Fannetje, gefeliciteerd met jullie zoon! Wat naar dat hij zon moeilijke start heeft. Ik hoop dat het snel beter gaat en dat die blauwe wolk er snel alsnog komt!
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 22:05 schreef Cassandra87 het volgende:Ik zeg ook niet dat een baby dood gaat van tien minuten in de kou, ik vind het zelf gewoon niet prettig, en als er een tweede autootje bij kan, waarom zou ik het dan laten,alleen vanwege het feit dat ik ook kan lopen of fietsen. Vind het wel prettig om achter de hand te hebben

Dat snap ik.

ik meende uit jouw reactie op te maken dat je het zielig vind voor een baby om 15 minuten door de kou en het donker te lopen. Ik vind dat helemaal niet zielig (mits goed gekleed en beschermd uiteraard), sterker nog: ik vind het erg gezond juist voor kinderen, ook baby's, om dagelijks buiten te komen.

Jägar, die buitenbedjes zijn die 'konijnenhokken' hè? Vriendin heeft ze ook voor haar kinderopvang.

In Scandinavië is het buiten slapen heel gewoon, super vind ik dat. Volgens mij is het voor een kind sowieso fantastisch om daar op te groeien.