quote:Op zondag 29 maart 2015 11:40 schreef -ik86- het volgende:
Sowieso bizar, ik sta in de top 10 4 (OMG!) en "moet" nog 2 een maanden. En inderdaad raar dat april zo leeg is.
Ik had een maxi cosi cabrio fix + isofix voor 50 euro. Of heet hij nou easybase? Heel veel mensen zetten hem onder de verkeerde naam erop of met een spatie er tussen of juist niet. Je kunt dus geluk hebben.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:28 schreef Mariposas het volgende:
Wij hebben 1 auto, die ook maar 3 keer per week gebruik wordt. We werken allebei in de stad waar we wonen, dus we gaan beiden op de fiets (of tram met pleurisweer...). Kunnen niet eens met de auto naar werk, tenzij we ons scheel zouden betalen aan parkeergeld... Als de baby naar de kinderopvang gaat, dat is vanaf november, wordt het waarschijnlijk dik inpakken en achterop in de Babymee, 10 minuten achterop in de kou en in het donker moet ie wel overleven lijkt me, hoor.
EasyBase! Wil ik ook! Wel duur, ook op Marktplaats. Maar het lijkt het me wel waard.
happy is de enige Nog Die kan bevallen binnen de normale grenzen, haar ud duurt nog 2 weken. Fannetje is gisteren bevallen.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:32 schreef faptist het volgende:
[..]
Ik had een maxi cosi cabrio fix + isofix voor 50 euro. Of heet hij nou easybase? Heel veel mensen zetten hem onder de verkeerde naam erop of met een spatie er tussen of juist niet. Je kunt dus geluk hebben.
Hier ook een 3 Deurs uit 98.
Ik zal het er mee moeten doen. Als ze naar de opvang gaat rond september zo dan is ze 6 maanden dus hopelijk kan ze dan mee op de fiets
Nog geen nieuwe baby's ?
De easy base 2 is sowieso geschikt voor de normale pebble. Wat is het verschil tussen pebble en pebble+?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Passen de pebble plussen ook op de easybase? Wij hebben nu een Pebble+ en een 2wayfix gekocht, maar de fix past niet in de auto die ik ga kopen vermoed ik
Nou dat idee heb ik niet hoor, mijn buik gaat al in "de weg" zitten. Laat staan als ik een maand verder ben. Over een maand wil ik in de schaduw van de zon buiten zitten met een groot glas water met verse kruiden en raketjesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:40 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
In ieder geval het idee dat je nog alle tijd hebtik ben nu 25 weken bijna en laminaat is echt nog niet aan de orde
Gefeliciteerd met T.im!quote:Op zondag 29 maart 2015 08:10 schreef Fannetje het volgende:
Wij zijn gisteren om 15.47 de trotse ouders geworden van Tim.
Helaas heeft Tim flink wat opstartproblemen. Hij kreunde heel erg, had een erg lage saturatie en dat bleek vocht in de longen te zijn.
Via de couveuse afdeling van ons eigen ziekenhuis is hij uiteindelijk opgenomen op de NICU van het maxima medisch centrum in Veldhoven.
De nacht was redelijk stabiel en we moeten nu afwachten hoe het verder gaat. De verwachting is in ieder geval dat we hier nog wel een aantal dagen moeten blijven en daarna nog een tijdje in ons eigen ziekenhuis.
Die roze/blauwe wolk die we bij onze dochter ook al niet gezien hebben is hier dus helaas weer niet van toepassing.
OUD / Kinderkamerfoto- en inspiratie-topic deel 62quote:Op zondag 29 maart 2015 18:06 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik kan het kinderkamertopic niet meer vindenDus daar een update geven lukt even niet
er waren een paar wijzigingen, reden dat wij de plus hebben genomen is dat deze volgens de nieuwe regeling gebruikt mag worden, dan kunnen we deze voor een tweede kindje gebruiken en hoeven we tzt geen nieuwe aan te schaffen. Maar er staat nergens dat de plus er ook op past, en voor de isofix hebben we ook al een aparte moeten aanschaffen omdat de plus niet op de normale isofix pastte, vandaar dat ik het mij afvraag..quote:Op zondag 29 maart 2015 16:31 schreef pessie het volgende:
[..]
De easy base 2 is sowieso geschikt voor de normale pebble. Wat is het verschil tussen pebble en pebble+?
Faptist, voor op de fiets kun je dan een maxi cosi baby mee gebruiken. Staan veel op MP. Inderdaad is voorop op de fiets met 6 maanden af te raden.
Staat het antwoord hier misschien tussen? http://www.maxi-cosi.nl/n(...)es/about-isofix.aspxquote:Op zondag 29 maart 2015 18:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
er waren een paar wijzigingen, reden dat wij de plus hebben genomen is dat deze volgens de nieuwe regeling gebruikt mag worden, dan kunnen we deze voor een tweede kindje gebruiken en hoeven we tzt geen nieuwe aan te schaffen. Maar er staat nergens dat de plus er ook op past, en voor de isofix hebben we ook al een aparte moeten aanschaffen omdat de plus niet op de normale isofix pastte, vandaar dat ik het mij afvraag..
Thanks! Update gemaaktquote:Op zondag 29 maart 2015 18:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
OUD / Kinderkamerfoto- en inspiratie-topic deel 62
haha inderdaad.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:49 schreef twist02 het volgende:
Net ook een fotoshoot gehadben heel benieuwd maar volgens mij zitten er wel een paar hele mooie tussen
@Nikoos ik blijf het grappig vinden hoe gelijk wij opgaanook met zulke dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die onzekerheid blijft... wordt wel minder zodra mini gaat bewegen maar als je mini dan weer n poosje niet voelt ben je ook weer onzeker... stom hoe dat werktquote:Op zondag 29 maart 2015 22:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat een leuke reacties Jantina!
Wij hebben, de 10 weken voorbij en 3 goede echo's verder, het nieuws ook naar buiten gebracht. Eerst langs de opa en oma van mijn man, die wilden we nog persoonlijk inlichten. Die waren heel enthousiast, vonden het ontzettend bijzonder, en oma kwam met een tas vol gebreide sokjes, mocht ik wel een uitzoeken. Ik heb gezegd dat ik daar tot volgende maand mee wacht want dan weten we t geslacht.
Daarna een ludieke foto als profielfoto op facebook ingesteld.
En nu ben ik bang dat ik het gejinxt heb en dat ik toch een miskraam krijg ondanks dat uk het zo ontzettend goed doetDus als het lukt gaan we vrijdag een pretecho inplannen, zodat ik weer wat zekerder word.
Ja! Bij mijn jongste ook en nu weer. Word er knetter vanquote:Op maandag 30 maart 2015 01:40 schreef Quickie_Brat het volgende:
Zijn er meer vrouwen hier die tijdens de zwangerschap heel vaak last hebben van een schimmelinfectie? Ik heb nu al zeker 5 of 6 keer zo'n ei moeten halen. Ik word er gek van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |