abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151055785
34 weken zwanger hik :)

(Zo'n 4x per dag voor een half uur lang minstens. }:| )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151055831
Mijn mama komt uit Breda. Telt dat ook? :D
En mn oma woont er nog en 2 van haar zussen :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151056529
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:04 schreef Vlindur het volgende:

Wat grappig en wat zie je dat goed!
Heerlijk om te zien!
Ik geniet nu ook al dat ik mijn handen voel bewegen als ik ze op mijn buik leg.
Maar dit is nog een stapje verder. O+
Oost west, mij best.
pi_151056875
Oh Fannetje, wat rot! Wel fijn dat je op zo'n mooie termijn zit, ik ben benieuwd naar het plan van aanpak. Sterkte!

Over medisch zijn: ik ken geen enkele vrouw die daarover zeurt eigenlijk, alleen vrouwen die het logischerwijs heel lastig vinden dat de zwangerschap een medisch karakter krijgt omdat dat soms inhoudt dat er iets niet helemaal lekker loopt in de zwangerschap. En iedereen droomt denk ik wel van een probleemloze zwangerschap inclusief zenlike bevalling, de kans daarop wordt gewoon kleiner als je het middelpunt van een medisch spektakel wordt :) Ik heb gejankt als een klein kind toen ik hoorde dat ik werd overgedragen naar de gyn hoor, vond het echt Heel Erg. Dat had niets met de gynaecologen te maken, want heel fijn en kundig en al, maar gewoon: je wordt niet naar de gyn gestuurd vanwege je zweetvoeten, zeg maar :')

Thuis bevallen lijkt me echt geweldig, we hebben het deze zwangerschap even overwogen maar mijn angsten zijn toch groter dan die wens, dus nu zetten we in op het geboortehotel. Wel de huiselijke setting, maar met de medici heel dichtbij. Maar ik moet nog overleggen hoe de gyn dat vindt.

Cassandra: veel plezier bij de echo!
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:38:02 #130
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151056934
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:04 schreef Vlindur het volgende:

Haha die hik is zo bizar soms.
Gister stuurde mijn vrouw ook een filmpje met buikbeweging. Zo cool!
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:39:19 #131
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151056977
Offtopic: Contract onbepaalde tijd en loonsverhoging zonder te hoeven onderhandelen. Aflopend contract bracht wat spanning met zich mee zeker gezien het feit dat ik bij het vorige bedrijf geen verlenging kreeg en dat een maand van te horen te horen kreeg. Dus dit is fiiijjjjnnnn *O*
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:39:46 #132
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_151056992
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:59 schreef twist02 het volgende:

[..]

Dit inderdaad! :Y
Dat laatste (en meer) zou er bij ons eigenlijk ook zijn, gloedjenieuw. Maar een brand gooide roet in het eten :{ Dus als ik dat wil, moet ik Mini tot 43+3 binnenhouden :')
Dat is zuur idd -O- ben er goed bevallen hoor maar die 4 persoonskamer erna was wel wat minder.
pi_151057421
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:44 schreef Skoap het volgende:
Ik vind in het ziekenhuis bevallen zonder medische reden, (tenminste hier in het Flevoziekenhuis), echt helemaal prima. Je gaat pas naar het ziekenhuis bij 5cm, je VK gaat mee, je ziet niet echt mensen van de ziekenhuisstaf totdat er een reden is dat je wel medisch wordt. Je mag na de bevalling gelijk naar huis als je wilt, maar je mag ook even blijven. Je hebt een aparte kamer met een douche en een bed waar je man ook kan blijven slapen als nodig ^O^

Ik heb zelf zo'n drama beeld in mijn hoofd, dat ik alsnog met persweeen in de auto moet en dat lijkt mij persoonlijk gewoon echt zo erg.

Vanmorgen bij de VK geweest. Alles was goed gelukkig. Bloeddruk prima & hartje gehoord O+
Hier (tweesteden ziekenhuis Tiburg) was het ook top geregeld, eigen kamer, badkamer, extra bed voor vriend, rustgevende muurschildering, zelfs een minibar :)
pi_151057462
quote:
99s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:39 schreef Nikooos het volgende:
Offtopic: Contract onbepaalde tijd en loonsverhoging zonder te hoeven onderhandelen. Aflopend contract bracht wat spanning met zich mee zeker gezien het feit dat ik bij het vorige bedrijf geen verlenging kreeg en dat een maand van te horen te horen kreeg. Dus dit is fiiijjjjnnnn *O*
Ik heb geen idee waar ik glitter stickers vandaan haal anders had ik er snel 1 voor je opgezocht.

Gefeliciteerd wat een geweldig nieuws *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:54:08 #135
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_151057465
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:51 schreef ingee het volgende:
Hier (tweesteden ziekenhuis Tiburg) was het ook top geregeld, eigen kamer, badkamer, extra bed voor vriend, rustgevende muurschildering, zelfs een minibar :)
Hai stadsgenoot :W . Ik ga alleen voor het andere ziekenhuis :D Mijn verloskundigenpraktijk is aan het Elisabeth verbonden, en ik ben er bij J ook bevallen in de toen splinternieuwe verloskamers, en gepimpte kraamafdeling ^O^

Alleen die minibar moet ik nog even navragen ;) Kamers hebben wel een eigen koelkastje geloof ik...
pi_151057545
quote:
99s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:58 schreef Nikooos het volgende:

[..]

+1... Zelf wel import :+
Ik kom daar juist vandaan ^^,

Woon nu in een dorpje 30 min verder op :D Lekker rustig O+
Schudden voor gebruik
pi_151057565
quote:
99s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:39 schreef Nikooos het volgende:
Gefeliciteerd! Wat een opluchting moet dat zijn!
Schudden voor gebruik
pi_151057648
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:54 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Hai stadsgenoot :W . Ik ga alleen voor het andere ziekenhuis :D Mijn verloskundigenpraktijk is aan het Elisabeth verbonden, en ik ben er bij J ook bevallen in de toen splinternieuwe verloskamers, en gepimpte kraamafdeling ^O^

Alleen die minibar moet ik nog even navragen ;) Kamers hebben wel een eigen koelkastje geloof ik...
:W Bijna, ik zit in dat durp met die laven enzo :). Je kan altijd wat mini flesjes en chocolaatjes in je vluchttas stoppen voor in de koelkast, minibar maak je gewoon zelf. :)
pi_151057817
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:39 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Dat is zuur idd -O- ben er goed bevallen hoor maar die 4 persoonskamer erna was wel wat minder.
Nog meer (West-)Brabanders O+
Ja, wel echt balen, maar je doet er niks aan. Vond de verloskamers er gisteren wel prettig uitzien :Y
4 persoonskamer lijkt mij ook niet zo tof nee, was het zo druk toen?
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:08:30 #140
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_151057909
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:05 schreef twist02 het volgende:

[..]

Nog meer (West-)Brabanders O+
Ja, wel echt balen, maar je doet er niks aan. Vond de verloskamers er gisteren wel prettig uitzien :Y
4 persoonskamer lijkt mij ook niet zo tof nee, was het zo druk toen?
De verloskamers zijn mooi ja. Het was vrij druk toen idd.

:W begin van het nieuwe stukje snelweg
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:16:11 #141
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151058191
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:54 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Stadsgenoten! Wij gaan ook voor het Elisabeth, maar dat is omdat mijn vrouw daar werkt. Tweesteden zou officieel wel iets dichterbij zijn :P
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:18:24 #142
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151058258
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:54 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar ik glitter stickers vandaan haal anders had ik er snel 1 voor je opgezocht.

Gefeliciteerd wat een geweldig nieuws *O*
Haha thnx. En het idee van een sticker geeft al flink wat voldoening! :D

quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:57 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Wat een opluchting moet dat zijn!
Zo zeker weten. Ook voor m'n vrouw, die zit daar wat meer mee in d'r maag (no pun intended).
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:26:07 #143
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151058528
Hebben jullie ook wel eens dat besef dat je lichaam gewoon in 9 maanden tijd een heel af kind aan het (helpen) maken is? Wow, dan krijg ik even net zon gevoel als proberen voor te stellen hoe groot het universum is. Het is niet normaal hoeveel cellen, verbindingen en stoffen gemaakt moeten worden, dat gaat echt mijn hersencapaciteit te boven :D O+
En dat in maar 9 maanden :o
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151058842
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:26 schreef pinquit het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat besef dat je lichaam gewoon in 9 maanden tijd een heel af kind aan het (helpen) maken is? Wow, dan krijg ik even net zon gevoel als proberen voor te stellen hoe groot het universum is. Het is niet normaal hoeveel cellen, verbindingen en stoffen gemaakt moeten worden, dat gaat echt mijn hersencapaciteit te boven :D O+
Echt he? dat heb ik ook vaak, als je erover nadenkt is het zo bizar. En dat dat gewoon ontstaat uit 2 iniminie cellen..
pi_151058923
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:26 schreef pinquit het volgende:
+1!

Dat maar 1 cel van mijn man en maar 1 cel van mij een heel nieuw mens kan maken... Inclusief een hartje wat hopelijk voor minimaal 80 jaar klopt.
En als ik dan naar beneden kijk, naar mijn buik, dan kan ik mij echt niet voorstellen dat er een heus kindje in zit van ongeveer 20-25cm :o
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:39:18 #146
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151058979
Bizar toch?! :D
pi_151059143
Ja! Dat vind ik zo bizar. En het idee dat er een levend mensje in je zit. Dat beweegt. Niet omdat het onderdeel van jouw lichaam is, maar omdat het een compleet eigen persoontje is.

Het levert trouwens ook vaak een 'Waar the fuck ben ik aan begonnen?!' gevoel op naast de verwondering. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:45:34 #148
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151059180
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:43 schreef Krisvc het volgende:

Het levert trouwens ook vaak een 'Waar the fuck ben ik aan begonnen?!' gevoel op naast de verwondering. :')
_O- Ahwell, je kan niet meer terug gelukkig ;)
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:47:21 #149
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151059243
daarnaast: wees niet bang, iedereen doet het, (bijna :') ) iedereen kan het :) Ik zal niet zeggen dat t zo simpel is ;) maar het komt sowieso helemaal goed! O+
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:49:06 #150
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151059300
Ho ho.. Niet iedereen kan het. Jullie vrouwen zijn maar vreemde wezens ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')