abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 maart 2015 @ 08:15:33 #251
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151181142
Succes vandaag, Limone!
Edit: en ook voor coccinelle!

En wat een leuke reacties, Jantina! Her vertel moment is zo leuk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mariposas op 30-03-2015 08:31:31 ]
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_151181206
Succes Coccinelle!
  maandag 30 maart 2015 @ 08:29:23 #253
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151181236
Bah Mariposas. Dat zijn inderdaad nare berichten.
Het is inderdaad allemaal niet vanzelfsprekend.
pi_151181315
he bah, mariposas. Dan besef je je wel weer even dat het niet zo vanzelfsprekend is.
pi_151181339
Heftig bericht Mariposas ;(

Wij hebben vandaag een echo voor de nekplooi meeting. Ben een mini beetje zenuwachtig. Gelukkig om 10 uur al.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_151181371
Jantina, leuk is dat he!

Mariposas.. He jakkes! Wat rot voor die mensen. Helaas kan t ook zo gaan.. :'(
pi_151181407
Alle mensen die vandaag de echo of iets dergelijks hebben, succes er mee!
  maandag 30 maart 2015 @ 08:56:00 #258
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151181460
Pff ja dat zijn van die berichten waar je weer even de kriebels van krijgt.
Succes alle echo's! We gaan voor allemaal goede uitslagen *O*
Hier vandaag termijnecho, en zelfs daar voor weer de zenuwen.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151181510
Succes voor alle echo's!

Vandaag nog 3 weken, dan mogen wij ook. Ik tel de dagen af!
pi_151181647
Mijn buikje wordt definitief zichtbaar; mijn collega's merkten het al op. en ik draag nog wel wijdere shirts...

Limone succes vandaag!

En iedereen succes met de echo's (en veel plezier ook, want dat mag er ook bij horen). Ik mag volgende week donderdag weer :).

[ Bericht 51% gewijzigd door silliegirl op 30-03-2015 09:25:30 ]
pi_151181651
Bah Mariposa.. Het blijft toch een spannend en intensief proces..

Jantina, wat een leuke reacties O+

En hiehh spannend al die echo's! Succes :) (ik mag overmorgen al :o )
pi_151181866
Bloesem week 7 alweer? Wat gaat de tijd toch opeens hard.

Enne wat Pinquit zegt. Goede resultaten voor iedereen.
pi_151181912
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 09:31 schreef Daui het volgende:
Bloesem week 7 alweer? Wat gaat de tijd toch opeens hard.

Enne wat Pinquit zegt. Goede resultaten voor iedereen.
Nou week 6, zevende week.. Ik ben er vroeg bij :') Maar toen ik me vanochtend realiseerde dat dit week 6 is, was ik ook even van mijn apropos.. En toen ik silliegirl las met haar "je ziet mijn buikje al" dacht ik :o :o :o I'M NEXT :o :o :o ;)
pi_151182005
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 09:35 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Nou week 6, zevende week.. Ik ben er vroeg bij :') Maar toen ik me vanochtend realiseerde dat dit week 6 is, was ik ook even van mijn apropos.. En toen ik silliegirl las met haar "je ziet mijn buikje al" dacht ik :o :o :o I'M NEXT :o :o :o ;)
Hoe voel je je voor de rest?
pi_151182014
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 09:35 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Hahaha. Volgens mij zie je het bij mij vrij vlot hoor; ik zit nu in de 9e week. (Dat levert hier ook een WTF moment op hoor, het gaat echt hard). Het zullen wel vooral darmen zijn, maar toch...
pi_151182027
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 09:41 schreef Daui het volgende:

[..]

Hoe voel je je voor de rest?
En hoe voel jij je Daui? Al een beetje van de tweeling-shock bekomen?
  maandag 30 maart 2015 @ 09:45:49 #267
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151182066
Haha bloesem, bij mij zag je pas rond 14 weken wat (blote buik) en rond week 17 zagen collega's het als ik een stretch shirt oid aan had. :P

Vorige week nog reacties op m'n buik gehad van; 'oh, ik zie het nu pas' tot 'half juli? Ik dacht nog maar 2 maanden :o ' :')
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_151182099
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 09:45 schreef Mariposas het volgende:
Haha bloesem, bij mij zag je pas rond 14 weken wat (blote buik) en rond week 17 zagen collega's het als ik een stretch shirt oid aan had. :P

Vorige week nog reacties op m'n buik gehad van; 'oh, ik zie het nu pas' tot 'half juli? Ik dacht nog maar 2 maanden :o ' :')
Dat vraagt om een buikfoto!

Hier heb ik denk ik net de overgang gemaakt tussen dikker en zwanger.. Heb het idee dat m'n buik vannacht vooral gegroeid is..
pi_151182155
Goedemorgen dames en heer ;)

Hier een verschrikkelijk druk weekend gehad. Blij dat ik vandaag heb om een beetje bij te komen!

Allereerst... Fannetje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon T. Wat ontzettend vervelend dat T opstartproblemen heeft. Hopelijk gaat het snel wat beter! :*

Mariposas, wat een naar bericht, zo kan het dus ook gaan. Zoiets zet je toch weer even met beide benen op de grond.

Ik wilde Limone nog even succes wensen vandaag voor de NIPT. En Coccinelle voor de GUO! En alle andere dames die een echo hebben natuurlijk ook.

Hebben jullie hier toevallig nog tips tegen een flinke verkoudheid.. Vannacht met Vicks onder de voeten geslapen, en dat helpt wel iets. Maar dat is maar tijdelijk. Flinke traanogen op het moment, loopneus. Alles zit vast en zeurende hoofdpijn. Wat mag nu wel en wat niet?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_151182200
Limone, succes vandaag :*

De rest met een echo, al dan niet spannend: ook succes en als het even kan veel plezier!

Joycie: voor de hoofdpijn mag je gewoon pcm hebben. Stomen met gewoon kokend water mag ook iig :)
pi_151182207
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 09:42 schreef silliegirl het volgende:

[..]

En hoe voel jij je Daui? Al een beetje van de tweeling-shock bekomen?
Ja het is wel een omslag maar ik vind het wel heel erg leuk. Heb vandaag een tactische a-lijn jurk aangedaan ;). Hier weten nu 3 mensen het op werk.
Bij jou is nu echt iedereen op de hoogte toch? Doet je bazin nu wat normaler? En wanneer is jouw volgende echo?
pi_151182235
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 09:53 schreef L-E het volgende:
Limone, succes vandaag :*

De rest met een echo, al dan niet spannend: ook succes en als het even kan veel plezier!

Joycie: voor de hoofdpijn mag je gewoon pcm hebben. Stomen met gewoon kokend water mag ook iig :)
Ja, denk dat ik dat toch maar moet gaan doen he. Heb zo'n vreselijke hekel aan stomen.. Maar ik denk dat dat nu de enige oplossing is.
pi_151182286
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 09:53 schreef Daui het volgende:

[..]

Ja het is wel een omslag maar ik vind het wel heel erg leuk. Heb vandaag een tactische a-lijn jurk aangedaan ;). Hier weten nu 3 mensen het op werk.
Bij jou is nu echt iedereen op de hoogte toch? Doet je bazin nu wat normaler? En wanneer is jouw volgende echo?
Is je vriend/man er ook al helemaal aan gewend? De komende tijd maar veel dat jurkje aan doen ;)
pi_151182293
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 09:55 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja, denk dat ik dat toch maar moet gaan doen he. Heb zo'n vreselijke hekel aan stomen.. Maar ik denk dat dat nu de enige oplossing is.
Ik gooi soms wat vicks of arnica bij in het water. Beterschap!
pi_151182343
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 09:57 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Is je vriend/man er ook al helemaal aan gewend? De komende tijd maar veel dat jurkje aan doen ;)
Ik heb al een mama skinny jeans besteld. Daarboven kan ik wat wijd uitlopende tunieken aan doen. Op werk wil ik het pas na de termijnecho vertellen in week 11. Dus nog twee weken geheimhouden :)

Oh en mijn man is er ook al gewend. Het is meer dat ik mezelf niet terug ken. Energie voor tien, altijd druk in de weer met tien dingen tegelijkertijd. En nu kom ik thuis ik eet (lust niks meer) ik slaap. In het weekend lig ik soms op de bank naar buiten te staren.
Maar ik hoop dat na het eerste semestweer wat energie terug krijg ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')