Rennies!quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:27 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Hahaha ja echt bizar, alsof alles vast oprekt
Steeds meer last van zuur, maar zo lang ik blijf eten gaat 't wel hahaha! Ik ben 2 kilo afgevallen afgelopen 2 weken, dus kan volgens mij gerust blijven eten
Kom je nog in NL in de tussentijd?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ga naar 1 en dezelfde verloskundige. Ik zou nu wel graag een afspraak willen, de laatste afspraak was met 10 weken, en hoewel we in week 19 de SEO hebben, zien we de verloskundige pas weer in week 25. Dat duurt toch wel lang. Zou bijvoorbeeld graag het hartje willen horen, of wat kleine dingetjes doorpraten. Van die zaken waar je niet even over belt...
Whoo hoo! Dankjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:59 schreef Daui het volgende:
Nikoos voor je contractverlenging nog een echte glitter
[ afbeelding ]
Ah ok, 'gelukkig' maar dat jij het wel een beetje zag aankomen!quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:41 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik zag het natuurlijk al aankomen. En natuurlijk hoopte ik dat het niet zo zou zijn maar ik wist dat de baby geen grote groeispurt zou gaan maken, ik bedoel, dat heeft mijn oudste ook niet gedaan. Het bekken wat niet meewerkt draagt ook bij aan het gevoel van "het is wel klaar". Tsja, en de vk's die geen afspraak meer wilden maken tot nader order, de bloeddruk waarvoor ik vorige week al in het ziekenhuis was. Er waren genoeg signalen zeg maar. Had wel echt op de maan moeten leven om dit niet te zien. Dus het komt vor mn gevoel niet uit de lucht vallen. En kennelijk is het niet zo erg dat ze ter plekke een spoed keizersnede wilden uitvoeren maar nog uit willen gaan van 37 weken. Dat betekent dat ik nog 4x op comtrole moet (en nu moet gaan bedenken waarom ik druk op mn oren heb, die bloeddruk is echt 5x gemeten vandaag, lijkt me voldoende)
Vandaag wisseldag ja!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:21 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ah ok, 'gelukkig' maar dat jij het wel een beetje zag aankomen!
Hoe ver ben je nu, 35 weken, zoiets? Wat was eigenlijk de termijn waarbij je oudste geboren is?
Ik ben ook benieuwd naar faptist, hopelijk alles goed!
Het gaat snel nu he!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:46 schreef Nikooos het volgende:
Oh ja Wisseldag!35 weken
Doe maar gewoon niet voordringen pessie
Die zal ik bij haar opplakkenquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:13 schreef Nikooos het volgende:
Stippel gefeliciteerd!
Gewoon omdat het kan een super gouden glitterbabysticker! Geef maar door ;-)
[ afbeelding ]
SPOILER: rammel der uit fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |