abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151093273
Zwangerschap en Geboorte!

2015

8 april: _Happy_ (verrassing!)

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
1 mei: pessie
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
7 mei: Vlindur (Jonkje)
10 mei: Klumsy (jongen)
14 mei: Selvaria
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88

6 oktober: Limone
8 oktober: Skoap
14 oktober: Sara82
21 oktober: JantinaGr
24 oktober: *** Cassandra87 en bartholomeus ***

4 november: Daui (tweeling)
6 november: silliegirl
23 november: Bloesem

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

----------------

Aanpassingen graag dmv quote / pm / dm!

[ Bericht 0% gewijzigd door McLaura op 29-03-2015 10:16:30 ]
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_151093385
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:09 schreef Kuukske het volgende:
Oh Laura! Dat is balen. Is rekening houden met je eten voldoende, of
Moet je na de bevalling alsnog die stenen weg laten halen?
Als het stenen zijn, gaat (ruim) na de bevalling de galblaas eruit. Maar ik verwacht wel dat het galstenen zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:13 schreef Krisvc het volgende:
Jeetje, het zit inderdaad niet mee deze week. Wat pijnlijk Laura!
Het is een klotepijn. Doe mij maar 20 ivf-puncties in ruil voor 1 zo'n koliekpijnaanval.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:01 schreef pessie het volgende:

[..]

-O- Dat is stom. En ook verschrikkelijk pijnlijk :*

Ja echt, het enige dat ik kan denken is 'ga erdoor, ga erdoor'...

Maar verder gaat alles goed hoor!

[ Bericht 0% gewijzigd door McLaura op 27-03-2015 15:03:47 ]
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_151093486
Heeft het met het vele (en snelle) afvallen te maken? (dat was jij toch?)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_151093609
Galstenen wat rot zeg!
Succes daarmee, ik begreep van een vriendin van mij die dat ook een tijd had dat het behoorlijk pijnlijk kan zijn.
Schudden voor gebruik
pi_151093671
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:57 schreef Krisvc het volgende:
Heeft het met het vele (en snelle) afvallen te maken? (dat was jij toch?)
Galwegproblemen zijn inderdaad een bekende complicatie na een gastric bypass. Er wordt wel eens over gesproken om dan maar direct de galblaas te verwijderen bij een bariatrische ingreep (gastric bypass of vergelijkbare operatie) maar omdat niet iedereen het krijgt doen ze dat toch maar niet.

Complimenten voor je geheugen!
pi_151093722
Zo de inbouwkast van de babykamer is geschilderd, behangen etc.. *O*
Blij toe, want ik ben wel een beetje klaar met het schilder gedeelte en word langzaam gek van de rommel :P

Nog maar twee deuren (1 kant van beide) en een deurlijst en dan is alles netjes in de lak of verf O+

We hebben al laminaat gereed liggen, dus dan kunnen we mooi door *O*
We zijn trouwens gewoon geslaagd voor gordijnen van de week! Whoot whoot!

Die rammel der uit foto werkt trouwens wel want ik wil alleen maar klussen en opruimen :')
Nesteldrang voor drie, wie wil een beetje?

OEH en ik vergat helemaal te zeggen dat gisterenavond ik mijn hand op mijn buik legde en hem dus stereo voelde kicken. Mijn meneer kon dus ook voelen en hij hield zich dan ook gelijk stil :')
Maar na een paar pogingen en porretjes van deze mama keek mijn meneer O+ O+ naar mijn buik :D
Schudden voor gebruik
pi_151093823
Zojuist echo gehad! Ik kon om 14:00 nog terecht.
Een echt mensje was te zien. O+ En hij bewoog wat met z'n armpjes. Ook een goede hartslag te horen. En ik mag 10 april weer terug komen, zonder kosten, die gaat ze dan als termijnecho laten tellen.

Ze had wel een corpus luteum cyste gevonden van 42x42mm. Komt vaker voor en schijnt vaak uiteindelijk weer te verdwijnen na het eerste trimester. Over 2 weken kijken of het kleiner is geworden. Verder alles van google gehaald, ik kende het niet.

Ze heeft mij 4 dagen vooruit gezet (10 weken 2 dagen) t.o.v. wat ik zelf had berekend. :o

Mag ik in de OP met 21 oktober?

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:50 schreef McLaura het volgende:
pi_151093827
Oh getver Laura, wat klote! Beterschap dan maar voor nu en hopelijk kun je er inderdaad snel wat aan laten doen. :*

Pessie en Fannetje, wat een schrik/gedoe meiden! Dan komt het allemaal ineens wel heel dichtbij :o Sterkte ook voor jullie.

Tante Stippel, wat een geweldig lief mooi neefje heb je gekregen! (Met dito naam, helaas hier afgeschoten)

Net terug uit ziekenhuis voor gesprek met de gyn ivm suikergedoe, en wederom zijn Henk en ik goed gekeurd dus hoeven voorlopig ook niet meer terug en blijven onder behandeling van de vlos. Wel blijft de controle door de internist en diabetesverpleging maar da's prima te handelen. *O* Ik ben dus blij! Nu weer effe doen of ik aan het werk ben en dan weekend vieren!
pi_151093906
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 15:07 schreef JantinaGr het volgende:
Een echt mensje was te zien. O+ En hij bewoog wat met z'n armpjes. Ook een goede hartslag te horen. En ik mag 10 april weer terug komen, zonder kosten, die gaat ze dan als termijnecho laten tellen.

Ze had wel een corpus luteum cyste gevonden van 42x42mm. Komt vaker voor en schijnt vaak uiteindelijk weer te verdwijnen na het eerste trimester. Over 2 weken kijken of het kleiner is geworden. Verder alles van google gehaald, ik kende het niet.

Ze heeft mij 4 dagen vooruit gezet (10 weken 2 dagen) t.o.v. wat ik zelf had berekend. :o

[..]

die cyste had ik ook, heb ik helemaal niets van gemerkt. Zal nu wel weg zijn, gok ik! Fijn dat alles goed was!
pi_151093915
quote:

Mag ik in de OP met 21 november?

[..]

moest ook even google aanslingeren!
Fijn van de echo!
Schudden voor gebruik
pi_151093942
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 15:04 schreef Stippelrientje het volgende:

OEH en ik vergat helemaal te zeggen dat gisterenavond ik mijn hand op mijn buik legde en hem dus stereo voelde kicken. Mijn meneer kon dus ook voelen en hij hield zich dan ook gelijk stil :')
Maar na een paar pogingen en porretjes van deze mama keek mijn meneer O+ O+ naar mijn buik :D
Dat klinkt geweldig. *;

Mijn man kan de baby nog niet voelen. Als man zijn hand op mijn buik legt houdt ze zich doodstil. En zodra hij zijn hand weghaalt schopt ze precies op het plekje waar zijn hand net lag. Het heeft haar de bijnaam kleine sloerie opgeleverd. O-)
pi_151093952
Jantina, wat fijn dat je toch nog terecht kon! Veel plezier met de familie inlichten vanmiddag!
pi_151093959
Wat een schatje stippel! Gefeliciteerd. O+

Goede echo's voor LuDann en Jantina, geniet ervan! *O*

Au, Laura. ;( Sterkte ermee...

Man heeft gisteren de vaatwasser gesloopt }:| Ik heb hem maar vast veel plezier gewenst met afwassen. :{w
pi_151094045
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 15:07 schreef Lijnloos het volgende:

Tante Stippel, wat een geweldig lief mooi neefje heb je gekregen! (Met dito naam, helaas hier afgeschoten)
[quote] mijn meneer riep tegelijk met mij Voetballer van SH :')
Ik had een voorbeeld lijstje gegeven met namen om ze een beetje op weg te helpen in het begin met namen, want ze hadden daar erg veel moeite mee. Daar had ik hem als voorbeeld opgezet om te spelen met letters. Bijvoorbeeld als ze de klank van Melle leuk vinden maar de M niet zo dat ze dan bijvoorbeeld zoeken naar een andere letter die hem goed aan kan vullen zoals de P.
En zo nog een 20 tal namen Fries/Scandinavische insteek, want dat vonden ze geloof ik beide wel wat :D

En toch had ik die naam niet verwacht :D Ik dacht dat ze misschien meer in de richting van B.oris of K.oen of iets in die geest zouden zitten :D

[quote]
Net terug uit ziekenhuis voor gesprek met de gyn ivm suikergedoe, en wederom zijn Henk en ik goed gekeurd dus hoeven voorlopig ook niet meer terug en blijven onder behandeling van de vlos. Wel blijft de controle door de internist en diabetesverpleging maar da's prima te handelen. *O* Ik ben dus blij! Nu weer effe doen of ik aan het werk ben en dan weekend vieren!
Wat fijn dat je het met voeding enz goed onder controle weet te houden. 2 keer per week nog maar prikken toch? Dat scheelt een hele hoop met 5 keer per dag ;)
Moet je dan wel een eet logboek bijhouden ofzo?
Schudden voor gebruik
pi_151094069
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 15:03 schreef McLaura het volgende:

[..]

Galwegproblemen zijn inderdaad een bekende complicatie na een gastric bypass. Er wordt wel eens over gesproken om dan maar direct de galblaas te verwijderen bij een bariatrische ingreep (gastric bypass of vergelijkbare operatie) maar omdat niet iedereen het krijgt doen ze dat toch maar niet.

Complimenten voor je geheugen!
Er staat me iets bij dat het algemeen bij snel gewicht verliezen klachten op kan leveren. Ik neem aan dat ze in dit geval dan ook sneller in zullen grijpen omdat het een bekende complicatie is.

Maakt het hoe dan ook niet leuk allemaal.

Maar ze wachten je zwangerschap af, of kijken ze eerst of je met een dieet van de klachten af kan komen?
pi_151094105
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 15:11 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Dat klinkt geweldig. *;

Mijn man kan de baby nog niet voelen. Als man zijn hand op mijn buik legt houdt ze zich doodstil. En zodra hij zijn hand weghaalt schopt ze precies op het plekje waar zijn hand net lag. Het heeft haar de bijnaam kleine sloerie opgeleverd. O-)
Hahahaha :D de stiekemerd!

Geluk is hier dat de placenta achter ligt, daarom kan ik het zo goed voelen en de lange benen kunnen steeds harder trappen. Ik word er al wakker van en zulks.
Ik vond het wel een gek gevoel om het nu ook van buitenaf te kunnen voelen.
Schudden voor gebruik
  vrijdag 27 maart 2015 @ 15:18:47 #17
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151094152
Ik word nu ook steeds gebruikt om ons meisje rustig te houden. Hele filmpjes met golvende buiken en van een afstandje zie ik het ook allemaal gebeuren, maar zodra ik mijn hand erop leg, is mevrouw rustig.

Hopelijk zet die trend niet door na haar geboorte ;)
pi_151094181
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 15:15 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Wat fijn dat je het met voeding enz goed onder controle weet te houden. 2 keer per week nog maar prikken toch? Dat scheelt een hele hoop met 5 keer per dag ;)
Moet je dan wel een eet logboek bijhouden ofzo?
Jup! 2 keer per week scheelt een boel inderdaad. Hoewel ik natuurlijk 7 dagen per week moet opletten met eten maar het is prima te doen... Gewoon niet meer alles in mijn mik schuiven en portioncontrol bij het avondeten, dan gaat het goed!
Ik hoef enkel de waardes bij te houden, niet precies wat ik eet.
pi_151094237
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 15:18 schreef Nikooos het volgende:
Ik word nu ook steeds gebruikt om ons meisje rustig te houden. Hele filmpjes met golvende buiken en van een afstandje zie ik het ook allemaal gebeuren, maar zodra ik mijn hand erop leg, is mevrouw rustig.

Juist wel :D

De papa touch! Als niets meer werkt om haar rustig te krijgen om bijvoorbeeld te slapen kan jij jouw skill erop los laten ;)
Schudden voor gebruik
pi_151094268
Hier werkt grote-zussen-touch... papa wordt net zo hard geschopt. Kleine etter :+
  vrijdag 27 maart 2015 @ 15:27:50 #21
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151094416
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 15:22 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Juist wel :D

De papa touch! Als niets meer werkt om haar rustig te krijgen om bijvoorbeeld te slapen kan jij jouw skill erop los laten ;)
Als je het zo ziet wel ja. Maar niet als het het enige is wat werkt :P
pi_151095106
Laura auw auw auw :X Dat klinkt echt heel vervelend.

Janita een goede echo *O*

Lijn weer goed gekeurd *O*

Stippel wat een schatje O+ O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_151095337
quote:

[..]

Smiecht! Je haalt me gewoon in! *O* voor een goede echo!
pi_151095635
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:50 schreef Jagärtrut het volgende:
wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend, Mineola? Volgens mij gaan we aardig gelijk op...
Vlak na jou inderdaad, maar ik hoef niet in de OP :P

McLaura, dat klinkt heel naar zeg! Had jij dit nou al eerder gehad ook? Sterkte!

Hoera voor de goeie echo Jantina! En weer vier dagen extra, mooi meegenomen!

En lijnloos terug naar de vk *O*
pi_151096100
Oh crap, lekker lomp van me...

*O* Voor Jantina's goede echo!!! *O*

:@
pi_151096888
Oef ik kon weer flink wat teruglezen! ;) Ik las allemaal leuke en ook wat minder leuke dingen. Mooie en goede echo’s allemaal! Daui: gefeliciteerd met beiden!
Limone wat een vervelend nieuws en ook stom dat je lang moet wachten totdat de volgende uitslag binnen is. Ik hoop voor jullie dat alles goed is! Pessie en Laura ook sterkte!

Ooh en dat hik-filmpje van Vlindur :D Hoewel ik me kan voorstellen dat als je dat heel vaak voelt, het al iets minder leuk gaat worden haha.

Spannend Fannetje!! Weer een verse baby op komst *O* Stippel ook gefeliciteerd met je neefje. Bijzonder dat jouw kindje en neefje straks zo weinig schelen. En prachtige rammelfoto O+

Bij mij begint de mini te schoppen op de plek waar mijn man zijn hand neerlegt haha. Ook niet altijd trouwens, maar vaak wel! Als ik zelf mijn hand op mijn buik leg, gebeurt er doorgaans niks.

Verder had ik de afgelopen week ineens een opleving in mijn energie. Voor het eerst in 5,5 maand, wat een heerlijk gevoel! Ik hoop dat dit nog blijft. Ik voel me echt veel beter zo *) Ik kreeg dinsdag nog een sticker van de vk. (Stond binnen 10 minuten weer buiten haha.) En dan vanaf vandaag ook nog vakantie voor mij. Helemaal top dus!
  vrijdag 27 maart 2015 @ 16:46:59 #27
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151097188
Jantina fijn nieuws!

Lijnloos terug naar de vk! *O* en minder prikken is sowieso fijn :D

Selvaria, waarschijnlijk komt hij dit weekend met een nieuwe thuis ;)

Wij hebben de boel wat klaar moet nu klaar! Bedje is opgemaakt, babytas is ingepakt (ik hou maar rekening met 3 a 4 dagen in het ziekenhuis dus ook zoveel pakjes ingepakt), vluchttas goeddeels klaar, maxi cosi bekleding gewassen en er weer om en staat klaar en alles netjes gewassen en gestreken in de kast!
Zal straks es even kijken of ik een foto kan plaatsen.
pi_151097303
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 15:18 schreef Nikooos het volgende:

Meisje zeker :+ ik heb aardig wat ctg's gehad en dan schopte s.arah graag de doppler weg of draaide zelf weg, tenzij papa de doppler vasthield, dan ging ze er onder liggen... :') en nu is ze nog steeds heel erg gek op papa maar als er wat is laat ze zich t meest troosten door mama. ;)
S. 2014
J. 2016
pi_151100182
Niet teruggelezen, was druk babyknuffelen, jaa!

Vanochtend om 5 u is onze dochter geboren. Bizar snelle en zeer pijnlijke bevalling, eerste wee om 23:30, dochter in armen om 05:00. Alleen maar been weeen gehad, terrordingen. Maar de kleine meid is zo mooi, lief, schattig etc... I'd do it all over again.
*nu verder met knuffelen*
pi_151100270
Gefeliciteerd Kooks! Nu bijkomen met je kleine meisje. *;
pi_151100273
Wow kooks, wat snel! Gefeliciteerd met jullie meisje *O*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_151100400
Gefeliciteerd kooks! Lekker genieten samen
pi_151100723
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 18:27 schreef kooks11 het volgende:
Niet teruggelezen, was druk babyknuffelen, jaa!

Vanochtend om 5 u is onze dochter geboren. Bizar snelle en zeer pijnlijke bevalling, eerste wee om 23:30, dochter in armen om 05:00. Alleen maar been weeen gehad, terrordingen. Maar de kleine meid is zo mooi, lief, schattig etc... I'd do it all over again.
*nu verder met knuffelen*
O+
Wat rap! dat moet zeker heftig zijn geweest!
Gefeliciteerd! Nu lekker kennismaken O+
Schudden voor gebruik
  vrijdag 27 maart 2015 @ 18:54:22 #34
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151100985
Yes kooks!! *O* *O* *O* van harte gefeliciteerd!!!!!

Iemand nog iets van faptist gehoord?
pi_151101122
Kooks: gefeliciteerd *O*
pi_151101265
Kooks gefeliciteerd *O* O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_151101373
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 18:54 schreef pessie het volgende:

Iemand nog iets van faptist gehoord?
Nee.... Hopelijk gaat alles goed.

Fannetje: 'klaar' voor morgen?
pi_151101595
Gefeliciteerd Kooks *O*
pi_151101605
Van harte, Kooks!
  vrijdag 27 maart 2015 @ 19:19:06 #40
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151101729
Gefeliciteerd met je meisje kooks! *O* O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151102224
Ik kom niet aan bijlezen toe.. Nu is zoon weer ziek..

Kooks! Jeeeej *O* van harte!
pi_151102322
Gefeliciteerd Kooks! *O*
pi_151102529
Kooks! Gefeliciteerd! *O* O+

Hoe heet ze? O-)

Berichtje vanaf de plee. Ik dacht dat krackers met gluten wel konden voor één keer. Ik had er zo'n zin in. Heel bizar dat ik daar sinds deze zwangerschap pas zo'n last van heb.

L roept al een half uur wanneer ik r nou naar bed ga brengen. :')
pi_151102600
Gefeliciteerd kooks! Lekker knuffelen...! *O*

Gefeliciteerd tante stippel, wat een moppie!

Jantina, yeah!

Fannetje: succes morgen, superspannend!
pi_151102605
Gefeliciteerd Kooks! *O*

Succes Spring :+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151102905
Gefeliciteerd kooks! *O*

Sterkte spring :%
pi_151102934
Jantina, wat fijn dat de echo helemaal goed was!

Een cyste had ik ook. Geen idee of die er nu nog zit eigenlijk.

Aiai Laura! Dat klinkt niet fijn! Bah.

Lijnloos, goed nieuws!
pi_151102983
He bah Spring. Scheelt dat je kan internetten op de pot :X
pi_151103081
Gefeliciteerd Kooks!! *O*
  vrijdag 27 maart 2015 @ 19:54:23 #50
335643 faptist
Maakt fouten
pi_151103086
Gefeliciteerd kooks!

Gister ben ik bevallen van onze dochter r.ohan.
Ik kreeg om 05:45 wat gerommel in m'n buik. Weeentimer aan, maar geen idee of het weeën waren of niet. Ik stelde me namelijk zo'n intense pijn voor en dit was nog best aan te houden.
Om 06:00 kruikje gemaakt. 06:30 in de douche gestapt, want de kruik gaf niet meer zo veel verlichting.
Ik heb geen 3 min rust gehad. Weeen bleven komen.
Om 09:00 wilde ik de douche uit, want ik werd er een beetje dizzy van.
Maar eenmaal uit de douche kon ik de weeen niet meer aan. Man wakker gemaakt en gezegd dat hij de gyno moest bellen. Verkeerd nummer gedraaid maar uiteindelijk toch goed gekomen, haha.
Naar t ziekenhuis. Daar kwamen we rond 09;45 binnen op de afdeling. Werd van de gang geplukt want ik kon niet meer lopen. Opeens zat ik in een rolstoel en werd ik naar een verloskamer gereden. Daar werd ik al snel gecontroleerd en toen bleek ik al 5 a 6 cm ontsluiting te hebben.
Om 10:30 de douche in en gevraagd om een ruggenprik. Moest even wachten, want de arts was met een keizersnede wachten.
Om 12:15 kwam ze me weer controleren en toen zat ik al op 9 cm. Om 12:40 mocht ik persen en om 12:55 werd ze geboren. Om 13:05 kwam de placenta eruit (WoW!). Man heeft de navelstreng bibberend doorgeknipt. Wat een mooi moment.
Ik lag daar helemaal beduusd. Kon het niet geloven. Ze is zo gaaf. Geen kneepjes, geen gekke plekjes. Geen groot hoofd. Niets van alles waar ik steeds bang voor werd gemaakt.
De bevalling was echt super. Liep een half uurtje daarna al weer vrolijk rond en doe dat nog steeds.
Kan me gewoon niet voorstellen hoe makkelijk het gegaan is.....
Oja,
1 hechting. Meer uit voorzorg dan uit nood.

M'n dochter huilde meteen. Hapte direct aan en m'n borstvoeding is al goed op gang.
Ze woog 3480 en is 49 cm lang.
Ze werd geschat op 8 pond of groter.. Zou een problematisch groot hoofd hebben, maar ook dat is totaal niet van toepassing.

Nu genieten we dus volop.. Wat is het leven mooi!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')