Wat fijnquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat een schatje!
Wij waren het gister zomaar eens over een jongensnaam, terwijl dat altijd erg moeilijk leek...
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:23 schreef Stippelrientje het volgende:
Ahwwwwwww bedankt allemaal!
[..]
Die zal ik bij haar opplakken![]()
Thanks!
Hij heet P.elleen is super cute. Lag gisteren al goed te drinken bij zijn moeder
en zijn suiker was ook helemaal goed
Knappe man!SPOILER: rammel der uit fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel fijn.. Duurde bij ons ook lang voor we het eens waren over een naamquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat een schatje!
Wij waren het gister zomaar eens over een jongensnaam, terwijl dat altijd erg moeilijk leek...Maar wel zo lang mogelijk rekkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:54 schreef pessie het volgende:
Gefeliciteerd tante stippel!
Nikoos, weet niet wat voor plannen ze voor jullie hebben maar voordringen is hier wel bijna zeker
Fan, veel plezier vandaag nog! Lekker nog even shoppen in maat 50![]()
Hopelijk mag je voor je familie meet. Ga je het anders nog niet vertellen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:33 schreef JantinaGr het volgende:
Kom ik net voor de termijnecho, is het stroom uitgevallen in grote delen van Noord-Holland, en daar dus ook.![]()
Nu weer thuis (hier wel stroom) en wachten totdat ik gebeld wordt voor eventueel vanavond... hopelijk doet het stroom het dan overal weer.
M'n vriend kan het relativeren, ik baal alleen maar.![]()
Ik zie het plan (zouden einde van de middag richting familie) om het te vertellen, in duigen vallen.
Jeetje wat zuur! Ik zou ook ongelooflijk balen zeg.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:33 schreef JantinaGr het volgende:
Kom ik net voor de termijnecho, is het stroom uitgevallen in grote delen van Noord-Holland, en daar dus ook.![]()
Nu weer thuis (hier wel stroom) en wachten totdat ik gebeld wordt voor eventueel vanavond... hopelijk doet het stroom het dan overal weer.
M'n vriend kan het relativeren, ik baal alleen maar.![]()
Ik zie het plan (zouden einde van de middag richting familie) om het te vertellen, in duigen vallen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:23 schreef Stippelrientje het volgende:
Ahwwwwwww bedankt allemaal!
[..]
Die zal ik bij haar opplakken![]()
Thanks!
Hij heet P.elleen is super cute. Lag gisteren al goed te drinken bij zijn moeder
en zijn suiker was ook helemaal goed
Wat een poppie! zo lief en kleinSPOILER: rammel der uit fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeli!
![]()
En je signature is niet van toepassing op deze kleine he!![]()
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:30 schreef Mineola het volgende:
Het geslacht van je baby niet weten heeft een gunstige invloed op mijn shoptechniek![]()
Er zijn vrij weinig neutrale dingen die ik leuk vind. Booh.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:00 schreef McLaura het volgende:
Ik doe maar mee aan de complicaties van zwangeren, alleen dan een niet zwangerschapsgerelateerde: ik heb waarschijnlijk galstenen en ongelofelijk bizar pijnlijke aanvallen.
Ik heb woensdag een echo van de galwegen, maar ze kunnen nu toch niks doen. Geen ei/vet/etc dus de komende maanden. Goed voor de lijn.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:49 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Wat een poppie! zo lief en kleingefeli!
![]()
En je signature is niet van toepassing op deze kleine he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |