even bijlezen,
Ik lees iets over schoonmaakster in huis, wil ik ook graag. Door de weeks komt het vooral op mij neer omdat mijn man belachelijk laat thuis is. Hij maakt op dit moment echt dagen van 13-14 uur. Eens in de week of in de twee weken hulp erbij zou wel erg prettig zijn, maar ik durf nooit iemand in te schakelen.
Ik ben zelf geen poetser, mijn moeder ook niet. Mijn moeder heeft mijn oma in huis genomen, en mijn zusje en ik maakten schoon. Nu zijn wij -allang- het huis uit, en heeft ze een schoonmaakster erbij.
Hebben jullie nog genoten van het ontdooide biefstukje?

Faptist wat een angst en stress zo op het laatste moment. Ben benieuwd naar de onderzoeken vandaag, sterkte nog even!
Luiers: Wij overwegen wasbare luiers. Mijn moeder wilde deze aanschaffen voor ons. Als je ze niet hoeft te betalen, scheelt dat héél erg op 1 of 2 kinderen. Maar als ik wat langer zwanger ben gaan we langs zo'n consult, even verder in verdiepen. Ik krijg wel een nieuwe droger na de zomer, onder andere vanwege de luiers

Mariposas, die wasbare kun je toch ook huren om uit te proberen?
Wat lief van je nichtje Ggirl! Ook grappig dat iedereen denkt dat het een meisje wordt, vraag me dan af waar dat op gebaseerd is

Sara die kat
Gelijk heb je, lekker genieten! Dat doen je man en je beste vriend blijkbaar ook hihi. Leuke reacties!
Sillie vervelend is dat, als een droom zo heftig aan voelt. Ik zou ook boos worden als mijn man ineens meer vrouwen wilde, ook al is het een droom.
Zo'n emotionele droom is ook behoorlijk uitputtend! Ik heb ze al heel lang niet meer gehad, maar een paar jaar geleden had ik geen contact meer met mijn ouders, en droomde ik een paar keer dat ze waren verongelukt, of iets in die trant, en dat ik me dan realiseerde dat ik dingen nooit meer heb kunnen uitpraten. Werd dan ook altijd huilend wakker. Ondanks dat nooit de stap gezet om toenadering te zoeken, dat moment kwam pas toen ik wat met mijn man kreeg, en hij graag wilde dat onze uk twee opa's en oma's had. Inmiddels zijn we ruim 2,5 jaar verder en is het weer goed hersteld, sinds dien gelukkig nooit meer een dergelijke droom gehad.
Over dromen, ik droomde dat vrienden bij ons kwamen eten en dat ik naar het toilet ging, zag dat ik ongesteld was geworden, en vervolgens een wijntje opentrok. Iedereen verbaasd, ik had zoiets van, pech gehad, volgende ronde beter. Tot ik me realiseerde dat ik al bijna 10 weken zwanger was en dus niet ongesteld kón zijn tenzij het mis was. En met dat vage gevoel werd ik wakker. Niet eens van mijn wijntje genoten.
Wat lief zo van je oud collega's Twist!
Fannetje meldplicht

Is dat niet omgevlogen?
MB fijn dat de controle goed was! Leuk dan zo he die horrorverhalen, sta je dan ook

Ik heb nog niet over de bevalling nagedacht, ik ben nog steeds aan het ontkennen.
Stippel bijna tante

Vlindur kan ook aftellen! Wat gaat iedereen hard..
Vanmiddag heb ik mijn intake bij de vk, 9,6 vandaag, dus stiekem hoop ik dat ik volgende week terug moet om de termijn te bepalen, anders zal ik uk pas weer zien rond 20 weken, dat duurt zo lang.. Ohja over 5 weken geslachtsbepaling maar dan nog.
Ik heb het idee dat het niet goed zit losgelaten, ik voel me niet anders, zelfs nog vermoeider en sta steeds vaker te kokhalzen, dus wat dat betreft toch echt wel een beetje zwanger. En de afgelopen twee echo's waren goed, dus waarom zou deze anders zijn? Maar neemt niet weg dat ik het toch wel spannend vind. Ben benieuwd of de kleine beweegt!