Oh kak, TT vergeten aan te passenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:48 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja ging best, beetje melig wel. Het recept: http://www.eat-yourself-s(...)-and-tuna-salad.html was lekker
In blikje ja, vers is wel heel lekker maar te duur. En dit is echt het snelste voedsel wat je kan hebben, gewoon bij elkaar kwakken en klaarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
En dan verse tonijn of gewoon uit zo'n blikje?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
In blikje ja, vers is wel heel lekker maar te duur. En dit is echt het snelste voedsel wat je kan hebben, gewoon bij elkaar kwakken en klaar
Ei! Dat mis ik in m'n gerecht!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:55 schreef gcjoel het volgende:
kipreepjes met gekookt ei reepjes door elkaar is ook lekker! (gewoon je ei 2x op de eiersnijder)
Nomquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Of gewoon een avocado uitlepelen met een beetje peper en zout
Zo maak je wel metersquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:06 schreef Maraca het volgende:
Trouwens, vandaag voor de eerste keer gezwommen met de TomTom Multisport.. conclusie: hij is niet helemaal nauwkeurigIn het begin een paar keer meegeteld en dat ging prima. Naar de overkant + 50 meter.. weer terug +50 meter, helemaal top. Tot ik later een keer keek en zo'n vermoeden had dat dit niet helemaal kon kloppen
Paar keer weer meegeteld en toen was het naar de overkant +150 meter en weer terug + 150 meter..
eeeh
* Maraca schrijft zich in voor de laagdrempelige olympische spelenquote:
Maar dan heb je wel een giga duur zwempak nodigquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca schrijft zich in voor de laagdrempelige olympische spelen
En je moet eigenlijk een baantje in minder dan 30 seconden kunnen zwemmen!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een giga duur zwempak nodig
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca schrijft zich in voor de laagdrempelige olympische spelen
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een giga duur zwempak nodig
*past instellingen in TomTom aan*quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En je moet eigenlijk een baantje in minder dan 30 seconden kunnen zwemmen!
Je bent in de war. Je bedoeld laaguitgesneden denk ik.....quote:
Zo bizar die kledingeisen.. of nou ja, eisen misschien nog niet maar die prijzenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Je bent in de war. Je bedoeld laaguitgesneden denk ik.....
En hoog uitgesneden voor het onderste deel.
nou ik heb dus de kom leeg gelikt want de lepel zat vol met havermout, ei, whey, banaan en kwark en dat was echt wel lekkerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha ben benieuwd! vind dat soort dingen vaak echt smerig smaken!
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zo bizar die kledingeisen.. of nou ja, eisen misschien nog niet maar die prijzen
Ik heb wel vaak banaan whey brood gemaakt dat was met pindakaas nog wel te doen maar echt lekker zeker niet! hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou ik heb dus de kom leeg gelikt want de lepel zat vol met havermout, ei, whey, banaan en kwark en dat was echt wel lekkerIk heb al 4x eerder een bananenbrood gemaakt.. en weggeflikkerd
Maar nog nooit met banaan whey enzulks
[..]
Maak je straks ook ff een kek fotootje met instragram filters?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou ik heb dus de kom leeg gelikt want de lepel zat vol met havermout, ei, whey, banaan en kwark en dat was echt wel lekkerIk heb al 4x eerder een bananenbrood gemaakt.. en weggeflikkerd
Maar nog nooit met banaan whey enzulks
[..]
Deze ruikt wel nice. Die wheytaart is ook awesome!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak banaan whey brood gemaakt dat was met pindakaas nog wel te doen maar echt lekker zeker niet! haha
Die roggebrood bodem schrok me al af! hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Deze ruikt wel nice. Die wheytaart is ook awesome!
Ja mij eerst ook maar met dadels is hij goed te doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die roggebrood bodem schrok me al af! haha
Waarom prefab smaakje?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga de vezelrijke kwarktaart ook maken, moet op clubkamp van de vereniging een zelfgemaakte taart mee voor de wedstrijd. Ik heb hem dan zelf nog niet geproefd, maar ach hij zal vast goed lukkenHeb het smaakje optimel lentekwark (aardbei cranberry) gehaald.
Er staat in het recept dat je er optimel smaakjeskwark doorheen moet doen, dus dat doe ik maar. Zodra hij eenmaal goed gelukt is, kan ik de volgende keer altijd experimenteren.quote:
Met of zonder whey?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga de vezelrijke kwarktaart ook maken, moet op clubkamp van de vereniging een zelfgemaakte taart mee voor de wedstrijd. Ik heb hem dan zelf nog niet geproefd, maar ach hij zal vast goed lukkenHeb het smaakje optimel lentekwark (aardbei cranberry) gehaald.
Oh, ik heb geloof ik geen griekse stijl :| Is dat een probleem?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met of zonder whey?
Ik heb de framboos. En de griekse stijl moet je he
Ja want met die gewone is hij niet te vretenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh, ik heb geloof ik geen griekse stijl :| Is dat een probleem?
Whey heeft mijn vriend wel dus kan ik er wel doorheen mikken..
Oh jee..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja want met die gewone is hij niet te vreten
En als je vriend whey neutraal heeft zou ik dat ook weglaten.
Alle smaken kunnen er door. Maar ik vond hem met neutraal ronduit goor. Mijn taart is bv frambozen griekse stijl met bananen wheyquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh jee..
Wat voor whey moet er dan doorheen? Ik zie een enorme emmer whey perfection staan..
Nope. Je proeft echt een vage smaak met neutrale whey. Soort stoepkrijt smoel vol stof idee.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm maar overheerst die smaak uit de kwark niet de neutrale whey?
Misschien moet ik toch maar een andere taart maken
oeh the saga continues!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:29 schreef Qwea het volgende:
Lol, FB bericht van de coach of ik haar kan bellen
*zucht*quote:
Dus goed uitgeslapen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 06:56 schreef Maraca het volgende:
MorningIetsjes heel erg verslapen
Was echt kapot gisteren.. Straks maar eventjes met de auto naar de sportschool voor KT en vanavond thuis maar fietsen. 't is toch bizar mistig dus komt eigenlijk wel goed uit
Aight ff googlen!quote:Op woensdag 18 maart 2015 07:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja klopt!
Meh ik wilde niet wakker worden![]()
Morgen vrij dus dan hopelijk uitslapen!
Jij had toch ook nog shin splintsquote:Op woensdag 18 maart 2015 07:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aight ff googlen!
Uitslapenik wilde hardlopen maar ik heb kei erge spierpijn in mijn kuit
Jij moest toch weer werken vandaag?quote:Op woensdag 18 maart 2015 06:56 schreef Maraca het volgende:
MorningIetsjes heel erg verslapen
Was echt kapot gisteren.. Straks maar eventjes met de auto naar de sportschool voor KT en vanavond thuis maar fietsen. 't is toch bizar mistig dus komt eigenlijk wel goed uit
Logisch. Maar wel awesomequote:Op woensdag 18 maart 2015 08:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga straks voor het eerst naar een PT en ik ben nerveus.
Ja, ik vind het ook gaaf.quote:
gewoon doen idd. Dan heb je het iig bij jequote:Op woensdag 18 maart 2015 08:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook gaaf.
Ik weet eigenlijk niet of ik sportspullen mee moet nemen, maar dat doe ik mooi wel.
Tofquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga straks voor het eerst naar een PT en ik ben nerveus.
Even kijken wat dat moet kosten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tof![]()
Ga je dan ook voortaan trainen met die pt?
das wel tof! Gewoon iemand die je zegt wat je moet doen, dan ga je net ff harderquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Even kijken wat dat moet kosten.![]()
Of bijv. 1 x in de 2 weken ofzo.
Op mijn zwaarst was ik 83kg. Dat is nu 16,5 kg en 3 jaar geleden. Door een verhuizing en een sportdipje ben ik wat aangekomen. In september (72 kg) was ik dat mindere eetpatroon en het niet sporten weer echt zat en ben ik weer fanatieker gaan hardlopen. In november ben ik er krachttraining bij gaan doen en sindsdien ging het afvallen weer steady. Dus sinds dat punt ben ik nu 5,5 kg kwijt.quote:
Nicequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:01 schreef Artoo het volgende:
[..]
Op mijn zwaarst was ik 83kg. Dat is nu 16,5 kg en 3 jaar geleden. Door een verhuizing en een sportdipje ben ik wat aangekomen. In september (72 kg) was ik dat mindere eetpatroon en het niet sporten weer echt zat en ben ik weer fanatieker gaan hardlopen. In november ben ik er krachttraining bij gaan doen en sindsdien ging het afvallen weer steady. Dus sinds dat punt ben ik nu 5,5 kg kwijt.
Al met al dus geen schokkende getallen, maar ik denk dat ik nu wel op weg ben om fitter dan ooit te worden. Het sporten zit echt in mijn systeem, ik voel me er fantastisch bij en wil graag meer resultaten boeken. En doordat ik nu nog amper crap eet is mijn lijf ook best happy geloof ik.
quote:
Volgens mij was ik rond half 10 al in slaap gevallenquote:Op woensdag 18 maart 2015 07:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dus goed uitgeslapen?
Mistig is het hier ook
Ik zou met ook niet gaan inhouden hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:34 schreef Qwea het volgende:
Niet quoten want ik haal het zo weer weg... of althans over een half uurtje. Want voor je het weet hebben we dat weer...
Ja dit kan toch ook niet. Wat is het voor kinderachtig gedoe. Kom op zeg.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou met ook niet gaan inhouden hoor.
Gewoon ff laten weten wat je ervan vind
quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:31 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij was ik rond half 10 al in slaap gevallen dus ben goed uitgerust ja
Motivatiequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:32 schreef Maraca het volgende:
En heb dus vandaag ook gelijk een sport abonnement afgesloten voor zwemmen en fitness
Ik vind het ontzettend achterbaks en zou X er dus wel even op aanspreken. Wat een onzin zeg, dat je zo zwart wordt gemaakt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dit kan toch ook niet. Wat is het voor kinderachtig gedoe. Kom op zeg.
Confronteren, reactie afwachte en niet meteen beginnen te meppenquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:34 schreef Qwea het volgende:
Niet quoten want ik haal het zo weer weg... of althans over een half uurtje. Want voor je het weet hebben we dat weer...
Zulke dingen moet je gewoon kunnen zeggen toch? Zeker omdat ze het ook aan de trainer zelf heeft laten weten. Het was niets achter haar rug om ofzo.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:40 schreef La_Tramposa het volgende:
En sowieso dus uitkijken met dingen op facebook zetten (eigenlijk ook hier). We zijn nergens zo privé als we ons soms voelen vrees ik
Nee 100% zeker niet, maar :quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Confronteren, reactie afwachte en niet meteen beginnen te meppen100% zeker weet je het niet
Ja kansloos toch. Mijn god. Laat iedereen het lekker op zijn eigen manier doen ofzo. Ik sta daar toch voor mezelf, niet voor een ander. Kom op zeg.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:38 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik vind het ontzettend achterbaks en zou X er dus wel even op aanspreken. Wat een onzin zeg, dat je zo zwart wordt gemaakt.
Tsja, 99.9% Is wel een hoop natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:42 schreef Qwea het volgende:
Nee 100% zeker niet, maar :
Niemand in mijn FB afgezien van X weet wie mijn coach is. Niemand in mijn FB weet wie mijn coach is op FB afgezien van X omdat mijn coach niet onder haar eigen naam op FB zit.
Dus ja, nee, 100% zeker niet. Maar 99.9% toch wel. Ik zie wel gebeuren dat X zegt "Neeeee hoor ik was het niet" En het "ergste" is nog.. die hele post van mij dat ik geen crashdieet ga volgen (die post was n.a.v haar reactie of ik nog niet was begonnen) heeft ze nog geliked ook !!!
Ja maar kom op zeg. Ik mag toch zeggen dat ik geen crashdieet ga volgen omodat niemand inclusief ikzelf dat een goed idee vind? En dat ik mijn eigen cutschema op basis van 2200kcal ga maken waarbij ik niet hoef te leven op kip en rijst en waarbij ik niet mijn vitamines hoef bij te supplementeren? Maar waar ik voldoende van de macro's en micro's binnen krijg?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:40 schreef La_Tramposa het volgende:
En sowieso dus uitkijken met dingen op facebook zetten (eigenlijk ook hier). We zijn nergens zo privé als we ons soms voelen vrees ik
Ehm. In oktober had ik twee doelen opgesteld: eerst weer in de 67 komen (gelukt, nu er onder inmiddels) en mijn 'goalweight' was toen 65. Ik wil graag bij de 65 zitten tijdens de halve marathon in april. Minder meeslepen is beter en ik heb nu nog vierenhalve week om die 1,5 kg weg te werken. Dat zit er wel in denk ik.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nice![]()
En heb je ook nog een streven?
Neequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:46 schreef Qwea het volgende:
Ik mag op FB niet mijn eigen mening delen? Op mijn eigen pagina? Wtf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Wel lastig ditquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dit kan toch ook niet. Wat is het voor kinderachtig gedoe. Kom op zeg.
Bijna op je doel dusquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:47 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ehm. In oktober had ik twee doelen opgesteld: eerst weer in de 67 komen (gelukt, nu er onder inmiddels) en mijn 'goalweight' was toen 65. Ik wil graag bij de 65 zitten tijdens de halve marathon in april. Minder meeslepen is beter en ik heb nu nog vierenhalve week om die 1,5 kg weg te werken. Dat zit er wel in denk ik.
Maar daarna..? Misschien nog iets lager gaan zitten, om meer definitie te krijgen in met name mijn beenspieren? Een iets strakkere buik? Weet nog niet precies wat ik er dan mee wil. Op zich lonkt het wel om nog wat meer vetmassa kwijt te raken omdat ik iets strakker wel tof vind, maar ik wil ook niet echt afgetraind raken. Het is dus nog iets om over na te denken
Gaat goed dus, hoe lang ben je?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:47 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ehm. In oktober had ik twee doelen opgesteld: eerst weer in de 67 komen (gelukt, nu er onder inmiddels) en mijn 'goalweight' was toen 65. Ik wil graag bij de 65 zitten tijdens de halve marathon in april. Minder meeslepen is beter en ik heb nu nog vierenhalve week om die 1,5 kg weg te werken. Dat zit er wel in denk ik.
Maar daarna..? Misschien nog iets lager gaan zitten, om meer definitie te krijgen in met name mijn beenspieren? Een iets strakkere buik? Weet nog niet precies wat ik er dan mee wil. Op zich lonkt het wel om nog wat meer vetmassa kwijt te raken omdat ik iets strakker wel tof vind, maar ik wil ook niet echt afgetraind raken. Het is dus nog iets om over na te denken
quote:
Ja ene kant heb ik echt zoiets van "Fuck this. Oprotten" en anderzijds heb ik zoiets van "Ik weet hoe ik ben.. ik weet niet of het erg relatie bevorderend werkt" anderzijds, niks zeggen ook niet want het blijft aan me vreten.quote:
1.71mquote:
Ik zou het wel lullig hebben gevonden als Q haar PT niet had aangesproken hierover, maar dat heeft ze gewoon gedaanquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb geen mening over wat jij wel of niet op facebook moet (kunnen) zetten, ik weet alleen dat persoonlijke dingen toch vaak verkeerd uitgelegd of tegen je gebruikt kunnen worden helaas.
Maar vind je het dan niet kansloos? Kom dan eerst even bij mij, vragen hoe het zit ofzo. Ipv dingen te gaan verzinnen en achter mijn rug om te gaan lullen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb geen mening over wat jij wel of niet op facebook moet (kunnen) zetten, ik weet alleen dat persoonlijke dingen toch vaak verkeerd uitgelegd of tegen je gebruikt kunnen worden helaas.
Uiteraard, maar veel mensen zijn kansloos.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar vind je het dan niet kansloos? Kom dan eerst even bij mij, vragen hoe het zit ofzo. Ipv dingen te gaan verzinnen en achter mijn rug om te gaan lullen.
Denk ik dan he.
Kleinschalig is fijn. Geen patsers is fijn. Heb je ook geen "mannetjes"?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:52 schreef Maraca het volgende:
[..]het is eigenlijk best fijn dat het zo kleinschalig is.. vanmorgen merkte ik ook dat iedereen elkaar gewoon groet als je de zaal binnenloopt
En geen patsers in het krachthok dus dat vond ik eigenlijk ook wel fijn
Denk niet dat die zo vroeg trainenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kleinschalig is fijn. Geen patsers is fijn. Heb je ook geen "mannetjes"?
Ideaalquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk niet dat die zo vroeg trainenHet zijn voornamelijk bejaarden en huismoeders
Ok ja dat is zeker een mooi gewicht hoor!quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:56 schreef Artoo het volgende:
[..]
1.71mStraks op 65 ben ik dus nog niet aan de lichte kant. Ben echter nooit heel slank geweest, altijd een beetje sponzig
, dus mede om die reden heb ik mijn streefgewicht niet heel laag gezet.
Maar goed, ik moet het dus maar een beetje aankijken straks. Als ik blijf sporten en eten zoals ik nu doe dan is eventueel 2 of 3 kg extra verliezen ook niet zo'n struggle, mocht ik dat straks willen.
Nou ja dat blijktquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Uiteraard, maar veel mensen zijn kansloos.
Doe je collega's de groeten van mequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:31 schreef Maraca het volgende:
[..]Maar werk niet fulltime.. althans, nog niet. Dus ik ga 's morgens eerst sporten (KT of zwemmen) en daarna ga ik door naar m'n werk. Nu ben ik dus weer op m'n werk
Zijn jullie hier nog steeds aan het bitchen op elkaar?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar vind je het dan niet kansloos? Kom dan eerst even bij mij, vragen hoe het zit ofzo. Ipv dingen te gaan verzinnen en achter mijn rug om te gaan lullen.
Denk ik dan he.
Zit op een andere vestigingquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Doe je collega's de groeten van meEn vertel ze maar dat ze het volgende week niet al te laat moeten maken
Anders lees je de voorgeschiedenis evenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zijn jullie hier nog steeds aan het bitchen op elkaar?![]()
Shit never gets old ha?
Nope, Q wil bitchen op iemand in real life.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:45 schreef Weissman het volgende:
Zijn jullie hier nog steeds aan het bitchen op elkaar?
Shit never gets old ha?
Jullie hebben geen mailquote:
neuh, geen zin inquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Anders lees je de voorgeschiedenis even
Euhhhh, ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
neuh, geen zin inen wie leest er nou terug in een SC
waarschijnlijk kom ik dan lijstjes en van die halve complimenten richting elkaarquote:
Je kent ons!quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
waarschijnlijk kom ik dan lijstjes en van die halve complimenten richting elkaar
of van die posts die bevestiging zoeken voor zwak gedrag
Als je dat niet wilt vraag ik me af wat je hier sowieso doetquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
waarschijnlijk kom ik dan lijstjes en van die halve complimenten richting elkaar
of van die posts die bevestiging zoeken voor zwak gedrag
Jawel, maar wie moet ik mailen dan?quote:
En die is nu door Weissman naar een ander topic gequotequote:Op woensdag 18 maart 2015 11:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Als je dat niet wilt vraag ik me af wat je hier sowieso doet
Waar dat?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:23 schreef sanger het volgende:
[..]
En die is nu door Weissman naar een ander topic gequote
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:25 schreef sanger het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #672] POL is verderop
Daar
En dan een andere mongool die daar weer op reageert
Wat is up met dat topic? Ze zijn er zo agressiefquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:23 schreef sanger het volgende:
[..]
En die is nu door Weissman naar een ander topic gequote
Dope denk ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:30 schreef Artoo het volgende:
[..]
Wat is up met dat topic? Ze zijn er zo agressief
dat zijn gewoon pubers die cool willen zijnquote:
Het zijn trolletjes.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:30 schreef Artoo het volgende:
[..]
Wat is up met dat topic? Ze zijn er zo agressief
Waarschijnlijk kunnen ze niet meekomen op school, en zitten daarom in de aula te huilen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:33 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
dat zijn gewoon pubers die cool willen zijn![]()
waarschijnlijk hebben ze niets te doen op school
Sanger je moet daar gewoon niet reageren man.Ze proberen je alleen maar te trollenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kunnen ze niet meekomen op school, en zitten daarom in de aula te huilen.
Hey teringkneus. Als jij je voortaan ook niet bemoeid met anderen en hier wegblijft blijf ik daar weg goed. Dus ook geen posts meer daarheen quoten. Jij zoekt het op....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
ik ben wel benieuwd hoe ze je door een computer een klap willen verkopen? Ik ben it-er en als ik wist at er zoiets bestond kon ik het zeker weten alquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Hey teringkneus. Als jij je voortaan ook niet bemoeid met anderen en hier wegblijft blijf ik daar weg goed. Dus ook geen posts meer daarheen quoten. Jij zoekt het op....
je blijft maar typo's maken hequote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Fuck, weer vergeten te scheren vanmorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
Nog over dat schoolplein ding van laatst?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:02 schreef sanger het volgende:
Ik heb zo afspraak op school voor 1 van de kids. Effe rellen daar
O.a. ja. En over mijn oudste. School zegt dat ze hem niets kunnen lerenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nog over dat schoolplein ding van laatst?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:04 schreef sanger het volgende:
[..]
O.a. ja. En over mijn oudste. School zegt dat ze hem niets kunnen leren
De helft!!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:29 schreef Qwea het volgende:
Gcjoel? Ik heb je post! Thnx!!!maar moet ik dat hele zakje? Of de helft?
Of het hele zakje, filmen en dan het filmpje op YouTube zettenquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of het hele zakje, filmen en dan het filmpje op YouTube zetten
Ik denk dat je je vooral niet zo fijn voelt haha, snelle hartslag en achteraf een mega crash!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of het hele zakje, filmen en dan het filmpje op YouTube zetten
quote:
Toch wel. Hoe reageerde ze?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Btw, het was X. Ik heb dr flink de waarheid gezegd. Rot op zeg.
Ze gaf het wel toe?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Btw, het was X. Ik heb dr flink de waarheid gezegd. Rot op zeg.
Eerst een beetje schuchter toen ik vroeg of ze tijd had. Echt zo van "Uh-oh" dat zag je ook al aan dr gezicht. Verder nog liegen ook want Y (andere coach) zou het ook in mijn FB hebben gelezen en zij had het niet tegen hem gezegd. Dikke lul, Y staat niet in mijn FB. Ja want ze had screenshots gestuurd naar de coach (de echte coach) omdat ze niet snapte dat ik brood en cola light at! Dat kon echt niet.quote:
Jaquote:
Wtf.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaSchorvoetend. En dan ook nog bekennen dat ze screenshots had gestuurd
Die screenshots zijn wel heel zielig!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaSchorvoetend. En dan ook nog bekennen dat ze screenshots had gestuurd
Dit gaat nog steeds over de wedstrijd?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eerst een beetje schuchter toen ik vroeg of ze tijd had. Echt zo van "Uh-oh" dat zag je ook al aan dr gezicht. Verder nog liegen ook want Y (andere coach) zou het ook in mijn FB hebben gelezen en zij had het niet tegen hem gezegd. Dikke lul, Y staat niet in mijn FB. Ja want ze had screenshots gestuurd naar de coach (de echte coach) omdat ze niet snapte dat ik brood en cola light at! Dat kon echt niet.
WtfZal ik even zelf bepalen wat ik eet? Sodemieter op zeg.
Ja.quote:
Wat moest je doen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
Ik zei dat ik sportspullen bij had. Hij had geen tijd voor een heel uur, maar hij had wel een half uur.
Dus hij heeft me een half uur afgebeuld
3 x 30 seconde plank, 15 squats, 2 x 15 sqauts met gewicht dat ik weg moest gooien en weer op moest pakken, 3 x 15 lunges per been, Nog iets met een bal, 3 x 20 keer iets met een balancebord, wat fucking zwaar wasquote:
Klinkt zwaar! Dat wordt vast spierpijn morgenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
3 x 30 seconde plank, 15 squats, 2 x 15 sqauts met gewicht dat ik weg moest gooien en weer op moest pakken, 3 x 15 lunges per been, Nog iets met een bal, 3 x 20 keer iets met een balancebord, wat fucking zwaar was
Spierpijn is niet erg.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klinkt zwaar! Dat wordt vast spierpijn morgen
Best veel denk ik als ik het bij elkaar ga optellen.. 2-3kg kipfilet per week, 10 bakken kwark, 2-3 pakken yoghurt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
wat zijn jullie kwijt aan jullie 'levensstijl'?
Denk daarbij aan, kosten PT, kosten sportschool, kosten materiaal, kosten voor supps/whey/dat soort dingen.
ja kansloos he. Dus ik spreek net mijn coach erop aan dat ze zei dat Y het echt niet was. Dat Y heeft bekend en screens heeft gestuurd. Heeft ze nooit screens gehad.quote:
Ja ik vind het ook zo verschrikkelijk kansloos allemaal.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die screenshots zijn wel heel zielig!
En dr gezeik over cola light al helemaal, echt mensen die daar nog in geloven
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dit gaat nog steeds over de wedstrijd?
Ik denk zo'n 500 euro per maand voor 2 personen. Maar dat is wel inclusief alle boodschappenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
Denk daarbij aan, kosten PT, kosten sportschool, kosten materiaal, kosten voor supps/whey/dat soort dingen.
Ik denk dat 'gezond eten' me 10 euro per week meer kost dan wanneer ik daar niet op zou letten.. dat zit hem dan vooral in kwark en fruit en groente wat ik meer koop dan de meesten, en af en toe chia zaad etc. bestellen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
Kosten sportschool is iets van ¤48 p maand, kosten materiaal van racefiets hangt er wat vanaf (laatst dus die tomtom en nieuwe kleding, maar dat gaat lang mee, totaal ¤500), pot whey gaat iets van 1.5 maand mee dus ¤30 de maand. Nog wat dingetjes.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
59 euro per uur. Ik krijg daar wel nog een onbeperkt sporten sportschool abbo bij omdat ik die niet heb.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:54 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik heb er wel eens naar gekeken, maar kon niet echt vinden wat dat in de buurt kost.
Wat kost zulks?
Tering, das een duur geintje met 1 keer per week/ 2 wekenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
59 euro per uur. Ik krijg daar wel nog een onbeperkt sporten sportschool abbo bij omdat ik die niet heb.
Alleen kosten sportschool minus de besparingen op de boodschappen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
Besparingen? Bij mij is kwaliteit duurder dan kwantiteit..quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Alleen kosten sportschool minus de besparingen op de boodschappen.
Dat valt dan op zich wel mee, als je het 1x per week doet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
59 euro per uur. Ik krijg daar wel nog een onbeperkt sporten sportschool abbo bij omdat ik die niet heb.
Ja. 1 x in de week... 240 euro per maand, en 25 euro aan whey, is 265 euro, die ik extra uitgeef.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Tering, das een duur geintje met 1 keer per week/ 2 weken
Het is een basic fitquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat valt dan op zich wel mee, als je het 1x per week doet.
Weet niet wat voor sportschool het is, maar bij mijn vorige sportschool betaalde ik 50 euro per maand alleen voor het abonnement. Nu bij basic fit maar 17,95 per maand.
Oha haha dan is het meteen een stuk minder goeie deal!quote:
Zoals ik het begrepen heb is het flexibel. Ik kan met hem trainen hoe vaak ik wil.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Kan je het niet 1x per 3 weken doen of zo? Zodat hij je wel weer elke keer op de rails kan houden en evt aanpassingen aan je schema kan geven. Op zich kun je de oefeningen natuurlijk ook zelf doen als je eenmaal weet hoe het moet..
Wij aten al niet ongezond, maar nu maken we andere keuzes die vaak ook goedkoper zijn. Een ons kipfilet doe ik 3 dagen mee, maar voorheen smeerde ik dikke lagen Nutella op brood. Dus dan bespaar ik op de duurdere Nutella en vervang dat met goedkopere kipfilet. Ook drink ik vrijwel alleen nog maar water, en geen cola/fris of sappen meer. En ook is groente vaak duurder dan vlees, ik eet meer groenten, minder vlees.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Besparingen? Bij mij is kwaliteit duurder dan kwantiteit..
Dan zou ik denk ik eerst wat meer doen, wat van 'm leren. Daarna zelf aan de slag, als je dat beu bent, weer een ronde met PT voor nieuwe/andere oefeningen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zoals ik het begrepen heb is het flexibel. Ik kan met hem trainen hoe vaak ik wil.
Ja, zoiets was mijn idee.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:59 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dan zou ik denk ik eerst wat meer doen, wat van 'm leren. Daarna zelf aan de slag, als je dat beu bent, weer een ronde met PT voor nieuwe/andere oefeningen.
Hmm ik at ook niet ongezond (bijna nooit frisdrank en zo), maar vooral op heel veel boterhammen en pasta met gehakt/kip leven is wel een stuk goedkoper dan elke 2 dagen een bak kwark met wat gezonde zaden en havermout en zoete aardappelen en vis en veel groenten en zoquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:59 schreef sanger het volgende:
al niet ongezond, maar nu maken we andere keuzes die vaak ook goedkoper zijn. Een ons kipfilet doe ik 3 dagen mee, maar voorheen smeerde ik dikke lagen Nutella op brood. Dus dan bespaar ik op de duurdere Nutella en vervang dat met goedkopere kipfilet. Ook drink ik vrijwel alleen nog maar water, en geen cola/fris of sappen meer. En ook is groente vaak duurder dan vlees, ik eet meer groenten, minder vlees.
Ze logen iig niet toen ze aangaven dat je op deze manier kennis kon maken met bodybuilding wedstrijdenquote:
Ja het tikt behoorlijk doorquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. 1 x in de week... 240 euro per maand, en 25 euro aan whey, is 265 euro, die ik extra uitgeef.
Ik heb inmiddels een goede broek, schoenen, sportbh alles, dus dat hoeft verder niet meer.
Lol, zeg dat wel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze logen iig niet toen ze aangaven dat je op deze manier kennis kon maken met bodybuilding wedstrijdenHoly crap wat een catfight wereldje zeg
aan boodschappen ongeveer 30 a 40 euro per weekquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
Op papier jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:43 schreef Artoo het volgende:
Hardlopen is op de schoenen na een perfecte sport voor iemand met weinig budget
Ik zou ook graag meer fancy kleding en schoenen willen hebben, maar ik heb er gewoonweg het geld niet voor. Kan echt niet uit en ik wil er ook geen schandalige bedragen aan uitgeven. Ik koop dingen in de sale en bij de Lidl bijvoorbeeld, alleen op de schoenen bespaar ik niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Op papier jaTenzij je zo'n doos bent als ik en zoiets hebt van 'hebben
' . Dan is het een hele dure sport
Dan is alles duur! haha overal zijn wel gadgets en hebbedingetjes voor te krijgen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Op papier jaTenzij je zo'n doos bent als ik en zoiets hebt van 'hebben
' . Dan is het een hele dure sport
Het is alleen maar verstandig om het niet te kopenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:46 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik zou ook graag meer fancy kleding en schoenen willen hebben, maar ik heb er gewoonweg het geld niet voor. Kan echt niet uit en ik wil er ook geen schandalige bedragen aan uitgeven. Ik koop dingen in de sale en bij de Lidl bijvoorbeeld, alleen op de schoenen bespaar ik niet.
Als ik ga werken (ik studeer nog) en meer kan permitteren, denk ik dat mijn kledingcollectie nog wel gaat uitbreiden
Jepquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan is alles duur! haha overal zijn wel gadgets en hebbedingetjes voor te krijgen.
Maar ik ken het, ik moest voor het hardlopen ook per se een Garmin en leuke loopkleren en weet ik veel wat nog meer. Goedkoop was het bij mij niet
Daar geld aan uitgevenquote:
Mwah, met de kilometers die ik vorig jaar maakte heb je toch 2 paar schoenen per jaar al nodig, of iig 3 per 2 jaar. En dan inschrijfgeld voor wedstrijden, en dan reken ik het vervoer er naartoe nog niet eens meequote:Op woensdag 18 maart 2015 14:43 schreef Artoo het volgende:
Mijn grootste kostenpost is denk ik hardloopschoenen1x per jaar ongeveer ¤120 euro.
Verder koop ik nog wel eens nieuwe kleding, maar dat zijn nooit hele dure dingen. Denk iets van ¤150/jaar? Misschien nog eens ¤100-200 voor fancy gear of zo. En een paar wedstrijdjes in het jaar, maar dat is momenteel niet meer geweest dan ¤50 op jaarbasis.
Deze leefstijl is voor mij dus niet zo heel duur, maar dat heeft vooral te maken met dat ik thuis KT doe en hardloop zonder verenigingsverband. Hardlopen is op de schoenen na een perfecte sport voor iemand met weinig budget
En wedstrijden zijn geen vereiste om hard te lopen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mwah, met de kilometers die ik vorig jaar maakte heb je toch 2 paar schoenen per jaar al nodig, of iig 3 per 2 jaar. En dan inschrijfgeld voor wedstrijden, en dan reken ik het vervoer er naartoe nog niet eens meeMaargoed het is allicht iets goedkoper dan fitnessen voor 40 euro per maand.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daar geld aan uitgeven
en toch ben ik er nog steeds heel blij mee
Fair enough. Als ik het aantal kilometers dat ik nu loop roughly zo volhoud de rest van het jaar, dan moet ik ook wel eerder nieuwe schoenen gaan kopen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mwah, met de kilometers die ik vorig jaar maakte heb je toch 2 paar schoenen per jaar al nodig, of iig 3 per 2 jaar. En dan inschrijfgeld voor wedstrijden, en dan reken ik het vervoer er naartoe nog niet eens meeMaargoed het is allicht iets goedkoper dan fitnessen voor 40 euro per maand.
Ik vind het toch wel altijd fijn om mijn activiteiten te loggenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Totaal niet noodzakelijk, maar wel mooi
Geen vereiste nee, maar dat is whey en personal trainers etc. ook nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En wedstrijden zijn geen vereiste om hard te lopen.
ook zijn er genoeg (laagdrempelige) evenementen in de buurt te vinden met lage inschrijfkosten waardoor je nog best wat zou kunnen doen
Daar heb je gelijk in!quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Geen vereiste nee, maar dat is whey en personal trainers etc. ook niet
Wat doen we onszelf toch aan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Geen vereiste nee, maar dat is whey en personal trainers etc. ook niet
Allemaal schade herstelquote:
Fijn dat welquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel altijd fijn om mijn activiteiten te loggen
Moet ik net redden denk ik.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Eigen risico was niet toereikend volgens mij
Veelste veelquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Vraagje he,
No pain, no gainzquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar das goede schade, na reparatie ben je beter dan je was
Ja, maar jij koopt bikini's van 200 euroquote:
pro tip: stukjes appel uit de magnetron met kaneel door je yoghurt!quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:48 schreef Maraca het volgende:
Over damage control gesproken.. eiwitten tijdGriekse yoghurt met stukjes appel.. nom
Nou, true storyquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze logen iig niet toen ze aangaven dat je op deze manier kennis kon maken met bodybuilding wedstrijdenHoly crap wat een catfight wereldje zeg
Ja, ik ook een beetje. Maar zo werkt dat dus niet. Ik ben echt blij hoor dat ze me helpt. Maar het gaat om MIJ uiteindelijk. Niet om iemand anders. En ik ben nog steeds verontwaardigd om het sponzigquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:11 schreef -Peach het volgende:
[..]
Lol, zeg dat wel.
@Qwea: krijg ook een beetje het idee dat je coach het als haar eigen projectje ziet, boeiend wat jij wilt/kunt/mag (zie eetschema), zodat ze weer een geslaagd resultaat kan laten zien.
Ik dacht net in de gym van mijn werk dat ik op zo'n trillplate stond, was het een digitale weegschaalquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:47 schreef Lonaa het volgende:
Mijn PT zei vandaag toen ik stond te trillen op m'n benen: 'Trillen is trainen'
Vond ik ook wel een goede.
Ik hou van jouquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
pro tip: stukjes appel uit de magnetron met kaneel door je yoghurt!
Mijn benen deden alsof het een trilplaat was, maar ik stond gewoon op de grond. Man.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik dacht net in de gym van mijn werk dat ik op zo'n trillplate stond, was het een digitale weegschaalIk maar staan en wachten tot er iets ging trillen..
Zo'n trilplaat doet toch niet echt iets?quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik dacht net in de gym van mijn werk dat ik op zo'n trillplate stond, was het een digitale weegschaalIk maar staan en wachten tot er iets ging trillen..
Nee, volgens mij ook niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zo'n trilplaat doet toch niet echt iets?
Volgens mij is het idee dat je er oefeningen opdoet zoals squathouding, en dat door de extra spiertrillingen het dan nog meer effect heeft.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij triltquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ooh zo jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij is het idee dat je er oefeningen opdoet zoals squathouding, en dat door de extra spiertrillingen het dan nog meer effect heeft.
Maar goed het doet geen wonderen natuurlijk.
Ooit een keer gedaan, een of andere buikoefening. Werd er misselijk van, dus meteen weer gekaptquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ooh zo jaIk heb wel eens naar zo'n ding gekeken op de sportschool, maar meer dan staan moest je niet doen volgens de handleiding
Toen ben ik maar wat anders gaan doen
vrouwen met dezelfde oefeningen als jij zorgen er altijd voor dat ik afgeleid raak als ik ga trainenquote:
Ja in je dromenquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar jij koopt bikini's van 200 euro![]()
Ooh ja awesome is dat. Wacht maar totdat je zover gaat dat je van de machine (leg extension hier) afkomt en er doorheen klapt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn benen deden alsof het een trilplaat was, maar ik stond gewoon op de grond. Man.
Heerlijk dat jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja awesome is dat. Wacht maar totdat je zover gaat dat je van de machine (leg extension hier) afkomt en er doorheen klapt.
na calfraises loop ik altijd de eerste passen alsof ik gezopen hebquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja awesome is dat. Wacht maar totdat je zover gaat dat je van de machine (leg extension hier) afkomt en er doorheen klapt.
Ja herkenbaarquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:11 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
na calfraises loop ik altijd de eerste passen alsof ik gezopen heb
courgette?quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:45 schreef Qwea het volgende:
Jongens, ik eet morgen middag proteine pasta, met champignons, met koolvis (het moet op), met ui, 200g sperziebonen en een sausje erdoor. Maar er moet iets bij. Had eerst paprika maar dat heb ik 's avonds ook al door de wokgroente. Iemand? Liefst groente ofzo. Erwten hoef ik niet
Hmm dat is een optie. Al ben ik daar niet geweldig gek van. Prei kan ook nog!quote:
Courgette in van die sliertjes snijden, ik heb er zo'n apparaatje voor. Dan zijn het net spaghetti slierten dan mengt het goed in de rest van het eten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm dat is een optie. Al ben ik daar niet geweldig gek van. Prei kan ook nog!
Ik twijfel tussen dat of koolraapquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Courgette in van die sliertjes snijden, ik heb er zo'n apparaatje voor. Dan zijn het net spaghetti slierten dan mengt het goed in de rest van het eten.
Gaafquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga voorlopig 1 x per week trainen met een PT. Het kan uit, Frank vindt het goed, alles is prachtig.
Leuk!quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga voorlopig 1 x per week trainen met een PT. Het kan uit, Frank vindt het goed, alles is prachtig.
Wat dan? Die zeggen zeker dat het niet schadelijk isquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb de linda meiden, daarin staan interviews met allerlei mannen die anabolen en dat soort troep gebruiken. Redelijk weerzinwekkende onzin wat ze allemaal uitkramen, bah.
Nee juist niet, ze zijn zich bewust van de risicos en dat je er egoistisch van wordt en aggressief, en dat ze puisten krijgen, maar dat is het allemaal waard om 'groot' te zijn. Als ze even stoppen voelen ze zich niet meer mannelijk en ingezakt. 400e per maand kost dat spul ook..wtf. Zal later wel een x wat fotootjes van de stukken posten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk!
[..]
Wat dan? Die zeggen zeker dat het niet schadelijk is
Ben wel benieuwd ja!quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee juist niet, ze zijn zich bewust van de risicos en dat je er egoistisch van wordt en aggressief, en dat ze puisten krijgen, maar dat is het allemaal waard om 'groot' te zijn. Als ze even stoppen voelen ze zich niet meer mannelijk en ingezakt. 400e per maand kost dat spul ook..wtf. Zal later wel een x wat fotootjes van de stukken posten.
je kan er ook vrouwen borstel van krijgen wat ik begreep en je zaakte wordt kleiner.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee juist niet, ze zijn zich bewust van de risicos en dat je er egoistisch van wordt en aggressief, en dat ze puisten krijgen, maar dat is het allemaal waard om 'groot' te zijn. Als ze even stoppen voelen ze zich niet meer mannelijk en ingezakt. 400e per maand kost dat spul ook..wtf. Zal later wel een x wat fotootjes van de stukken posten.
Oh, doen we daar niet aan in dit topic?quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb de linda meiden, daarin staan interviews met allerlei mannen die anabolen en dat soort troep gebruiken. Redelijk weerzinwekkende onzin wat ze allemaal uitkramen, bah.
Mja van wat ik begrepen heb is het meeste bij mannen nog omkeerbaar. Als ze stoppen gaat het weer weg.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:49 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
je kan er ook vrouwen borstel van krijgen wat ik begreep en je zaakte wordt kleiner.
alleen punt 2 zorgt ervoor dat ik er al niet over peins
Haha ja kan er wel een stuk droger mee worden dan zonderquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:53 schreef Maraca het volgende:
Maar de hamvraag is natuurlijk... helpt het tegen sponzig zijn?
je moet nooit tarten met de lengte die je gekregen hebtquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja van wat ik begrepen heb is het meeste bij mannen nog omkeerbaar. Als ze stoppen gaat het weer weg.
Bij vrouwens schijnt het onomkeerbaar te zijn, clit van 10 cm
Haha nee ik zou het ook niemand aanraden hoor!quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:56 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
je moet nooit tarten met de lengte die je gekregen hebt
10cm clit is gewoon een piemel
quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha nee ik zou het ook niemand aanraden hoor!
Ja en dan de vierkante kaak en lagere stem erbij! sexay!
Echt zonde dat er mensen zijn die zo ver gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Candice Amstrong.. yes.. he is a she
Goedkoper dan een geslachtsoperatiequote:Op woensdag 18 maart 2015 19:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Echt zonde dat er mensen zijn die zo ver gaan.
zij is mannelijker dan mijquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Candice Amstrong.. yes.. he is a she
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Echt zonde dat er mensen zijn die zo ver gaan.
Moet je even je schema voor posten. Maar 2 min is wel lang.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:29 schreef Maraca het volgende:
Even wat anders he.. ik gebruik dus een KT schema en in de comments lees ik dat het verstandig is om 2 minuten rust te nemen tussen sets. Waarom eigenlijk zoveel en is dat echt nodig? Ik snap wel dat je lichaam even rust nodig heeft van dat 'wtf doe je?' momentje, maar is 2 minuten niet erg lang?
Ik hou zelf vaak aan dat ik gewoon aankijk wat nodig is.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:29 schreef Maraca het volgende:
Even wat anders he.. ik gebruik dus een KT schema en in de comments lees ik dat het verstandig is om 2 minuten rust te nemen tussen sets. Waarom eigenlijk zoveel en is dat echt nodig? Ik snap wel dat je lichaam even rust nodig heeft van dat 'wtf doe je?' momentje, maar is 2 minuten niet erg lang?
http://www.muscleandstren(...)-toning-workout.htmlquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Moet je even je schema voor posten. Maar 2 min is wel lang.
Varieert meestal tussen 30 en 60 seconden.
Volgens mij kan 30 daar primaquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://www.muscleandstren(...)-toning-workout.html
Ik wacht dus 30 seconden tussen elke set (tenzij ik echt eventjes iets wil drinken). Dag 3 moet ik trouwens wel even aanpassen, omdat ik of de apparaten niet heb of de oefening niet mag doen (lunge is bijvoorbeeld niet verstandig voor mij).
Mooiquote:
Deze quote moet ik even bewaren voor de toekomst, kan nog eens van pas komenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
MooiIk dacht ik vraag het toch voor de zekerheid even, omdat ik vrij eigenwijs kan zijn
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Deze quote moet ik even bewaren voor de toekomst, kan nog eens van pas komen
Ja. Veelste lang. Ik pak na mijn superset 1 min rust. Geen tussen de 100% max en 75% maxquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:29 schreef Maraca het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:40 schreef Maraca het volgende:
Nu snap ik wel waarom voor die workout een uur staatben na 40 minuten wel klaar
Posten?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:51 schreef Maraca het volgende:
M'n alternatieve schema eindelijk af*trots*
Tadaaquote:
Waarom zo onwijs veel reps?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tadaa
Heb wel het schema van die website als basis gebruikt. Maar oefeningen die mij niet zo verstandig leken vervangen door alternatieve oefeningen die wel dezelfde spiergroepen raken
Desalniettemin is commentaar altijd welkom
Dat staat in dat schemaquote:
Ik zou zwaarder pakken en minder reps. Ik pakte vroeger altijd max 10 reps. Als je de 10 easy red kun je zwaarder.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat staat in dat schemaIk vind het nog eigenlijk best meevallen
Hmm.. die tip kreeg ik eerder van iemand anders, dus misschien maar proberen. Ben ik alleen wel echt snel klaar met sporten.. dat vind ik dan wel weer een beetje jammerquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou zwaarder pakken en minder reps. Ik pakte vroeger altijd max 10 reps. Als je de 10 easy red kun je zwaarder.
Nu 6 reps op 100% en 12 reps gelijk erachteraan op 75%. Maar dat is een Superset schema.
Dan moet je zwaarder gaan. Als je met bv 20kg de 10 haalt, knal je hem op 30. Red je dan alsnog makkelijk de 10, knal je hem nog zwaarder. Je moet ff je max opzoeken. Ik zou triceps kicks zelf vervanger voor seated tricep extension of de skull crusher.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. die tip kreeg ik eerder van iemand anders, dus misschien maar proberen. Ben ik alleen wel echt snel klaar met sporten.. dat vind ik dan wel weer een beetje jammerMaar goed, als dit effectiever is
Want ik merk inderdaad dat ik pas rond de 15 een beetje begin te piepen..
Ga ik doenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan moet je zwaarder gaan. Als je met bv 20kg de 10 haalt, knal je hem op 30. Red je dan alsnog makkelijk de 10, knal je hem nog zwaarder. Je moet ff je max opzoeken.
Waarom dat?quote:Ik zou triceps kicks zelf vervanger voor seated tricep extension of de skull crusher.
Heb hem 2x per week. Die andere is de leg press.quote:En ik zou niet 3x per week de leg extension doen.
Staat hier nu heel subtiel dat ik mijn schema moet wegflikkeren?quote:Als je 3x gaat zou ik zelf 2x split doen waarvan 1 triceps, borst en schouders. De andere biceps, benen en rug. En dan zou ik de 3de x een full-body doen desnoods.
Dus je gaat supersets doen? Dan moet je dus 6 en 12 reps doen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:16 schreef Maraca het volgende:
Ik heb de maandag even aangepast. Heb de sets aangepast naar max 2 en dan zoals jij aangeeft 6 op 100% en de 2e set op 75%. Alleen Hover heb ik zo gelaten omdat dit nu eenmaal lichaamskracht is
Eeeh, ja. Daar had inderdaad nog 12 bij moeten staan. Dus 6 op 100% en 12 op 75%quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus je gaat supersets doen? Dan moet je dus 6 en 12 reps doen.
Lichaamskracht laat ik idd ook zoals ze zijn. 150 sit-ups, planken, 150 crunches, ect.en na je 6 reps geen rust pakken en gelijk doorbeuken met 12 reps op 75%
Jij wilde commentaarquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga ik doen
[..]
Waarom dat?
[..]
Heb hem 2x per week. Die andere is de leg press.
[..]
Staat hier nu heel subtiel dat ik mijn schema moet wegflikkeren?
Heel heel succesquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eeeh, ja. Daar had inderdaad nog 12 bij moeten staan. Dus 6 op 100% en 12 op 75%
Jij mocht toch niet te hard trainen ivm de burn out?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga ik doen
[..]
Waarom dat?
[..]
Heb hem 2x per week. Die andere is de leg press.
[..]
Staat hier nu heel subtiel dat ik mijn schema moet wegflikkeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |