abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151075483
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:27 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Hahaha ja echt bizar, alsof alles vast oprekt :')

Steeds meer last van zuur, maar zo lang ik blijf eten gaat 't wel hahaha! Ik ben 2 kilo afgevallen afgelopen 2 weken, dus kan volgens mij gerust blijven eten :o
Rennies! O+

En ja, die mag je als je zwanger bent

En gefeliciteerd tante stippel!!!
pi_151076265
Gefeliciteerd stippel!
  donderdag 26 maart 2015 @ 23:13:30 #253
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151077156
Stippel gefeliciteerd! *O*

Gewoon omdat het kan een super gouden glitterbabysticker! Geef maar door ;-)

pi_151077724
Fannetje: wat een wending ineens. Zaterdag een inleiding en misschien ook wel een baby.

Pessie: bij jou ook spannend ineens. Wel goed dat ze je goed in de gaten houden.

Stippel: gefeliciteerd met je neefje *G*

Jantina en LuDann: succes morgen met de echo!
pi_151081452
Gefeliciteerd met je neefje Stippel!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151081575
Gefeliciteerd met je neefje Stippel! *O*

Ik droomde dat Faptist kwam melden dat haar kleintje er was, dus ik was net een beetje in de war toen dat niet echt zo bleek te zijn. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_151081658
:Z :Z :Z

Een of andere *piep* heeft op mijn vrije vrijdag (bijslaapdag!) een studiedag gepland. }:|
Dus, ik ben moe. En ongemotiveerd. }:|

En ik ben alweer 8 weken vandaag :@ . Wtf, ik testte toch pas gisteren.

[ Bericht 12% gewijzigd door silliegirl op 27-03-2015 07:25:28 ]
pi_151081710
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ga naar 1 en dezelfde verloskundige. Ik zou nu wel graag een afspraak willen, de laatste afspraak was met 10 weken, en hoewel we in week 19 de SEO hebben, zien we de verloskundige pas weer in week 25. Dat duurt toch wel lang. Zou bijvoorbeeld graag het hartje willen horen, of wat kleine dingetjes doorpraten. Van die zaken waar je niet even over belt...
Kom je nog in NL in de tussentijd?
:)
pi_151081841
Gefeliciteerd Tante Stippelrientje!!

Wij krijgen ook een GUO (over een flink aantal weken). Alle andere testen slaan we over (NIPT kan niet eens bij tweelingen).
Eerlijk gezegd heb ik ook wel vertrouwen in die twee (alleen niet hoe ze er uit moeten aaaaaaaaah :? ).
Vannacht wel een nare droom. Ik stond te douchen maar het bad was helemaal vol bloed.

Heb van de gyn gelukkig een recept gekregen voor alle benodigde vitamientjes(extra foliumzuur en dubbel hoeveelheid zwangerschapsvitamines en ijzer).

Fannetje ik duim voor je! Komt helemaal goed zaterdag ^O^
Pessie :* en niks mis met optimisme. Zes uur en geen seconde later ;)

LuDann veel plezier vandaag! En fijn dat je man er bij is.

Bloesem wat bij mij helpt is kleine beetjes eten de hele dag door, veel meer slapen, koolzuur drinken, geconfijte gember, ginger ale, eten zonder gekke smaakjes, weinig kruiden, veel vezels en lief zijn voor jezelf.
pi_151081978
Nikoos voor je contractverlenging nog een echte glitter
pi_151082027
Ik las een paar pagina's terug over het wonder dat 2 cellen (nou ja... 2 halve cellen eigenlijk... gezien ze eigenlijk maar de helft van het DNA bij zich dragen) tot een kindje kunnen groeien.

Misschien oud nieuws voor velen... maar als je "The miracle of life" nog niet hebt gezien is het zeker een aanrader! Je moet even (als je dat vervelend vind tenminste) door het christelijke-gelovige heen prikken (want het is een christelijke film volgens mij) maar het geeft wel erg mooi weer hoe alles ontstaat.

Trailer. Is een volledige film van.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 08:38:26 #262
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151082414
Dank je daui.
Leuke glittersticker gevonden voor nikoos :D

Bluh slecht geslapen. Moet even bijkomen geloof ik.
pi_151082626
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 07:27 schreef mignonne het volgende:

[..]

Kom je nog in NL in de tussentijd?
Ja, met 23 weken...
pi_151082932
Dat je voor de tweede dag op rij 's ochtends netjes je bammetjes voor de lunch smeert en ze vervolgens gewoon thuis laat liggen. }:| Pregnancy brain.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  vrijdag 27 maart 2015 @ 09:19:28 #265
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151083093
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 07:59 schreef Daui het volgende:
Nikoos voor je contractverlenging nog een echte glitter
[ afbeelding ]
Whoo hoo! Dankje :D
pi_151083137
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 18:41 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik zag het natuurlijk al aankomen. En natuurlijk hoopte ik dat het niet zo zou zijn maar ik wist dat de baby geen grote groeispurt zou gaan maken, ik bedoel, dat heeft mijn oudste ook niet gedaan. Het bekken wat niet meewerkt draagt ook bij aan het gevoel van "het is wel klaar". Tsja, en de vk's die geen afspraak meer wilden maken tot nader order, de bloeddruk waarvoor ik vorige week al in het ziekenhuis was. Er waren genoeg signalen zeg maar. Had wel echt op de maan moeten leven om dit niet te zien. Dus het komt vor mn gevoel niet uit de lucht vallen. En kennelijk is het niet zo erg dat ze ter plekke een spoed keizersnede wilden uitvoeren maar nog uit willen gaan van 37 weken. Dat betekent dat ik nog 4x op comtrole moet (en nu moet gaan bedenken waarom ik druk op mn oren heb, die bloeddruk is echt 5x gemeten vandaag, lijkt me voldoende :') )
Ah ok, 'gelukkig' maar dat jij het wel een beetje zag aankomen!
Hoe ver ben je nu, 35 weken, zoiets? Wat was eigenlijk de termijn waarbij je oudste geboren is?

Ik ben ook benieuwd naar faptist, hopelijk alles goed!
  vrijdag 27 maart 2015 @ 09:42:02 #267
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151083626
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 09:21 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ah ok, 'gelukkig' maar dat jij het wel een beetje zag aankomen!
Hoe ver ben je nu, 35 weken, zoiets? Wat was eigenlijk de termijn waarbij je oudste geboren is?

Ik ben ook benieuwd naar faptist, hopelijk alles goed!
Vandaag wisseldag ja! *O* 35 weken.

Bij min zoontje was dit niet bekend. Wel eens met hoge bloeddruk in het ziekenhuis geweest, weer terug eerste lijn (wilde ik heel graag), en die bloeddruk liep ook wel langzaam op maar ze hielden de ondergrens van 95 aan. Ze hebben ook 4 weken lang geroepen dat ik elk moment ging bevallen omdat de bloeddruk opliep. En toen kwam hij met 40 weken "pas".
1x een groei echo gehad, waarschijnlijk was dat toen hij op de p10 zat en bij normale groei nog wel 6 a 6,5 pond zou halen.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 09:46:30 #268
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151083727
Oh ja Wisseldag! *O* 35 weken

:P

Doe maar gewoon niet voordringen pessie ;)
  vrijdag 27 maart 2015 @ 10:21:16 #269
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151084652
Oh ja, die vond ik nog zo mooi van DJMO vorige keer..

35 weken is nog maar 35 dagen! *O*
pi_151084952
Kom ik net voor de termijnecho, is het stroom uitgevallen in grote delen van Noord-Holland, en daar dus ook. :'(
Nu weer thuis (hier wel stroom) en wachten totdat ik gebeld wordt voor eventueel vanavond... hopelijk doet het stroom het dan overal weer.

M'n vriend kan het relativeren, ik baal alleen maar. :'(
Ik zie het plan (zouden einde van de middag richting familie) om het te vertellen, in duigen vallen.
pi_151085168
Jantina wat een pech ;( Hopelijk kun je snel terecht
  vrijdag 27 maart 2015 @ 10:46:36 #272
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151085285
Balen Jantina! Erg zuur
pi_151085474
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 09:46 schreef Nikooos het volgende:
Oh ja Wisseldag! *O* 35 weken

:P

Doe maar gewoon niet voordringen pessie ;)
Het gaat snel nu he! *O*

Pessie, Limone en Fannetje wat een stress en onzekerheid voor jullie -O-

Fan, zet em op zaterdag! *O*
Limone, het komt vast goed maandag. Ik hoop dat je het weekend wat vol kunt krijgen zodat het snel maandag is :*
Pessie, rustig aan! :*

Hier alles goed. Manlief brengt al 2 weken de oudste elke ochtend naar school. (dat houden we er mooi in als de baby er straks is 8-) ) zodat ik kan blijven liggen totdat de jongste me uit bed trekt ;)
Die ligt momenteel boven in ons bed te slapen. Het arme schaap is weer es ziek -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151085653
Balen Jantina!

De stroom is weer terug schijnt? Of iig bij Domien van 3FM :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151086476
Ahwwwwwww bedankt allemaal!

quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:13 schreef Nikooos het volgende:
Stippel gefeliciteerd! *O*

Gewoon omdat het kan een super gouden glitterbabysticker! Geef maar door ;-)

[ afbeelding ]
Die zal ik bij haar opplakken O+
Thanks!

Hij heet P.elle O+ en is super cute. Lag gisteren al goed te drinken bij zijn moeder O+ en zijn suiker was ook helemaal goed *O*
SPOILER: rammel der uit foto
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')