SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Mariposas op 30-03-2015 08:31:31 ]No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
Nou week 6, zevende week.. Ik ben er vroeg bijquote:Op maandag 30 maart 2015 09:31 schreef Daui het volgende:
Bloesem week 7 alweer? Wat gaat de tijd toch opeens hard.
Enne wat Pinquit zegt. Goede resultaten voor iedereen.
Hoe voel je je voor de rest?quote:Op maandag 30 maart 2015 09:35 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Nou week 6, zevende week.. Ik ben er vroeg bijMaar toen ik me vanochtend realiseerde dat dit week 6 is, was ik ook even van mijn apropos.. En toen ik silliegirl las met haar "je ziet mijn buikje al" dacht ik
![]()
![]()
I'M NEXT
![]()
![]()
![]()
Hahaha. Volgens mij zie je het bij mij vrij vlot hoor; ik zit nu in de 9e week. (Dat levert hier ook een WTF moment op hoor, het gaat echt hard). Het zullen wel vooral darmen zijn, maar toch...quote:Op maandag 30 maart 2015 09:35 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Nou week 6, zevende week.. Ik ben er vroeg bijMaar toen ik me vanochtend realiseerde dat dit week 6 is, was ik ook even van mijn apropos.. En toen ik silliegirl las met haar "je ziet mijn buikje al" dacht ik
![]()
![]()
I'M NEXT
![]()
![]()
![]()
Dat vraagt om een buikfoto!quote:Op maandag 30 maart 2015 09:45 schreef Mariposas het volgende:
Haha bloesem, bij mij zag je pas rond 14 weken wat (blote buik) en rond week 17 zagen collega's het als ik een stretch shirt oid aan had.![]()
Vorige week nog reacties op m'n buik gehad van; 'oh, ik zie het nu pas' tot 'half juli? Ik dacht nog maar 2 maanden'
Ja het is wel een omslag maar ik vind het wel heel erg leuk. Heb vandaag een tactische a-lijn jurk aangedaanquote:Op maandag 30 maart 2015 09:42 schreef silliegirl het volgende:
[..]
En hoe voel jij je Daui? Al een beetje van de tweeling-shock bekomen?
Ja, denk dat ik dat toch maar moet gaan doen he. Heb zo'n vreselijke hekel aan stomen.. Maar ik denk dat dat nu de enige oplossing is.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:53 schreef L-E het volgende:
Limone, succes vandaag
De rest met een echo, al dan niet spannend: ook succes en als het even kan veel plezier!
Joycie: voor de hoofdpijn mag je gewoon pcm hebben. Stomen met gewoon kokend water mag ook iig
Is je vriend/man er ook al helemaal aan gewend? De komende tijd maar veel dat jurkje aan doenquote:Op maandag 30 maart 2015 09:53 schreef Daui het volgende:
[..]
Ja het is wel een omslag maar ik vind het wel heel erg leuk. Heb vandaag een tactische a-lijn jurk aangedaan. Hier weten nu 3 mensen het op werk.
Bij jou is nu echt iedereen op de hoogte toch? Doet je bazin nu wat normaler? En wanneer is jouw volgende echo?
Ik gooi soms wat vicks of arnica bij in het water. Beterschap!quote:Op maandag 30 maart 2015 09:55 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik dat toch maar moet gaan doen he. Heb zo'n vreselijke hekel aan stomen.. Maar ik denk dat dat nu de enige oplossing is.
Ik heb al een mama skinny jeans besteld. Daarboven kan ik wat wijd uitlopende tunieken aan doen. Op werk wil ik het pas na de termijnecho vertellen in week 11. Dus nog twee weken geheimhoudenquote:Op maandag 30 maart 2015 09:57 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Is je vriend/man er ook al helemaal aan gewend? De komende tijd maar veel dat jurkje aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |