quote:Op zondag 29 maart 2015 11:40 schreef -ik86- het volgende:
Sowieso bizar, ik sta in de top 10 4 (OMG!) en "moet" nog 2 een maanden. En inderdaad raar dat april zo leeg is.
Ik had een maxi cosi cabrio fix + isofix voor 50 euro. Of heet hij nou easybase? Heel veel mensen zetten hem onder de verkeerde naam erop of met een spatie er tussen of juist niet. Je kunt dus geluk hebben.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:28 schreef Mariposas het volgende:
Wij hebben 1 auto, die ook maar 3 keer per week gebruik wordt. We werken allebei in de stad waar we wonen, dus we gaan beiden op de fiets (of tram met pleurisweer...). Kunnen niet eens met de auto naar werk, tenzij we ons scheel zouden betalen aan parkeergeld... Als de baby naar de kinderopvang gaat, dat is vanaf november, wordt het waarschijnlijk dik inpakken en achterop in de Babymee, 10 minuten achterop in de kou en in het donker moet ie wel overleven lijkt me, hoor.
EasyBase! Wil ik ook! Wel duur, ook op Marktplaats. Maar het lijkt het me wel waard.
happy is de enige Nog Die kan bevallen binnen de normale grenzen, haar ud duurt nog 2 weken. Fannetje is gisteren bevallen.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:32 schreef faptist het volgende:
[..]
Ik had een maxi cosi cabrio fix + isofix voor 50 euro. Of heet hij nou easybase? Heel veel mensen zetten hem onder de verkeerde naam erop of met een spatie er tussen of juist niet. Je kunt dus geluk hebben.
Hier ook een 3 Deurs uit 98.
Ik zal het er mee moeten doen. Als ze naar de opvang gaat rond september zo dan is ze 6 maanden dus hopelijk kan ze dan mee op de fiets
Nog geen nieuwe baby's ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |