abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151051014
even bijlezen,

Ik lees iets over schoonmaakster in huis, wil ik ook graag. Door de weeks komt het vooral op mij neer omdat mijn man belachelijk laat thuis is. Hij maakt op dit moment echt dagen van 13-14 uur. Eens in de week of in de twee weken hulp erbij zou wel erg prettig zijn, maar ik durf nooit iemand in te schakelen.
Ik ben zelf geen poetser, mijn moeder ook niet. Mijn moeder heeft mijn oma in huis genomen, en mijn zusje en ik maakten schoon. Nu zijn wij -allang- het huis uit, en heeft ze een schoonmaakster erbij.

Hebben jullie nog genoten van het ontdooide biefstukje? :D

Faptist wat een angst en stress zo op het laatste moment. Ben benieuwd naar de onderzoeken vandaag, sterkte nog even!

Luiers: Wij overwegen wasbare luiers. Mijn moeder wilde deze aanschaffen voor ons. Als je ze niet hoeft te betalen, scheelt dat héél erg op 1 of 2 kinderen. Maar als ik wat langer zwanger ben gaan we langs zo'n consult, even verder in verdiepen. Ik krijg wel een nieuwe droger na de zomer, onder andere vanwege de luiers :D

Mariposas, die wasbare kun je toch ook huren om uit te proberen?

Wat lief van je nichtje Ggirl! Ook grappig dat iedereen denkt dat het een meisje wordt, vraag me dan af waar dat op gebaseerd is :D

Sara die kat _O- _O-
Gelijk heb je, lekker genieten! Dat doen je man en je beste vriend blijkbaar ook hihi. Leuke reacties!

Sillie vervelend is dat, als een droom zo heftig aan voelt. Ik zou ook boos worden als mijn man ineens meer vrouwen wilde, ook al is het een droom.
Zo'n emotionele droom is ook behoorlijk uitputtend! Ik heb ze al heel lang niet meer gehad, maar een paar jaar geleden had ik geen contact meer met mijn ouders, en droomde ik een paar keer dat ze waren verongelukt, of iets in die trant, en dat ik me dan realiseerde dat ik dingen nooit meer heb kunnen uitpraten. Werd dan ook altijd huilend wakker. Ondanks dat nooit de stap gezet om toenadering te zoeken, dat moment kwam pas toen ik wat met mijn man kreeg, en hij graag wilde dat onze uk twee opa's en oma's had. Inmiddels zijn we ruim 2,5 jaar verder en is het weer goed hersteld, sinds dien gelukkig nooit meer een dergelijke droom gehad.

Over dromen, ik droomde dat vrienden bij ons kwamen eten en dat ik naar het toilet ging, zag dat ik ongesteld was geworden, en vervolgens een wijntje opentrok. Iedereen verbaasd, ik had zoiets van, pech gehad, volgende ronde beter. Tot ik me realiseerde dat ik al bijna 10 weken zwanger was en dus niet ongesteld kón zijn tenzij het mis was. En met dat vage gevoel werd ik wakker. Niet eens van mijn wijntje genoten.

Wat lief zo van je oud collega's Twist!

Fannetje meldplicht *O* Is dat niet omgevlogen?

MB fijn dat de controle goed was! Leuk dan zo he die horrorverhalen, sta je dan ook -O-
Ik heb nog niet over de bevalling nagedacht, ik ben nog steeds aan het ontkennen.

Stippel bijna tante *O* *O*

Vlindur kan ook aftellen! Wat gaat iedereen hard..

Vanmiddag heb ik mijn intake bij de vk, 9,6 vandaag, dus stiekem hoop ik dat ik volgende week terug moet om de termijn te bepalen, anders zal ik uk pas weer zien rond 20 weken, dat duurt zo lang.. Ohja over 5 weken geslachtsbepaling maar dan nog.
Ik heb het idee dat het niet goed zit losgelaten, ik voel me niet anders, zelfs nog vermoeider en sta steeds vaker te kokhalzen, dus wat dat betreft toch echt wel een beetje zwanger. En de afgelopen twee echo's waren goed, dus waarom zou deze anders zijn? Maar neemt niet weg dat ik het toch wel spannend vind. Ben benieuwd of de kleine beweegt!
  donderdag 26 maart 2015 @ 11:55:19 #102
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151051323
quote:
17s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:26 schreef Vlindur het volgende:
Vandaag 34 weken zwanger. Nog 4 weken te gaan *O* *O* *O*

En ik ben blij dat ik medisch ben. Thuis bevallen lijkt me helemaal niks. En mijn ervaringen daar zijn ook helemaal prima :)
Ik ben blij dat ik niet-medisch ben! :) Gelukkig mag je ook in het ziekenhuis bevallen als je niet medisch bent. ;)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 26 maart 2015 @ 12:02:32 #103
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151051522
Vlindur 34 weken! Lekker aftellen!

Cassandra, flinke bijleespost zeg! Veel plezier bij je intake. Volgens mij dien ze termijn altijd tussen 10 en 12 weken.

Kyara, spannend zeg zo'n test om te kijken wat ze precies zijn.

Min moeder en ik zijn steeds verder met klaarzetten *O* ik ben zelfs al begonnen met een vluchttas :o ik blijf het gek vinden klinken :@ . eerste pakje zit nu in de was en in maat 44 hangt ie ook klaar. Als morgen baby weer zo klein lijkt gaat die ook nog even de machine / handwas in en de tas in.

Kooks, de vk zal altijd door sturen als er iets anders lijkt te gaan. En wie wilde ook alweer thuis terwijl haar partner dat niet wilde? Proberen of je tot 7cm thuis kunt blijven, daarna laat je vk je waarschijnlijk niet meer gaan ;) .
Heb je het erover gehad waarom hij dat niet wil? Ik hoorde een keer dat en man het niet wilde omdat zijn vriend had verteld dat het bloed aan het plafond zat :') alsof dat realistisch is...
pi_151052307
Schoonmaakster, zou ik heerlijk vinden. Vind het alleen schandalig om dat te doen met ons huisje van 60 m2, en zeker als ik straks gewoon thuis ben.. Ben alleen gewoon echt geen poetser :P

Cassandra, intake vanmiddag spannend. Ik heb geen idee qua echo's heb je een VK die zelf de echo's maakt? Bij mij dachten ze bij de intake dat ik 9w6d was maar bleek 10w1d, dus dat was mijn termijnecho en intake in 1 ;) Ben benieuwd hoe dat bij jou gaat vanmiddag! Fijn dat je zoveel vertrouwen voelt. Stuur mijn eens een beetje :p Merk echt dat ik naar de volgende echo toe aan het leven ben. Maar goed is nu ook al weer dik 3 weken geleden de laatste controle. Wil zo graag even zien dat ons spruitje beweegt of horen dat het hartje klopt. Ik ben zo'n muts die die bevestiging nodig heeft ;)
Heel logisch toch dat je het, ondanks je vertrouwen, spannend vindt!

Hier medisch, maar had sowieso niet thuis willen bevallen. Mijn voorkeur ging altijd al uit naar ziekenhuis/geboortehotel. Dus aan de ene kant wel makkelijk dat ik medisch ben. Aan de andere kan niet leuk natuurlijk maar eigenlijk heb ik geen moeite gehad om dit te accepteren. Heb me er makkelijk bij neergelegd.
Lees sommige verhalen (niet hier hoor) over dat medisch zijn zo verschrikkelijk is, en dat het helemaal niet leuk is om onder controle te zijn in het ziekenhuis. En het ook echt niet kunnen accepteren. Ik snap dat niet zo goed.
Kijk ik heb natuurlijk pas 13 weken ervaring met zwanger zijn en dus onder controle staan bij de gyn. Maar het valt mij echt zo mee. Ok, de eerste afspraak was wat stug, maar goed ik snap ook dat je als gyn niet te enthousiast wilt doen zo pril. De 2e afspraak was de gyn een stuk vrijer en opener.
Mijn ervaring met de klinisch verloskundige, hele lieve vrouw die echt de tijd nam. De echo maakte en hier ook de tijd voor nam. En verder de mensen op de poli ook heel leuk, en nemen zo de tijd. Ja je ziet meerdere gezichten, en ja het is allemaal iet wat zakelijk. En tuurlijk moet je het ook een beetje treffen qua arts. Maar ik denk dat het allemaal al een stuk zou schelen wanneer je er positiever in stapt. In plaats van alle negativiteit die je leest over "medisch zijn".

Dit laatste stukje wilde ik gewoon even kwijt, want merk dat dat best iets is waar ik over nadenk op het moment.
En tuurlijk snap ik, zeker wanneer je later in je zwangerschap overgedragen wordt dat dit echt ongelofelijk #$%^# is, omdat je dan al zo'n band hebt met je VK en je je een beeld vormt over hoe alles loopt.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_151052368
Nou, ik mocht weer een rondje urinekweek en CTG in het ziekenhuis. Bloeddruk nu echt te hoog met een onderdruk van 100. Afwachten of er iets uit de urine komt en dan een plannetje maken.
pi_151052442
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:19 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!! Tweelingen zijn O+ O+
Mijn grootste openbaring is wel het feit dat ik nooit wist dat er tweelingen zijn die zo NIET op alkaar lijken in doen en laten als mijn duo. Ze zijn tweeling, delen een verjaardag, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Hele goede zwangerschap gewenst!! Voor alle dames hier trouwens *O*
Zijn die van jou eeneiig?
pi_151052493
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:28 schreef Fannetje het volgende:
Nou, ik mocht weer een rondje urinekweek en CTG in het ziekenhuis. Bloeddruk nu echt te hoog met een onderdruk van 100. Afwachten of er iets uit de urine komt en dan een plannetje maken.
Ah Fannetje wat vervelend. Hopelijk zijn de uitslagen gewoon goed. Slik je al medicatie voor de bloeddruk?
pi_151052533
Oh en wat betreft medisch of niet-medisch: bij m'n dochter werd ik al snel medisch vanwege hoge bloeddruk, bij deze zwangerschap heb ik tot bijna 36 wk bij de verloskundige kunnen blijven maar ben ik nu toch weer medisch geworden door opnieuw hoge bloeddruk.
Verloskundige is gewoon wat laagdrempeliger, persoonlijker wat mij betreft. In het ziekenhuis zie je (in mijn geval) veel verschillende mensen en is het allemaal wat onpersoonlijker.
Maar ach, als het nodig is dan moet het maar. Ik heb er iig niet zoveel problemen mee om nu weer medisch te zijn, al had ik het wel leuk gevonden om bij de vk te blijven...
pi_151052565
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:32 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ah Fannetje wat vervelend. Hopelijk zijn de uitslagen gewoon goed. Slik je al medicatie voor de bloeddruk?
Nee, tijdens deze zwangerschap was de bloeddruk gewoon telkens oke. Ik weet ook niet of ze op deze termijn nog medicijnen gaan voorschrijven eigenlijk.
pi_151052653
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:31 schreef Daui het volgende:

[..]

Zijn die van jou eeneiig?
Dat is echt haast onmogelijk. Kijk zo even in het fototopic.
Met een meidenkwartet
pi_151052658
Nee dat weet ik ook niet inderdaad. Als je medicatie zou hebben, zouden ze het misschien wel ophogen maar om er nu nog mee te beginnen?

Nou eerst maar eens afwachten wat de uitslagen zijn van de urine en CTG! Het wordt in ieder geval goed nagekeken!
pi_151052831
CTG was iig gewoon goed, mijn eigen pols wel hoog. En de automatische bloeddrukmeter was niet zo lief, gemiddeld 10 punten hoger dan afgelopen vrijdag en dat is een te sterke stijging. Nu de urine afwachten. En dan een plannetje maken.
  donderdag 26 maart 2015 @ 12:53:44 #113
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151053143
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:28 schreef Fannetje het volgende:
AH dat is niet leuk! Ik was mee inderdaad al aan het bedenken dat je bij A. Ook met Je bloeddruk zat. He, hoop dat alles verder goed is.

Cassandra, ik heb zelf echt een gruwelijke gruwel aan het ziekenhuis. Slechte herinneringen en gewoon zo'n algemeen bleh gevoel. Maar nu bij de derde ben ik wel wat bijgetrokken gelukkig. Komt ook omdat ik beter weet wat er gebeurt als he een kindkrijgt, zowel normaal als dysmatuur. Maar toch denk ik dat thuis bevallen in een normale situatie echt goed is. Gewoon vanwege de rust en ook de hygiëne. Het allerliefste zou ik nu ook gewoon weer thuis bevallen, maar dat hangt toch echt van morgen af.
De reden dat ik niet van begin af aan medisch ben is omdat ik dat niet wilde zijn. Ook al is de kans op weer een klein kindje 50% ik vind het niet nodig om daar dan r van uit te gaan. Bij mijn middelste dus ook extra controles in het ziekenhuis, maar dat ging prima, nu dus weer en minder prima dus grotere kans op medisch en dus dat hele circus wat erbij komt.
Maar gelukkig ben ik nu wat realistischer. En protocollen van de knov lezen helpt ook.
  donderdag 26 maart 2015 @ 12:56:46 #114
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_151053240
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:38 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Dat is echt haast onmogelijk. Kijk zo even in het fototopic.
:D
pi_151053327
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:53 schreef pessie het volgende:

[..]

AH dat is niet leuk! Ik was mee inderdaad al aan het bedenken dat je bij A. Ook met Je bloeddruk zat. He, hoop dat alles verder goed is.

Cassandra, ik heb zelf echt een gruwelijke gruwel aan het ziekenhuis. Slechte herinneringen en gewoon zo'n algemeen bleh gevoel. Maar nu bij de derde ben ik wel wat bijgetrokken gelukkig. Komt ook omdat ik beter weet wat er gebeurt als he een kindkrijgt, zowel normaal als dysmatuur. Maar toch denk ik dat thuis bevallen in een normale situatie echt goed is. Gewoon vanwege de rust en ook de hygiëne. Het allerliefste zou ik nu ook gewoon weer thuis bevallen, maar dat hangt toch echt van morgen af.
De reden dat ik niet van begin af aan medisch ben is omdat ik dat niet wilde zijn. Ook al is de kans op weer een klein kindje 50% ik vind het niet nodig om daar dan r van uit te gaan. Bij mijn middelste dus ook extra controles in het ziekenhuis, maar dat ging prima, nu dus weer en minder prima dus grotere kans op medisch en dus dat hele circus wat erbij komt.
Maar gelukkig ben ik nu wat realistischer. En protocollen van de knov lezen helpt ook.
ik denk dat je MissBliss bedoelt :)
pi_151053633
Fannetje, balen! Wel fijn dat je het zo lang zonder alle medische toeters en bellen hebt weten te redden. Ik hoop dat alles goed is met jou en je kleintje.

Ik wil juist niet thuis bevallen. Ik krijg van man zoveel verhalen vanuit het ziekenhuis waar het allemaal maar net goed gaat dat ik persoonlijk geen goed gevoel had bij thuis bevallen. Natuurlijk zijn dat uitzonderlijke gevallen en zal dat niet de norm zijn, maar daardoor is het ziekenhuis voor mij wel de plaats. Tel daarbij op dat pijnstilling me een prettige optie lijkt en ik had me met 8 weken al aangemeld bij het geboortehotel.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_151053662
He bah, Fannetje! Sterkte en zuks. Wel fijn dat je vandaag precies 37 weken bent. :)
pi_151054078
Ik kreeg gisteren te horen bij de presentatie van het ziekenhuis dat van de bevallingen
70% tweede lijns is (waaronder dus ook de pijnstilling en verder niet medisch en eerste lijn starten, maar tweede lijn moet afmaken vallen)
enkel 30% kiest ervoor om eerste lijn te bevallen

ik vond dat echt een hoge cijfertjes.
Schudden voor gebruik
pi_151054168
Herkennen jullie het branderige gevoel aan de tepels? Ik word echt GEK!! 8)7 :X |:(
Gelukkig is het niet constant zo erg, maar af en toe speelt het op voor een minuut of 5 en dan zwakt het wel wat af.
pi_151054789
Wat zie ik Breda hier vaak voorbij komen! Breda represent hier 8-).

Ik mag niet thuis bevallen dus dat is een makkelijke keus.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151054820
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:31 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]

Was jij in Breda? :o

Zoja.. ik was diegene die stikte in haar thee toen er net 6 man binnen zat in de gehoorzaal :') :W
Haha, nee niet in Breda (wel vlakbij, in die andere stad met een 'B' ;) )
Brabanders O+

@ziekenhuis/thuis:
Inderdaad jammer dat mensen altijd met horrorverhalen als argument komen. Ik kies zelf voor een ziekenhuisbevalling (poliklinisch), maar niet omdat ik bang ben dat het anders echt fout gaat ofzo.
Ik denk dat iedereen (als je de keuze hebt uiteraard) vooral zelf in moet schatten wat je het prettigst lijkt.
Is dat in je eigen bed omdat je kriebelig wordt van ziekenhuizen: ^O^
Heb je dat niet en lijkt het ziekenhuis je prettiger: ^O^
pi_151054965
Ik vind in het ziekenhuis bevallen zonder medische reden, (tenminste hier in het Flevoziekenhuis), echt helemaal prima. Je gaat pas naar het ziekenhuis bij 5cm, je VK gaat mee, je ziet niet echt mensen van de ziekenhuisstaf totdat er een reden is dat je wel medisch wordt. Je mag na de bevalling gelijk naar huis als je wilt, maar je mag ook even blijven. Je hebt een aparte kamer met een douche en een bed waar je man ook kan blijven slapen als nodig ^O^

Ik heb zelf zo'n drama beeld in mijn hoofd, dat ik alsnog met persweeen in de auto moet en dat lijkt mij persoonlijk gewoon echt zo erg.

Vanmorgen bij de VK geweest. Alles was goed gelukkig. Bloeddruk prima & hartje gehoord O+

[ Bericht 12% gewijzigd door Skoap op 26-03-2015 13:56:39 ]
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 26 maart 2015 @ 13:58:41 #123
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151055550
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:40 schreef twist02 het volgende:

[..]

Haha, nee niet in Breda (wel vlakbij, in die andere stad met een 'B' ;) )
Brabanders O+
+1... Zelf wel import :+
pi_151055572
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:44 schreef Skoap het volgende:
Ik vind in het ziekenhuis bevallen zonder medische reden, (tenminste hier in het Flevoziekenhuis), echt helemaal prima. Je gaat pas naar het ziekenhuis bij 5cm, je VK gaat mee, je ziet niet echt mensen van de ziekenhuisstaf totdat er een reden is dat je wel medisch wordt. Je mag na de bevalling gelijk naar huis als je wilt, maar je mag ook even blijven. Je hebt een aparte kamer met een douche en een bed waar je man ook kan blijven slapen als nodig ^O^

Dit inderdaad! :Y
Dat laatste (en meer) zou er bij ons eigenlijk ook zijn, gloedjenieuw. Maar een brand gooide roet in het eten :{ Dus als ik dat wil, moet ik Mini tot 43+3 binnenhouden :')
pi_151055636
quote:
99s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:58 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Echt? :D Haha cool!
Edit: ah, Brabant dus!

[ Bericht 8% gewijzigd door twist02 op 26-03-2015 15:01:01 ]
pi_151055785
34 weken zwanger hik :)

(Zo'n 4x per dag voor een half uur lang minstens. }:| )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151055831
Mijn mama komt uit Breda. Telt dat ook? :D
En mn oma woont er nog en 2 van haar zussen :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151056529
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:04 schreef Vlindur het volgende:

Wat grappig en wat zie je dat goed!
Heerlijk om te zien!
Ik geniet nu ook al dat ik mijn handen voel bewegen als ik ze op mijn buik leg.
Maar dit is nog een stapje verder. O+
Oost west, mij best.
pi_151056875
Oh Fannetje, wat rot! Wel fijn dat je op zo'n mooie termijn zit, ik ben benieuwd naar het plan van aanpak. Sterkte!

Over medisch zijn: ik ken geen enkele vrouw die daarover zeurt eigenlijk, alleen vrouwen die het logischerwijs heel lastig vinden dat de zwangerschap een medisch karakter krijgt omdat dat soms inhoudt dat er iets niet helemaal lekker loopt in de zwangerschap. En iedereen droomt denk ik wel van een probleemloze zwangerschap inclusief zenlike bevalling, de kans daarop wordt gewoon kleiner als je het middelpunt van een medisch spektakel wordt :) Ik heb gejankt als een klein kind toen ik hoorde dat ik werd overgedragen naar de gyn hoor, vond het echt Heel Erg. Dat had niets met de gynaecologen te maken, want heel fijn en kundig en al, maar gewoon: je wordt niet naar de gyn gestuurd vanwege je zweetvoeten, zeg maar :')

Thuis bevallen lijkt me echt geweldig, we hebben het deze zwangerschap even overwogen maar mijn angsten zijn toch groter dan die wens, dus nu zetten we in op het geboortehotel. Wel de huiselijke setting, maar met de medici heel dichtbij. Maar ik moet nog overleggen hoe de gyn dat vindt.

Cassandra: veel plezier bij de echo!
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:38:02 #130
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151056934
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:04 schreef Vlindur het volgende:

Haha die hik is zo bizar soms.
Gister stuurde mijn vrouw ook een filmpje met buikbeweging. Zo cool!
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:39:19 #131
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151056977
Offtopic: Contract onbepaalde tijd en loonsverhoging zonder te hoeven onderhandelen. Aflopend contract bracht wat spanning met zich mee zeker gezien het feit dat ik bij het vorige bedrijf geen verlenging kreeg en dat een maand van te horen te horen kreeg. Dus dit is fiiijjjjnnnn *O*
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:39:46 #132
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_151056992
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:59 schreef twist02 het volgende:

[..]

Dit inderdaad! :Y
Dat laatste (en meer) zou er bij ons eigenlijk ook zijn, gloedjenieuw. Maar een brand gooide roet in het eten :{ Dus als ik dat wil, moet ik Mini tot 43+3 binnenhouden :')
Dat is zuur idd -O- ben er goed bevallen hoor maar die 4 persoonskamer erna was wel wat minder.
pi_151057421
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:44 schreef Skoap het volgende:

Ik heb zelf zo'n drama beeld in mijn hoofd, dat ik alsnog met persweeen in de auto moet en dat lijkt mij persoonlijk gewoon echt zo erg.

Vanmorgen bij de VK geweest. Alles was goed gelukkig. Bloeddruk prima & hartje gehoord O+
Hier (tweesteden ziekenhuis Tiburg) was het ook top geregeld, eigen kamer, badkamer, extra bed voor vriend, rustgevende muurschildering, zelfs een minibar :)
pi_151057462
quote:
99s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:39 schreef Nikooos het volgende:
Offtopic: Contract onbepaalde tijd en loonsverhoging zonder te hoeven onderhandelen. Aflopend contract bracht wat spanning met zich mee zeker gezien het feit dat ik bij het vorige bedrijf geen verlenging kreeg en dat een maand van te horen te horen kreeg. Dus dit is fiiijjjjnnnn *O*
Ik heb geen idee waar ik glitter stickers vandaan haal anders had ik er snel 1 voor je opgezocht.

Gefeliciteerd wat een geweldig nieuws *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:54:08 #135
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_151057465
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:51 schreef ingee het volgende:
Hier (tweesteden ziekenhuis Tiburg) was het ook top geregeld, eigen kamer, badkamer, extra bed voor vriend, rustgevende muurschildering, zelfs een minibar :)
Hai stadsgenoot :W . Ik ga alleen voor het andere ziekenhuis :D Mijn verloskundigenpraktijk is aan het Elisabeth verbonden, en ik ben er bij J ook bevallen in de toen splinternieuwe verloskamers, en gepimpte kraamafdeling ^O^

Alleen die minibar moet ik nog even navragen ;) Kamers hebben wel een eigen koelkastje geloof ik...
pi_151057545
quote:
99s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:58 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Ik kom daar juist vandaan ^^,

Woon nu in een dorpje 30 min verder op :D Lekker rustig O+
Schudden voor gebruik
pi_151057565
quote:
99s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:39 schreef Nikooos het volgende:
Gefeliciteerd! Wat een opluchting moet dat zijn!
Schudden voor gebruik
pi_151057648
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:54 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Hai stadsgenoot :W . Ik ga alleen voor het andere ziekenhuis :D Mijn verloskundigenpraktijk is aan het Elisabeth verbonden, en ik ben er bij J ook bevallen in de toen splinternieuwe verloskamers, en gepimpte kraamafdeling ^O^

Alleen die minibar moet ik nog even navragen ;) Kamers hebben wel een eigen koelkastje geloof ik...
:W Bijna, ik zit in dat durp met die laven enzo :). Je kan altijd wat mini flesjes en chocolaatjes in je vluchttas stoppen voor in de koelkast, minibar maak je gewoon zelf. :)
pi_151057817
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:39 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Dat is zuur idd -O- ben er goed bevallen hoor maar die 4 persoonskamer erna was wel wat minder.
Nog meer (West-)Brabanders O+
Ja, wel echt balen, maar je doet er niks aan. Vond de verloskamers er gisteren wel prettig uitzien :Y
4 persoonskamer lijkt mij ook niet zo tof nee, was het zo druk toen?
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:08:30 #140
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_151057909
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:05 schreef twist02 het volgende:

[..]

Nog meer (West-)Brabanders O+
Ja, wel echt balen, maar je doet er niks aan. Vond de verloskamers er gisteren wel prettig uitzien :Y
4 persoonskamer lijkt mij ook niet zo tof nee, was het zo druk toen?
De verloskamers zijn mooi ja. Het was vrij druk toen idd.

:W begin van het nieuwe stukje snelweg
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:16:11 #141
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151058191
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:54 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Stadsgenoten! Wij gaan ook voor het Elisabeth, maar dat is omdat mijn vrouw daar werkt. Tweesteden zou officieel wel iets dichterbij zijn :P
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:18:24 #142
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151058258
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:54 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar ik glitter stickers vandaan haal anders had ik er snel 1 voor je opgezocht.

Gefeliciteerd wat een geweldig nieuws *O*
Haha thnx. En het idee van een sticker geeft al flink wat voldoening! :D

quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:57 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Wat een opluchting moet dat zijn!
Zo zeker weten. Ook voor m'n vrouw, die zit daar wat meer mee in d'r maag (no pun intended).
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:26:07 #143
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151058528
Hebben jullie ook wel eens dat besef dat je lichaam gewoon in 9 maanden tijd een heel af kind aan het (helpen) maken is? Wow, dan krijg ik even net zon gevoel als proberen voor te stellen hoe groot het universum is. Het is niet normaal hoeveel cellen, verbindingen en stoffen gemaakt moeten worden, dat gaat echt mijn hersencapaciteit te boven :D O+
En dat in maar 9 maanden :o
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151058842
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:26 schreef pinquit het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat besef dat je lichaam gewoon in 9 maanden tijd een heel af kind aan het (helpen) maken is? Wow, dan krijg ik even net zon gevoel als proberen voor te stellen hoe groot het universum is. Het is niet normaal hoeveel cellen, verbindingen en stoffen gemaakt moeten worden, dat gaat echt mijn hersencapaciteit te boven :D O+
Echt he? dat heb ik ook vaak, als je erover nadenkt is het zo bizar. En dat dat gewoon ontstaat uit 2 iniminie cellen..
pi_151058923
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:26 schreef pinquit het volgende:
+1!

Dat maar 1 cel van mijn man en maar 1 cel van mij een heel nieuw mens kan maken... Inclusief een hartje wat hopelijk voor minimaal 80 jaar klopt.
En als ik dan naar beneden kijk, naar mijn buik, dan kan ik mij echt niet voorstellen dat er een heus kindje in zit van ongeveer 20-25cm :o
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:39:18 #146
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151058979
Bizar toch?! :D
pi_151059143
Ja! Dat vind ik zo bizar. En het idee dat er een levend mensje in je zit. Dat beweegt. Niet omdat het onderdeel van jouw lichaam is, maar omdat het een compleet eigen persoontje is.

Het levert trouwens ook vaak een 'Waar the fuck ben ik aan begonnen?!' gevoel op naast de verwondering. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:45:34 #148
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151059180
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:43 schreef Krisvc het volgende:

Het levert trouwens ook vaak een 'Waar the fuck ben ik aan begonnen?!' gevoel op naast de verwondering. :')
_O- Ahwell, je kan niet meer terug gelukkig ;)
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:47:21 #149
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151059243
daarnaast: wees niet bang, iedereen doet het, (bijna :') ) iedereen kan het :) Ik zal niet zeggen dat t zo simpel is ;) maar het komt sowieso helemaal goed! O+
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:49:06 #150
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151059300
Ho ho.. Niet iedereen kan het. Jullie vrouwen zijn maar vreemde wezens ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')