Oef ik kon weer flink wat teruglezen!

Ik las allemaal leuke en ook wat minder leuke dingen. Mooie en goede echo’s allemaal! Daui: gefeliciteerd met beiden!
Limone wat een vervelend nieuws en ook stom dat je lang moet wachten totdat de volgende uitslag binnen is. Ik hoop voor jullie dat alles goed is! Pessie en Laura ook sterkte!
Ooh en dat hik-filmpje van Vlindur

Hoewel ik me kan voorstellen dat als je dat heel vaak voelt, het al iets minder leuk gaat worden haha.
Spannend Fannetje!! Weer een verse baby op komst

Stippel ook gefeliciteerd met je neefje. Bijzonder dat jouw kindje en neefje straks zo weinig schelen. En prachtige rammelfoto
Bij mij begint de mini te schoppen op de plek waar mijn man zijn hand neerlegt haha. Ook niet altijd trouwens, maar vaak wel! Als ik zelf mijn hand op mijn buik leg, gebeurt er doorgaans niks.
Verder had ik de afgelopen week ineens een opleving in mijn energie. Voor het eerst in 5,5 maand, wat een heerlijk gevoel! Ik hoop dat dit nog blijft. Ik voel me echt veel beter zo

Ik kreeg dinsdag nog een sticker van de vk. (Stond binnen 10 minuten weer buiten haha.) En dan vanaf vandaag ook nog vakantie voor mij. Helemaal top dus!