreef Krisvc het volgende:
Heeft het met het vele (en snelle) afvallen te maken? (dat was jij toch?)
quote:
die cyste had ik ook, heb ik helemaal niets van gemerkt. Zal nu wel weg zijn, gok ik! Fijn dat alles goed was!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:07 schreef JantinaGr het volgende:
Zojuist echo gehad! Ik kon om 14:00 nog terecht.
Een echt mensje was te zien.En hij bewoog wat met z'n armpjes. Ook een goede hartslag te horen. En ik mag 10 april weer terug komen, zonder kosten, die gaat ze dan als termijnecho laten tellen.
Ze had wel een corpus luteum cyste gevonden van 42x42mm. Komt vaker voor en schijnt vaak uiteindelijk weer te verdwijnen na het eerste trimester. Over 2 weken kijken of het kleiner is geworden. Verder alles van google gehaald, ik kende het niet.
Ze heeft mij 4 dagen vooruit gezet (10 weken 2 dagen) t.o.v. wat ik zelf had berekend.![]()
Mag ik in de OP met 21 oktober?
[..]
moest ook even google aanslingeren!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:07 schreef JantinaGr het volgende:
Een echt mensje was te zien.En hij bewoog wat met z'n armpjes. Ook een goede hartslag te horen. En ik mag 10 april weer terug komen, zonder kosten, die gaat ze dan als termijnecho laten tellen.
Ze had wel een corpus luteum cyste gevonden van 42x42mm. Komt vaker voor en schijnt vaak uiteindelijk weer te verdwijnen na het eerste trimester. Over 2 weken kijken of het kleiner is geworden. Verder alles van google gehaald, ik kende het niet.
Ze heeft mij 4 dagen vooruit gezet (10 weken 2 dagen) t.o.v. wat ik zelf had berekend.![]()
Mag ik in de OP met 21 november?
[..]
Dat klinkt geweldig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:04 schreef Stippelrientje het volgende:
OEH en ik vergat helemaal te zeggen dat gisterenavond ik mijn hand op mijn buik legde en hem dus stereo voelde kicken. Mijn meneer kon dus ook voelen en hij hield zich dan ook gelijk stil![]()
Maar na een paar pogingen en porretjes van deze mama keek mijn meneer![]()
naar mijn buik
![]()
Wat fijn dat je het met voeding enz goed onder controle weet te houden. 2 keer per week nog maar prikken toch? Dat scheelt een hele hoop met 5 keer per dagquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:07 schreef Lijnloos het volgende:
Tante Stippel, wat een geweldig lief mooi neefje heb je gekregen! (Met dito naam, helaas hier afgeschoten)
[quote] mijn meneer riep tegelijk met mij Voetballer van SH![]()
Ik had een voorbeeld lijstje gegeven met namen om ze een beetje op weg te helpen in het begin met namen, want ze hadden daar erg veel moeite mee. Daar had ik hem als voorbeeld opgezet om te spelen met letters. Bijvoorbeeld als ze de klank van Melle leuk vinden maar de M niet zo dat ze dan bijvoorbeeld zoeken naar een andere letter die hem goed aan kan vullen zoals de P.
En zo nog een 20 tal namen Fries/Scandinavische insteek, want dat vonden ze geloof ik beide wel wat![]()
En toch had ik die naam niet verwachtIk dacht dat ze misschien meer in de richting van B.oris of K.oen of iets in die geest zouden zitten
![]()
[quote]
Net terug uit ziekenhuis voor gesprek met de gyn ivm suikergedoe, en wederom zijn Henk en ik goed gekeurd dus hoeven voorlopig ook niet meer terug en blijven onder behandeling van de vlos. Wel blijft de controle door de internist en diabetesverpleging maar da's prima te handelen.Ik ben dus blij! Nu weer effe doen of ik aan het werk ben en dan weekend vieren!
Er staat me iets bij dat het algemeen bij snel gewicht verliezen klachten op kan leveren. Ik neem aan dat ze in dit geval dan ook sneller in zullen grijpen omdat het een bekende complicatie is.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:03 schreef McLaura het volgende:
[..]
Galwegproblemen zijn inderdaad een bekende complicatie na een gastric bypass. Er wordt wel eens over gesproken om dan maar direct de galblaas te verwijderen bij een bariatrische ingreep (gastric bypass of vergelijkbare operatie) maar omdat niet iedereen het krijgt doen ze dat toch maar niet.
Complimenten voor je geheugen!
Hahahahaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:11 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Dat klinkt geweldig.![]()
Mijn man kan de baby nog niet voelen. Als man zijn hand op mijn buik legt houdt ze zich doodstil. En zodra hij zijn hand weghaalt schopt ze precies op het plekje waar zijn hand net lag. Het heeft haar de bijnaam kleine sloerie opgeleverd.
Jup! 2 keer per week scheelt een boel inderdaad. Hoewel ik natuurlijk 7 dagen per week moet opletten met eten maar het is prima te doen... Gewoon niet meer alles in mijn mik schuiven en portioncontrol bij het avondeten, dan gaat het goed!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:15 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Wat fijn dat je het met voeding enz goed onder controle weet te houden. 2 keer per week nog maar prikken toch? Dat scheelt een hele hoop met 5 keer per dag![]()
Moet je dan wel een eet logboek bijhouden ofzo?
Juist welquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:18 schreef Nikooos het volgende:
Ik word nu ook steeds gebruikt om ons meisje rustig te houden. Hele filmpjes met golvende buiken en van een afstandje zie ik het ook allemaal gebeuren, maar zodra ik mijn hand erop leg, is mevrouw rustig.
Hopelijk zet die trend niet door na haar geboorte
Als je het zo ziet wel ja. Maar niet als het het enige is wat werktquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:22 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Juist wel![]()
De papa touch! Als niets meer werkt om haar rustig te krijgen om bijvoorbeeld te slapen kan jij jouw skill erop los laten
Smiecht! Je haalt me gewoon in!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:07 schreef JantinaGr het volgende:
Mag ik in de OP met 21 oktober?
[..]
Vlak na jou inderdaad, maar ik hoef niet in de OPquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:50 schreef Jagärtrut het volgende:
wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend, Mineola? Volgens mij gaan we aardig gelijk op...
Meisje zekerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:18 schreef Nikooos het volgende:
Ik word nu ook steeds gebruikt om ons meisje rustig te houden. Hele filmpjes met golvende buiken en van een afstandje zie ik het ook allemaal gebeuren, maar zodra ik mijn hand erop leg, is mevrouw rustig.
Hopelijk zet die trend niet door na haar geboorte
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:27 schreef kooks11 het volgende:
Niet teruggelezen, was druk babyknuffelen, jaa!
Vanochtend om 5 u is onze dochter geboren. Bizar snelle en zeer pijnlijke bevalling, eerste wee om 23:30, dochter in armen om 05:00. Alleen maar been weeen gehad, terrordingen. Maar de kleine meid is zo mooi, lief, schattig etc... I'd do it all over again.
*nu verder met knuffelen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |