abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151150396
Fannetje gefeliciteerd met T! Ik hoop dat het snel beter met hem gaat :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_151150423
Fannetje gefeliciteerd met jullie kereltje! *G* leuke naam!
Wat ontzettend rot dat ie een slechte start heeft, hoop dat het snel beter gaat! :*
pi_151150479
Fannetje gefeliciteerd! En beterschap voor je guppie!
pi_151150486
Net ook een fotoshoot gehad :) ben heel benieuwd maar volgens mij zitten er wel een paar hele mooie tussen O+

@Nikoos ik blijf het grappig vinden hoe gelijk wij opgaan :D ook met zulke dingen
pi_151150524
En Kooks en Faptist zie ik *O* *G* (hebben we dat ding ook in het blauw voor jongetjes?)
pi_151150612
Fannetje, gefeliciteerd! Wat heftig joh, ik hoop dat het snel supergoed gaat en jullie met zn allen naar huis mogen O+
pi_151150760
Fannetje gefeliciteerd met Tim! Dt hij maar snel naar huis mag :*
pi_151150763
Fannetje gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! *G* *G*
Wat naar dat hij het zo moeilijk heeft. Ik hoop van harte dat hij een spoedig herstel heeft! :*
pi_151151068
Fannetje: gefeliciteerd met jullie zoon Tim *G*
Hopelijk gaat het snel wat beter met hem!
pi_151151358
Gefeliciteerd Fannetje...Hopelijk kun je toch snel op je blauwe wolk!
pi_151151368
@ Mariposas: ik zie ze hier vooral in de kinderwagen buiten slapen, eigenlijk. Gewoon voor de deur thuis, of op kdv. Konijnenhokken zie ik niet zoveel..
pi_151151400
Wel bizar dat april nog moet beginnen en dat er nog maar 1 aprilbaby in de lijst staat..! :o
Oke, het waren er sowieso 'maar' 3, maar toch ;)
pi_151151462
Sowieso bizar, ik sta in de top 10 en "moet" nog 2 maanden. En inderdaad raar dat april zo leeg is.
pi_151151530
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 11:40 schreef -ik86- het volgende:
Sowieso bizar, ik sta in de top 10 4 (OMG!) en "moet" nog 2 een maanden. En inderdaad raar dat april zo leeg is.
:Y

Mei wordt wel een flinke babyboom maand O+
pi_151151608
Gefeliciteerd Fannetje! Hopelijk knapt hij snel op!
pi_151151985
Ik vind het sowieso bizar hoe indrukwekkend ik m'n plek in de lijst vind. :P Misschien omdat het iets visueels is wat aangeeft hoe ver je bent ofzo?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  zondag 29 maart 2015 @ 12:06:25 #217
105850 Fuente
mamamuts
pi_151152046
Fannetje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon *O* . Hopelijk knapt hij snel op en krijg je een knaller van een blauwe wolk :*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_151152165
@Kris: zoiets denk ik ook ja! :Y Voordat ik in de lijst stond snapte ik de ophef ook niet zo :P (vooral omdat de werkelijke 'volgorde' natuurlijk totaal anders kan zijn). Maar ik heb het de laatste tijd ook dat ik er steeds naar kijk :Y
pi_151152302
Nouja hoe hoger in de lijst hoe dichterbij het komt ofzo. Aan de ene kant roep ik steeds oooooh maar dat duurt nog heel lang hoor maar dan zie ik de lijst en denk ik whaaaa wat gaat de tijd snel! Ben ik er wel klaar voor, kan ik t wel enzovoorts :D
  zondag 29 maart 2015 @ 12:28:44 #220
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151152451
Fannetje van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk knapt hij snel op :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151153933
Gefeliciteerd Fannetje en tegelijk veel sterkte gewenst voor de komende tijd!
pi_151156186
Net proefdrukken voor ons kaartje besteld. *;
pi_151156357
Fannetje gefeliciteerd met jullie zoon!Hopelijk knapt hij snel op!

Over de lijst, ik sta nog steeds :? Dat ik niet meer onderaan sta, en dan heeft jantina mij zelfs nog ingehaald :+
  zondag 29 maart 2015 @ 15:32:24 #224
335643 faptist
Maakt fouten
pi_151156988
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:28 schreef Mariposas het volgende:
Wij hebben 1 auto, die ook maar 3 keer per week gebruik wordt. We werken allebei in de stad waar we wonen, dus we gaan beiden op de fiets (of tram met pleurisweer...). Kunnen niet eens met de auto naar werk, tenzij we ons scheel zouden betalen aan parkeergeld... Als de baby naar de kinderopvang gaat, dat is vanaf november, wordt het waarschijnlijk dik inpakken en achterop in de Babymee, 10 minuten achterop in de kou en in het donker moet ie wel overleven lijkt me, hoor.

EasyBase! Wil ik ook! Wel duur, ook op Marktplaats. Maar het lijkt het me wel waard.
Ik had een maxi cosi cabrio fix + isofix voor 50 euro. Of heet hij nou easybase? Heel veel mensen zetten hem onder de verkeerde naam erop of met een spatie er tussen of juist niet. Je kunt dus geluk hebben.

Hier ook een 3 Deurs uit 98.
Ik zal het er mee moeten doen. Als ze naar de opvang gaat rond september zo dan is ze 6 maanden dus hopelijk kan ze dan mee op de fiets :)

Nog geen nieuwe baby's ?
  zondag 29 maart 2015 @ 15:42:13 #225
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151157250
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:32 schreef faptist het volgende:

[..]

Ik had een maxi cosi cabrio fix + isofix voor 50 euro. Of heet hij nou easybase? Heel veel mensen zetten hem onder de verkeerde naam erop of met een spatie er tussen of juist niet. Je kunt dus geluk hebben.

Hier ook een 3 Deurs uit 98.
Ik zal het er mee moeten doen. Als ze naar de opvang gaat rond september zo dan is ze 6 maanden dus hopelijk kan ze dan mee op de fiets :)

Nog geen nieuwe baby's ?
happy is de enige Nog Die kan bevallen binnen de normale grenzen, haar ud duurt nog 2 weken. Fannetje is gisteren bevallen.

Hier in het noorden weinig van die bases op mp, of hoofdprijs.
We hadden zelf al een mc cabriofix. In onze auto uit 2000 nu dus ook een easy base.
pi_151157981
Faptist, aangeraden wordt om vanaf 9 maanden een kindje in de fietsstoel te zetten. Eerder schijnt fysiek gezien geen goed idee te zijn :)
  zondag 29 maart 2015 @ 16:17:00 #227
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_151158336
Gefeliciteerd Fannetje! Veel geluk en veel sterkte, dat hij maar snel op mag knappen!
pi_151158574
Passen de pebble plussen ook op de easybase? Wij hebben nu een Pebble+ en een 2wayfix gekocht, maar de fix past niet in de auto die ik ga kopen vermoed ik
  zondag 29 maart 2015 @ 16:31:25 #229
259886 pessie
pi_151158908
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Passen de pebble plussen ook op de easybase? Wij hebben nu een Pebble+ en een 2wayfix gekocht, maar de fix past niet in de auto die ik ga kopen vermoed ik
De easy base 2 is sowieso geschikt voor de normale pebble. Wat is het verschil tussen pebble en pebble+?

Faptist, voor op de fiets kun je dan een maxi cosi baby mee gebruiken. Staan veel op MP. Inderdaad is voorop op de fiets met 6 maanden af te raden.
pi_151159800
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 15:40 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

In ieder geval het idee dat je nog alle tijd hebt ;) ik ben nu 25 weken bijna en laminaat is echt nog niet aan de orde :D
Nou dat idee heb ik niet hoor, mijn buik gaat al in "de weg" zitten. Laat staan als ik een maand verder ben. Over een maand wil ik in de schaduw van de zon buiten zitten met een groot glas water met verse kruiden en raketjes O+ Dan wil ik helemaal geen zwaar werk meer doen :P
Het geeft ons beide rust dat de grote dingen allemaal al gedaan zijn en we alleen op jacht hoeven naar kleine prullen en dingetjes :D
Schudden voor gebruik
pi_151160196
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 08:10 schreef Fannetje het volgende:
Wij zijn gisteren om 15.47 de trotse ouders geworden van Tim.
Helaas heeft Tim flink wat opstartproblemen. Hij kreunde heel erg, had een erg lage saturatie en dat bleek vocht in de longen te zijn.
Via de couveuse afdeling van ons eigen ziekenhuis is hij uiteindelijk opgenomen op de NICU van het maxima medisch centrum in Veldhoven.

De nacht was redelijk stabiel en we moeten nu afwachten hoe het verder gaat. De verwachting is in ieder geval dat we hier nog wel een aantal dagen moeten blijven en daarna nog een tijdje in ons eigen ziekenhuis.

Die roze/blauwe wolk die we bij onze dochter ook al niet gezien hebben is hier dus helaas weer niet van toepassing.
Gefeliciteerd met T.im!
Wat rot dat hij even opstartproblemen heeft, maar fijn dat ze hem zo goed in de gaten houden. Bij jou wel alles in orde?
Schudden voor gebruik
pi_151162329
Ik kan het kinderkamertopic niet meer vinden :@ Dus daar een update geven lukt even niet :@

edit: al gevonden door GM O+

[ Bericht 19% gewijzigd door Stippelrientje op 29-03-2015 18:59:28 ]
Schudden voor gebruik
pi_151163048
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:06 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik kan het kinderkamertopic niet meer vinden :@ Dus daar een update geven lukt even niet :@
OUD / Kinderkamerfoto- en inspiratie-topic deel 62
S. 2014
J. 2016
pi_151163263
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:31 schreef pessie het volgende:

[..]

De easy base 2 is sowieso geschikt voor de normale pebble. Wat is het verschil tussen pebble en pebble+?

Faptist, voor op de fiets kun je dan een maxi cosi baby mee gebruiken. Staan veel op MP. Inderdaad is voorop op de fiets met 6 maanden af te raden.
er waren een paar wijzigingen, reden dat wij de plus hebben genomen is dat deze volgens de nieuwe regeling gebruikt mag worden, dan kunnen we deze voor een tweede kindje gebruiken en hoeven we tzt geen nieuwe aan te schaffen. Maar er staat nergens dat de plus er ook op past, en voor de isofix hebben we ook al een aparte moeten aanschaffen omdat de plus niet op de normale isofix pastte, vandaar dat ik het mij afvraag..
  zondag 29 maart 2015 @ 18:46:56 #235
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151163425
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:41 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

er waren een paar wijzigingen, reden dat wij de plus hebben genomen is dat deze volgens de nieuwe regeling gebruikt mag worden, dan kunnen we deze voor een tweede kindje gebruiken en hoeven we tzt geen nieuwe aan te schaffen. Maar er staat nergens dat de plus er ook op past, en voor de isofix hebben we ook al een aparte moeten aanschaffen omdat de plus niet op de normale isofix pastte, vandaar dat ik het mij afvraag..
Staat het antwoord hier misschien tussen? http://www.maxi-cosi.nl/n(...)es/about-isofix.aspx
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_151163778
Bij de Pebble Plus zie ik op de site van Prenatal een andere familyfix staan dan degene die wij hebben. Dus ik denk dat de Pebble Plus niet op de 'oude' familyfix kan. Zal wel komen door het achterwaarts vervoeren.

Ah dat ding heet ook de Twowayfix.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151163834
quote:
Thanks! Update gemaakt ;)

en jij al gespot O+
Schudden voor gebruik
  zondag 29 maart 2015 @ 19:25:23 #238
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151164774
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 10:49 schreef twist02 het volgende:
Net ook een fotoshoot gehad :) ben heel benieuwd maar volgens mij zitten er wel een paar hele mooie tussen O+

@Nikoos ik blijf het grappig vinden hoe gelijk wij opgaan :D ook met zulke dingen
haha inderdaad.
pi_151170858
Gefeliciteerd Fannetje!

Hier dit weekend het verteld aan ouders, wat familie, vriendin en onze naaste buren. :D

Reacties in de spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151171264
Ah wat leuk Jantina! Super al die enthousiaste reacties!

Fannetje, gefeliciteerd met Tim! *G* Wat een heftige start ook voor jullie, hopelijk knapt Tim snel op. Hoe is het met jou? Wel een goede bevalling gehad?
Veel sterkte gewenst!
pi_151172000
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje, Fannetje
Wat klote dat hij een moeilijke start had,hopelijk mag hij gauw mee naar huis en kunnen jullie beginnen met genieten!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 29 maart 2015 @ 21:50:51 #242
259886 pessie
pi_151172092
Jantina wat een lieve reacties! En knap dat je het zo lang voor je ouders stil hebt kunnen houden!
pi_151174426
Lieve reacties Jantina! Heel leuk.
pi_151175098
Wat een leuke reacties Jantina!

Wij hebben, de 10 weken voorbij en 3 goede echo's verder, het nieuws ook naar buiten gebracht. Eerst langs de opa en oma van mijn man, die wilden we nog persoonlijk inlichten. Die waren heel enthousiast, vonden het ontzettend bijzonder, en oma kwam met een tas vol gebreide sokjes, mocht ik wel een uitzoeken. Ik heb gezegd dat ik daar tot volgende maand mee wacht want dan weten we t geslacht.
Daarna een ludieke foto als profielfoto op facebook ingesteld.

En nu ben ik bang dat ik het gejinxt heb en dat ik toch een miskraam krijg ondanks dat uk het zo ontzettend goed doet :') Dus als het lukt gaan we vrijdag een pretecho inplannen, zodat ik weer wat zekerder word.
pi_151176262
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat een leuke reacties Jantina!

Wij hebben, de 10 weken voorbij en 3 goede echo's verder, het nieuws ook naar buiten gebracht. Eerst langs de opa en oma van mijn man, die wilden we nog persoonlijk inlichten. Die waren heel enthousiast, vonden het ontzettend bijzonder, en oma kwam met een tas vol gebreide sokjes, mocht ik wel een uitzoeken. Ik heb gezegd dat ik daar tot volgende maand mee wacht want dan weten we t geslacht.
Daarna een ludieke foto als profielfoto op facebook ingesteld.

En nu ben ik bang dat ik het gejinxt heb en dat ik toch een miskraam krijg ondanks dat uk het zo ontzettend goed doet :') Dus als het lukt gaan we vrijdag een pretecho inplannen, zodat ik weer wat zekerder word.
Die onzekerheid blijft... wordt wel minder zodra mini gaat bewegen maar als je mini dan weer n poosje niet voelt ben je ook weer onzeker... stom hoe dat werkt :P

Maar een pretecho is natuurlijk altijd leuk :)
S. 2014
J. 2016
pi_151179924
Zijn er meer vrouwen hier die tijdens de zwangerschap heel vaak last hebben van een schimmelinfectie? Ik heb nu al zeker 5 of 6 keer zo'n ei moeten halen. Ik word er gek van 8)7 :(
pi_151180714
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 01:40 schreef Quickie_Brat het volgende:
Zijn er meer vrouwen hier die tijdens de zwangerschap heel vaak last hebben van een schimmelinfectie? Ik heb nu al zeker 5 of 6 keer zo'n ei moeten halen. Ik word er gek van 8)7 :(
Ja! Bij mijn jongste ook en nu weer. Word er knetter van :(
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_151180770
JantinaGr leuke reacties!

Limone :*

[ Bericht 69% gewijzigd door Daui op 30-03-2015 07:55:36 ]
pi_151180885
Limone, succes vandaag!
pi_151181124
Gefeliciteerd Fannetje! Veel geluk samen en hopelijk gaat alles goed en mag hij snel naar huis!

Limone :* sterkte vandaag!

Lieve reacties Jantina! Leuk om het wereldkundig te maken, vind je ook niet?

Ik heb vanmiddag de GUO en ik ben best wel zenuwachtig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')