abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 maart 2015 @ 19:28:18 #151
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151132267
Wij hebben 1 auto, die ook maar 3 keer per week gebruik wordt. We werken allebei in de stad waar we wonen, dus we gaan beiden op de fiets (of tram met pleurisweer...). Kunnen niet eens met de auto naar werk, tenzij we ons scheel zouden betalen aan parkeergeld... Als de baby naar de kinderopvang gaat, dat is vanaf november, wordt het waarschijnlijk dik inpakken en achterop in de Babymee, 10 minuten achterop in de kou en in het donker moet ie wel overleven lijkt me, hoor.

EasyBase! Wil ik ook! Wel duur, ook op Marktplaats. Maar het lijkt het me wel waard.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_151133151
Er zijn er hier dus meer die nog flink aan de bak kunnen in huis!

Vanmorgen nieuw bed en kast voor zoon uitgezocht. Verder voel ik me zeer bleghhh en zo vermoeid.

Fannetje al nieuws?

Hier 2 auto's. Ik zal straks toch echt 2 kids + zooi in m'n 3 deurs polo moeten proppen.
pi_151133391
Auto: hier twee op de oprit, beide eigen bezit (geen lease dus). Man een VW diesel ivm reisafstand naar werk, ik een kleine VW benzine voor naar werk/boodschappen/enz.
Kijken voor man uit naar een andere, niet vanwege de komst van de kleine maar vanwege de huidige kilometerstand (inmiddels >200.000 km). Maar vinden het nu wel moeilijker, want wat moeten we kiezen...? Maar komt goed.

Wij hoeven niets te klussen voor de kinderkamer, behalve dan dat ik een oude kast op aan het knappen ben.

Vandaag definitief gekozen welke kinderwagen we willen. Leuk!
pi_151134062
Hier maar 1 auto, die man gebruikt om naar z'n werk te rijden (al kan-ie ook prima op de fiets ;) ). Ik werk 60km verderop, maar OV is zowel sneller als goedkoper (benzine, parkeren, minder reiskostenvergoeding).

Morgen fotoshoot van m'n bolle buik O+ hoop dat er wat mooie plaatjes uitkomen! Net al wat props uitgezocht, waaronder superschattige mini All Stars, maatje 1 O+
pi_151136257
Ik heb geen auto :o Alles moet hier op de fiets en met het OV

Twist ik vind die minischoentjes ook zķ koddig O+
  zaterdag 28 maart 2015 @ 21:14:24 #156
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151136400
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:56 schreef gestreeptestoel het volgende:
Er zijn er hier dus meer die nog flink aan de bak kunnen in huis!

Vanmorgen nieuw bed en kast voor zoon uitgezocht. Verder voel ik me zeer bleghhh en zo vermoeid.

Fannetje al nieuws?

Hier 2 auto's. Ik zal straks toch echt 2 kids + zooi in m'n 3 deurs polo moeten proppen.
Ik wacht ook op en update van fannetje inderdaad. Ik hoop echt voor haar dat haar inleiding niet nog steeds gaande is.

Wij hebben 1 auto. Mijn man heeft hem niet elke dag nodig voor zijn werk dus in overleg kan ik de auto. Na de bevalling zal ik de auto waarschijnlijk op maandag nodig hebben, dan gaat man met de trein en zorgt ervoor dat hij indien hij naar het werkveld moet met een collega kan gaan. Op dit moment zijn dinsdag en vrijdag de no go dagen maar dat wisselt. Sowieso durf ik al even geen auto meer te rijden, ben bang dat bij een noodstop de pijn weer in mijn bekken schiet. Nog en groot voordeel van bevallen ;)
pi_151136438
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:28 schreef Mariposas het volgende:
Wij hebben 1 auto, die ook maar 3 keer per week gebruik wordt. We werken allebei in de stad waar we wonen, dus we gaan beiden op de fiets (of tram met pleurisweer...). Kunnen niet eens met de auto naar werk, tenzij we ons scheel zouden betalen aan parkeergeld... Als de baby naar de kinderopvang gaat, dat is vanaf november, wordt het waarschijnlijk dik inpakken en achterop in de Babymee, 10 minuten achterop in de kou en in het donker moet ie wel overleven lijkt me, hoor.

EasyBase! Wil ik ook! Wel duur, ook op Marktplaats. Maar het lijkt het me wel waard.
hier slapen de babies buiten, tot -10. Dus ik neem aan dat ze 10 minuten in de kou in NL wel overleven!
  zaterdag 28 maart 2015 @ 21:19:38 #158
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151136601
Wij redden het ook prima met alle zooi in mijn veertien jaar oude yaris hoor! Wel een easybase want gordels omdoen in een driedeurs is gewoon klote.

Ik zou wel graag groter willen maar wij werken beiden niet in een sector waar leasauto's een optie zijn en aangezien we net een huis gekocht hebben zal een nieuwe auto er voorlopig niet in zitten.

Wat oudere Japanners zijn vaak wel behoorlijk onderhoudsvriendelijk. Ik heb nu toevallig net iets groots gehad, maar over t algemeen gaan ze heel lang mee (en hoe minder elektronica hoe beter wat dat betreft).
Kwak
  zaterdag 28 maart 2015 @ 21:22:55 #159
259886 pessie
pi_151136730
Mari ding was inderdaad niet goedkoop. Vond er 1 hier in de buurt (noord Nederland heeft sowieso weinig op mp staan) wilden ze nog ¤100 voor hebben, nieuw was ie ¤110 8)7 gewoon nieuwe gehaald, zet emn zelf straks wel op MP.

Wij hadden een mc inclusief voetenzak, ideaal in de baby mee.
pi_151136737
Ik vind de gordels omdoen in de 3 deurs juist handiger, omdat ik dan zelf ook de auto inkruip en zeg maar voor t stoeltje sta. (en ik sta droog als t snertweer is)

Maar zal ook wel komen, omdat ik dit gewend ben.
pi_151137409
Ik vond die gordel met mc sowieso niet zo moeilijk, maar die easy base is volgens mij echt een item waarvan je je achteraf afvraagt hoe je ooit zonder kon :+ We hadden bij de oudste een Japanner (hier nog een fan) zonder isofix ook dus het was geen optie toen.

Eén auto hier, precies hetzelfde verhaal als bij twist op het makkelijk fietsen na :). Geen behoefte of noodzaak voor een tweede auto. En we moeten deze zomer nog verhuizen en verbouwen.

Leuk vooruitzicht morgen Twist, veel plezier alvast!

En ben benieuwd naar Fannetje!
  zaterdag 28 maart 2015 @ 21:41:19 #162
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151137605
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 21:36 schreef Mineola het volgende:
Ik vond die gordel met mc sowieso niet zo moeilijk, maar die easy base is volgens mij echt een item waarvan je je achteraf afvraagt hoe je ooit zonder kon :+ We hadden bij de oudste een Japanner (hier nog een fan) zonder isofix ook dus het was geen optie toen.

Eén auto hier, precies hetzelfde verhaal als bij twist op het makkelijk fietsen na :). Geen behoefte of noodzaak voor een tweede auto. En we moeten deze zomer nog verhuizen en verbouwen.

Leuk vooruitzicht morgen Twist, veel plezier alvast!

En ben benieuwd naar Fannetje!
Die van mij heeft geen isofix hoor, dan is juist de easy base een optie.

Ik kruip nu ook al in de auto om m vast te klikken of los te klikken. Kind incl MC weegt inmiddels 7,5+3,5=11 kg dus dat lukt niet meer in één beweging :')
Kwak
  zaterdag 28 maart 2015 @ 21:49:44 #163
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_151137954
Het voordeel van die base en kind wat z'n hoofd rechtop kan houden vond ik dat je de MC in de auto kan laten staan.
Bij de gordels zit die gordel dan in de weg waar je omheen moet frutten maar met de familyfix deed ik het handvat omhoog en zette kind er zo in.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_151137980
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Die van mij heeft geen isofix hoor, dan is juist de easy base een optie.

Ik kruip nu ook al in de auto om m vast te klikken of los te klikken. Kind incl MC weegt inmiddels 7,5+3,5=11 kg dus dat lukt niet meer in één beweging :')
De maxicosi vond ik sowieso heel snel erg zwaar. Was erg blij toen zoon in de volgende stoel ging.
pi_151138080
Oh, iets met een klok en een klepel dan, haha. Was het family fix dan dat alleen met isofix kon? Anyway, de mc kon met gordel of we moesten geloof ik een duur ding erbij kopen en dan kon het makkelijker. We wilden het eerst proberen met gordel en dat werkte prima vonden we. Wel vijfdeurs.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 21:58:03 #166
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_151138363
Familyfix kan allleen met isofix.
Ik vond 'm geniaal _O_ :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_151138618
Bij Minke in de mc had alleen mijn man een Familyfix in zijn auto (ok, hij was ook de enige met een auto)... nu wil ik er ook een! Ideaal die apparaten!
pi_151138731
Ik zeg ook niet dat een baby dood gaat van tien minuten in de kou, ik vind het zelf gewoon niet prettig, en als er een tweede autootje bij kan, waarom zou ik het dan laten,alleen vanwege het feit dat ik ook kan lopen of fietsen. Vind het wel prettig om achter de hand te hebben :)
pi_151138866
Wij hebben vorig jaar pas onze eerste auto gekocht :o daarvoor nooit nodig gehad, en nu staat hij ook de halve week stil. Maar ik moet wel bekennen dat ik sinds we de auto hebben nog maar 1 keer naar m'n werk gefietst ben (13km), terwijl ik vooraf zei dat ik dat wel zou blijven doen :') maar vriend heeft hopelijk volgende week een nieuwe baan en dan wordt het (na m'n verlof) weer fietsen voor mij.

Hier is het een grote puinhoop momenteel. De rommelkamer leeggehaald en geverfd als babykamer. Nu moet alleen alle rommel nog een nieuwe plek krijgen en daarvoor moeten alle kasten opgeruimd worden om plaats te maken, maar we houden beide niet zo van opruimen... Wel ben ik blij dat alle babyzooi nu een eigen plek heeft! En troep lozen moest sowieso dringend eens gebeuren.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 22:54:05 #170
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151141437
Wow... Plek 3 :o

Maar kooks en faptist gefeliciteerd met jullie meisjes!! Bij deze is ook de supergoudenbabyglittersticker voor jullie binnen! *O* *O*

zaterdag 28 maart 2015 @ 22:54:57 #171
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151141463
Verder hebben wij vandaag een zwangerschapshoot gehad. Ben benieuwd of de foto's met mij erop ook leuk zijn :+
pi_151142584
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 22:07 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben vorig jaar pas onze eerste auto gekocht :o daarvoor nooit nodig gehad, en nu staat hij ook de halve week stil. Maar ik moet wel bekennen dat ik sinds we de auto hebben nog maar 1 keer naar m'n werk gefietst ben (13km), terwijl ik vooraf zei dat ik dat wel zou blijven doen :') maar vriend heeft hopelijk volgende week een nieuwe baan en dan wordt het (na m'n verlof) weer fietsen voor mij.

Hier is het een grote puinhoop momenteel. De rommelkamer leeggehaald en geverfd als babykamer. Nu moet alleen alle rommel nog een nieuwe plek krijgen en daarvoor moeten alle kasten opgeruimd worden om plaats te maken, maar we houden beide niet zo van opruimen... Wel ben ik blij dat alle babyzooi nu een eigen plek heeft! En troep lozen moest sowieso dringend eens gebeuren.
Dat is idd fijn ja! :)
Hier gaan we morgen ook beginnen aan de babykamer. Alle andere kamers staan ook vol met baby meuk en allerlei rommel. Zal blij zijn als alles een eigen plekje heeft :X
pi_151148180
Wij zijn gisteren om 15.47 de trotse ouders geworden van Tim.
Helaas heeft Tim flink wat opstartproblemen. Hij kreunde heel erg, had een erg lage saturatie en dat bleek vocht in de longen te zijn.
Via de couveuse afdeling van ons eigen ziekenhuis is hij uiteindelijk opgenomen op de NICU van het maxima medisch centrum in Veldhoven.

De nacht was redelijk stabiel en we moeten nu afwachten hoe het verder gaat. De verwachting is in ieder geval dat we hier nog wel een aantal dagen moeten blijven en daarna nog een tijdje in ons eigen ziekenhuis.

Die roze/blauwe wolk die we bij onze dochter ook al niet gezien hebben is hier dus helaas weer niet van toepassing.
pi_151148191
Van harte gefeliciteerd Fannetje! Wat enorm balen van de slechte start dat er (nog) geen sprake is van een blauwe wolk. Sterkte en succes :* hopelijk mag Tim snel naar huis.
pi_151148193
Hier 1 auto, maar man heeft geen rijbewijs. Auto gaat er waarschijnlijk uit zolang ik geen werk heb straks. :)

Kan iemand me geruststellen dat de stoelgang ooit weer normaal wordt na de bevalling? Het is hollen of stilstaan hier en ik hou zo van goed poepen. ;(
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_151148201
Fannetje, gefeliciteerd met je kleine grote man Tim! Wat een schrik en wat vervelend dat hij het niet meteen zo goed. Fijn dat ze hem goed in de gaten houden. Is met jou alles goed?

[ Bericht 3% gewijzigd door Krisvc op 29-03-2015 08:27:35 ]
pi_151148265
Fannetje van harte gefeliciteerd met je zoon! Hopelijk gaat het snel allemaal goed met hem.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_151148294
Fannetje daar is ie! *O* gefeliciteerd maar wat rot dat hij nog wat moet opstarten. Sterkte/succes meis! :*
  zondag 29 maart 2015 @ 08:42:49 #179
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151148344
He jasses Fannetje, wat naar dat je manneke het nog zo moeilijk heeft :* ik hoop dat jullie hem snel mee naar huis mogen nemen.
Kwak
pi_151148356
Fannetje, aller eerst van harte met jullie zoon!

Maar wat ontzettend rot dat jullie opnieuw een slechte start meemaken. Hopelijk mag Tim spoedig mee naar huis.
  zondag 29 maart 2015 @ 08:44:44 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_151148362
Fannetje, gefeliciteerd met je zoon! *O*
wat naar dat hij het zo moeilijk heeft ;( arm kleintje ;( :*
disclaimer
pi_151148367
Fannetje gefeliciteerd met jullie zoon O+ wat naar van de opstart problemen, veel sterkte voor jullie kleine man :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zondag 29 maart 2015 @ 08:54:16 #183
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151148436
Gefeliciteerd met je zoon fannetje!
Dat hij maar snel mag opknappen! Misschien helpt een supergouden glitterbabysticker...

zondag 29 maart 2015 @ 08:56:48 #184
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_151148459
Gefeliciteerd Fannetje. In Veldhoven is hij in hele goede handen. Hopelijk snel weer thuis.
pi_151148571
Och Fannetje, wat een schrik. Hopelijk gaat het heel snel de goeie kant op en kunnen jullie alsnog op jullie wolk kruipen thuis. Wat een leuke naam trouwens!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151148599
Pfff, in one born every minute is er eentje 27 die nu van haar 5e kind gaat bevallen.
pi_151148705
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 09:10 schreef Krisvc het volgende:
Pfff, in one born every minute is er eentje 27 die nu van haar 5e kind gaat bevallen.
das niks vergeleken met de Duggards.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151148722
Fannetje gefeliciteerd met Tim!
Ik hoop dat jullie hem snel mee naar huis mogen nemen! :*
pi_151148844
Fannetje, gefeliciteerd met Tim! Leuke naam! Hoop dat je kleine mannetje snel opknapt.
  zondag 29 maart 2015 @ 09:36:56 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_151148933
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 08:10 schreef Fannetje het volgende:
Wij zijn gisteren om 15.47 de trotse ouders geworden van Tim.
Helaas heeft Tim flink wat opstartproblemen. Hij kreunde heel erg, had een erg lage saturatie en dat bleek vocht in de longen te zijn.
Via de couveuse afdeling van ons eigen ziekenhuis is hij uiteindelijk opgenomen op de NICU van het maxima medisch centrum in Veldhoven.

De nacht was redelijk stabiel en we moeten nu afwachten hoe het verder gaat. De verwachting is in ieder geval dat we hier nog wel een aantal dagen moeten blijven en daarna nog een tijdje in ons eigen ziekenhuis.

Die roze/blauwe wolk die we bij onze dochter ook al niet gezien hebben is hier dus helaas weer niet van toepassing.
Och Fannetje, wat een stress ook nu weer. :* Gefeliciteerd met jullie Tim!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 29 maart 2015 @ 09:37:08 #191
259886 pessie
pi_151148937
Fannetje van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tim!
*G* *G* *G*
Wat heftig dat je weer geen blauwe wolk hebt, veel sterkte en ik hoop dat hij snel aansterkt :*
pi_151149210
Fannetje gefeliciteerd met T *O*
Wat ontzettend heftig zo'n zware start :*
pi_151149260
Fannetje, van harte met jullie zoon! Hopelijk zijn alle opstartproblemen snel voorbij en komt er toch nog een mooie blauwe wolk achter de donkere wolken vandaan. :*
pi_151149362
Oh Fannetje wat had ik je nu graag op een mooie blauwe wolk gezien.. Ik hoop dat het met Tim gauw de goede kant op zit en natuurlijk van harte gefeliciteerd! Leuke naam ook! :* :* :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151149627
Fannetje gefeliciteerd *O* *O*
Ik hoop dat het snel goed gaat met de kleine man en de blauwe wolk dan alsnog komt!

Ik heb sinds vandaag "pijn" (meer gevoelig) boven in mijn buik bij bepaalde bewegingen? Heel apart. Misschien was en het bed verschonen en boodschappen doen en de kast opruimen net iets teveel van t goede.
pi_151149819
Fannetje, gefeliciteerd met jullie zoon! Wat verschrikkelijk naar dat hij zo'n slechte start heeft gehad. Ik hoop dat de blauwe wolk beetje bij beetje de donkere wolk wegdrijft :*
E.
pi_151149884
Van harte gefeliciteerd Fannetje!
Ik hoop dat je snel op die blauwe wolk terecht komt en er dan niet meer van af te krijgen bent! :*
pi_151149905
Fannetje van harte gefeliciteerd O+ Wat vervelend dat hij zo'n heftige start maakt en jullie daardoor ook, sterkte :*
pi_151150022
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2015 09:19 schreef Kuukske het volgende:

[..]

das niks vergeleken met de Duggards.
Maar ze zijn wel leuk, vind ik dan! :)
  zondag 29 maart 2015 @ 10:37:40 #200
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151150227
Fannetje, gefeliciteerd met jullie zoon! Wat naar dat hij zon moeilijke start heeft. Ik hoop dat het snel beter gaat en dat die blauwe wolk er snel alsnog komt!

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 22:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zeg ook niet dat een baby dood gaat van tien minuten in de kou, ik vind het zelf gewoon niet prettig, en als er een tweede autootje bij kan, waarom zou ik het dan laten,alleen vanwege het feit dat ik ook kan lopen of fietsen. Vind het wel prettig om achter de hand te hebben :)
Dat snap ik. :P ik meende uit jouw reactie op te maken dat je het zielig vind voor een baby om 15 minuten door de kou en het donker te lopen. Ik vind dat helemaal niet zielig (mits goed gekleed en beschermd uiteraard), sterker nog: ik vind het erg gezond juist voor kinderen, ook baby's, om dagelijks buiten te komen. :)

Jägar, die buitenbedjes zijn die 'konijnenhokken' hč? Vriendin heeft ze ook voor haar kinderopvang. O+ In Scandinavië is het buiten slapen heel gewoon, super vind ik dat. Volgens mij is het voor een kind sowieso fantastisch om daar op te groeien. O+
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_151150396
Fannetje gefeliciteerd met T! Ik hoop dat het snel beter met hem gaat :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_151150423
Fannetje gefeliciteerd met jullie kereltje! *G* leuke naam!
Wat ontzettend rot dat ie een slechte start heeft, hoop dat het snel beter gaat! :*
pi_151150479
Fannetje gefeliciteerd! En beterschap voor je guppie!
pi_151150486
Net ook een fotoshoot gehad :) ben heel benieuwd maar volgens mij zitten er wel een paar hele mooie tussen O+

@Nikoos ik blijf het grappig vinden hoe gelijk wij opgaan :D ook met zulke dingen
pi_151150524
En Kooks en Faptist zie ik *O* *G* (hebben we dat ding ook in het blauw voor jongetjes?)
pi_151150612
Fannetje, gefeliciteerd! Wat heftig joh, ik hoop dat het snel supergoed gaat en jullie met zn allen naar huis mogen O+
pi_151150760
Fannetje gefeliciteerd met Tim! Dt hij maar snel naar huis mag :*
pi_151150763
Fannetje gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! *G* *G*
Wat naar dat hij het zo moeilijk heeft. Ik hoop van harte dat hij een spoedig herstel heeft! :*
pi_151151068
Fannetje: gefeliciteerd met jullie zoon Tim *G*
Hopelijk gaat het snel wat beter met hem!
pi_151151358
Gefeliciteerd Fannetje...Hopelijk kun je toch snel op je blauwe wolk!
pi_151151368
@ Mariposas: ik zie ze hier vooral in de kinderwagen buiten slapen, eigenlijk. Gewoon voor de deur thuis, of op kdv. Konijnenhokken zie ik niet zoveel..
pi_151151400
Wel bizar dat april nog moet beginnen en dat er nog maar 1 aprilbaby in de lijst staat..! :o
Oke, het waren er sowieso 'maar' 3, maar toch ;)
pi_151151462
Sowieso bizar, ik sta in de top 10 en "moet" nog 2 maanden. En inderdaad raar dat april zo leeg is.
pi_151151530
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 11:40 schreef -ik86- het volgende:
Sowieso bizar, ik sta in de top 10 4 (OMG!) en "moet" nog 2 een maanden. En inderdaad raar dat april zo leeg is.
:Y

Mei wordt wel een flinke babyboom maand O+
pi_151151608
Gefeliciteerd Fannetje! Hopelijk knapt hij snel op!
pi_151151985
Ik vind het sowieso bizar hoe indrukwekkend ik m'n plek in de lijst vind. :P Misschien omdat het iets visueels is wat aangeeft hoe ver je bent ofzo?
  zondag 29 maart 2015 @ 12:06:25 #217
105850 Fuente
mamamuts
pi_151152046
Fannetje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon *O* . Hopelijk knapt hij snel op en krijg je een knaller van een blauwe wolk :*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_151152165
@Kris: zoiets denk ik ook ja! :Y Voordat ik in de lijst stond snapte ik de ophef ook niet zo :P (vooral omdat de werkelijke 'volgorde' natuurlijk totaal anders kan zijn). Maar ik heb het de laatste tijd ook dat ik er steeds naar kijk :Y
pi_151152302
Nouja hoe hoger in de lijst hoe dichterbij het komt ofzo. Aan de ene kant roep ik steeds oooooh maar dat duurt nog heel lang hoor maar dan zie ik de lijst en denk ik whaaaa wat gaat de tijd snel! Ben ik er wel klaar voor, kan ik t wel enzovoorts :D
  zondag 29 maart 2015 @ 12:28:44 #220
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151152451
Fannetje van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk knapt hij snel op :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151153933
Gefeliciteerd Fannetje en tegelijk veel sterkte gewenst voor de komende tijd!
pi_151156186
Net proefdrukken voor ons kaartje besteld. *;
pi_151156357
Fannetje gefeliciteerd met jullie zoon!Hopelijk knapt hij snel op!

Over de lijst, ik sta nog steeds :? Dat ik niet meer onderaan sta, en dan heeft jantina mij zelfs nog ingehaald :+
  zondag 29 maart 2015 @ 15:32:24 #224
335643 faptist
Maakt fouten
pi_151156988
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:28 schreef Mariposas het volgende:

Ik had een maxi cosi cabrio fix + isofix voor 50 euro. Of heet hij nou easybase? Heel veel mensen zetten hem onder de verkeerde naam erop of met een spatie er tussen of juist niet. Je kunt dus geluk hebben.

Hier ook een 3 Deurs uit 98.
Ik zal het er mee moeten doen. Als ze naar de opvang gaat rond september zo dan is ze 6 maanden dus hopelijk kan ze dan mee op de fiets :)

Nog geen nieuwe baby's ?
  zondag 29 maart 2015 @ 15:42:13 #225
259886 pessie
pi_151157250
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:32 schreef faptist het volgende:

[..]

Ik had een maxi cosi cabrio fix + isofix voor 50 euro. Of heet hij nou easybase? Heel veel mensen zetten hem onder de verkeerde naam erop of met een spatie er tussen of juist niet. Je kunt dus geluk hebben.

Hier ook een 3 Deurs uit 98.
Ik zal het er mee moeten doen. Als ze naar de opvang gaat rond september zo dan is ze 6 maanden dus hopelijk kan ze dan mee op de fiets :)

Nog geen nieuwe baby's ?
happy is de enige Nog Die kan bevallen binnen de normale grenzen, haar ud duurt nog 2 weken. Fannetje is gisteren bevallen.

Hier in het noorden weinig van die bases op mp, of hoofdprijs.
We hadden zelf al een mc cabriofix. In onze auto uit 2000 nu dus ook een easy base.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')