Ik wacht ook op en update van fannetje inderdaad. Ik hoop echt voor haar dat haar inleiding niet nog steeds gaande is.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:56 schreef gestreeptestoel het volgende:
Er zijn er hier dus meer die nog flink aan de bak kunnen in huis!
Vanmorgen nieuw bed en kast voor zoon uitgezocht. Verder voel ik me zeer bleghhh en zo vermoeid.
Fannetje al nieuws?
Hier 2 auto's. Ik zal straks toch echt 2 kids + zooi in m'n 3 deurs polo moeten proppen.
hier slapen de babies buiten, tot -10. Dus ik neem aan dat ze 10 minuten in de kou in NL wel overleven!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:28 schreef Mariposas het volgende:
Wij hebben 1 auto, die ook maar 3 keer per week gebruik wordt. We werken allebei in de stad waar we wonen, dus we gaan beiden op de fiets (of tram met pleurisweer...). Kunnen niet eens met de auto naar werk, tenzij we ons scheel zouden betalen aan parkeergeld... Als de baby naar de kinderopvang gaat, dat is vanaf november, wordt het waarschijnlijk dik inpakken en achterop in de Babymee, 10 minuten achterop in de kou en in het donker moet ie wel overleven lijkt me, hoor.
EasyBase! Wil ik ook! Wel duur, ook op Marktplaats. Maar het lijkt het me wel waard.
Die van mij heeft geen isofix hoor, dan is juist de easy base een optie.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:36 schreef Mineola het volgende:
Ik vond die gordel met mc sowieso niet zo moeilijk, maar die easy base is volgens mij echt een item waarvan je je achteraf afvraagt hoe je ooit zonder konWe hadden bij de oudste een Japanner (hier nog een fan) zonder isofix ook dus het was geen optie toen.
Eén auto hier, precies hetzelfde verhaal als bij twist op het makkelijk fietsen na. Geen behoefte of noodzaak voor een tweede auto. En we moeten deze zomer nog verhuizen en verbouwen.
Leuk vooruitzicht morgen Twist, veel plezier alvast!
En ben benieuwd naar Fannetje!
De maxicosi vond ik sowieso heel snel erg zwaar. Was erg blij toen zoon in de volgende stoel ging.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Die van mij heeft geen isofix hoor, dan is juist de easy base een optie.
Ik kruip nu ook al in de auto om m vast te klikken of los te klikken. Kind incl MC weegt inmiddels 7,5+3,5=11 kg dus dat lukt niet meer in één beweging
Dat is idd fijn ja!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:07 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben vorig jaar pas onze eerste auto gekochtdaarvoor nooit nodig gehad, en nu staat hij ook de halve week stil. Maar ik moet wel bekennen dat ik sinds we de auto hebben nog maar 1 keer naar m'n werk gefietst ben (13km), terwijl ik vooraf zei dat ik dat wel zou blijven doen
maar vriend heeft hopelijk volgende week een nieuwe baan en dan wordt het (na m'n verlof) weer fietsen voor mij.
Hier is het een grote puinhoop momenteel. De rommelkamer leeggehaald en geverfd als babykamer. Nu moet alleen alle rommel nog een nieuwe plek krijgen en daarvoor moeten alle kasten opgeruimd worden om plaats te maken, maar we houden beide niet zo van opruimen... Wel ben ik blij dat alle babyzooi nu een eigen plek heeft! En troep lozen moest sowieso dringend eens gebeuren.
das niks vergeleken met de Duggards.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:10 schreef Krisvc het volgende:
Pfff, in one born every minute is er eentje 27 die nu van haar 5e kind gaat bevallen.
Och Fannetje, wat een stress ook nu weer.quote:Op zondag 29 maart 2015 08:10 schreef Fannetje het volgende:
Wij zijn gisteren om 15.47 de trotse ouders geworden van Tim.
Helaas heeft Tim flink wat opstartproblemen. Hij kreunde heel erg, had een erg lage saturatie en dat bleek vocht in de longen te zijn.
Via de couveuse afdeling van ons eigen ziekenhuis is hij uiteindelijk opgenomen op de NICU van het maxima medisch centrum in Veldhoven.
De nacht was redelijk stabiel en we moeten nu afwachten hoe het verder gaat. De verwachting is in ieder geval dat we hier nog wel een aantal dagen moeten blijven en daarna nog een tijdje in ons eigen ziekenhuis.
Die roze/blauwe wolk die we bij onze dochter ook al niet gezien hebben is hier dus helaas weer niet van toepassing.
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zeg ook niet dat een baby dood gaat van tien minuten in de kou, ik vind het zelf gewoon niet prettig, en als er een tweede autootje bij kan, waarom zou ik het dan laten,alleen vanwege het feit dat ik ook kan lopen of fietsen. Vind het wel prettig om achter de hand te hebben
quote:Op zondag 29 maart 2015 11:40 schreef -ik86- het volgende:
Sowieso bizar, ik sta in de top 10 4 (OMG!) en "moet" nog 2 een maanden. En inderdaad raar dat april zo leeg is.
Ik had een maxi cosi cabrio fix + isofix voor 50 euro. Of heet hij nou easybase? Heel veel mensen zetten hem onder de verkeerde naam erop of met een spatie er tussen of juist niet. Je kunt dus geluk hebben.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:28 schreef Mariposas het volgende:
Wij hebben 1 auto, die ook maar 3 keer per week gebruik wordt. We werken allebei in de stad waar we wonen, dus we gaan beiden op de fiets (of tram met pleurisweer...). Kunnen niet eens met de auto naar werk, tenzij we ons scheel zouden betalen aan parkeergeld... Als de baby naar de kinderopvang gaat, dat is vanaf november, wordt het waarschijnlijk dik inpakken en achterop in de Babymee, 10 minuten achterop in de kou en in het donker moet ie wel overleven lijkt me, hoor.
EasyBase! Wil ik ook! Wel duur, ook op Marktplaats. Maar het lijkt het me wel waard.
happy is de enige Nog Die kan bevallen binnen de normale grenzen, haar ud duurt nog 2 weken. Fannetje is gisteren bevallen.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:32 schreef faptist het volgende:
[..]
Ik had een maxi cosi cabrio fix + isofix voor 50 euro. Of heet hij nou easybase? Heel veel mensen zetten hem onder de verkeerde naam erop of met een spatie er tussen of juist niet. Je kunt dus geluk hebben.
Hier ook een 3 Deurs uit 98.
Ik zal het er mee moeten doen. Als ze naar de opvang gaat rond september zo dan is ze 6 maanden dus hopelijk kan ze dan mee op de fiets
Nog geen nieuwe baby's ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |