abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 maart 2015 @ 19:57:04 #203
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151068119
Cassandra wat klinkt dat goed zeg!!! Maar 24 oktober dus ;) En wat lief dat er al handjes te zien waren.

Coccinelle dat is echt niet leuk. Volgens mij is fluxus wel een reden om in het ziekenhuis te bevallen, maar per se in een universitair ziekenhuis heb ik nog nooit gehoord.

Twist, ik hoop dat het hierna weer voorbij is :* en weet je, ik heb 2 best goede zwangerschappen en hele goede thuisbevallingen gehad. Soms zit het mee, soms zit het tegen.
pi_151068706
Fannetje bijna een baby! Gek idee of niet, nu ineens een datum en nog vlot ook!

Dikke knuffel voor Pessie, wat een emotionele achtbaan, wat krijg je veel voor je kiezen, die laatste loodjes..

Mijn man is trouwens trots..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151068719
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef Poekie1993 het volgende:
*ontlurkt*

Vraag me af hoe het nu met Gevalletje is..
Iemamd nog wat gehoord?

*terug in lurkstand*
:o ik kijk toevallig nét weer eens voorzichtig hier!

Ben maandag op m'n UD thuisgekomen, na bijna een volle week ziekenhuis. Nu begint de drukte pas echt.. Vind het erg moeilijk werk uit handen te geven en heb al veel te veel gedaan wat ik nog niet moest doen, dus was al snel op. Gelukkig nog verlengde kraamzorg gekregen want door de vermoeidheid en alle gebeurtenissen ben ik nu 1 grote kraamtraan. Barst om bijna niks in huilen uit. Maar gaat steeds iets beter en word goed in de gaten gehouden. M'n wond herstelt goed, maar ik baal dat ik nog veel niet mag.. En dat ik amper ergens nig tijd en kracht voor kan vinden.

Maar verder gaat het natuurlijk om Q. en die doet het gewoon heel erg goed! Hij dronk even niet aan de borst vanwege kloofjes en hij leek het verleerd te zijn, maar sinds vanmiddag lukt het weer met hulp van een tepelhoedje! Hij groeit goed, is al ruim over z'n geboortegewicht heen. Maatje 44 wordt zelfs al te kort voor z'n dunne beentjes! Hij is heeel rustig en tevreden, tenzij honger! Verder heeft ie veel en lang haar al en een fijn gezichtje, iedereen vindt em er zo leuk uitzien, en wij vinden hem sowieso al de knapste baby die er is natuurlijk :P

Nog even een *O* voor alle verse baby's die ik moet hebben gemist en :* voor spannende tijden, iig voor Pessie wat ik zo snel zie.
Vriend wil geen foto op sites of FB maar ik denk binnenkort wel kort een foto hier neer te zetten, veel te trots op ons kleine mannetje :P
  donderdag 26 maart 2015 @ 20:15:41 #206
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_151069023
Pessie, Fannetje, dat gaat snel opeens! Al hoop ik dat baby bij Pessie toch nog een paar weken door mag groeien.

Coccinelle, dat klinkt niet als een sympathieke gyn. Vriendin van me had bij nr 1 ook fluxus, maar hoefde bij de tweede echt niet naar een universitair ziekenhuis. Nu is het zkh hier wel redelijk all-round en ook een opleidingsziekenhuis, dus misschien maakt dat nog verschil tegenover een kleiner streekziekenhuis? Ik hoop iig dat je snel mag overstappen. Is anders een second opinion aanvragen van een andere gyn een idee/ optie?

Ik mag over 2 weken al voor de SEO, en dan eind april afspraak bij de gyn :(. Loop in principe bij de verloskundige, maar ze willen me daar toch iig één keer zien ivm voorgeschiedenis hellp. Vind ik minder, maar omdat ze zelfs na 2 keer navragen of t echt echt echt nodig was bij hun standpunt bleven heb ik toch toen maar die afspraak gemaakt. Ik zie de verloskundige dus pas weer over 10 weken ofzo :?
pi_151069223
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 19:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn kindje heeft armpjes en beentjes, en was piano aan het spelen O+ (Ik zei, kijk zo schattig, die handjes op en neer. Nou zegt de staigiare, ik denk dat het de kaakjes zijn, het is nog te vroeg om handjes te zien. En 2 seconde later, ooh het zijn echt handjes! het heeft ook al vingertjes *; )En alles zag er goed uit O+
Ik ben een dag terug gezet, maar ik heb zelf koppig 23 oktober aangehouden, ook al hebben ze in de afgelopen 4 weken, 4 metingen gedaan waarvan er maar 1 uit kwam op 23 oktober, de anderen waren netjes 24 oktober :') Dus ik houd het nu maar op de 24e.
Maar oooh ik ben verliefd O+
Kleine was groot genoeg voor de officiele termijnbetaling maar de vk deed alsof haar neus bloedde en heeft me alsnog ingepland voor 13 april zodat ik een keertje extra kan spieken *; Moest echt die dag want de week ervoor was pasen, en de week erna kan ze niet meer verantwoorden voor de verzekering. Gyn zei naderhand, dat de kans op een miskraam écht minimaal was, omdat de kleine het tot nu toe zo goed deed, dus dat stelde me wel even gerust.

Daarna door gereden naar de kinderopvang die we op t oog hadden, heel kleinschalig, vandaar zo vroeg. Rondleiding gehad, leidsters gezien, kindjes gezien, echt precies wat we ervan verwacht hadden. Dus nu staat er een plekje vast op de maandag en de donderdag. Onwerkelijk hoor :o

/einde ego-post.
24 oktober zijn heeeeele leuke babys ;)

En die van mij gaat ook al op ma en do naar t kdv :+

@pessie: inleiden kan ook heel goed gaan hoor, kijk maar naar Stormqueens verhaal. Ik denk dat ik uiteindelijk qua termijn helemaal geen 40+2 was maar eerder 39+iets en dat het gewoon te vroeg was voor baby en voor mij. Mijn termijn is nooit echt goed gemeten (was nog voor de tien weken en het was volgens meting 9+1 maar qua termijn is toen 9+5 aangehouden :') )
Kwak
pi_151069322
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:09 schreef Cassandra87 het volgende:

Reden dat ik moeilijk zwanger werd lijkt echt gewoon het feit te zijn dat ik een korte lf heb, late eisprong, snel ongesteld.
Ben je met een late eisprong verminderd vruchtbaar? ik heb ook een late eisprong en bij ons was t in 1 x raak. Lucky shot I guess dan...
pi_151069480
Oh my, ik ben zo opgezwollen, ik lijk wel 60 weken zwanger i.p.v. 6 :'(

Voelden jullie je allemaal zo in het begin? Zo duizend dingen tegelijk?
pi_151069560
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:22 schreef kooks11 het volgende:

[..]

Ben je met een late eisprong verminderd vruchtbaar? ik heb ook een late eisprong en bij ons was t in 1 x raak. Lucky shot I guess dan...
Nee, maar ik heb mijn eisprong in een cyclus van 27 dagen pas op dag 21/22, en dát is wel tricky ;)
Omdat dat zo weinig voor komt, zijn we iedere keer te vroeg opgehouden met klussen. Wij hadden m op dag 17 verwacht.

Kwak dat belooft wat dan *O* toevallig. Is M. van de 24e?
  donderdag 26 maart 2015 @ 20:27:55 #211
259886 pessie
pi_151069587
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:15 schreef mousemicky het volgende:

Ik mag over 2 weken al voor de SEO, en dan eind april afspraak bij de gyn :(. Loop in principe bij de verloskundige, maar ze willen me daar toch iig één keer zien ivm voorgeschiedenis hellp. Vind ik minder, maar omdat ze zelfs na 2 keer navragen of t echt echt echt nodig was bij hun standpunt bleven heb ik toch toen maar die afspraak gemaakt. Ik zie de verloskundige dus pas weer over 10 weken ofzo :?
Ik heb zelf ivm een groei-echo een keer een vk afspraak over laten slaan. Achteraf vond ik het eigenlijk echt veel te lang duren en dat ging over 6 weken. Als jij gewoon na 4 weken weer even naar je vk's wilt zou ik er gewoon over bellen. Ik vertelde achteraf aan de vk's dat het voor mij gewoon niet prettig voelde, dat vonden ze ook vervelend om te horen.

Kwakzor, ik blijf het bijzonder vinden hoe snel protocollen weer veranderen. Hier zeggen ze dat een betrouwbare termijn uitsluitend tussen de 10 en 12 weken kan worden bepaald. Dus bij 9+6 is later terugkomen. Ik mocht zelf dus 2x voor de termijn omdat de eerste keer 9+6 gemeten werd.

Bloesem ja! Dat zijn je darmen ;) ik kon bij de eerste met 8 weken mijn eigen broeken niet meer aan omdat mijn buik zoooooooooo dik was doordat er zoveel lucht in mn darmen zat.

Kook, het gaat meer om de tijd die er zit tussen de eisprong en de nieuwe cyclus, als die erg kort is (<8 dagen) kun je vermindert vruchtbaar zijn volgens mij
pi_151069651
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:27 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb mijn eisprong in een cyclus van 27 dagen pas op dag 21/22, en dát is wel tricky ;)
Omdat dat zo weinig voor komt, zijn we iedere keer te vroeg opgehouden met klussen. Wij hadden m op dag 17 verwacht.

Ah zo. ja ik had eisprong op dag 20 en cyclus van 28 dagen. Maar wij hebben meteen ovulatie testen gebruikt dus ik wist eigenlijk meteen wanneer ik ovuleerde, dus zo lucky was die shot ook weer niet ;)
  donderdag 26 maart 2015 @ 20:30:26 #213
259886 pessie
pi_151069711
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:29 schreef kooks11 het volgende:

[..]

Ah zo. ja ik had eisprong op dag 20 en cyclus van 28 dagen. Maar wij hebben meteen ovulatie testen gebruikt dus ik wist eigenlijk meteen wanneer ik ovuleerde, dus zo lucky was die shot ook weer niet ;)
Maarre, jouw baby houdt ons nog even in spanning dus ;)
pi_151069841
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:27 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik heb zelf ivm een groei-echo een keer een vk afspraak over laten slaan. Achteraf vond ik het eigenlijk echt veel te lang duren en dat ging over 6 weken. Als jij gewoon na 4 weken weer even naar je vk's wilt zou ik er gewoon over bellen. Ik vertelde achteraf aan de vk's dat het voor mij gewoon niet prettig voelde, dat vonden ze ook vervelend om te horen.

Kwakzor, ik blijf het bijzonder vinden hoe snel protocollen weer veranderen. Hier zeggen ze dat een betrouwbare termijn uitsluitend tussen de 10 en 12 weken kan worden bepaald. Dus bij 9+6 is later terugkomen. Ik mocht zelf dus 2x voor de termijn omdat de eerste keer 9+6 gemeten werd.

Bloesem ja! Dat zijn je darmen ;) ik kon bij de eerste met 8 weken mijn eigen broeken niet meer aan omdat mijn buik zoooooooooo dik was doordat er zoveel lucht in mn darmen zat.

Kook, het gaat meer om de tijd die er zit tussen de eisprong en de nieuwe cyclus, als die erg kort is (<8 dagen) kun je vermindert vruchtbaar zijn volgens mij
Is geen veranderd protocol, ze waren gewoon te belazerd om me nog eens terug te laten komen :') de gyn vond de termijn niet zo boeiend :')

Edit: jammer dat die termijn ineens wel er toe deed toen ik 'suiker' had en niet voorbij de veertig weken mocht eigenlijk. Ik zeg 'suiker' omdat de internist later heeft gezegd dat ik objectief gezien geen suiker had, ondanks slechte suikertest.

@cassandra jup! Mijn 'UD' was 22-10, 24-10 geboren. Mijn schoonzusje is ook van de 24e trouwens en die is ook leuk. :W
Kwak
  donderdag 26 maart 2015 @ 20:33:59 #215
259886 pessie
pi_151069882
Ik denk niet dat inleiden met 37 weken zo vlot zal gaan :') mijn baby's zitten graag tot 40 weken :7 nou ja. We zien het wel. Eerst die 37 weken halen, hopen dat baby in ieder geval boven de 2 kilo zit. En dan maar zien wat de dames geleerden ervan zeggen. Ik kan er in ieder geval niets aan veranderen.
  donderdag 26 maart 2015 @ 20:34:19 #216
409579 LuDann
All the way
pi_151069898
Pessie: joh, vervelend zeg, dat het zo loopt. Ook al zag je het aankomen, het is toch niet niks.

Fannetje: wow, dat is een stroomversnelling ineens! Ben je er klaar voor denk je?

Gevalletje: fijn weer iets van je te lezen. Ik kan me goed voorstellen dat dat uit handen geven lastig is! Gelukkig doet Q. het goed. :Y En het is een beeldschone baby inderdaad, mogen jullie trots op zijn. *O*

Ben ook benieuwd hoe het met faptist is.

Stippel nu echt bijna bijna tante. *O*
pi_151069985
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:33 schreef pessie het volgende:
Ik denk niet dat inleiden met 37 weken zo vlot zal gaan :') mijn baby's zitten graag tot 40 weken :7 nou ja. We zien het wel. Eerst die 37 weken halen, hopen dat baby in ieder geval boven de 2 kilo zit. En dan maar zien wat de dames geleerden ervan zeggen. Ik kan er in ieder geval niets aan veranderen.
Nou ja, ik hoop voor je dat je nog even door mag en dat t gewoon goed gaat :*
Kwak
pi_151070001
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:25 schreef Bloesem. het volgende:

Jep. En week 6 tm 9 knoepten me de knopen ook zowat van de broek, zo verschrikkelijk opgeblazen was ik. Vooral 's avonds. En ik wist ook allemaal niet wat ik er van moest denken en voelen en vinden. :@

En Cassandra, een goede echo, YES! *O*

En Fannetje, woei! Spannend! :)
pi_151070032
dubbel
pi_151070077
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:30 schreef pessie het volgende:

[..]

Maarre, jouw baby houdt ons nog even in spanning dus ;)
Ja...die heeft absoluut geen haast merk ik al. Ik hoop op dit weekend, maar ik hou rekening met 41/42 weken en evt. inleiden...
  donderdag 26 maart 2015 @ 20:37:59 #221
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151070094
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:25 schreef Bloesem. het volgende:

Ja Bloes, ik draag ook al 3 weken positiejeans :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 26 maart 2015 @ 20:39:38 #222
259886 pessie
pi_151070183
Och gevalletje ik had nog niet gereageerd. Ik vind het toch wel logisch dat het allemaal erg veel is :* Ik hoop dat je nu langzamerhand kunt bijkomen, en dit alles kunt gaan verwerken. Het is ook niet niets :*

Kwakzor, de gyn zei "ik hoop dat we de 37 weken kunnen halen". Ik denk dat ik maar rekening ga houden met die 37. Wordt het een paar dagen langer dan is dat zo, maar 39 zal het echt niet meer worden. Aan de andere kant ben ik natuurlijk al 2x bevallen, en is de hele boel daar beneden al zwak. We zien het wel. Heb in ieder geval nog even tijd om het geboortekaartje te gaan maken.
pi_151070230
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:39 schreef pessie het volgende:
Och gevalletje ik had nog niet gereageerd. Ik vind het toch wel logisch dat het allemaal erg veel is :* Ik hoop dat je nu langzamerhand kunt bijkomen, en dit alles kunt gaan verwerken. Het is ook niet niets :*

Kwakzor, de gyn zei "ik hoop dat we de 37 weken kunnen halen". Ik denk dat ik maar rekening ga houden met die 37. Wordt het een paar dagen langer dan is dat zo, maar 39 zal het echt niet meer worden. Aan de andere kant ben ik natuurlijk al 2x bevallen, en is de hele boel daar beneden al zwak. We zien het wel. Heb in ieder geval nog even tijd om het geboortekaartje te gaan maken.
Je niest m dr vast zo uit :Y
Kwak
  donderdag 26 maart 2015 @ 20:41:45 #224
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_151070266
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:33 schreef pessie het volgende:
Ik ben ingeleid met 34.2, en dat ging (afgezien van de weeenstorm) prima, was eigenlijk een bevalling volgens t boekje, alleen te vroeg :(. Het kan dus wel, er komen alleen wat van die nare weeenopwekkers aan te pas hoogst waarschijnlijk :X .

Ik hoop dat t bij jou (qua bevallingsverloop dan ;)) ook zo mag gaan. Baby binnen 12 uur na eerste spuit met een klein knipje...
  donderdag 26 maart 2015 @ 20:44:53 #225
259886 pessie
pi_151070376
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:41 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik ben ingeleid met 34.2, en dat ging (afgezien van de weeenstorm) prima, was eigenlijk een bevalling volgens t boekje, alleen te vroeg :(. Het kan dus wel, er komen alleen wat van die nare weeenopwekkers aan te pas hoogst waarschijnlijk :X .

Ik hoop dat t bij jou (qua bevallingsverloop dan ;)) ook zo mag gaan. Baby binnen 12 uur na eerste spuit met een klein knipje...
Mijn bekkenfysio riep voor mij al om een ruggeprik O-)

Ik heb ergens de illusie dat ze mijn vliezen kunnen breken, de boel uit zichzelf op gang komt en ik 6 uur later een baby op mijn buik heb liggen...
Ik geloof dat ik even optiimistisch wil zijn
pi_151070428
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:37 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ja Bloes, ik draag ook al 3 weken positiejeans :')
Gedeelde smart is halve smart he ;) hahaha (nee serieus, ik pas niet meer in m'n lijf, ik knal eruit, en die borsten dan! En maar blijven eten he :p )
pi_151070486
Jippie Cassandra *O* Wat enorm fijn!

Wij hebben vanavond een skippy koe gekocht, vonden we zķ leuk. Voorlopig als decoratie voor in de toekomstige babykamer. :P
  donderdag 26 maart 2015 @ 20:50:35 #228
409579 LuDann
All the way
pi_151070584
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:26 schreef J0ycie88 het volgende:

Hier medisch, maar had sowieso niet thuis willen bevallen. Mijn voorkeur ging altijd al uit naar ziekenhuis/geboortehotel. Dus aan de ene kant wel makkelijk dat ik medisch ben. Aan de andere kan niet leuk natuurlijk maar eigenlijk heb ik geen moeite gehad om dit te accepteren. Heb me er makkelijk bij neergelegd.
Lees sommige verhalen (niet hier hoor) over dat medisch zijn zo verschrikkelijk is, en dat het helemaal niet leuk is om onder controle te zijn in het ziekenhuis. En het ook echt niet kunnen accepteren. Ik snap dat niet zo goed.
Kijk ik heb natuurlijk pas 13 weken ervaring met zwanger zijn en dus onder controle staan bij de gyn. Maar het valt mij echt zo mee. Ok, de eerste afspraak was wat stug, maar goed ik snap ook dat je als gyn niet te enthousiast wilt doen zo pril. De 2e afspraak was de gyn een stuk vrijer en opener.
Mijn ervaring met de klinisch verloskundige, hele lieve vrouw die echt de tijd nam. De echo maakte en hier ook de tijd voor nam. En verder de mensen op de poli ook heel leuk, en nemen zo de tijd. Ja je ziet meerdere gezichten, en ja het is allemaal iet wat zakelijk. En tuurlijk moet je het ook een beetje treffen qua arts. Maar ik denk dat het allemaal al een stuk zou schelen wanneer je er positiever in stapt. In plaats van alle negativiteit die je leest over "medisch zijn".

Dit laatste stukje wilde ik gewoon even kwijt, want merk dat dat best iets is waar ik over nadenk op het moment.
En tuurlijk snap ik, zeker wanneer je later in je zwangerschap overgedragen wordt dat dit echt ongelofelijk #$%^# is, omdat je dan al zo'n band hebt met je VK en je je een beeld vormt over hoe alles loopt.
Ik probeer er ook positief in te staan, dat medisch zijn, maar ik vind het toch moeilijk. Ik zie telkens andere gyneacologen en klinische verloskundigen in 2 verschillende ziekenhuizen (+2 andere ziekenhuizen voor een enkele afspraak), mijn 'vaste' heb ik pas 1 keer gezien.

En dat stugge en niet enthousiaste, dat is tot nu toe hier bij elke afspraak toch wel gebleven. Sommigen (zoals een echoscopiste) zijn wel wat enthousiaster en blijer als alles goed blijkt, echter zetten de artsen en verloskundigen altijd een ''maar'' achter elke ontwikkeling.

''Het gaat goed met het kindje, maaaaaaar het is nog erg klein nu en we kunnen nog niks definitiefs zeggen''

Elke keer weer een domper toch wel. En er is naar mijn idee gewoon heel weinig ruimte voor de gevoelens en emoties die bij zwangerschap komen kijken. Ik word prima behandeld hoor en supergoed in de gaten gehouden, maar er is gewoon geen tijd om het na een controle naast over de medische zaken ook nog over iets anders te hebben.

Dit wilde ik gewoon even kwijt, niks negatiefs tegen jou verder hoor. Ben blij dat je het er niet moeilijk mee hebt! :)
  donderdag 26 maart 2015 @ 20:51:27 #229
409579 LuDann
All the way
pi_151070624
Morgen de GUO, B_N is er speciaal eerder voor naar huis gevlogen en komt zo thuis. Ben stikzenuwachtig. :X
pi_151070704
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:36 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Jep. En week 6 tm 9 knoepten me de knopen ook zowat van de broek, zo verschrikkelijk opgeblazen was ik. Vooral 's avonds. En ik wist ook allemaal niet wat ik er van moest denken en voelen en vinden. :@

En Cassandra, een goede echo, YES! *O*

En Fannetje, woei! Spannend! :)
Dit dus. Ik weet al amper meer wat ik aan moet want skinny jeans zitten echt voor geen meter meer.
Of nahjah, misschien in 2 maten groter wel, maar ja, die heb ik niet!
pi_151070751
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:51 schreef LuDann het volgende:
Morgen de GUO, B_N is er speciaal eerder voor naar huis gevlogen en komt zo thuis. Ben stikzenuwachtig. :X
Succes vast!
en wellicht blonT, maarre, wat is een GUO? :@
pi_151070819
Is Faptist al bevallen?

Ik heb niks terug gelezen..

Ben helemaal op. Heb de hele middag op de spoedeisende hulp gezeten.. Lang verhaal.. De ha belde me vandaag op dat ze de vlekjes op m'n hals en gezicht toch niet helemaal vertrouwde.. En ik meter naar de spoedeisende hulp moest. Ben helemaal binnenste buiten gekeerd. Precies weten ze niet wat t is, maar waarschijnlijk iets van een reactie op een virusinfectie.
  donderdag 26 maart 2015 @ 20:56:54 #233
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_151070856
Misschien om een heel klein beetje te relativeren: mijn verloskundigenpraktijk heeft 3 teams van 8 vk's. In principe zit je bij 1 team voor controles, maar dan kan het dus zo zijn dat je 8 verschillende ziet. Word je echt overgedragen naar het zkh, ga je naar een ander team met klinisch verloskundigen. Ik heb tot nu toe ook 2 verschillende vk's en 3 echoscopisten gezien... (ieder 1 keer) Ben benieuwd wie ik de volgende keer tref ;)

Ik typ te langzaam, was dus een reactie op LuDann...
  donderdag 26 maart 2015 @ 20:57:33 #234
259886 pessie
pi_151070880
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:51 schreef LuDann het volgende:
Ah hij heeft kunnen vliegen dus! Snap dat je zenuwachtig bent :*

Voor de beginnende dames, ik hoorde wel eens van andere zwangeren dat ze bij deze termijn een haarelastiekjedoor hun knoopsgat deden en daarmee hun broek vast maakten. Wellicht nog een idee?

GUO is uitgebreide 20-weken echo.

LuDan, dat lijkt mij dus echt naar. Vandaar dat ik vandaag blij was de gyn te hebben die ik altijd zie en die de groei-echo's maakt. Ze had wat meer tijd waardoor ik gewoon meer vrgen kon stellen. Ik bedoel, dat hele ziekenhuisbevallen is echt een raadsel voor me :? En ik weet graag wat ik kan verwachten, en ik wil graag dat andere mensen daarvan op de hoogte zijn :+

Stoel, oef hele middag op de spoedhulp doorbrengen is echt vermoeiend! Maar uiteindelijk dus niets aan de hand? Das altijd zo rot :* maar beter goed kijken dan niet kijken :*
Faptist heeft zich niet meer gemeld.
pi_151070987
Jeetje wat een gedoe opeens zo pessie!
Doet me een beetje denken aan 5 jaar geleden :D ;)
Hopelijk kan de baby nog een paar weken blijven zitten !

En fannetje, zaterdag babydag :o spannend!
  donderdag 26 maart 2015 @ 20:59:40 #236
409579 LuDann
All the way
pi_151070990
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:54 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Succes vast!
en wellicht blonT, maarre, wat is een GUO? :@
Dank je!

Een GUO is een SEO, maar dan uitgebreider omdat er extra goed naar eventuele afwijkingen wordt gekeken. Niet blonT hoor, had ik voor ik zwanger was ook nog nooit van gehoord!

Ze worden doorgaans alleen in academische ziekenhuizen gedaan had ik begrepen.
  donderdag 26 maart 2015 @ 21:00:12 #237
409579 LuDann
All the way
pi_151071005
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:55 schreef gestreeptestoel het volgende:
Is Faptist al bevallen?

Ik heb niks terug gelezen..

Ben helemaal op. Heb de hele middag op de spoedeisende hulp gezeten.. Lang verhaal.. De ha belde me vandaag op dat ze de vlekjes op m'n hals en gezicht toch niet helemaal vertrouwde.. En ik meter naar de spoedeisende hulp moest. Ben helemaal binnenste buiten gekeerd. Precies weten ze niet wat t is, maar waarschijnlijk iets van een reactie op de virusinfectie.
Oh jeetje, dat is toch wel snel heel vervelend geworden zeg. Sterkte en beterschap!
  donderdag 26 maart 2015 @ 21:03:09 #238
409579 LuDann
All the way
pi_151071114
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:56 schreef mousemicky het volgende:
Misschien om een heel klein beetje te relativeren: mijn verloskundigenpraktijk heeft 3 teams van 8 vk's. In principe zit je bij 1 team voor controles, maar dan kan het dus zo zijn dat je 8 verschillende ziet. Word je echt overgedragen naar het zkh, ga je naar een ander team met klinisch verloskundigen. Ik heb tot nu toe ook 2 verschillende vk's en 3 echoscopisten gezien... (ieder 1 keer) Ben benieuwd wie ik de volgende keer tref ;)

Ik typ te langzaam, was dus een reactie op LuDann...
Ah oke. :) Ik wist niet dat de VK ook zo 'massaal' aan kon voelen.

De kliniek waar ik me aanmeldde had 2 verloskundigen (allebei super aardig) en het doel was om zoveel mogelijk bij 1 en dezelfde te blijven.

Ik ben er maar 2 keer geweest en had beide keren een andere, maar ik vond ze toch meer betrokken bij me voelen, op emotioneel gebied. Nog even nabellen of alles goed gaat enzo... Dat vond ik erg lief. :Y
pi_151071208
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:50 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik probeer er ook positief in te staan, dat medisch zijn, maar ik vind het toch moeilijk. Ik zie telkens andere gyneacologen en klinische verloskundigen in 2 verschillende ziekenhuizen (+2 andere ziekenhuizen voor een enkele afspraak), mijn 'vaste' heb ik pas 1 keer gezien.

En dat stugge en niet enthousiaste, dat is tot nu toe hier bij elke afspraak toch wel gebleven. Sommigen (zoals een echoscopiste) zijn wel wat enthousiaster en blijer als alles goed blijkt, echter zetten de artsen en verloskundigen altijd een ''maar'' achter elke ontwikkeling.

''Het gaat goed met het kindje, maaaaaaar het is nog erg klein nu en we kunnen nog niks definitiefs zeggen''

Elke keer weer een domper toch wel. En er is naar mijn idee gewoon heel weinig ruimte voor de gevoelens en emoties die bij zwangerschap komen kijken. Ik word prima behandeld hoor en supergoed in de gaten gehouden, maar er is gewoon geen tijd om het na een controle naast over de medische zaken ook nog over iets anders te hebben.

Dit wilde ik gewoon even kwijt, niks negatiefs tegen jou verder hoor. Ben blij dat je het er niet moeilijk mee hebt! :)
Naja weet je. Ik vind het wel moeilijk dat er blijkbaar een reden is waarom ik medisch ben (gewicht+bloeddruk(. Dat ben ik natuurlijk liever kwijt als rijk.
Wat ik meer bedoelde te zeggen is dat ik zoveel om me heen lees en hoor dat onder controle staan bij de gynaecoloog de grootste straf is die er is. En het veel zou schelen wanneer je positief aan het "avontuur" begint in plaats van al meteen met een negatieve blik.
Misschien heb ik dat in mijn eerder post niet goed verwoord.
Buiten de redes waarom je medisch bent om dus. Want die zijn vaak gewoon vreselijk rot!

En natuurlijk is het niet leuk als de dingen zo lopen dat je wordt overgedragen en je daar verdriet van hebt/boos om bent/even aan moet wennen.

Hopelijk is nu een beetje duidelijk wat ik bedoelde merk dat het allemaal een beetje een warrig verhaal is...
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  donderdag 26 maart 2015 @ 21:07:15 #240
409579 LuDann
All the way
pi_151071236
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:57 schreef pessie het volgende:

[..]

Ah hij heeft kunnen vliegen dus! Snap dat je zenuwachtig bent :*

Voor de beginnende dames, ik hoorde wel eens van andere zwangeren dat ze bij deze termijn een haarelastiekjedoor hun knoopsgat deden en daarmee hun broek vast maakten. Wellicht nog een idee?

GUO is uitgebreide 20-weken echo.

LuDan, dat lijkt mij dus echt naar. Vandaar dat ik vandaag blij was de gyn te hebben die ik altijd zie en die de groei-echo's maakt. Ze had wat meer tijd waardoor ik gewoon meer vrgen kon stellen. Ik bedoel, dat hele ziekenhuisbevallen is echt een raadsel voor me :? En ik weet graag wat ik kan verwachten, en ik wil graag dat andere mensen daarvan op de hoogte zijn :+

Stoel, oef hele middag op de spoedhulp doorbrengen is echt vermoeiend! Maar uiteindelijk dus niets aan de hand? Das altijd zo rot :* maar beter goed kijken dan niet kijken :*
Faptist heeft zich niet meer gemeld.
Ja, gelukkig is de terugvlucht gewoon op schema gegaan. Erg fijn dat hij er morgen bij is. :)

Ik had ook geen idee van wat ik kon verwachten, er is me eigenlijk pas wat meer uitgelegd door de verpleegkundigen tijdens een ongeplande ziekenhuisopname. :+ Ik zou ook het liefst 1 en dezelfde willen, maar dat is praktisch gezien gewoon niet haalbaar en dat snap ik wel. Tot nu toe is er nog geen ruimte geweest om mijn bevalling te bespreken (behalve dan een soort los schema) maar ik ga ervan uit dat dat later in de zwangerschap nog wel gebeurt.

Fijn dat je wat meer uitleg kon krijgen, echt super! :Y
  donderdag 26 maart 2015 @ 21:10:17 #241
409579 LuDann
All the way
pi_151071337
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:06 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Naja weet je. Ik vind het wel moeilijk dat er blijkbaar een reden is waarom ik medisch ben (gewicht+bloeddruk(. Dat ben ik natuurlijk liever kwijt als rijk.
Wat ik meer bedoelde te zeggen is dat ik zoveel om me heen lees en hoor dat onder controle staan bij de gynaecoloog de grootste straf is die er is. En het veel zou schelen wanneer je positief aan het "avontuur" begint in plaats van al meteen met een negatieve blik.
Misschien heb ik dat in mijn eerder post niet goed verwoord.
Buiten de redes waarom je medisch bent om dus. Want die zijn vaak gewoon vreselijk rot!

En natuurlijk is het niet leuk als de dingen zo lopen dat je wordt overgedragen en je daar verdriet van hebt/boos om bent/even aan moet wennen.

Hopelijk is nu een beetje duidelijk wat ik bedoelde merk dat het allemaal een beetje een warrig verhaal is...
Oke, dat snap ik wel en ben ik ook wel met je eens. Ik houd ook niet van die enorme dramaverhalen en medisch zijn is inderdaad echt niet het einde van de wereld.

Maar los van de redenen dat ik medisch ben, vind ik het wel een heel stuk onpersoonlijker en klinischer en daarom emotioneel moeilijker dan het gevoel wat ik kreeg bij de VK.
pi_151071627
Mijn VK praktijk heeft ook 4 verloskundigen, waarvan er halverwege mijn zwangerschap 2 zelf met zwangerschapsverlof zijn gegaan waardoor er nu 2 invalsters zijn. Daarnaast hebben ze ook nog een vaste waarneemster. Ik zie dus, ondanks dat ik niet medisch ben, ook veel verschillende gezichten en heb eerlijk gezegd geen idee wie ik straks bij mijn bevalling aantref. Vond t eerst een beetje raar, maar heb me er over heengezet en vind t nu niet zo erg meer. Mijn man is er en dat is mijn vertrouwenspersoon, en dan is de VK aanwezig als professional om het geheel te begeleiden, zo zie ik t maar 😊
  donderdag 26 maart 2015 @ 21:19:51 #243
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_151071674
Jeetje gs! Maar het is dus niets ernstig?

Spannend LuDann! Ik duim voor een goede echo!

Ik zie bij de verloskundigepraktijk trouwens ook steeds verschillende personen. Er werken er iets van 6 en ik heb geen vaste. Maar het maakt mij niet uit, ik ben toch slecht met gezichten en namen. :+ ik vind ze wel allemaal een beetje op elkaa lijken en hetzelfde qua type persoon. :D maar kan me voorstellen dat het vervelend is als je je verhaal hebt gedaan bij de ene persoon en je treft de volgende keer een ander.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_151072809
Ik ga naar 1 en dezelfde verloskundige. Ik zou nu wel graag een afspraak willen, de laatste afspraak was met 10 weken, en hoewel we in week 19 de SEO hebben, zien we de verloskundige pas weer in week 25. Dat duurt toch wel lang. Zou bijvoorbeeld graag het hartje willen horen, of wat kleine dingetjes doorpraten. Van die zaken waar je niet even over belt...
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:06:21 #245
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151073714
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:46 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Gedeelde smart is halve smart he ;) hahaha (nee serieus, ik pas niet meer in m'n lijf, ik knal eruit, en die borsten dan! En maar blijven eten he :p )
Ik voel het ook, nu al uit mn vel barsten. Die tetten :o ;(
Dat blijven eten heb ik nog niet zo, nogsteeds beetje misselijk af en aan. Heb je daar nog geen last van gehad?
pi_151074432
Hoera!!!!!!!

Tante van mijn nieuw versgebakken neefje!!

*O*

niets bijgelezen vanavond, want vingersopvreetwerk en zulks
Schudden voor gebruik
pi_151074800
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ga naar 1 en dezelfde verloskundige. Ik zou nu wel graag een afspraak willen, de laatste afspraak was met 10 weken, en hoewel we in week 19 de SEO hebben, zien we de verloskundige pas weer in week 25. Dat duurt toch wel lang. Zou bijvoorbeeld graag het hartje willen horen, of wat kleine dingetjes doorpraten. Van die zaken waar je niet even over belt...
jeetje dan zijn inderdaad weinig afspraken..

Ik hab de eerste afspraak met 6 weken (normaal heb je die rond 8/9 weken begreep ik) dan nu met 12 weken en dan over 4 weken weer een afspraak. En dan nog aparte afspraken voor de echo's (1 met 10+ weken gehad en heb dan zelf gekozen voor de 12 weken echo / combinatie test en een geslachtsbepaling echo met 15 weken)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_151074844
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:06 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ik voel het ook, nu al uit mn vel barsten. Die tetten :o ;(
Dat blijven eten heb ik nog niet zo, nogsteeds beetje misselijk af en aan. Heb je daar nog geen last van gehad?
Hahaha ja echt bizar, alsof alles vast oprekt :')

Steeds meer last van zuur, maar zo lang ik blijf eten gaat 't wel hahaha! Ik ben 2 kilo afgevallen afgelopen 2 weken, dus kan volgens mij gerust blijven eten :o
pi_151074875
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:20 schreef Stippelrientje het volgende:
Hoera!!!!!!!

*O*

niets bijgelezen vanavond, want vingersopvreetwerk en zulks
Hieeeehh *O* woop woop! Wat leuk! Gefeliciteerd!
pi_151075158
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:20 schreef Stippelrientje het volgende:
Gefeliciteerd *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_151075483
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:27 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Hahaha ja echt bizar, alsof alles vast oprekt :')

Steeds meer last van zuur, maar zo lang ik blijf eten gaat 't wel hahaha! Ik ben 2 kilo afgevallen afgelopen 2 weken, dus kan volgens mij gerust blijven eten :o
Rennies! O+

En ja, die mag je als je zwanger bent

En gefeliciteerd tante stippel!!!
pi_151076265
Gefeliciteerd stippel!
  donderdag 26 maart 2015 @ 23:13:30 #253
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151077156
Stippel gefeliciteerd! *O*

Gewoon omdat het kan een super gouden glitterbabysticker! Geef maar door ;-)

pi_151077724
Fannetje: wat een wending ineens. Zaterdag een inleiding en misschien ook wel een baby.

Pessie: bij jou ook spannend ineens. Wel goed dat ze je goed in de gaten houden.

Stippel: gefeliciteerd met je neefje *G*

Jantina en LuDann: succes morgen met de echo!
pi_151081452
Gefeliciteerd met je neefje Stippel!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151081575
Gefeliciteerd met je neefje Stippel! *O*

Ik droomde dat Faptist kwam melden dat haar kleintje er was, dus ik was net een beetje in de war toen dat niet echt zo bleek te zijn. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_151081658
:Z :Z :Z

Een of andere *piep* heeft op mijn vrije vrijdag (bijslaapdag!) een studiedag gepland. }:|
Dus, ik ben moe. En ongemotiveerd. }:|

En ik ben alweer 8 weken vandaag :@ . Wtf, ik testte toch pas gisteren.

[ Bericht 12% gewijzigd door silliegirl op 27-03-2015 07:25:28 ]
pi_151081710
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Kom je nog in NL in de tussentijd?
:)
pi_151081841
Gefeliciteerd Tante Stippelrientje!!

Wij krijgen ook een GUO (over een flink aantal weken). Alle andere testen slaan we over (NIPT kan niet eens bij tweelingen).
Eerlijk gezegd heb ik ook wel vertrouwen in die twee (alleen niet hoe ze er uit moeten aaaaaaaaah :? ).
Vannacht wel een nare droom. Ik stond te douchen maar het bad was helemaal vol bloed.

Heb van de gyn gelukkig een recept gekregen voor alle benodigde vitamientjes(extra foliumzuur en dubbel hoeveelheid zwangerschapsvitamines en ijzer).

Fannetje ik duim voor je! Komt helemaal goed zaterdag ^O^
Pessie :* en niks mis met optimisme. Zes uur en geen seconde later ;)

LuDann veel plezier vandaag! En fijn dat je man er bij is.

Bloesem wat bij mij helpt is kleine beetjes eten de hele dag door, veel meer slapen, koolzuur drinken, geconfijte gember, ginger ale, eten zonder gekke smaakjes, weinig kruiden, veel vezels en lief zijn voor jezelf.
pi_151081978
Nikoos voor je contractverlenging nog een echte glitter
pi_151082027
Ik las een paar pagina's terug over het wonder dat 2 cellen (nou ja... 2 halve cellen eigenlijk... gezien ze eigenlijk maar de helft van het DNA bij zich dragen) tot een kindje kunnen groeien.

Misschien oud nieuws voor velen... maar als je "The miracle of life" nog niet hebt gezien is het zeker een aanrader! Je moet even (als je dat vervelend vind tenminste) door het christelijke-gelovige heen prikken (want het is een christelijke film volgens mij) maar het geeft wel erg mooi weer hoe alles ontstaat.

Trailer. Is een volledige film van.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 08:38:26 #262
259886 pessie
pi_151082414
Dank je daui.
Leuke glittersticker gevonden voor nikoos :D

Bluh slecht geslapen. Moet even bijkomen geloof ik.
pi_151082626
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 07:27 schreef mignonne het volgende:

[..]

Kom je nog in NL in de tussentijd?
Ja, met 23 weken...
pi_151082932
Dat je voor de tweede dag op rij 's ochtends netjes je bammetjes voor de lunch smeert en ze vervolgens gewoon thuis laat liggen. }:| Pregnancy brain.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 09:19:28 #265
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151083093
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 07:59 schreef Daui het volgende:
Nikoos voor je contractverlenging nog een echte glitter
[ afbeelding ]
Whoo hoo! Dankje :D
pi_151083137
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 18:41 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik zag het natuurlijk al aankomen. En natuurlijk hoopte ik dat het niet zo zou zijn maar ik wist dat de baby geen grote groeispurt zou gaan maken, ik bedoel, dat heeft mijn oudste ook niet gedaan. Het bekken wat niet meewerkt draagt ook bij aan het gevoel van "het is wel klaar". Tsja, en de vk's die geen afspraak meer wilden maken tot nader order, de bloeddruk waarvoor ik vorige week al in het ziekenhuis was. Er waren genoeg signalen zeg maar. Had wel echt op de maan moeten leven om dit niet te zien. Dus het komt vor mn gevoel niet uit de lucht vallen. En kennelijk is het niet zo erg dat ze ter plekke een spoed keizersnede wilden uitvoeren maar nog uit willen gaan van 37 weken. Dat betekent dat ik nog 4x op comtrole moet (en nu moet gaan bedenken waarom ik druk op mn oren heb, die bloeddruk is echt 5x gemeten vandaag, lijkt me voldoende :') )
Ah ok, 'gelukkig' maar dat jij het wel een beetje zag aankomen!
Hoe ver ben je nu, 35 weken, zoiets? Wat was eigenlijk de termijn waarbij je oudste geboren is?

Ik ben ook benieuwd naar faptist, hopelijk alles goed!
  vrijdag 27 maart 2015 @ 09:42:02 #267
259886 pessie
pi_151083626
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 09:21 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ah ok, 'gelukkig' maar dat jij het wel een beetje zag aankomen!
Hoe ver ben je nu, 35 weken, zoiets? Wat was eigenlijk de termijn waarbij je oudste geboren is?

Ik ben ook benieuwd naar faptist, hopelijk alles goed!
Vandaag wisseldag ja! *O* 35 weken.

Bij min zoontje was dit niet bekend. Wel eens met hoge bloeddruk in het ziekenhuis geweest, weer terug eerste lijn (wilde ik heel graag), en die bloeddruk liep ook wel langzaam op maar ze hielden de ondergrens van 95 aan. Ze hebben ook 4 weken lang geroepen dat ik elk moment ging bevallen omdat de bloeddruk opliep. En toen kwam hij met 40 weken "pas".
1x een groei echo gehad, waarschijnlijk was dat toen hij op de p10 zat en bij normale groei nog wel 6 a 6,5 pond zou halen.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 09:46:30 #268
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151083727
Oh ja Wisseldag! *O* 35 weken

:P

Doe maar gewoon niet voordringen pessie ;)
  vrijdag 27 maart 2015 @ 10:21:16 #269
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151084652
Oh ja, die vond ik nog zo mooi van DJMO vorige keer..

35 weken is nog maar 35 dagen! *O*
pi_151084952
Kom ik net voor de termijnecho, is het stroom uitgevallen in grote delen van Noord-Holland, en daar dus ook. :'(
Nu weer thuis (hier wel stroom) en wachten totdat ik gebeld wordt voor eventueel vanavond... hopelijk doet het stroom het dan overal weer.

M'n vriend kan het relativeren, ik baal alleen maar. :'(
Ik zie het plan (zouden einde van de middag richting familie) om het te vertellen, in duigen vallen.
pi_151085168
Jantina wat een pech ;( Hopelijk kun je snel terecht
  vrijdag 27 maart 2015 @ 10:46:36 #272
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151085285
Balen Jantina! Erg zuur
pi_151085474
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 09:46 schreef Nikooos het volgende:
Oh ja Wisseldag! *O* 35 weken

:P

Doe maar gewoon niet voordringen pessie ;)
Het gaat snel nu he! *O*

Pessie, Limone en Fannetje wat een stress en onzekerheid voor jullie -O-

Fan, zet em op zaterdag! *O*
Limone, het komt vast goed maandag. Ik hoop dat je het weekend wat vol kunt krijgen zodat het snel maandag is :*
Pessie, rustig aan! :*

Hier alles goed. Manlief brengt al 2 weken de oudste elke ochtend naar school. (dat houden we er mooi in als de baby er straks is 8-) ) zodat ik kan blijven liggen totdat de jongste me uit bed trekt ;)
Die ligt momenteel boven in ons bed te slapen. Het arme schaap is weer es ziek -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151085653
Balen Jantina!

De stroom is weer terug schijnt? Of iig bij Domien van 3FM :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151086476
Ahwwwwwww bedankt allemaal!

quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:13 schreef Nikooos het volgende:
Stippel gefeliciteerd! *O*

Gewoon omdat het kan een super gouden glitterbabysticker! Geef maar door ;-)

[ afbeelding ]
Die zal ik bij haar opplakken O+
Thanks!

Hij heet P.elle O+ en is super cute. Lag gisteren al goed te drinken bij zijn moeder O+ en zijn suiker was ook helemaal goed *O*
SPOILER: rammel der uit foto
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
pi_151086729
Wat een schatje!

Wij waren het gister zomaar eens over een jongensnaam, terwijl dat altijd erg moeilijk leek...
pi_151086886
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 11:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat een schatje!

Wij waren het gister zomaar eens over een jongensnaam, terwijl dat altijd erg moeilijk leek...
Wat fijn *O* :D
Schudden voor gebruik
  vrijdag 27 maart 2015 @ 11:54:19 #278
259886 pessie
pi_151087403
Gefeliciteerd tante stippel! *G*

Nikoos, weet niet wat voor plannen ze voor jullie hebben maar voordringen is hier wel bijna zeker ;)

Fan, veel plezier vandaag nog! Lekker nog even shoppen in maat 50 O+
pi_151087461
Aaah Stippelrientje wat een lief en mooi kindje O+
  vrijdag 27 maart 2015 @ 12:09:35 #280
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151087839
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 11:23 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Thanks!

Hij heet P.elle O+ en is super cute. Lag gisteren al goed te drinken bij zijn moeder O+ en zijn suiker was ook helemaal goed *O*
Knappe man!

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 11:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat een schatje!

Heel fijn.. Duurde bij ons ook lang voor we het eens waren over een naam :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 11:54 schreef pessie het volgende:
Gefeliciteerd tante stippel! *G*

Nikoos, weet niet wat voor plannen ze voor jullie hebben maar voordringen is hier wel bijna zeker ;)

Fan, veel plezier vandaag nog! Lekker nog even shoppen in maat 50 O+
Maar wel zo lang mogelijk rekken ;)
pi_151088284
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 10:33 schreef JantinaGr het volgende:
Kom ik net voor de termijnecho, is het stroom uitgevallen in grote delen van Noord-Holland, en daar dus ook. :'(
Nu weer thuis (hier wel stroom) en wachten totdat ik gebeld wordt voor eventueel vanavond... hopelijk doet het stroom het dan overal weer.

Ik zie het plan (zouden einde van de middag richting familie) om het te vertellen, in duigen vallen.
Hopelijk mag je voor je familie meet. Ga je het anders nog niet vertellen?
pi_151088338
Wat een lieverd, stippel, leuke naam ook, hoor je niet zo vaak

Hier is de kraamzorg geregeld *O* Ik heb vandaag extra vrij genomen, heb de hele nacht niet geslapen, vond t wel mooi. Eerst maar aan mezelf denken, werk komt wel weer..
  vrijdag 27 maart 2015 @ 12:31:04 #283
409579 LuDann
All the way
pi_151088476
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 10:33 schreef JantinaGr het volgende:

Jeetje wat zuur! Ik zou ook ongelooflijk balen zeg.

Hier waren we echt net klaar met de echo toen de stroom uitviel. We hebben toen nog anderhalf uur moeten wachten totdat we de gyn konden spreken, maar dat vonden we niet erg. De BHV kwamen langs met water en limonade en de noodverlichting deed het wel. En het belangrijkste: alles bleek in orde! *O* Dus niks kon onze dag nog verpesten. Erg opgelucht!

Mensen na ons kwamen ook voor een GUO, diegenen in de wachtkamer werden met een uur vertraging ook wel geholpen (apparaat op de accu) maar de rest is afgebeld. Superrot voor iedereen die een echo had, zit je al zo in spanning...
  vrijdag 27 maart 2015 @ 12:32:14 #284
409579 LuDann
All the way
pi_151088513
Stippel tante van een mooie jongen! *O*

Pessie 35 weken! ^O^
pi_151089130
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 11:23 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Thanks!

Wat een poppie! zo lief en klein O+ gefeli! *O*

En je signature is niet van toepassing op deze kleine he! :+
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:18:49 #286
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151090121
Gefeliciteerd tante Stippel, wat een plaatje! *O* O+

LuDann, een goede GUO, wat fijn! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:22:36 #287
259886 pessie
pi_151090241
LuDan gelukkig! *O*

Jantina, dat is inderdaad echt niet leuk :*

Hihi Nikoos, inderdaad nog 35 dagen tot de UD!!!
pi_151090519
Goede GUO voor Ludann *O*

Neefje voor Stippelrientje! *O*

Nog geen echo voor Jantina -O- Booh, hopelijk kan je vanavond nog. Wel jammer van je leuke vertelvooruitzicht idd.

Het geslacht van je baby niet weten heeft een gunstige invloed op mijn shoptechniek -O-
Er zijn vrij weinig neutrale dingen die ik leuk vind. Booh.
pi_151090566
LuDann! Wat fijn!
En wat balen met dje stroomuitval. Hopelijk kun je snel inhalen Jantina.
pi_151090867
Dit is je tweede toch Mineola? Wist je het de vorige keer wel?
pi_151091152
Klopt! Vorige keer wisten we het wel, maar ik ben nu pas (al :o) 16 weken.
De 20wk echo is over vijf weken, maar ik twijfel of ik het geslacht eigenlijk wel wil weten deze keer.

Ik heb gewoon zin om babydingen te kopen, haha, maar meer dan een groene jumpsuit gaat het niet worden geloof ik.
pi_151091184
wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend, Mineola? Volgens mij gaan we aardig gelijk op...
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:52:09 #293
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151091251
Cassandra, had jij niet al in de eerste weken een geslachtsbepaling geregeld? Wanneer gaan jullie ervoor? Hoeveel weken ben je dan?
Bij de pretechowinkel hier in de stad kan het vanaf 15wk. Bij de VKpraktijk kan het ook zag ik, maandag maar eens vragen vanaf wanneer ze het daar doen.
pi_151091306
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:30 schreef Mineola het volgende:

Het geslacht van je baby niet weten heeft een gunstige invloed op mijn shoptechniek -O-
Er zijn vrij weinig neutrale dingen die ik leuk vind. Booh.
Herkenbaar!
Ik heb nu wat neutrale dingen gekregen maar wil graag zelf wat jumpsuits kopen maar wij willen niet weten wat het wordt....

LuDann: goede GUO *O*

Jantina: hopelijk mag je straks opnieuw!
pi_151091380
Ah! Wij willen het ook weten. Er staan nog ladingen jongenskleren op zolder. Dat wordt hergebruiken en wat bij kopen of alles eruit en meisjeskleren erin :+. Scheelt ook veel ruimte op zolder om het te weten O-)
pi_151091517
Ik doe maar mee aan de complicaties van zwangeren, alleen dan een niet zwangerschapsgerelateerde: ik heb waarschijnlijk galstenen en ongelofelijk bizar pijnlijke aanvallen.

Ik heb woensdag een echo van de galwegen, maar ze kunnen nu toch niks doen. Geen ei/vet/etc dus de komende maanden. Goed voor de lijn.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 27 maart 2015 @ 14:01:53 #297
259886 pessie
pi_151091565
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:00 schreef McLaura het volgende:
Ik doe maar mee aan de complicaties van zwangeren, alleen dan een niet zwangerschapsgerelateerde: ik heb waarschijnlijk galstenen en ongelofelijk bizar pijnlijke aanvallen.

Ik heb woensdag een echo van de galwegen, maar ze kunnen nu toch niks doen. Geen ei/vet/etc dus de komende maanden. Goed voor de lijn.
-O- Dat is stom. En ook verschrikkelijk pijnlijk :*

Het was niet zo'n goede week geloof ik hier op het forum :')
pi_151091805
Oh Laura! Dat is balen. Is rekening houden met je eten voldoende, of
Moet je na de bevalling alsnog die stenen weg laten halen?
pi_151091958
Jeetje, het zit inderdaad niet mee deze week. Wat pijnlijk Laura!
pi_151093198
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:49 schreef tharealmb het volgende:

[..]

Wat een poppie! zo lief en klein O+ gefeli! *O*

En je signature is niet van toepassing op deze kleine he! :+
_O- nee :)
Schudden voor gebruik
pi_151093258
Dicht!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')