abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151096888
Oef ik kon weer flink wat teruglezen! ;) Ik las allemaal leuke en ook wat minder leuke dingen. Mooie en goede echo’s allemaal! Daui: gefeliciteerd met beiden!
Limone wat een vervelend nieuws en ook stom dat je lang moet wachten totdat de volgende uitslag binnen is. Ik hoop voor jullie dat alles goed is! Pessie en Laura ook sterkte!

Ooh en dat hik-filmpje van Vlindur :D Hoewel ik me kan voorstellen dat als je dat heel vaak voelt, het al iets minder leuk gaat worden haha.

Spannend Fannetje!! Weer een verse baby op komst *O* Stippel ook gefeliciteerd met je neefje. Bijzonder dat jouw kindje en neefje straks zo weinig schelen. En prachtige rammelfoto O+

Bij mij begint de mini te schoppen op de plek waar mijn man zijn hand neerlegt haha. Ook niet altijd trouwens, maar vaak wel! Als ik zelf mijn hand op mijn buik leg, gebeurt er doorgaans niks.

Verder had ik de afgelopen week ineens een opleving in mijn energie. Voor het eerst in 5,5 maand, wat een heerlijk gevoel! Ik hoop dat dit nog blijft. Ik voel me echt veel beter zo *) Ik kreeg dinsdag nog een sticker van de vk. (Stond binnen 10 minuten weer buiten haha.) En dan vanaf vandaag ook nog vakantie voor mij. Helemaal top dus!
  vrijdag 27 maart 2015 @ 16:46:59 #27
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151097188
Jantina fijn nieuws!

Lijnloos terug naar de vk! *O* en minder prikken is sowieso fijn :D

Selvaria, waarschijnlijk komt hij dit weekend met een nieuwe thuis ;)

Wij hebben de boel wat klaar moet nu klaar! Bedje is opgemaakt, babytas is ingepakt (ik hou maar rekening met 3 a 4 dagen in het ziekenhuis dus ook zoveel pakjes ingepakt), vluchttas goeddeels klaar, maxi cosi bekleding gewassen en er weer om en staat klaar en alles netjes gewassen en gestreken in de kast!
Zal straks es even kijken of ik een foto kan plaatsen.
pi_151097303
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 15:18 schreef Nikooos het volgende:
Ik word nu ook steeds gebruikt om ons meisje rustig te houden. Hele filmpjes met golvende buiken en van een afstandje zie ik het ook allemaal gebeuren, maar zodra ik mijn hand erop leg, is mevrouw rustig.

Hopelijk zet die trend niet door na haar geboorte ;)
Meisje zeker :+ ik heb aardig wat ctg's gehad en dan schopte s.arah graag de doppler weg of draaide zelf weg, tenzij papa de doppler vasthield, dan ging ze er onder liggen... :') en nu is ze nog steeds heel erg gek op papa maar als er wat is laat ze zich t meest troosten door mama. ;)
S. 2014
J. 2016
pi_151100182
Niet teruggelezen, was druk babyknuffelen, jaa!

Vanochtend om 5 u is onze dochter geboren. Bizar snelle en zeer pijnlijke bevalling, eerste wee om 23:30, dochter in armen om 05:00. Alleen maar been weeen gehad, terrordingen. Maar de kleine meid is zo mooi, lief, schattig etc... I'd do it all over again.
*nu verder met knuffelen*
pi_151100270
Gefeliciteerd Kooks! Nu bijkomen met je kleine meisje. *;
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_151100273
Wow kooks, wat snel! Gefeliciteerd met jullie meisje *O*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_151100400
Gefeliciteerd kooks! Lekker genieten samen
pi_151100723
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 18:27 schreef kooks11 het volgende:
Niet teruggelezen, was druk babyknuffelen, jaa!

Vanochtend om 5 u is onze dochter geboren. Bizar snelle en zeer pijnlijke bevalling, eerste wee om 23:30, dochter in armen om 05:00. Alleen maar been weeen gehad, terrordingen. Maar de kleine meid is zo mooi, lief, schattig etc... I'd do it all over again.
*nu verder met knuffelen*
O+
Wat rap! dat moet zeker heftig zijn geweest!
Gefeliciteerd! Nu lekker kennismaken O+
Schudden voor gebruik
  vrijdag 27 maart 2015 @ 18:54:22 #34
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151100985
Yes kooks!! *O* *O* *O* van harte gefeliciteerd!!!!!

Iemand nog iets van faptist gehoord?
pi_151101122
Kooks: gefeliciteerd *O*
pi_151101265
Kooks gefeliciteerd *O* O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_151101373
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 18:54 schreef pessie het volgende:

Iemand nog iets van faptist gehoord?
Nee.... Hopelijk gaat alles goed.

Fannetje: 'klaar' voor morgen?
pi_151101595
Gefeliciteerd Kooks *O*
pi_151101605
Van harte, Kooks!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 27 maart 2015 @ 19:19:06 #40
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151101729
Gefeliciteerd met je meisje kooks! *O* O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151102224
Ik kom niet aan bijlezen toe.. Nu is zoon weer ziek..

Kooks! Jeeeej *O* van harte!
pi_151102322
Gefeliciteerd Kooks! *O*
pi_151102529
Kooks! Gefeliciteerd! *O* O+

Hoe heet ze? O-)

Berichtje vanaf de plee. Ik dacht dat krackers met gluten wel konden voor één keer. Ik had er zo'n zin in. Heel bizar dat ik daar sinds deze zwangerschap pas zo'n last van heb.

L roept al een half uur wanneer ik r nou naar bed ga brengen. :')
pi_151102600
Gefeliciteerd kooks! Lekker knuffelen...! *O*

Gefeliciteerd tante stippel, wat een moppie!

Jantina, yeah!

Fannetje: succes morgen, superspannend!
pi_151102605
Gefeliciteerd Kooks! *O*

Succes Spring :+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151102905
Gefeliciteerd kooks! *O*

Sterkte spring :%
pi_151102934
Jantina, wat fijn dat de echo helemaal goed was!

Een cyste had ik ook. Geen idee of die er nu nog zit eigenlijk.

Aiai Laura! Dat klinkt niet fijn! Bah.

Lijnloos, goed nieuws!
pi_151102983
He bah Spring. Scheelt dat je kan internetten op de pot :X
pi_151103081
Gefeliciteerd Kooks!! *O*
  vrijdag 27 maart 2015 @ 19:54:23 #50
335643 faptist
Maakt fouten
pi_151103086
Gefeliciteerd kooks!

Gister ben ik bevallen van onze dochter r.ohan.
Ik kreeg om 05:45 wat gerommel in m'n buik. Weeentimer aan, maar geen idee of het weeën waren of niet. Ik stelde me namelijk zo'n intense pijn voor en dit was nog best aan te houden.
Om 06:00 kruikje gemaakt. 06:30 in de douche gestapt, want de kruik gaf niet meer zo veel verlichting.
Ik heb geen 3 min rust gehad. Weeen bleven komen.
Om 09:00 wilde ik de douche uit, want ik werd er een beetje dizzy van.
Maar eenmaal uit de douche kon ik de weeen niet meer aan. Man wakker gemaakt en gezegd dat hij de gyno moest bellen. Verkeerd nummer gedraaid maar uiteindelijk toch goed gekomen, haha.
Naar t ziekenhuis. Daar kwamen we rond 09;45 binnen op de afdeling. Werd van de gang geplukt want ik kon niet meer lopen. Opeens zat ik in een rolstoel en werd ik naar een verloskamer gereden. Daar werd ik al snel gecontroleerd en toen bleek ik al 5 a 6 cm ontsluiting te hebben.
Om 10:30 de douche in en gevraagd om een ruggenprik. Moest even wachten, want de arts was met een keizersnede wachten.
Om 12:15 kwam ze me weer controleren en toen zat ik al op 9 cm. Om 12:40 mocht ik persen en om 12:55 werd ze geboren. Om 13:05 kwam de placenta eruit (WoW!). Man heeft de navelstreng bibberend doorgeknipt. Wat een mooi moment.
Ik lag daar helemaal beduusd. Kon het niet geloven. Ze is zo gaaf. Geen kneepjes, geen gekke plekjes. Geen groot hoofd. Niets van alles waar ik steeds bang voor werd gemaakt.
De bevalling was echt super. Liep een half uurtje daarna al weer vrolijk rond en doe dat nog steeds.
Kan me gewoon niet voorstellen hoe makkelijk het gegaan is.....
Oja,
1 hechting. Meer uit voorzorg dan uit nood.

M'n dochter huilde meteen. Hapte direct aan en m'n borstvoeding is al goed op gang.
Ze woog 3480 en is 49 cm lang.
Ze werd geschat op 8 pond of groter.. Zou een problematisch groot hoofd hebben, maar ook dat is totaal niet van toepassing.

Nu genieten we dus volop.. Wat is het leven mooi!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')